Findmyshift

4,6 (1.135)
Escreva uma avaliação!
Planejamento do pessoal on-line

Classificação geral

4,6 /5
(1.135)
Relação qualidade/preço
4,4/5
Recursos
4,4/5
Praticidade
4,6/5
Suporte ao cliente
4,5/5

96%
dos usuários recomendam este app
Classificar por

1135 avaliações

Avaliador Verificado
Classificação geral
  • Setor: Serviços a indivíduos e famílias
  • Porte da empresa: 2–10 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 7.0 /10

Bom, mas pode ainda ser melhor

Avaliado em 24/08/2023

Razoavelmente satisfeitos, vamos para o terceiro ano de serviço.

Razoavelmente satisfeitos, vamos para o terceiro ano de serviço.

Vantagens

Facilidade na execução de escalas, registo de dados dos colaboradores.

Desvantagens

Devia ser possível relatórios ordenados pela hora de entrada dos colaboradores, seria simples em termos de programação e podia poupar-nos meia hora todos os dias... Andamos a fazer este pedido há 2 anos.

José
Classificação geral
  • Setor: Administração pública
  • Porte da empresa: 11–50 funcionários
  • Usado Semanal durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Findmyshift excelente produto

Avaliado em 02/10/2023

Produto muito bom

Produto muito bom

Vantagens

O Relógio de Ponto online, estar com os resultados onlie e realtime, com o aplicativo. Muito bom.

Desvantagens

Não existem problemas que eu possa apontar

Ian
Ian
Classificação geral
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Easy to use, with information clearly displayed. Great access across all devices.

Avaliado em 21/03/2018

A much clearer and more accurate view of staff work times, leave. Easier to track absenteeism and...

A much clearer and more accurate view of staff work times, leave. Easier to track absenteeism and manage via the reports available. Simple to use and a time saver when planning rosters and staff leave.

Vantagens

Initial set-up was easy and the instructions to do so clear. The rosters can be set to cover a wide range of duty shifts, daily and weekly. The roster template set-up was simple and it is extremely easy to transfer to the Overview for use. Changes to the roster for holidays, rostered time off, sick leave etc. is very simple and can be added directly into the Overview. The reports available are clear and full and very good for Management purposes. The time clock log-in and log out is quick and simple.

Desvantagens

The inability to select several staff members when adding time off, especially Statutory Holidays when not all staff have the time off on that day. Even though this may be done directly in the Overview it would be quicker and easier to do as a once only action in the Add Time Off function.

Resposta do Findmyshift B.V.

Thanks for the review Ian!

Ashish
Classificação geral
  • Setor: Segurança e investigações
  • Porte da empresa: 11–50 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

Pentagon Security Force

Avaliado em 12/03/2025

Superb way of managing our staff rota, pay and leave.
Great support too when needed too.

Superb way of managing our staff rota, pay and leave.
Great support too when needed too.

Vantagens

Superb way of managing our staff rota, pay and leave. I hate to think what I would do without it. Great support too!

Desvantagens

Not compatible on mobile phone - with desktop site
Not easy to navigate

Sarah
Classificação geral
  • Setor: Gestão de organizações sem fins lucrativos
  • Porte da empresa: 51–200 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 3.0 /10

Basic and serviceable rota system

Avaliado em 15/02/2024

Overall, I find the entire system to be challenging, both for the company and the employee.

Overall, I find the entire system to be challenging, both for the company and the employee.

Vantagens

The customer service is super quick to respond via chat and is always a person, which is very helpful. Usually they can resolve the issue or I can figure out quickly that it's not possible to resolve the issue due to the limitations of the platform. It's also inexpensive compared to other rota systems we've looked at, so I suppose I would say it's value for money. However, I believe you are paying for what you get - a very basic and clunky rota system that is serviceable but not necessarily quality.

Desvantagens

The pros listed above are the only two things I like about FMS, so that basically means the cons are everything else. I don't find it to be user friendly for the employee - meaning it is difficult to see your shift pattern, apply for available shifts. The mobile app is unusable and we have to tell employees to use the desktop site at all times, which many find annoying. There's also no way to advertise available shifts in the facility view, only via staff view which I find very strange. We don't use it for timekeeping because there's no function for staff to 'check in' like on other rota systems. We also can't use it for payroll because we have staff working at more than one pay rate, and to adjust this and make exceptions has to be done staff member by staff member. Perhaps it's not only FMS's limitations but the way we build our rota system - I will be upfront that I did not built the rota system, rather inherited it from previous managers.

Dimtitrios
Classificação geral
  • Setor: Supermercados
  • Porte da empresa: 2–10 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

User friendly, minimal solution.

Avaliado em 02/12/2024

Very positive. I reccomend it to others.

Very positive. I reccomend it to others.

