LiveCaller

4,8 (9)
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Software de gestão da comunicação com clientes e de bate-papo ao vivo.

Classificação geral

4,8 /5
(9)
Relação qualidade/preço
5/5
Recursos
4,8/5
Praticidade
4,8/5
Suporte ao cliente
5/5

100%
dos usuários recomendam este app
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9 avaliações

Roland
Roland
Classificação geral
  • Setor: Hospitais e Saúde
  • Porte da empresa: Profissional autônomo
  • Usado Semanal durante 1 a 5 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 8.0 /10

Great Customer Support Product with Tons of Potential

Avaliado em 30/08/2022

Amazing. The customer support from LiveCaller has been wonderful.

Amazing. The customer support from LiveCaller has been wonderful.

Vantagens

The chat and call features work well.
The co-browsing feature is a game-changer for SaaS companies like mine - and the benefit of not having to send a Zoom invite, Google Meet invite, or something else is worth it.
So far, I like the analytics available for each call, including duration and a simple way to collect customer feedback.

Desvantagens

The main issue I ran into is the widget does not show up within my application when installed as instructed. We're still figuring this out.
Also, I would like to delete calls, chats, and review data I collected during testing and haven't found an easy way to do that yet. However, customer support has been super helpful.

Danielle
Classificação geral
  • Setor: Editoras
  • Porte da empresa: 2–10 funcionários
  • Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

I just can't believe this...

Avaliado em 24/10/2023

My experience has been so good I'm going to offer to promote their service on our website at no...

My experience has been so good I'm going to offer to promote their service on our website at no cost. Whether they accept or not I don't know but this is the kind of business I want to do business with and the customer service is fantastic.

Vantagens

The low cost is by far one of my favorite features. I also like how easy it is for us now to communicate as a team.

Desvantagens

To be honest I haven't found much of anything that I don't like I just hope they never change anything. I'm aware every software product or services has their weakness I just haven't found it yet.

Lloyd
Classificação geral
  • Setor: Design
  • Porte da empresa: 2–10 funcionários
  • Usado Mensal durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

A great value for the money!

Avaliado em 07/02/2024

I think it's a solid platform and it will work for most businesses

I think it's a solid platform and it will work for most businesses

Vantagens

The feature set you get for the price is unbeatable

Desvantagens

I wish it had interactions with AI. That would make it almost perfect

Juan
Classificação geral
  • Setor: Serviços de informação
  • Porte da empresa: 2–10 funcionários
  • Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

A powerful and easy to implement platform

Avaliado em 01/01/2023

A well-organized platform, its structure is intuitive, we can follow up without problems and its...

A well-organized platform, its structure is intuitive, we can follow up without problems and its support is very good.

Vantagens

The implementation solution is very simple and fast. So for us it is something viable.

Desvantagens

The platform is developing new functions, so we are sure that they will surprise us.

Avaliador Verificado
Classificação geral
  • Setor: Rádio e televisão
  • Porte da empresa: 2–10 funcionários
  • Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Best app ever!

Avaliado em 28/11/2022

I think they have very good customer support

I think they have very good customer support

Vantagens

I love all the features and options of this app.

Desvantagens

I think it covers pretty much everything

Raymond
Classificação geral
  • Setor: Publicidade e marketing
  • Porte da empresa: 2–10 funcionários
  • Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Great customer success software!

Avaliado em 09/09/2022

Vantagens

LiveCaller is super simple to use, has all features you need to communicate effectively with your leads and clients, and customer support is great! Highly recommended!

Desvantagens

I think all is good, so far. Perhaps if there was a knowledge base available, both for me as a user of Live Caller, and also built into the software - for me to offer to my clients, that would be great.

Rom
Classificação geral
  • Setor: Internet
  • Porte da empresa: 2–10 funcionários
  • Usado Outro durante 1 a 5 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Software de llamada de alta calidad

Avaliado em 04/05/2021

LiveCaller te ayuda para que cualquier miembro del equipo pueda responder las llamadas de los...

LiveCaller te ayuda para que cualquier miembro del equipo pueda responder las llamadas de los clientes en cualquier lugar.

Con LiveCaller ya no tendrás que asignar un número de teléfono y un móvil a los miembros del equipo o esperar que finalicen el turno para entregar el número de teléfono o el móvil al miembro del equipo del siguiente turno.

Vantagens

Lo que más me ha gustado de este software es que tiene todo lo necesario para una comunicación simple con tus clientes porque tiene chat web, llamadas web (recibir llamadas sin necesidad de número de teléfono) , co-navegación y también puedes conectar Facebook Messenger, Telegram, Viber, etc para manejar todas las comunicaciones desde un sólo lugar.

Lo recomiendo por la facilidad de uso y fácil integración en cualquier lugar, además las personas sin conocimientos pueden utilizar este software sin problemas y si necesitas ayuda siempre puedes contactar con atenció al cliente y te ayudarán encantados. Necesitaba ayuda y me respondió "Giga" que identificó mi problema en la primera pregunta.

Desvantagens

Me ha gustado mucho LiveCaller porque tiene todo lo que necesitaba, además irán añadiendo más características y funciones en el futuro

Avaliador Verificado
Classificação geral
  • Setor: Internet
  • Porte da empresa: 51–200 funcionários
  • Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Wonderful tool

Avaliado em 23/03/2021

Vantagens

Now it's so easy and convenient to communicate with our clients like never before. Varies channels are available through one dashboard, which is awesome.

Desvantagens

Nothing to complain about, great software and a great tech support team.

Desiree
Desiree
Classificação geral
  • Setor: Saúde, bem-estar e condicionamento físico
  • Porte da empresa: 51–200 funcionários
  • Usado Semanal durante 1 a 5 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

LiveCaller helps you get in touch!

Avaliado em 03/02/2025

Overall it was a great experiance. Easy to use wherever I need to and offered to be used over many...

Overall it was a great experiance. Easy to use wherever I need to and offered to be used over many platforms.

Vantagens

One of my favorite features is that you can use this over social media apps. That is super convinent when some of the individuals you need to communicate with can only be reached via something like Facebook messenger. The dashboard is also very impressive. It connects you almost immediately to everything that you need to reach clients or work mates.

Desvantagens

There were two issues that I saw with LiveCaller. First if you want to have the ablitiy to speak over social media the price does go up monthly. Second I have dropped calls in app before. you have to have a strong wifi connection or good data connection.