Fresha

4,8 (1.422)
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App de reservas online para negócios de beleza e bem-estar

Classificação geral

4,8 /5
(1.422)
Relação qualidade/preço
4,8/5
Recursos
4,7/5
Praticidade
4,9/5
Suporte ao cliente
4,8/5

97%
dos usuários recomendam este app
Classificar por

1422 avaliações

Daniele
Classificação geral
  • Setor: Cosmético
  • Porte da empresa: Profissional autônomo
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 0.0 /10

FRESHA LADRÃO

Avaliado em 16/01/2024

Horrível, tinha tudo para ser uma boa aplicação mas não sabem gerenciar a aplicação

Horrível, tinha tudo para ser uma boa aplicação mas não sabem gerenciar a aplicação

Vantagens

Ele até serve bem para fazer os agendamentos

Desvantagens

A aplicação não aceitava de maneira nenhuma minha conta bancária, já havia meses que entrava em contato e sempre fazia o que eles pediam, para no final devolverem 96€ para meus clientes que não tenho contato e me deixar sem nenhum dinheiro
Perdi o dinheiro que tanto trabalhei por ele por causa do Fresha. Em pleno dia [conteúdo sensível escondido] eles tem muito descaso para resolver a situação e não respondem os e-mails ainda teve a capacidade de deixar a minha conta fresha com saldo negativo de quase -7€

Gabriela
Classificação geral
  • Setor: Publicidade e marketing
  • Porte da empresa: 11–50 funcionários
  • Usado Semanal durante 1 a 5 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Avaliação

Avaliado em 11/07/2023

Vantagens

Achei facil de usar e colocar na rotina lara as tarefas diarias

Desvantagens

podia ser mais barato mas gostei do modo pratico que a plataforma é

Jéssica
Classificação geral
  • Setor: Artes e artesanato
  • Porte da empresa: Profissional autônomo
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Ótimo para me organizar

Avaliado em 12/01/2023

Vantagens

Perfeito para as minhas tarefas diárias no meu ramo

Desvantagens

Um pouco de dificuldade para instalação

Allan Ricardo
Classificação geral
  • Setor: Bancos
  • Porte da empresa: Profissional autônomo
  • Usado Semanal durante 1 a 5 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 8.0 /10

Indico para todos negócios

Avaliado em 28/03/2023

Vantagens

Há boas configurações que tornam o aplicativo muito funcional

Desvantagens

O valor de alguns recursos poderia ser mais acessível.

Michel
Classificação geral
  • Setor: Construção
  • Porte da empresa: 2–10 funcionários
  • Usado Mensal durante 1 a 5 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Inovador

Avaliado em 05/08/2020

Fiquei muito contente de conhecer e poder usar esse aplicativo. É simples, sem burocracia. Direto...

Fiquei muito contente de conhecer e poder usar esse aplicativo. É simples, sem burocracia. Direto ao ponto!

Vantagens

Ótimo aplicativo para procurar por um profissional qualificado. As buscas são fáceis de fazer, tem os preços, combos, os detalhes, da para agendar um horário direto pelo programa. Super moderno.

Desvantagens

Como é um programa com recursos novos, nem todos os lugares pra onde se viaja encontramos informações de estabelecimentos comerciais.

Mark
Mark
Classificação geral
  • Setor: Saúde, bem-estar e condicionamento físico
  • Porte da empresa: 11–50 funcionários
  • Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

A great experience so far...

Avaliado em 15/03/2021

Vantagens

We switched from Booker, who we had been with for 8 years, and so far the experience has been great. I love that Fresha works great on all devices and that our customers can do pretty much anything from their phones, including make and amend bookings, complete consultation forms, add payment cards, see their history etc. It's easy for our customers to book and check availability with their favourite therapist in a few clicks. The integrated payment system is good value and Fresha provide everything .. so no separate card processing, payment gateways or machine rental charges. The UK support is helpful and friendly and there are lots of articles, videos etc to help you get set up.

