Qminder

4,8 (87)
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Solução de filas para clientes inesperados e filas de espera nas lojas

Classificação geral

4,8 /5
(87)
Relação qualidade/preço
4,8/5
Recursos
4,8/5
Praticidade
4,9/5
Suporte ao cliente
4,7/5

99%
dos usuários recomendam este app
Classificar por

87 avaliações

Andreia Noggerini
Andreia Noggerini
Classificação geral
  • Setor: Serviços ao consumidor
  • Porte da empresa: 1.001–5.000 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

produto com otimo desempenho

Avaliado em 24/03/2023

ótima ferramenta que me ajuda muito em meu dia dia

ótima ferramenta que me ajuda muito em meu dia dia

Vantagens

super pratico e atende ao que foi proposto

Desvantagens

nada a reclamar muito auto funcional nada

Sedric
Sedric
Classificação geral
  • Setor: Atacadistas
  • Porte da empresa: 201–500 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 8.0 /10

Great product

Avaliado em 04/04/2022

10/10

10/10

Vantagens

Being aple to track walkin customers and pull up the data.

Desvantagens

Nothing I can think of. I enjoy the software.

Rebeca
Classificação geral
  • Setor: Relações públicas e comunicações
  • Porte da empresa: 201–500 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 7.0 /10

Great!

Avaliado em 16/06/2023

It's very easy to understand and it's simplicity to navigate is great and i like simplicity.

It's very easy to understand and it's simplicity to navigate is great and i like simplicity.

Vantagens

How very simple and easy to navigate throughout the different icons.

Desvantagens

If only the left hand side bar can separate the names once you have selected or called up the name.

Linda
Classificação geral
  • Setor: Hospitais e Saúde
  • Porte da empresa: 201–500 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 5.0 /10

product review

Avaliado em 04/04/2022

it has helped with our patient flow and quickness of serving our patients

it has helped with our patient flow and quickness of serving our patients

Vantagens

this product was easy to learn and is easy for our patient to learn

Desvantagens

it sometimes has glitz in it to where it doesn't work properly

Mickel
Classificação geral
  • Setor: Hospitais e Saúde
  • Porte da empresa: 1.001–5.000 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

Helpful

Avaliado em 14/06/2023

Vantagens

The ease of use in making sure our patients are taken care of in a timely manner.

Desvantagens

I honestly have no issues with it at all.

Ari
Classificação geral
  • Setor: Hospitais e Saúde
  • Porte da empresa: 1.001–5.000 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Praticidade
  • Probabilidade de recomendação 8.0 /10

Review for Qminder

Avaliado em 14/06/2023

Vantagens

What I like most about Qminder is how user friendly it is.

Desvantagens

My least favorite quality about Qminder is when it freezes, it will often say "Adding to waitlist" but will not move forward.

Doel
Classificação geral
  • Setor: Recursos Humanos
  • Porte da empresa: 201–500 funcionários
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Praticidade
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Report

Avaliado em 14/06/2023

Vantagens

How easy it is to use. Being able to see waitlist.

Desvantagens

Sometimes it malfunctions and will continuously repeat a persons name. Even though they have been attended to.

Bintu Keithane
Bintu Keithane
Classificação geral
  • Setor: Serviços ao consumidor
  • Porte da empresa: 10.000+ funcionários
  • Usado Semanal durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Maintaining Flows and Queues of Visitors.

Avaliado em 18/03/2021

It helps in gathering customer data and information. People don’t have to wait for a long time in...

It helps in gathering customer data and information. People don’t have to wait for a long time in long queues. It helps in gathering name and other information related to customers and helps in informing them about their queue status. It helps in providing customized experiences to visitors. The queue management system is perfect for clinics, schools, and big stores. It helps in notifying automatically

Vantagens

It helps in maintaining flows of visitor and managing waiting lines. It allows visitors to check-in for getting services through their mobile devices from anywhere like homes or waiting in their cars. It helps in social distancing and minimizing the risks. It provides seamless queuing management systems. It provides actionable insights and helps in reducing operational waste. A queue management system helps in making every job easier.

Desvantagens

It has limited tools for extracting more data. Its user interface needs some improvements. It may slow down sometimes and not able to notify you about queues status. Some controlling and customizing features need some improvements.

Christina
Classificação geral
  • Setor: Hospitais e Saúde
  • Porte da empresa: 1.001–5.000 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Qminder is a great product

Avaliado em 14/03/2019

Qminder has drastically improved our workflow by streamlining the process of how patients sign in....

Qminder has drastically improved our workflow by streamlining the process of how patients sign in. We now have a way to track our wait time and service time, and have statistics at our fingertips!

I like that we have our own client representative; it makes communication easier and more direct. Qminder seems to really care about their customers because they seek feedback and they are constantly enhancing their product. Honestly, our business relationship feels more like a partnership.

