Avaliações do PayNet Banking Platform

PayNet Banking Platform

4,5 (13)
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Soluções de marca branca para bancos digitais e pagamentos

Classificação geral

4,5 /5
(13)
Relação qualidade/preço
4,6/5
Recursos
4,6/5
Praticidade
4,7/5
Suporte ao cliente
4,7/5

100%
dos usuários recomendam este app
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13 avaliações

Nader
Classificação geral
  • Setor: Serviços financeiros
  • Porte da empresa: 11–50 funcionários
  • Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Excellent software and partnership

Avaliado em 25/03/2021

Great product and company

Great product and company

Vantagens

Commitment, support, flexibility, cost effective, business modeling

Desvantagens

None to be honest, paynet system gave us more than we expected not only current requirements but also future.

Shivaraj
Classificação geral
  • Setor: Bancos
  • Porte da empresa: 1.001–5.000 funcionários
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

NMB Bank Omni Channel Banking

Avaliado em 26/07/2020

We are still in the implementation phase, but till date the implementation is as per the requirement...

We are still in the implementation phase, but till date the implementation is as per the requirements of the bank and the scope of work as agreed. we are yet to go public but the feedback from the soft launch is impressive and it has given us more energy to implement this product as a integrated channel for all the banks business offerings.

Vantagens

The Product is build as per the Scope and is different than the traditional Mobile and Internet banking, the Clients of the banks will get the same experience in all the channels. As the system is still under implementation we have lot to do and the team behind this are working round the clock to make things as per the scope. The team has built the system in such a way that bank can implement any client needs easily.

Desvantagens

No Comments on this, as we have long way to go. but till date what has been delivered is up to the mark and hope the team will delivery rest of the scope as expected.

Avaliador Verificado
Classificação geral
  • Setor: Serviços e tecnologia da informação
  • Porte da empresa: 11–50 funcionários
  • Usado Outro durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 7.0 /10

Personalizing the Banking Experience

Avaliado em 02/03/2021

Vantagens

Banking before digital transformation is like this huge excel file with hundreds of sheets about millions of people, which carries hundreds of potential patterns & data points of every individual that are not organized and interpreted for business development but duplicated and considered a hassle to manage. But, with an omni channel digital banking solution it not only organizes your data but also identifies patterns and data points to notify and connect you with potential leads/ opportunities. Alongside It gives your team the freedom to innovate & cultivate strategizes in alignment to your organizations values & visions.

Desvantagens

It's a long & tedious process of integration. It requires a lot of time investment and devotion from key people of the organisations, hence finding the hours for already ongoing projects or daily work might be affected.

Archil
Classificação geral
  • Setor: Serviços financeiros
  • Porte da empresa: 11–50 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 8.0 /10

Experienced and responsive

Avaliado em 27/02/2021

Vantagens

I should stress the architecture, rich functionality and reliability of the system as well as highly professional and responsive team

Desvantagens

We look forward to next iteration of currency exchange functionality

SAM
Classificação geral
  • Setor: Bancos
  • Porte da empresa: 11–50 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

FEEDBACK

Avaliado em 26/07/2020

Vantagens

ITS EASY TO NAVIGATE THE PLATFORM I.E IT'S USER FRIENDLY

Desvantagens

NOTHING COMES TO MIND AT THE MOMENT, AS STATED ABOVE NAVIGATING THE SYSTEM WAS OK.

Shahin
Classificação geral
  • Setor: Internet
  • Porte da empresa: 1.001–5.000 funcionários
  • Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Paynet Viber Chatbot for Vianet Review

Avaliado em 19/04/2021

Paynet team has been very professional and responsive. It has been a pleasure working with them and...

Paynet team has been very professional and responsive. It has been a pleasure working with them and hope to have the opportunity to work on more projects in the future.

Vantagens

Chatbot provides instant resolution to customers' frequently asked queries & issues. The bot is very easy to use and is more accessible to our customers than our previous web and mobile app implementations that fulfilled similar tasks. Its simplicity both to implement and to use would be its best feature.

Desvantagens

We would have preferred a more graphical interface than the current text layout. We also think multi-language support is a must which we hope to implement in the future.

Ruhsan
Classificação geral
  • Setor: Serviços e tecnologia da informação
  • Porte da empresa: 51–200 funcionários
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Wonderful platform

Avaliado em 18/02/2021

Wonderful platform which has a single feature hence making our and our client's daily operations...

Wonderful platform which has a single feature hence making our and our client's daily operations much easier and faster

Vantagens

The ease of operation , which is secure and global standard. The Paynet solution can be easy to integrate in any social media based service platform

Desvantagens

The chatbot based application needs to be faster for transactional features

ALi
Classificação geral
  • Setor: Serviços financeiros
  • Porte da empresa: 11–50 funcionários
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Best In Class

Avaliado em 27/02/2023

Vantagens

Best team of professionals I ever cooperated with. They you know every single details in both business and technical aspects .

Desvantagens

Nothing to mention. you just need have a detailed scope of work and make sure that you have the best PM on the implementation.

Kweku
Classificação geral
  • Setor: Serviços e tecnologia da informação
  • Porte da empresa: 2–10 funcionários
  • Usado Semanal durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

My experience with the PayNet Team

Avaliado em 25/03/2021

Vantagens

Scalability, reliability and convenience

Desvantagens

None.

Saurav
Classificação geral
  • Setor: Bancos
  • Porte da empresa: 501–1.000 funcionários
  • Usado Semanal durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Good

Avaliado em 27/02/2021

Paperless and no need to visit bank or ATMs.

Paperless and no need to visit bank or ATMs.

Vantagens

Online account opening and integration with our intranet software.

Desvantagens

Mini Statement and Fund Transfer along with simplified real time account opening

Prem
Classificação geral
  • Setor: Bancos
  • Porte da empresa: 1.001–5.000 funcionários
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

Reliable Digital Platform

Avaliado em 26/07/2020

Vantagens

Unique and robust. Have all the required ingredients for a digital platform

Desvantagens

Must have some other customization and other new features

Saiful
Classificação geral
  • Setor: Bancos
  • Porte da empresa: 1.001–5.000 funcionários
  • Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 8.0 /10

Dynamic and robust solution

Avaliado em 24/02/2021

Vantagens

Whatsapp integration is the most unique and impactful solution.

Desvantagens

Good one. need to bring lending facilities in this platform

Saurabh
Classificação geral
  • Setor: Telecomunicações
  • Porte da empresa: 1.001–5.000 funcionários
  • Usado Diariamente durante Avaliação gratuita
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

Ease of use and quick to deploy

Avaliado em 22/02/2021

Very happy

Very happy

Vantagens

Lots of relevant features, quick to deploy

Desvantagens

A local support is needed. UI can be improved