Desvantagens

New features are being added all the time (you can see what's planned on their community pages). Features not currently available but in an ideal world I would like are, the migration of appointment history and existing gift vouchers, discount codes that can be promoted to clients and entered online and more options for sending out emails along the lines of MailChimp. Some of these are planned so it's still a great choice.

Jessica
Classificação geral
  • Setor: Serviços ao consumidor
  • Porte da empresa: Profissional autônomo
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

The best software for business owners

Avaliado em 07/08/2023

Love it.

Love it.

Vantagens

The fact that its so easy to use and modify menu for specials. Its simple and easy to the eye. The customer service is excellent they are super responsive with me since I started with them when they were shedul. Love this app.

Desvantagens

I haven't quite figures out how to transfer all my great reviews into google reviews. Google is a big thing for consumers so its important to have a link where this transfers or they automatically load into google is huge.

Avaliador Verificado
Classificação geral
  • Setor: Saúde, bem-estar e condicionamento físico
  • Porte da empresa: 2–10 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 0.0 /10

Scammed by Fresha

Avaliado em 05/02/2024

Fresha is taking over a fifth of our earnings and not responding to our messages.

Fresha is taking over a fifth of our earnings and not responding to our messages.

Vantagens

System is pretty easy to use however Fresha has scammed us by placing a book now button on our website which sends customers to fresha.com marketplace to create a Fresha account and take more than a fifth of our earnings. Fresha is not replying to our messages.

Desvantagens

Fresha put a 'Book Now' button on our website that directs customers to Fresha com marketplace. This means every new client we get, which is most of them being in a tourist place, have to create a Fresha account and we get charged 20%. In effect Fresha is taking more than a fifth of our earnings! They are yet to respond to our messages.

Brooke
Classificação geral
  • Setor: Consultório médico
  • Porte da empresa: 2–10 funcionários
  • Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

My experience with Fresha

Avaliado em 02/10/2024

super easy to setup and edit. nice and clean and not confusin.

super easy to setup and edit. nice and clean and not confusin.

Vantagens

I like the ability to be able to schedule different providers and then be able to specify how long the appointments for. Also like client history so i can look at notes and such if and when needed.

Desvantagens

I wish it was more medical per say and would like to be able to have a section where i can put individual notes on clients and have Doctor sign off on note and or order.

Resposta do Fresha

Hi Brooke,

Thanks for your review, we're always delighted to hear from our Partners who love Fresha as much as we do!

Kindest regards,
The Fresha Team

Faith
Classificação geral
  • Setor: Agricultura
  • Porte da empresa: 501–1.000 funcionários
  • Usado Semanal durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Making your everyday the best with Fresha.

Avaliado em 14/10/2023

This is the most affordable and secure software for getting clients or marketing my medical work on...

This is the most affordable and secure software for getting clients or marketing my medical work on my farm.It is easy to use and understand.

Vantagens

Have been using it to get unlimited bookings for my farm medical services.Fresha has really boosted my sales and have used it to attract more customers through online bookings.It zero monthly fees making it affordable for everyone.Have been updating my clients via automated texts.

Desvantagens

No Cons about this amazing software.Has really helped me in strategizing my company.

Kellisha
Classificação geral
  • Setor: Serviços ao consumidor
  • Porte da empresa: 2–10 funcionários
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 0.0 /10

Poor customer care

Avaliado em 05/01/2024

Horrible can never reach anyone

$200 balance that 90% should not be charged for

Horrible can never reach anyone

$200 balance that 90% should not be charged for

Vantagens

Nothing. Dishonest company. Can never talk to a real person to get things resolved. They charges things by fraud

Desvantagens

Dishonesty. Charge for things they should not. They book fake appointments to collect 20%. They charge for existing clients. Too many glitches and always an excuse like the owner is using links incorrectly. So they have a link that no mater who schedules from it, we are charged 20%
I’ve emailed 5 times in a week and have asked for someone to call and have yet to get a response

Annie
Classificação geral
  • Setor: Saúde, bem-estar e condicionamento físico
  • Porte da empresa: Profissional autônomo
  • Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 3.0 /10

Recommend for new business owners

Avaliado em 26/09/2023

Vantagens

Clients find it easy to use the online booking

Desvantagens

Setting up was harder than other online booking systems, hard to sync with google calendar, not mobile friendly, the fees are high

Paulina Jolanta
Classificação geral
  • Setor: Cosmético
  • Porte da empresa: Profissional autônomo
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 0.0 /10

Scam!!!!