Vantagens

Qminder has drastically improved our workflow by streamlining the process of how patients sign in. We now have a way to track our wait time and service time, and have statistics at our fingertips! It is easy to use for everyone (even those that struggle with technology). I like that Qminder is constantly working to add enhancements and improve their software.

Desvantagens

I really don't have any complaints, Qminder is a great product for a great value.

Naomi
Classificação geral
  • Setor: Gestão da educação
  • Porte da empresa: 201–500 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Easy to use queue management tool to improve student experience

Avaliado em 29/03/2019

This is one of my favourite bits of software to manage. It always works, has a great UI, the...

This is one of my favourite bits of software to manage. It always works, has a great UI, the students and staff both like it (which never happens with anything else), and it's always a joy to speak to the Qminder team and they keep adding even more awesome new features, which make an already great product even better. For something that seems quite a simple premise, they've entirely nailed the delivery. The stats are extremely powerful as well in order to evaluate the service.

Vantagens

It's simple to ease and very effective at what it does - It's straightforward for students to get the hang of and simple for staff to serve them with and keep track of what's happening

Desvantagens

I can honestly say there's nothing I dislike about this software.

Cliff
Classificação geral
  • Setor: Fabricação elétrica/eletrônica
  • Porte da empresa: 10.000+ funcionários
  • Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Excellent app, easy to use, quick setup

Avaliado em 16/05/2019

Qminder allows us to help our employees with their productivity. They have the option of waiting...

Qminder allows us to help our employees with their productivity. They have the option of waiting for their turn or go back to their desks for work and receive a text message that their turn is up. Contacts can easily see the queue and their place in it. It is also giving us a way to report on tech support issues encountered through out the day. We can spot trends and report issues to the appropriate stake holders to review.

Vantagens

Set up was very simple. We used this as a replacement for another queuing app, and we were up and going within an hour. The staff is very helpful and responsive. They even reached out to us proactively when they noticed something we had not completed in a queuing line one day and told us how to fix it. I also like the ability to add information to tickets that allows us to run reporting on what issues are popping up.

Desvantagens

Would love to see the ability to schedule an appointment with Qminder

Rafael Antonio
Classificação geral
  • Setor: Telecomunicações
  • Porte da empresa: 501–1.000 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

utilizando Qminder en la organización.

Avaliado em 30/03/2023

una buena experiencia manejando Qminder. en general, el sistema es de facil manejo y con un buen...

una buena experiencia manejando Qminder. en general, el sistema es de facil manejo y con un buen soporte. que incluso lo agregaron en su pagina principal con un chat.

Vantagens

Lo que me ha gustado de Qminder, es que últimamente tuvo una actualización donde se puede visualizar la atención que esta en curso. y adicional si el registro en atención tiene mucho tiempo de estar activo, Qminder envía un correo electrónico dando aviso que esa atención se encuentra en un tiempo muy extendido, y personalmente me ha ayudado porque me ha salvado de tener atenciones que no deben tener un tiempo muy extenso y que por otras actividades olvide.

Desvantagens

al inicio cuando se integro el sistema de Magellan o CS global. se nos hacia complicado la interaccion de ambos sistemas, pero en realidad Qminder tiene una buena interfaz y todo era de costumbre, algo que me parece un poco desventajoso es que, cuando los registros son muy antiguos. ya no aparecen.

Leonardo
Classificação geral
  • Setor: Transporte rodoviário e ferroviário
  • Porte da empresa: 201–500 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

Qminder

Avaliado em 23/03/2023

En mi experiencia, facilita en gran medida el registro de visitas y permite llevar un numero real...

En mi experiencia, facilita en gran medida el registro de visitas y permite llevar un numero real de las visitas diarias, semanales y mensuales.

Vantagens

Se me ha facilitado desde el principio para el registro de mis visitas y llevar seguimiento de mi desempeño de igual manera para verificar información a lo largo de mi turno

Desvantagens

Lo que no me gusta es que el boton de jalar el turno y terminarlo esta en el mismo lugar, si por algun accidente das doble clic puedes llegar a terminar el turno apenas iniciado.

fernando Isai
Classificação geral
  • Setor: Automotivo
  • Porte da empresa: 51–200 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

Qmindes es una herramienta que te mejora tu espera

Avaliado em 23/03/2023

Vantagens

lo amigable que es para el usuario y lo sencillo de utilizar

Desvantagens

al momento de ver los reportes que sea mas sencillo la muestra de los perfiles d elos visitantes

talina
Classificação geral
  • Setor: Sem fio
  • Porte da empresa: 201–500 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

excelente herramienta de trabajo para el servicio y atencion a clientes

Avaliado em 24/03/2023

me gusta bastante es facil de configurar y de entender y usr por el personal y clientes

me gusta bastante es facil de configurar y de entender y usr por el personal y clientes

Vantagens

la facilidad de usarlo y lo accesible de aprender

Desvantagens

todo me ha gustado de momento, me parece una excelnte herramientas

Jennifer
Classificação geral
  • Setor: Relações governamentais
  • Porte da empresa: 1.001–5.000 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Senior Supervisor

Avaliado em 28/11/2022

I’ve worked with it for 3 years and I love it . Very user friendly

I’ve worked with it for 3 years and I love it . Very user friendly

Vantagens

I like that it tracks customer flow along with service time . It also shows trends in the business needs.

