Avaliações do Time Doctor

Time Doctor

4,5 (527)
Escreva uma avaliação!
Software preciso para monitoramento de tempo

Classificação geral

4,5 /5
(527)
Relação qualidade/preço
4,4/5
Recursos
4,4/5
Praticidade
4,5/5
Suporte ao cliente
4,4/5

93%
dos usuários recomendam este app
Classificar por

527 avaliações

Gabriela
Classificação geral
  • Setor: Serviços de Facilities
  • Porte da empresa: 11–50 funcionários
  • Usado Diariamente durante Avaliação gratuita
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 7.0 /10

Gestão do tempo com precisão!

Avaliado em 08/07/2023

Uma experiência de segurança, em relação aos dados e de eficácia, já que entrega facilmente o...

Uma experiência de segurança, em relação aos dados e de eficácia, já que entrega facilmente o controle de atividades do dia a dia, oferecendo sugestões que melhorem cada vez mais o desempenho da empresa!

Vantagens

A entrega de relatórios sobre o tempo gasto em cada tarefa e o controle do tempo mesmo off-line!

Desvantagens

Não há suporte ao atendimento por tel, ou em tempo real!

Alternativas consideradas

ActivTrak, Clockify e DeskTime

Razões para mudar para o Time Doctor

Por que é um software que atende o necessário, tem a questão do custo benefício e consegue atender tanto na empresa, como remotamente!
Amanda
Amanda
Classificação geral
  • Setor: Saúde, bem-estar e condicionamento físico
  • Porte da empresa: 2–10 funcionários
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Acompanhamento eficiente

Avaliado em 01/04/2023

Boa, me ajuda muito no dia a dia

Boa, me ajuda muito no dia a dia

Vantagens

Consigo acompanhar todo o sistema de ferias, frequências e licenças dos funcionarios Por mais que são poucos, mas o software promete e cumpre

Desvantagens

É um sistema mais complicado de se manusear, com o tempo que consegui mexer em todas as funciona necessárias

Judy
Classificação geral
  • Setor: Alimentação e bebidas
  • Porte da empresa: 11–50 funcionários
  • Usado Semanal durante Avaliação gratuita
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Avaliação do Time Doctor

Avaliado em 04/10/2023

No geral, o Time Doctor foi uma ferramenta extremamente útil para monitorar e gerenciar meu tempo...

No geral, o Time Doctor foi uma ferramenta extremamente útil para monitorar e gerenciar meu tempo de forma eficiente.

Vantagens

O que mais gostei no Time Doctor foi a facilidade de rastrear o tempo gasto em diferentes tarefas, gostei da funcionalidade de captura de tela que me permite visualizar o trabalho que realizei durante esse tempo.

Desvantagens

Não há nada de negativo para retratar nessa resenha.

Ricardo
Classificação geral
  • Setor: Varejistas
  • Porte da empresa: 11–50 funcionários
  • Usado Semanal durante Avaliação gratuita
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Avalição do Time Doctor- ferramenta de gestão de tempo

Avaliado em 06/10/2023

O programa Time Doctor tem sido uma excelente ferramenta para me ajudar a gerenciar meu tempo de...

O programa Time Doctor tem sido uma excelente ferramenta para me ajudar a gerenciar meu tempo de forma eficiente e aumentar minha produtividade.

Vantagens

Gostei que consigo registrar de forma simples o tempo que dedico a diferentes tarefas e projetos, o que me auxilia a ter uma compreensão clara de como estou utilizando meu tempo.

Desvantagens

Gostaria de ter mais recursos nas versões teste e gratuita

Bruce
Classificação geral
  • Setor: Medicina alternativa
  • Porte da empresa: 2–10 funcionários
  • Usado Semanal durante Avaliação gratuita
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Resenha sobre o time doctor

Avaliado em 04/01/2024

O time doctor é um programa que contribui muito na minha organização e produtividade.

O time doctor é um programa que contribui muito na minha organização e produtividade.