Avaliado em 28/09/2023

A customer saved via the Fresha app can only delete their visit from the app so that the salon is...

A customer saved via the Fresha app can only delete their visit from the app so that the salon is not charged with the transaction! but if the salon does it, even though the client's visit has not taken place, the salon pays a fee! This is a blatant FRAUD!!!!!! Don't use this app!!!

Vantagens

Nothing nothing nothing nothing at all!!!!!

Desvantagens

Really bad customer service and rude !!!!!!

olga
Classificação geral
  • Setor: Saúde, bem-estar e condicionamento físico
  • Porte da empresa: 2–10 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Great choice for small business owners

Avaliado em 17/07/2023

did not regret a day of using it.

did not regret a day of using it.

Vantagens

Affordable first of all, no hidden fees, easy access to customer service, and overall easy to use product.

Desvantagens

The future of charging can be improved.

Jess
Classificação geral
  • Setor: Cosmético
  • Porte da empresa: Profissional autônomo
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Review

Avaliado em 19/05/2023

Vantagens

Honestly the customer servicethey reply quickly with screen captures so I actually know what I am doing

Desvantagens

Things changed and I wasn't sure where to find the features where they used to be

Alternativas consideradas

Acuity Scheduling

Razões para mudar para o Fresha

it was back in 2016 im not sure to be honest but as the needs of my business grew fresha was able to accommodate , its nice the debit system ties right into my booking
Nish
Classificação geral
  • Setor: Indústria farmacêutica
  • Porte da empresa: 2–10 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Pharmacy vaccine appointments are never an issue

Avaliado em 06/05/2024

Vantagens

WE ABSOLUTELY LOVE using fresha at our community retail pharmacy! We are independent so we dont have any fancy apps that book our appointments for us! So we started looking online to see if there was anything that we could use that would help us with appointment scheduling! Im sure everyone knows in the pharmacy world that booking appointments for covid vaccines, flu vaccines, and all other types of shots is very difficult during the fall season! this makes it so easy and we even color coordinate our shots so its clear and easy to see

Desvantagens

Fresha charges for text messages to send to people that make appointments which as a small business you may not want to opt into. We actually don't opt in as its pricey however we would love to if it becomes available for free or at least cheaper

Valerie
Classificação geral
  • Setor: Cosmético
  • Porte da empresa: Profissional autônomo
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 0.0 /10

Use with caution

Avaliado em 24/07/2023

I tried updating my bank account information and it took MONTHS! The process is so incredibly...

I tried updating my bank account information and it took MONTHS! The process is so incredibly difficult that it makes me want to just find a better software. You have to upload several documents, wait for it to be verified which can take weeks, then you have to take your card terminal offline and wait for it to be reprogrammed which takes several days, then you have to re-board your terminal which can be tricky. Then for some reason after doing all of these steps, it was still depositing funds into my old account. Now they want me to re-do everything and then update ALL the booking links on my website. This is a nightmare. I was able to create a square account and have my bank verified instantly, so I will just use that from now on and even though the card fees are slightly higher, I'm still saving without all the hidden fees and 20% commission that these thieves try to take.

Vantagens

Very simple for people that just need a basic software

Desvantagens

Hidden fees like charging 20% for "new clients" even if they are existing clients that book with a new account. Sometimes existing clients will forget their password and just create a new account to book an appointment out of ease. Fresha claims they will recognize emails and phone numbers and not classify them as a new client but this is false. They will charge you 20% and the software doesn't allow you merge the clients together. You have to delete the new account your client created and then re-book with their existing account and then try to help them get a new password. It's absurd.

