MSP Manager

4,2 (12)
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Software de faturamento e helpdesk para empresas de prestação de serviços de TI

Classificação geral

4,2 /5
(12)
Relação qualidade/preço
4/5
Recursos
4/5
Praticidade
3,7/5
Suporte ao cliente
3,8/5

92%
dos usuários recomendam este app
Classificar por

12 avaliações

Chris
Chris
Classificação geral
  • Setor: Segurança de rede e informática
  • Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 8.0 /10

Great help desk solution for small business.

Avaliado em 17/01/2018

A cost effective solution to help desk ticking including the ability to track time and reporting...

A cost effective solution to help desk ticking including the ability to track time and reporting for billing purposes. It's great that multiple people can collaborate on tickets and you have the ability to communicate directly while your customers can follow progress made from the opening to closing of the ticket.

Vantagens

The integration of the PSA with solarwinds RMM. I can simply syc the two and have my customers automatically imported into MSP Manager. I like having the ability to collaborate with my team on tickets. MSP Manager provides time and expense tracking which helps us capture billable hours we had been missing previously.

Desvantagens

New Customer setup can be difficult, time consuming and a bit confusing. You have to setup all aspects of a customer account before you can create a ticket unless that customer is being imported from your RMM. Once you have entered a couple customers it becomes easier.

Avaliador Verificado
Classificação geral
  • Setor: Serviços e tecnologia da informação
  • Porte da empresa: 11–50 funcionários
  • Usado Mensal durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Praticidade
  • Probabilidade de recomendação 7.0 /10

It work !

Avaliado em 28/03/2023

Vantagens

Can manage a lot of devices and permit automation

Desvantagens

Sometime loading can be long but its working at the end

Chris
Chris
Classificação geral
  • Setor: Serviços e tecnologia da informação
  • Porte da empresa: 51–200 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 2.0 /10

Good if you can't get better

Avaliado em 07/01/2019

So, we have been using MSP Manager for about a year now. I can't say anything good about it. It...

So, we have been using MSP Manager for about a year now. I can't say anything good about it. It is clear they took different tools and tried to cram them together, but not very well. It runs so slow. If I go into a ticket and mark it as "in Progress" and want to save a message to it, I have to save multiple times. Every change or note requires it's own save. No real reporting functionality. It's very counter intuitive. Having used Service Now, Remedy, and Spiceworks. All of those tools do a much better job

Vantagens

Web-based, I guess is a plus. Does incorporate Solarwinds N-Central.

Desvantagens

Difficult to use. Slow response. Bad UI. Every step requires a save.

Hugh
Classificação geral
  • Setor: Serviços e tecnologia da informação
  • Porte da empresa: 2–10 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 7.0 /10

MSP Manager Revuew

Avaliado em 17/11/2022

MSP Manager allows us to be easily organised, and track staff activity well, on top of being able...

MSP Manager allows us to be easily organised, and track staff activity well, on top of being able to track customer invoicing from within.

Vantagens

How simple and intuitive it is to use. Could easily be picked up by new hires with little training.

Desvantagens

Occasionally there are bugs with completing tickets that have been unresolved for a long time.

Jaco
Jaco
Classificação geral
  • Setor: Serviços e tecnologia da informação
  • Porte da empresa: 51–200 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Praticidade
  • Probabilidade de recomendação 8.0 /10

Bring me your issues!

Avaliado em 08/10/2021

Very good. Apart from attending to customer needs, I use the tickets scheduling and meetings...

Very good. Apart from attending to customer needs, I use the tickets scheduling and meetings features to streamline my day and get my tasks done on time.

Vantagens

Ticket systems and MSP platform (almost) in one. My company has been using this platform for a while now. It is feature rich and customizable.

Desvantagens

The ticket system runs in the background but does not auto refresh. You have to manually refresh it to see new assigned tickets.

Avaliador Verificado
Classificação geral
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente

Simple and clean interface, easy to use.

Avaliado em 02/07/2018

Vantagens

Easy to figure out, and you don't really need training. Just get up and go with it. Easy to manage state of the ticket.

Desvantagens

Has some odd bugs here and but the support team is usually quick to fix them depending on how breaking it is.

Jaden
Classificação geral
  • Setor: Serviços e tecnologia da informação
  • Porte da empresa: 51–200 funcionários
  • Usado Semanal durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Praticidade
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Limited use, but no issues with it

Avaliado em 21/11/2022

Vantagens

The layout of this product is very easy to use. Helps you to easily see information that is needed. The integration is great as well.

Desvantagens

I have used this on a limited scale, so I do not have much to offer for dislikes.

Vania
Vania
Classificação geral
  • Setor: Segurança de rede e informática
  • Porte da empresa: 2–10 funcionários
  • Usado Diariamente durante Avaliação gratuita
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Praticidade
  • Probabilidade de recomendação 5.0 /10

On par with other SolarWinds products

Avaliado em 25/01/2019

Vantagens

I like that you can create tickets that have timers to make it easier to track how much time was spent assisting a customer.

Desvantagens

Hard to setup; I wish there was an easier way to setup clients in the system.

Angel
Classificação geral
  • Porte da empresa: 51–200 funcionários
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Excellent solution for MSP

Avaliado em 10/01/2018

Vantagens

Stable platform with great features. Also, the company has a site to upload suggestions an enhancements.

Desvantagens

The web interface is sometimes slow and the reporting can be better.
Also de auto refresh need to be perfected.

Robert
Classificação geral
  • Setor: Serviços e tecnologia da informação
  • Porte da empresa: 2–10 funcionários
  • Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 7.0 /10

Work in progress

Avaliado em 15/03/2018

Still in Beta, but so far so good.

Still in Beta, but so far so good.

Vantagens

We are currently in beta with this product. So far its been easy to integrate and use compared to the service desk program.

Desvantagens

Its still a fairly new product, it was a bit slow to get started but support has been helpful trying to get us started.

Skye
Classificação geral
  • Setor: Serviços e tecnologia da informação
  • Porte da empresa: 2–10 funcionários
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

Avaliado em 05/04/2019

Steven
Classificação geral
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

Avaliado em 22/08/2018