Vantagens

O time doctor é um programa que tem me ajudado na otimização de tempo gasto em tarefas, traz um excelente controle de tempo e gestão. É ótimo poder contar com essa gestão e ter um controle inteligente do tempo.

Desvantagens

Não tenho nada a ressaltar negativamente em meu uso.

Luanda
Classificação geral
  • Setor: Saúde, bem-estar e condicionamento físico
  • Porte da empresa: Profissional autônomo
  • Usado Diariamente durante Avaliação gratuita
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 8.0 /10

Sou fã .

Avaliado em 08/01/2023

Maravilhosa, não largo ! vou assina assim que possível .

Maravilhosa, não largo ! vou assina assim que possível .

Vantagens

A praticidade e eficiência. Me ajuda muito.

Desvantagens

Por enquanto nada, tudo de bom ! super recomendo.

Matheus
Classificação geral
  • Setor: Serviços de Facilities
  • Porte da empresa: 11–50 funcionários
  • Usado Semanal durante Avaliação gratuita
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Avaliação Time Doctor

Avaliado em 11/07/2023

Experiência tem sido boa, planejo utilizar versões acima da versão de teste.

Experiência tem sido boa, planejo utilizar versões acima da versão de teste.

Vantagens

A otimização do tempo e gestão de tarefas.

Desvantagens

Nada a declarar de pontos negativos, a ferramenta é muito útil e funcional.

Avaliador Verificado
Classificação geral
  • Setor: Telecomunicações
  • Porte da empresa: 501–1.000 funcionários
  • Usado Mensal durante 1 a 5 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Boa

Avaliado em 13/01/2023

Proveitosa demais

Proveitosa demais

Vantagens

Praticidade e agikidadde ao fornecer onque procuro

Desvantagens

Tudo me agarada, super indico. Grata estou

Dianne Mae
Dianne Mae
Classificação geral
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

TimeDoctor is a very important tool for me as a freelancer, consultant and start-up entrepreneu...

Avaliado em 05/10/2017

I am able to maintain transparency with my clients at all times. TimeDoctor helps me track my...

I am able to maintain transparency with my clients at all times. TimeDoctor helps me track my hours and provide documented proof of work and give my clients a better view of how I complete my work/tasks.

It also helps me in managing my time better.

Vantagens

TimeDoctor is straightforward and easy to use.

I like that the desktop tool offers two versions: Pro and Lite, which helps you to choose the right application based on your usage and computer's resources.

TimeDoctor also has a lot of integrations - particularly to different Project Management tools. This is especially helpful with managing different clients who each have a different preference on the project management tool that they are using.

TimeDoctor is also very cost-efficient for me as a freelancer/consultant.

Desvantagens

The price of additional users is a bit expensive for entrepreneurs who are just starting their own team, but overall, it is a worthwhile expense.

Roldan
Roldan
Classificação geral
  • Setor: Design
  • Porte da empresa: Profissional autônomo
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

One of the best Freelance Time Tracker, if you agree.

Avaliado em 10/03/2022

Time doctor has improved enough since I've used it in the early 2014. I love it's reporting,...

Time doctor has improved enough since I've used it in the early 2014. I love it's reporting, screenshot, billing and archiving.

Vantagens

Ease of use. One of the best function of the tracker - just like any other software - it should be. Screen capture is the second, just if cases where your client needs to police your progress.

Desvantagens

They might need to fix the redundant notifications. Such as it keeps checking you out if you are still working. If I'm a video editor and I'm rendering a video for 5 hours, the function needs to be intuitive or at least palpable. The software is obviously dependent on keyboard and mouse activities.

Sabrina
Classificação geral
  • Setor: Software
  • Porte da empresa: 1.001–5.000 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 2.0 /10

Not a way to improve productivity.

Avaliado em 08/10/2020

Not a great experience. People are not robots that have to be infront of the computer 8 hours a day...

Not a great experience. People are not robots that have to be infront of the computer 8 hours a day and constantly typing or moving the coursor. The webcam shot feature is beyond a invation of privacy, mostly for people who work from home. It is a micromanagement app that is completly unnecessary.