Cheryl
Classificação geral
  • Setor: Medicina alternativa
  • Porte da empresa: 11–50 funcionários
  • Usado Semanal durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 6.0 /10

Good booking platform

Avaliado em 07/09/2024

It is a solid booking platform but only this

It is a solid booking platform but only this

Vantagens

I used this for a while it’s easy to use doesn’t have lots of functions but does booking well

Desvantagens

I personally wanted integrated crm which it doesn’t have

Megan
Classificação geral
  • Setor: Indústria farmacêutica
  • Porte da empresa: 501–1.000 funcionários
  • Usado Mensal durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

Great Concept & App, Needs more Users

Avaliado em 03/09/2024

Overall I found the app to be useful while living in an urban area as there can be so many places...

Overall I found the app to be useful while living in an urban area as there can be so many places to choose from for different treatments, however, very few places in rural areas have signed up for the app

Vantagens

App is easy to use and has a good search function to help find what you're looking for

Desvantagens

Lack of salons that are on the app, some other apps have more choice for places to book

Bryan
Classificação geral
  • Setor: Serviços ao consumidor
  • Porte da empresa: 51–200 funcionários
  • Usado Mensal durante 1 a 5 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

Even a guy can use this

Avaliado em 15/02/2024

Im a happy customer and will recommend it to friends and family.

Im a happy customer and will recommend it to friends and family.

Vantagens

As a guy who always wants to look good, Fresha helped me booked appointments easily without any hassle. As a guy who is always on the go, I can easily use this seamlessly.

Desvantagens

Hmmmm.. I can't think of any because I enjoyed using this alot.

Billie
Classificação geral
  • Setor: Publicidade e marketing
  • Porte da empresa: 2–10 funcionários
  • Usado Diariamente durante Avaliação gratuita
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 8.0 /10

Booking made easy, concerns with customer service

Avaliado em 26/08/2024

Makes booking online easy however I wish there was better customer service

Makes booking online easy however I wish there was better customer service

Vantagens

The platform is easy to use and has lots of features that improve online booking

Desvantagens

The customer service isn’t the best in responding promptly

Sylla
Classificação geral
  • Setor: Artes e artesanato
  • Porte da empresa: Profissional autônomo
  • Usado Diariamente durante Avaliação gratuita
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Fresha Review

Avaliado em 03/06/2024

I enjoyed the platform and the appointments that followed it.

I enjoyed the platform and the appointments that followed it.

Vantagens

I enjoyed Fresha’s calendar and scheduling sections.

Desvantagens

I felt like the product was somewhat busy, but still very organized for being so.

Talal
Classificação geral
  • Setor: Fotografia
  • Porte da empresa: 2–10 funcionários
  • Usado Semanal durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 3.0 /10

The best app for beauty and salons

Avaliado em 15/11/2023

The best salon and booking system in the region

The best salon and booking system in the region

Vantagens

Ease of use the booking system and with accurate data, also it can be used in many countries and i am using it continuously in UAE and KSA

Desvantagens

Prices shown usually is higher than the retailer

Zufferli
Classificação geral
  • Setor: Cosmético
  • Porte da empresa: Profissional autônomo
  • Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 8.0 /10

Excellent System

Avaliado em 05/12/2023

Vantagens

Easy to use and the booking system and with accurate data.
I opened 2 ticket and the support tickets "Caitlin" was very professional and resolved everything.

Desvantagens

- Customize SMS reminder.
- Is not possible to activate Membership with partial payment?

Nicholas
Classificação geral
  • Setor: Eletrônicos
  • Porte da empresa: 2–10 funcionários
  • Usado Semanal durante Avaliação gratuita
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 7.0 /10

Fresha makes my bookings easy

Avaliado em 30/09/2024

As a customer of businesses using Fresha it's easy for me to book when I want

As a customer of businesses using Fresha it's easy for me to book when I want

Vantagens

Makes booking appointments and finding new providers easy

Desvantagens

Limited providers using the software in my region