Vantagens

Easy to use, intuitive, good price very customizable.

Desvantagens

If I have to nitpick on something, I guess it is that the mobile interface isn't so easy to use when making a schedule but it does work.

Alternativas consideradas

Microsoft Excel

Razões para mudar para o Findmyshift

It's like excel but super intuitive and minimal.
zoe
Classificação geral
  • Setor: Hospitais e Saúde
  • Porte da empresa: 11–50 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Good program

Avaliado em 05/02/2025

Easy to navigate as a main user and as mini users.

Easy to navigate as a main user and as mini users.

Vantagens

Ease of use. updates quick. easy to understand for first time purchasers.

Desvantagens

no comment. no unhappy experiences yet. all round good

Kerrie
Classificação geral
  • Setor: Varejistas
  • Porte da empresa: 51–200 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

Easiest Rota Product to use!

Avaliado em 27/01/2025

fantastic online assistance and fantastic product!

fantastic online assistance and fantastic product!

Vantagens

Ease of use and the visuals are easy to understand

Desvantagens

that it doesnt have an automated rota scheduling option

Myles
Classificação geral
  • Setor: Hospitais e Saúde
  • Porte da empresa: 201–500 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Care Company Review

Avaliado em 28/01/2025

One of the best systems we have used as a company.

One of the best systems we have used as a company.

Vantagens

The quick data it provides. You are able to run an array of reports quickly and efficiently.

Desvantagens

How the subscriptions are set in stone. We would like to be able to be quote on having some features and removing others.

Nuria
Classificação geral
  • Setor: Alimentação e bebidas
  • Porte da empresa: 11–50 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

We like Find my shift!!

Avaliado em 25/02/2025

Easy and intuitive to use and to explain to staff.

Easy and intuitive to use and to explain to staff.

Vantagens

We like that it is easy for our employees to use and we can have access 24/7.
Customer service it is quick to help.

Desvantagens

We like the least that there is no menu options to print the published schedule

Jennifer
Classificação geral
  • Setor: Construção
  • Porte da empresa: 11–50 funcionários
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Love Find My Shift

Avaliado em 03/03/2025

It has been nothing but positive. I have never even had to reach out to customer service.

It has been nothing but positive. I have never even had to reach out to customer service.

Vantagens

The format is exactly what we needed. It is very easy to use and read. The app works perfectly.

Desvantagens

I cannot update shifts in the app. I always have to log into my laptop.

Clare
Classificação geral
  • Setor: Hospitais e Saúde
  • Porte da empresa: 11–50 funcionários
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

User friendly

Avaliado em 26/02/2025

Vantagens

It's very user friendly. You can add comments as reminders for staff

Desvantagens

in the time off screen it would be handy if the pop up box remained if you needed to do a screen shot

Peter
Classificação geral
  • Setor: Hospitais e Saúde
  • Porte da empresa: 51–200 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Remote clinical team management

Avaliado em 07/05/2024

Very positive as it enables rapid adjustment and excellent visibility to staff and management.

Very positive as it enables rapid adjustment and excellent visibility to staff and management.

Vantagens

Ease of use and ability to make and communicate real time adjustments.

Desvantagens

No issues to be honest - the real time access and ability to cut and paste meets our requirements.

Christine
Classificação geral
  • Setor: Alimentação e bebidas
  • Porte da empresa: 51–200 funcionários
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Multi store - easy scheduling

Avaliado em 08/07/2024

Extremely easy for both employee and employer to se this app.

Extremely easy for both employee and employer to se this app.

Vantagens

The easy scheduling and for stores across different provinces. The easy management of hours as per SA law. The overall costing of staff. The easy creating of outlets and staff. LOVE this app!

Desvantagens

The rules (exceptions) that you need to write per employee and the fact that is does not incorporate holidays for other countries. The struggle to draw reports per different level

Garrey
Classificação geral
  • Setor: Saúde, bem-estar e condicionamento físico
  • Porte da empresa: 2–10 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

Good system

Avaliado em 18/10/2024

generally good , improvements could be made for when making changes to individual staff rotas

generally good , improvements could be made for when making changes to individual staff rotas

Vantagens

the app is easy to use and great for staff to be able to access their rota and make holiday requests.

Desvantagens

making bulk amendments is not easy and can be time consuming,

Tom
Classificação geral
  • Setor: 2128
  • Porte da empresa: 11–50 funcionários
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 7.0 /10

Moving over from paper

Avaliado em 02/08/2024

Been a positive move from paper to digital. The team appreciate it far more

Been a positive move from paper to digital. The team appreciate it far more

Vantagens

Staff find it more straight forward to use, it has reminders on and no one misses there shifts. No one writes over and or can amend without permission and its cleaner and tidier

Desvantagens

over complicated in areas such as booking holiday and leave entitlement. Almost too many tabs and variations without little understanding

Alternativas consideradas

NordVPN

Razões para mudar para o Findmyshift

Price of the product compared to competitor and other teams using it in company
Mazdak
Classificação geral
  • Setor: Saúde, bem-estar e condicionamento físico
  • Porte da empresa: 51–200 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 0.0 /10

Poor review of Findmyshift

Avaliado em 04/12/2024

Very poor in operability, being user-friendly, and extracting data. The mobile app is very...