Vantagens

The app is pretty easy to use.. You load tasks and start them by clicking on PLAY. It has lots of features including webcam shots, screenshots, time tracker and pop up that asks whether you've been working when there's no activity on the user's side. They have a computer and mobile app.
Really good feature is that as a company you can set it up to blur screenshots taken so no information is leaked.

Desvantagens

It does not help employees to be productive. The sign that pops up when there's no mouse or keyboard activity shows even when you're watching a video, on a webinar or even making a presentation in which is mostly talking and it is not only super unprofessional but also, if you fail to click on the "Yes (I am working)" the time worked will turn orange and labeled as "Manually added time".

Phat
Classificação geral
  • Setor: Serviços e tecnologia da informação
  • Porte da empresa: 11–50 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

Great and simple software for tracking employees' time

Avaliado em 20/09/2019

Vantagens

Simplicity, nothing simpler than finding your task then press it to start your tracking session.

Desvantagens

Sometimes the syncing of time can be incorrect when switching between multiple computers, which can cause loss of working time.

Nazmul
Classificação geral
  • Setor: Publicidade e marketing
  • Porte da empresa: 11–50 funcionários
  • Usado Mensal durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 7.0 /10

It's a good tracker for businesses

Avaliado em 09/09/2022

It's good

It's good

Vantagens

It provides an all-inclusive experience when tracking progress.

Desvantagens

It could cost a little less. The price right now is higher than other similar oroducy.

Alternativas consideradas

HubSpot Marketing Hub e Time Tracker

Razões para escolher o Time Doctor

Company decision, cheaper offer

Software anterior

Hubstaff

Razões para mudar para o Time Doctor

Easy integration and good feature to price ratio. Overall offers good value for Money
Stephanie
Stephanie
Classificação geral
  • Setor: Emprego e contratação
  • Porte da empresa: 51–200 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Time Doctor Employer Payroll and Productivity Tool

Avaliado em 08/11/2021

I have been using Time Doctor for 3 years now and it never fail us to give productivity report,...

I have been using Time Doctor for 3 years now and it never fail us to give productivity report, payroll log report and the customer service solutions.

Vantagens

Time Doctor has a very user-friendly interface, easy to use, and monitor. What I like most about this app is the screenshots are taken every minute of your set time and the reports it generates that I use on our payroll. The customer service is also admirable to the team since they answer within a couple of hours and assist our employees on the concerns and matters.

Desvantagens

That thing that it can not generate night differential hours taken by the employees.

Daniel
Daniel
Classificação geral
  • Setor: Serviços e tecnologia da informação
  • Porte da empresa: 2–10 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

I recommend it to everyone I know...

Avaliado em 21/11/2018

Amazing. I couldn't imagine running my business without it.

Amazing. I couldn't imagine running my business without it.

Vantagens

I love the ease of use in getting this software working, and it does that straight out of the box. Very little setup is required and after 2 and a half years using it, neither myself or employees have ever had any issues with it. It makes Payroll a breeze, and I love how in depth the reporting is which makes working with clients so much easier being able to show them time reports and logs. I highly recommend this to anyone I know in the online industry and will continue to do so for a long time!

Desvantagens

It would be great for the manual time if we could limit the amount that is allowed to be added.

Samantha
Samantha
Classificação geral
  • Setor: Terceirização/Deslocalização
  • Porte da empresa: 2–10 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Very great tool for monitoring remote employees

Avaliado em 12/10/2018

Time Doctor has saved us tons of time and money as we are sure that workers are doing what they...

Time Doctor has saved us tons of time and money as we are sure that workers are doing what they should be doing during hours logged in.

Vantagens

The best part of Time Doctor that differentiates it from the rest of similar apps is that it takes random screenshots throughout the duration of a user that is logged in. This allows us to view their activities and making sure that our workers are productive and time billed is spent wisely and efficiently.

Desvantagens

The cost would be a factor, but they do have volume discounts so that's not really a deal breaker for us.