Desvantagens

Texting is an additional cost and it’s very convenient tool

Marc
Classificação geral
  • Setor: Atacadistas
  • Porte da empresa: 501–1.000 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Clean Easy to Use Qminder Interface

Avaliado em 16/12/2022

Vantagens

The weekly and monthly tracking as well as helping people know when they are next.

Desvantagens

Other than it wigging out every now and then and having to reload it completely there isn't much to complain about.

eric
Classificação geral
  • Setor: Construção
  • Porte da empresa: 501–1.000 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

qminder review

Avaliado em 09/01/2023

awesome

awesome

Vantagens

This fills all our needs and is easy to use for use as well as our customers

Desvantagens

none.This fills all our needs and is easy to use for use as well as our customers

Jessica
Classificação geral
  • Setor: Hospitais e Saúde
  • Porte da empresa: 201–500 funcionários
  • Usado Semanal durante 1 a 5 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Easy and manageable software

Avaliado em 24/12/2022

Overly, I feel it is very user friendly and easily manageable.

Overly, I feel it is very user friendly and easily manageable.

Vantagens

I love how it keeps things simple, easy to use and very easy to update and manage with multiple areas of the hospital to know who is where and what time and how long they have been there to ensure we meet expectations of little wait times and great customer service.

Desvantagens

The thing I dislike the most is how complicated it is to edit a profile. I found the only and effective way to do so is delete it and than create a new one with the corrected information.

Anthony
Classificação geral
  • Setor: Transporte rodoviário e ferroviário
  • Porte da empresa: 1.001–5.000 funcionários
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

Qminder makes it easy

Avaliado em 25/11/2022

Ever since I was interduce to the Qminder , it helps maintain our customer experience from the...

Ever since I was interduce to the Qminder , it helps maintain our customer experience from the moment they walk in the door.

Vantagens

We use it to track our customers wait time until they are served. Also to see how long we spend with each customer

Desvantagens

It fits our needs so I can really find any negative about the service.

rebeca
Classificação geral
  • Setor: Administração pública
  • Porte da empresa: 51–200 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

Efficiency of Qminder

Avaliado em 06/04/2022

Easy and simple

Easy and simple

Vantagens

Easy to use on the daily, no problem whatsoever

Desvantagens

Sometimes it glitches, but very rarely so no other complain

Norman
Classificação geral
  • Setor: Transporte rodoviário e ferroviário
  • Porte da empresa: 5.001–10.000 funcionários
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Great Queue Management Tool

Avaliado em 28/03/2019

Vantagens

Keep your customers organized in different lines, reorder, remove and put customers back into the queue after they've been called. Contact them via text message, open up customer's accounts straight from the Qminder tool and get powerful performance insight that are location based and individual performance insight.

Desvantagens

Sometimes agents forget to mark customers as served and there's no way to edit their service time, which can affect the performance data.

Avaliador Verificado
Classificação geral
  • Setor: Indústria farmacêutica
  • Porte da empresa: 5.001–10.000 funcionários
  • Usado Semanal durante Avaliação gratuita
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

simplified Qminder

Avaliado em 08/09/2019

it is awesome experience with Qminder. i am using free trail version and thinking for switching on...

it is awesome experience with Qminder. i am using free trail version and thinking for switching on Qminder it is having ability to make workflow streamline.
we can have track every customer who visit us.

Vantagens

Qminder makes customer queue management simple & easy for your customers and rewarding for your business too.
Qminder gathers each visitors name for a more personalise experience and informs us them in real-time of their queue status.
Qminder let us know the who sho is the customer and why he is coming for.

Desvantagens

I would like to see more updates like for opening and closing times.
other than this i don't think Qminder have any cons.

Joshua
Classificação geral
  • Setor: Manutenção predial
  • Porte da empresa: 201–500 funcionários
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Essential Queue management

Avaliado em 01/04/2019

Vantagens

Qminder has all the features we need in a simple format with no unnecessary fluff.

Desvantagens

The trade off to simplicity is limited customization in some areas. Also, it would be nice if the branding wasn't in a more expensive teir.

Mohamed
Classificação geral
  • Setor: Transporte rodoviário e ferroviário
  • Porte da empresa: 201–500 funcionários
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

Great Software to use

Avaliado em 31/03/2019

Vantagens

Easy to use
Pretty interface
What i like the most is the Weekly Summary :)

Desvantagens

Nothing all fine with me and i didn’t face any issue in the last period