Fresha

4,8 (1.437)
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App de reservas online para negócios de beleza e bem-estar

Classificação geral

4,8 /5
(1.437)
Relação qualidade/preço
4,8/5
Recursos
4,7/5
Praticidade
4,9/5
Suporte ao cliente
4,8/5

97%
dos usuários recomendam este app
Classificar por

1437 avaliações

Catarina
Classificação geral
  • Setor: Hospitais e Saúde
  • Porte da empresa: 2–10 funcionários
  • Usado Semanal durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Prático e sem interação pessoal

Avaliado em 04/12/2024

Uso para agendar os serviços de estética

Uso para agendar os serviços de estética

Vantagens

A praticidade de agendar sem ter que depender de outros. A visibilidade da agenda do serviço que queremos agendar.

Desvantagens

Ao repetir agendamentos não assume toda a informação do agendamento anterior. Só assume os serviços e não o professional.

Daniele
Classificação geral
  • Setor: Cosmético
  • Porte da empresa: Profissional autônomo
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 0.0 /10

FRESHA LADRÃO

Avaliado em 16/01/2024

Horrível, tinha tudo para ser uma boa aplicação mas não sabem gerenciar a aplicação

Horrível, tinha tudo para ser uma boa aplicação mas não sabem gerenciar a aplicação

Vantagens

Ele até serve bem para fazer os agendamentos

Desvantagens

A aplicação não aceitava de maneira nenhuma minha conta bancária, já havia meses que entrava em contato e sempre fazia o que eles pediam, para no final devolverem 96€ para meus clientes que não tenho contato e me deixar sem nenhum dinheiro
Perdi o dinheiro que tanto trabalhei por ele por causa do Fresha. Em pleno dia [conteúdo sensível escondido] eles tem muito descaso para resolver a situação e não respondem os e-mails ainda teve a capacidade de deixar a minha conta fresha com saldo negativo de quase -7€

Gabriela
Classificação geral
  • Setor: Publicidade e marketing
  • Porte da empresa: 11–50 funcionários
  • Usado Semanal durante 1 a 5 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Avaliação

Avaliado em 11/07/2023

Vantagens

Achei facil de usar e colocar na rotina lara as tarefas diarias

Desvantagens

podia ser mais barato mas gostei do modo pratico que a plataforma é

Jéssica
Classificação geral
  • Setor: Artes e artesanato
  • Porte da empresa: Profissional autônomo
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Ótimo para me organizar

Avaliado em 12/01/2023

Vantagens

Perfeito para as minhas tarefas diárias no meu ramo

Desvantagens

Um pouco de dificuldade para instalação

Allan Ricardo
Classificação geral
  • Setor: Bancos
  • Porte da empresa: Profissional autônomo
  • Usado Semanal durante 1 a 5 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 8.0 /10

Indico para todos negócios

Avaliado em 28/03/2023

Vantagens

Há boas configurações que tornam o aplicativo muito funcional

Desvantagens

O valor de alguns recursos poderia ser mais acessível.

Michel
Classificação geral
  • Setor: Construção
  • Porte da empresa: 2–10 funcionários
  • Usado Mensal durante 1 a 5 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Inovador

Avaliado em 05/08/2020

Fiquei muito contente de conhecer e poder usar esse aplicativo. É simples, sem burocracia. Direto...

Fiquei muito contente de conhecer e poder usar esse aplicativo. É simples, sem burocracia. Direto ao ponto!

Vantagens

Ótimo aplicativo para procurar por um profissional qualificado. As buscas são fáceis de fazer, tem os preços, combos, os detalhes, da para agendar um horário direto pelo programa. Super moderno.

Desvantagens

Como é um programa com recursos novos, nem todos os lugares pra onde se viaja encontramos informações de estabelecimentos comerciais.

Mark
Mark
Classificação geral
  • Setor: Saúde, bem-estar e condicionamento físico
  • Porte da empresa: 11–50 funcionários
  • Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

A great experience so far...