Muhammad Bilal
Muhammad Bilal
Classificação geral
  • Setor: Software
  • Porte da empresa: 11–50 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Doctor of Time Track

Avaliado em 24/09/2019

I find overall experience good. Handling and editing to time if needed. You can review your time...

I find overall experience good. Handling and editing to time if needed. You can review your time served as per software. You get a daily summary of your work. You can use timedoctor any where you want you just need to open your mobile app.

Vantagens

The most likely thing is that it is available for all machines computer, mobile. You can edit time and you can review all the time served per product.

Desvantagens

It starts to show stop dialogue when we are reading article and do not click or use keyword during reading.

Katherine
Katherine
Classificação geral
  • Porte da empresa: 11–50 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Good experience with this software, it has helped us to measure the remote work

Avaliado em 25/04/2018

Vantagens

In general, this software allows companies to visualize the work of employees who work from home, it allows you to measure the time they perform with each task and optimize the work, it has taken us out of many difficulties, very good

Desvantagens

Sometimes it is difficult for us to access the software a bit, the load capacity is very slow and it is difficult for us, the rest is very good

Resposta do Time Doctor

Hi Katherine,

Thank you for letting us know how we have helped your productivity and efficiency mostly when one works from home.

For the issue you are facing, please do report this to [email protected]

Avaliador Verificado
Classificação geral
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Automate your time sheets to save time!

Avaliado em 20/04/2018

I saved a ton of time by using Time Doctor to track how I spend my day and on which projects. I...

I saved a ton of time by using Time Doctor to track how I spend my day and on which projects. I also don't have to write anything down and then worry about losing it before I send a client an invoice. So it's really helped my organization as well.

Vantagens

Time Doctor has been a lifesaver for me. I am a one-person design company and I need to track the time I spend on many different projects all at once. My previous solution was to write down the time on sticky notes or note pads, but there was always the chance that I might misplace it or lose it. Nor could I generate my invoices from my home office if I'd left the billing hours info at my office. So this was a great all in one solution. Now I can choose the task I'm working on and don't have to worry about writing things down. If for any reason I forget what I was doing for a client and didn't make my task name specific enough, I can go back and take a quick look through the automatic screenshots. I also love that I can see how much time I spend on email and other admin tasks vs the actual design work. Love the reports that Time Doctor gives me as well.

Desvantagens

Not much that I don't like about this software. But suggestions for improvement?

One thing I would love to see is integration with my cell phone. Time Doctor already has an app, but I want it to automatically capture the time I spend on my phone with clients. For now I have to manually enter in this time and must note when the call started and when it ended.

Integration into Wave apps where I generate my invoices. I'd like to be able to select a project from Time Doctor in my invoice and have it automatically populate the time I spent on it and the dates I worked on the project rather than manually finding and entering this information.

Marek
Classificação geral
  • Setor: Serviços financeiros
  • Porte da empresa: 2–10 funcionários
  • Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 8.0 /10

Time Doctor Review

Avaliado em 10/05/2023

Overall, my experience with Time Doctor was positive. It provided me with valuable insights into my...

Overall, my experience with Time Doctor was positive. It provided me with valuable insights into my work habits and helped me become more disciplined and productive. The ability to generate detailed reports and analyze my time allocation allowed me to make informed decisions about optimizing my workflow. Despite some minor issues, Time Doctor proved to be a reliable tool for time management and boosting my productivity.

Vantagens

One of the things I liked most about Time Doctor was its comprehensive time tracking features. It allowed me to effortlessly monitor how I spent my time, track my productivity, and identify areas for improvement. The ability to categorize tasks, set project goals, and receive reminders helped me stay focused and efficiently manage my workload.

Desvantagens

One aspect I liked least about Time Doctor was the occasional glitch or delay in tracking time accurately. While it generally worked well, there were instances where it failed to capture time accurately or experienced synchronization issues with certain apps or platforms. These minor inconsistencies could sometimes affect the overall accuracy of my time tracking.

Eduardo
Classificação geral
  • Setor: E-Learning
  • Porte da empresa: 51–200 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Productivity stile

Avaliado em 17/09/2019

I am having a satisfactory experience, even comparing it with other software that perform the same...