Very poor in operability, being user-friendly, and extracting data. The mobile app is very unhelpful.

Vantagens

Not much, the system is almost used for us as

Desvantagens

The system does not suit the busy shift working roster such as ED. There is no visibility of staff numbers, modification of requests is very hard, and generating a roster on this is almost impossible. We just use it as a demo for our roster that is made by Excel.

Mathew
Classificação geral
  • Setor: Hotelaria
  • Porte da empresa: 11–50 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

The Rufus Centre

Avaliado em 27/11/2024

We would do and have recommended the system to a number of similar organisations.

We would do and have recommended the system to a number of similar organisations.

Vantagens

the flexibility and simplicity of the tools for our team to view their shifts.

Desvantagens

Some features are a little clunky and the lack of support can be a little frustrating.

Rachel
Classificação geral
  • Setor: Hotelaria
  • Porte da empresa: 2–10 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

A great Staff Rota System App for small businesses

Avaliado em 29/10/2024

A great tool which has been invaluable to our small business.

A great tool which has been invaluable to our small business.

Vantagens

Such a great application for managing your staff, very easy to use, a great asset to our business and our day to day running of our operation.

Desvantagens

Pity you cannot edit rotas from your phone in the app if you are an administrator.

Nuisin
Classificação geral
  • Setor: Alimentação e bebidas
  • Porte da empresa: 11–50 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Great App Easy to Use

Avaliado em 10/12/2024

Very positive, Ive used it for more then two years and have had no issues with it

Very positive, Ive used it for more then two years and have had no issues with it

Vantagens

Its easy to use for both staff and management

Desvantagens

When you are manually adding hours/ breaks to the timesheets it doesnt calculate them properly if you dont put the breaks underneath the worked hours

Landing
Classificação geral
  • Setor: Contabilidade
  • Porte da empresa: 51–200 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Accountant use

Avaliado em 01/01/2025

Easy to use and maneuver around. The system is pretty easy to use and both efficient and effective.

Easy to use and maneuver around. The system is pretty easy to use and both efficient and effective.

Vantagens

I found Find My Shift to be an excellent tool in time sheets, client hour billings, invoicing, and more. The system is pretty easy to use and both efficient and effective.

Desvantagens

I love using it, just the least i kind of want to see improvement is when you type a name, you have to click refresh to have the name populate. This could be confusing for certain people.

tamara
Classificação geral
  • Setor: Varejistas
  • Porte da empresa: 11–50 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

My experience

Avaliado em 07/01/2025

the app is user friendly and enjoyable to use

the app is user friendly and enjoyable to use

Vantagens

i like that I can use one program for rostering and costings. The staff love how interactive it is

Desvantagens

That I can't change the side bar back to the top

Nickhil
Classificação geral
  • Setor: Varejistas
  • Porte da empresa: 11–50 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Positive review

Avaliado em 18/12/2024

Vantagens

we found it very easy to use and works very well for us as a business. It helps us track holiday and who is in very well.

Desvantagens

The only issue is you cannot do partial sick days ie if someone comes in and leaves halfway through the day.

Bernadette
Classificação geral
  • Setor: Serviços ao consumidor
  • Porte da empresa: 2–10 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Highly recommend - straightforward software, full schedules available at a glance

Avaliado em 20/05/2024

As a manager, Findmyshift has simplified rota compilatation, wages calculations and has provided...

As a manager, Findmyshift has simplified rota compilatation, wages calculations and has provided staff with a very easy to use tool to view their schedules weeks in advance

Vantagens

Easy to use for both staff and management. Everything in one place and all staff schedules instantly visible. Very useful for working out monthly wages.

Desvantagens

I have found no cons when using Findmyshift, nor have my staff

kristina
Classificação geral
  • Setor: Hospitais e Saúde
  • Porte da empresa: 11–50 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Praticidade
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Great for a medium sized restaurant with a lot of staff

Avaliado em 27/05/2024

I love it. it's easier than excel and bits of paper

I love it. it's easier than excel and bits of paper

Vantagens

I like being able to see weeks at a time, add holidays and count sick, it's great staff have the app and know what they're doing

Desvantagens

Typing things in wrong - I've almost paid people for 1 hour between 9 and 10am rather than their 9am-10pm shift