Avaliado em 15/03/2021

Vantagens

We switched from Booker, who we had been with for 8 years, and so far the experience has been great. I love that Fresha works great on all devices and that our customers can do pretty much anything from their phones, including make and amend bookings, complete consultation forms, add payment cards, see their history etc. It's easy for our customers to book and check availability with their favourite therapist in a few clicks. The integrated payment system is good value and Fresha provide everything .. so no separate card processing, payment gateways or machine rental charges. The UK support is helpful and friendly and there are lots of articles, videos etc to help you get set up.

Desvantagens

New features are being added all the time (you can see what's planned on their community pages). Features not currently available but in an ideal world I would like are, the migration of appointment history and existing gift vouchers, discount codes that can be promoted to clients and entered online and more options for sending out emails along the lines of MailChimp. Some of these are planned so it's still a great choice.

Faith
Classificação geral
  • Setor: Agricultura
  • Porte da empresa: 501–1.000 funcionários
  • Usado Semanal durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Making your everyday the best with Fresha.

Avaliado em 14/10/2023

This is the most affordable and secure software for getting clients or marketing my medical work on...

This is the most affordable and secure software for getting clients or marketing my medical work on my farm.It is easy to use and understand.

Vantagens

Have been using it to get unlimited bookings for my farm medical services.Fresha has really boosted my sales and have used it to attract more customers through online bookings.It zero monthly fees making it affordable for everyone.Have been updating my clients via automated texts.

Desvantagens

No Cons about this amazing software.Has really helped me in strategizing my company.

Avaliador Verificado
Classificação geral
  • Setor: Serviços ao consumidor
  • Porte da empresa: 2–10 funcionários
  • Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 0.0 /10

DO NOT USE FRESHA

Avaliado em 29/11/2024

Vantagens

Fresha is terrible! They have terrible customer service. No phone number to ring. Terrible lags in getting back to support emails. Hidden fees. It is not user friendly
I have switched to timely and I am so happy. They have a number, very friendly and platform very user friendly.

Desvantagens

Everything but mainly the staff and their customer support team.

Sonia
Classificação geral
  • Setor: Saúde, bem-estar e condicionamento físico
  • Porte da empresa: Profissional autônomo
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Excellent product

Avaliado em 01/12/2024

Vantagens

Ease of use for both practitioner and client.

Desvantagens

Soap notes are not available to write/chart.

Alicia
Classificação geral
  • Setor: Hotelaria
  • Porte da empresa: 51–200 funcionários
  • Usado Mensal durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Book appointments on your phone, tablet or computer!

Avaliado em 19/12/2024

It's a fantastic platform for online appointment booking.

It's a fantastic platform for online appointment booking.

Vantagens

I love that my account houses all providers that I have used previously who also utilize Fresha.

Desvantagens

I can't really say there is much that I do not like about Fresha.

Paulina Jolanta
Classificação geral
  • Setor: Cosmético
  • Porte da empresa: Profissional autônomo
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 0.0 /10

Scam!!!!

Avaliado em 28/09/2023

A customer saved via the Fresha app can only delete their visit from the app so that the salon is...

A customer saved via the Fresha app can only delete their visit from the app so that the salon is not charged with the transaction! but if the salon does it, even though the client's visit has not taken place, the salon pays a fee! This is a blatant FRAUD!!!!!! Don't use this app!!!

Vantagens

Nothing nothing nothing nothing at all!!!!!

Desvantagens

Really bad customer service and rude !!!!!!

Heather
Heather
Classificação geral
  • Setor: Serviços ao consumidor
  • Porte da empresa: 2–10 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 3.0 /10

Looks good on the surface- but cumbersome- NO CUSTOMER SERVICE other than email which is only...

Avaliado em 06/02/2024

I do not understand all the glowing reviews. This is a Buggy program with little customer...

I do not understand all the glowing reviews. This is a Buggy program with little customer service.
Definitely a hassle. Won't let you do some basic things a med spa needs.

Vantagens

Price point
Visual is ok
Theoretically some features that are nice (but often awkward to use)

Desvantagens

Customer service is HORRIBLE. NO PHONE to call anyone. They don't always respond to emails and when they do it's never the same person so ongoing issues are difficult to resolve. The demand screenshots even when you adequately described the issue and it is easy to u
understand- this is frustrating when it's intermittent (like it doesn't want to integrate the credit card payment)

They deploy new features, but it is difficult to utilize them sometimes as the instructions are vague.