I am having a satisfactory experience, even comparing it with other software that perform the same functions. The TD has helped me to significantly improve my performance as an analyst, this has the same impact on personnel as monitoring to the point of achieving objectives that in principle seemed unattainable.

Vantagens

Certainly I liked the amount of options, speaking of indicators that help us manage staff and increase productivity significantly. Not only see captures, but also see the activity of their peripherals and the apps and programs they use

Desvantagens

More than a "Cons" i would like that indicators such as low activity may be visible to individuals and not only to those who have TD group management. In turn, that this indicator can be traceable not only in the last 7 days of work but in editable periods of time, example: the last 3 days of work

Mario
Classificação geral
  • Setor: Recursos Humanos
  • Porte da empresa: 201–500 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

There's no better system to use for activity tracking

Avaliado em 27/07/2021

I am solving employee's issues. I am overseeing what they do, and how they manage their own time....

I am solving employee's issues. I am overseeing what they do, and how they manage their own time. Plus, it allows us the possibility to have back-up data in case of a client's complaint.

Vantagens

I think TimeDoctor has become one of those critical tools that we wouldn't be able to run our business without it. Screenshots activity is one of the most used features within our organization and it allows us to actually oversee and prevent any potential issues that may arise.

Desvantagens

Not at all. I think the app overall is fantastic and should be your daily companion.

Alternativas consideradas

DeskTime
Menucha
Classificação geral
  • Setor: Imobiliárias
  • Porte da empresa: 11–50 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 7.0 /10

Reliable

Avaliado em 01/09/2022

This software was chosen, as it easily handles the following:
screenshots
works even when a...

This software was chosen, as it easily handles the following:
screenshots
works even when a internet outage
easy remote setup

Vantagens

Reliable, Dependable.
Simple enough to learn and navigate the reports, and to do a deep dive on unproductive/no activity time.
Very little down time/issues, and those were resolved in a timely manner

Desvantagens

dont have a great way to include/time a lunchbreak, as paid time, even though they clock out ( for privacy)
dont have a way to have a shift buffer... aka 7.5hr of shift and 7hrs, 29min shows in red as not good attendance
some of the shortcuts that are so helpful are not obvious that you can click them.... so some features are undiscovered or the managers dont understand how to access them, as they are links from one subwindow to another

Monica
Classificação geral
  • Setor: Suprimentos e equipamentos para empresas
  • Porte da empresa: 11–50 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 7.0 /10

Does what is needed

Avaliado em 15/05/2023

Vantagens

When Time Doctor works, it's great. Each employee can be set to different schedules/requirements. It is a great system in the background that allows us to hold our employees accountable if necessary.

Desvantagens

Time Doctor is constantly being updated and if you don't know to update the application, or it doesn't happen automatically, the app will not work as intended. The usual give away is that the app will often stop tracking automatically when starting computer use. Additionally, the admin view is limited. It would be helpful to view the same report/information for multiple employees at the same time. A lot of things have to be done individually.

Avaliador Verificado
Classificação geral
  • Setor: Artes cênicas
  • Porte da empresa: 11–50 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Praticidade
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Great for knowing how long a project took!

Avaliado em 20/11/2018

I'm keeping on task with the things that have to happen every day as well as have a way to look...

I'm keeping on task with the things that have to happen every day as well as have a way to look back and see what tasks are done at certain times of year. This helps us plan our department schedule for each upcoming year so we don't forget anything.

Vantagens

Create your own projects and tasks. Works great for keeping a step by step task list for each project. Ability to edit time for when software updates and/or restarts are required. I love using Time Doctor Pro as my personal time keeper at work.

Desvantagens

Not so much of a con but more of a feature request: it would be great if the software kept some sort of log of active document time. I tend to work on a few documents at a time and it would be great to know how much time is spent on each document without having to manually switch projects/tasks for each document. I almost exclusively use Adobe Creative Cloud programs and Microsoft programs using Mac computers.