Arran
Classificação geral
  • Setor: Publicidade e marketing
  • Porte da empresa: 2–10 funcionários
  • Usado Semanal durante 1 a 5 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 6.0 /10

Fresha review

Avaliado em 07/12/2024

Generally a really positive experience, happy with the systems and it is very easy to set up for my...

Generally a really positive experience, happy with the systems and it is very easy to set up for my clients

Vantagens

Simplicity of setting things up as well as the dashboard/ interface

Desvantagens

The 20% fees is quite steep compared to other software's

Avaliador Verificado
Classificação geral
  • Setor: Design
  • Porte da empresa: 11–50 funcionários
  • Usado Mensal durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Praticidade
  • Probabilidade de recomendação 7.0 /10

Easy to make reservations from the website

Avaliado em 09/06/2024

Vantagens

It’s easy to see what’s available and what services the stores/companies provide, and easy to make an appointment with the app.

Desvantagens

It’s not that obvious to find the exact service I’m looking for, if we can contact the stores (like leaving messages) directly from the website, it would be great

Classificação geral
  • Setor: E-Learning
  • Porte da empresa: 2–10 funcionários
  • Usado Mensal durante Avaliação gratuita
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 0.0 /10

Disappointing service

Avaliado em 02/12/2024

I took a chance to see if fresha could be the solution I needed. Overall I am greatly disappointed...

I took a chance to see if fresha could be the solution I needed. Overall I am greatly disappointed both by the features and the customer support received.

Vantagens

I did not get to use this product for long before realising it would not be suitable for my business needs

Desvantagens

Unfortunately it did not meet my business needs. Deleting your workspace takes 7 days and yet they do not allow for refunds if it is within this window. It seems they need to review their policies to allow for immediate deletions and no refunds or allow a window for both. They have left gaps purposely for the customer to be charged regardless of whether it works for the business which in my mind is highly unethical.

olga
Classificação geral
  • Setor: Saúde, bem-estar e condicionamento físico
  • Porte da empresa: 2–10 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Great choice for small business owners

Avaliado em 17/07/2023

did not regret a day of using it.

did not regret a day of using it.

Vantagens

Affordable first of all, no hidden fees, easy access to customer service, and overall easy to use product.

Desvantagens

The future of charging can be improved.

Paige
Classificação geral
  • Setor: Publicidade e marketing
  • Porte da empresa: 2–10 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Great booking system for a great price

Avaliado em 26/09/2024

Vantagens

I compared a few different booking systems before settling on Fresha. I chose them because they are one of the more cost-effective alternatives on the market and provide a very seamless customer experience. The app really looks beautiful, so I knew it would be a nice experience for customers. The Fresha team also seem to be working on the app software in the background all the time, and I appreciate that they're always looking for ways to better the experience for businesses and customers.

Desvantagens

All businesses using the Fresha software are visible via the app. While this is great for other businesses to get more visibility, it's one extra step for customers to look up your business in order to book through the app. I'd also prefer if the cancellation policy could be more tailored rather than one, flat policy. 50% within 24 hours, 100% within 4 hours for example.

Avaliador Verificado
Classificação geral
  • Setor: Artes e artesanato
  • Porte da empresa: Profissional autônomo
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

salon schedule you can manage from fresha

Avaliado em 16/10/2024

it is really easy to use but little over price

it is really easy to use but little over price

Vantagens

Fresha is really easy to use and easy to manage the salon schedules for employers

Desvantagens

Sometimes if you need to update the price it is hard to update it takes long time to update and when you invite the others sometimes it reject. and little over price for updating the service

Resposta do Fresha

Hi there,

Thanks for your review, we're always delighted to hear from our Partners who love Fresha as much as we do!

Kindest regards,
The Fresha Team

Sami-jane
Classificação geral
  • Setor: Saúde, bem-estar e condicionamento físico
  • Porte da empresa: Profissional autônomo
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 2.0 /10

FRESHA or not

Avaliado em 01/11/2024

When I first used it, it was good value then little charges came in.
Bit it was easy to use

When I first used it, it was good value then little charges came in.
Bit it was easy to use

Vantagens

Easy to use, for myself and clients, I liked the text message reminder

Desvantagens

The rising costs, just little things adding on here and there

Chelcie
Classificação geral
  • Setor: Ócio, viagens e turismo
  • Porte da empresa: 11–50 funcionários
  • Usado Mensal durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 7.0 /10

Fresha for appointment keeping

Avaliado em 11/10/2024

Overall I like the use of what’s it’s for. It keeps my current and past appointments which is handy...

Overall I like the use of what’s it’s for. It keeps my current and past appointments which is handy to view.

Vantagens

I currently use Fresha to keep track of my nail appointments. It’s easy to navigate through and I love the reminders it sends via sms.

Desvantagens

I do wish the particular layout I have was easier to read. I find if I have multiple appointments, that I’m having to scroll through vs it would be nicer if they were in a grid-tile type view.

Resposta do Fresha

Hi there,

Thanks for your review, we're always delighted to hear from our Partners who love Fresha as much as we do!

If you ever have any questions about how to use your Fresha account or feedback about our platform, please feel free to reach out to us directly at [email protected].

Kindest regards,
The Fresha Team

Valerie
Classificação geral
  • Setor: Cosmético
  • Porte da empresa: Profissional autônomo
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 0.0 /10

Use with caution

Avaliado em 24/07/2023

I tried updating my bank account information and it took MONTHS! The process is so incredibly...

I tried updating my bank account information and it took MONTHS! The process is so incredibly difficult that it makes me want to just find a better software. You have to upload several documents, wait for it to be verified which can take weeks, then you have to take your card terminal offline and wait for it to be reprogrammed which takes several days, then you have to re-board your terminal which can be tricky. Then for some reason after doing all of these steps, it was still depositing funds into my old account. Now they want me to re-do everything and then update ALL the booking links on my website. This is a nightmare. I was able to create a square account and have my bank verified instantly, so I will just use that from now on and even though the card fees are slightly higher, I'm still saving without all the hidden fees and 20% commission that these thieves try to take.

Vantagens

Very simple for people that just need a basic software

Desvantagens

Hidden fees like charging 20% for "new clients" even if they are existing clients that book with a new account. Sometimes existing clients will forget their password and just create a new account to book an appointment out of ease. Fresha claims they will recognize emails and phone numbers and not classify them as a new client but this is false. They will charge you 20% and the software doesn't allow you merge the clients together. You have to delete the new account your client created and then re-book with their existing account and then try to help them get a new password. It's absurd.

Alex
Classificação geral
  • Setor: Serviços financeiros
  • Porte da empresa: 201–500 funcionários
  • Usado Mensal durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Fresha Review

Avaliado em 04/10/2024

Very good use it for many services personally

Very good use it for many services personally

Vantagens

I am able to book appointments through fresh easily and get reminders

Desvantagens

It sometimes logs me out and doesn't keep me signed in

Resposta do Fresha

Hi Alex,

Thanks for your review, we're always delighted to hear from our Partners who love Fresha as much as we do!

Kindest regards,
The Fresha Team

Jorge
Classificação geral
  • Setor: Medicina alternativa
  • Porte da empresa: 2–10 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Praticidade
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Appointments, scheduling and notes | An all-in-one no-brainer app

Avaliado em 22/11/2023

Vantagens

First of all: FREE! Second: Complete! Third: take notes, upload pictures which is great for before/after pictures or medical exams, prescriptions, etc. Fourth: Patient notifications by e-mail and SMS... is that enough?

Desvantagens

I'd love to be able to edit the SMS reminder. I love the fact it has Portuguese as a language, since I'm based in Portugal. HOWEVER, the fact that it uses Portuguese from Brazil (as if that's even legit) is annoying. Words like "gerenciamento" and "oi" on a reminder for a health appointment in Portugal shouldn't exist if you want to look professional :(

Billie
Classificação geral
  • Setor: Publicidade e marketing
  • Porte da empresa: 2–10 funcionários
  • Usado Diariamente durante Avaliação gratuita
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 8.0 /10

Booking made easy, concerns with customer service

Avaliado em 26/08/2024

Makes booking online easy however I wish there was better customer service

Makes booking online easy however I wish there was better customer service

Vantagens

The platform is easy to use and has lots of features that improve online booking

Desvantagens

The customer service isn’t the best in responding promptly