
Classificação geral
Filtrar por
Tempo utilizado
24 avaliações

- Setor: Serviços de eventos
- Porte da empresa: 2–10 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de um ano
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
Time is Money
Avaliado em 19/10/2023
Vantagens
With OnSinch now I have much less burocratic things to do to get my job done. And also the information is clear for my company and for the external staff that works for me.
Desvantagens
We have so many features that sometimes to find what I want to change is a real challenge! :)
- Setor: Serviços de eventos
- Porte da empresa: 2–10 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
Thanks Sinch
Avaliado em 23/10/2023
The team at Sinch have been supersonically quick in resolving any minor issues or explaining easily...
The team at Sinch have been supersonically quick in resolving any minor issues or explaining easily to us, whenever we need guidance on any system features, to date cannot fault any aspect of our collaboration with Sinch, using Sinch gives me total confidence when accepting and booking large jobs.
Vantagens
Sinch totally revolutionised our operation, i enjoy using sinch daily, our team integrate well with the system, effortless production of bookings, timesheets and invoices.
Desvantagens
The team at Sinch have been supersonically quick in resolving any minor issues or explaining easily whenever we need guidance on any system features, to date cannot fault any aspect of our collaboration with Sinch
- Setor: Gestão de organizações sem fins lucrativos
- Porte da empresa: 2–10 funcionários
- Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 6.0 /10
OnSInch review
Avaliado em 24/10/2023
good first experience
good first experience
Vantagens
easy to with the flow, intuitive, transparent
Desvantagens
missed some functions, not that much flexible
- Setor: Música
- Porte da empresa: 201–500 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
Absolute satisfaction
Avaliado em 19/10/2023
Vantagens
OnSinch is an application designed for companies that are responsible for multiple employees and need to place them efficiently and effectively. It saves time not only for admins/coordinators but also for the employees themselves. Behind the application are qualified staff, willing to help at any time and solve any difficult problem.
Desvantagens
From my position, I don't see a problem that needs to be faulted.
- Setor: Serviços de eventos
- Porte da empresa: 501–1.000 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
OnSinch has changed our lives
Avaliado em 02/11/2023
Having such a versatile and easy-to-use tool has allowed the whole company to focus on specific...
Having such a versatile and easy-to-use tool has allowed the whole company to focus on specific objectives. We have more time to train people, find clients, etc. It is this versatility, working in the full spectrum of the light we see, that allows for excellent management of both the entire office team and employees in the field.
Vantagens
An all in one product, despite such incredible versatility every aspect is catered for.
Desvantagens
I can't think of anything, it's a really successful product
- Setor: Gestão de organizações sem fins lucrativos
- Porte da empresa: 11–50 funcionários
- Usado Semanal durante Mais de um ano
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 8.0 /10
Volunteer usage
Avaliado em 13/11/2023
Vantagens
OnSinch is really good for use. Most likely every three days im using this platform for schedule my volunteers for their jobs. This tool is absolutely necessary for my work!
Desvantagens
Nothing that i could say. Every part is good or try to be. I cant compare to other platform like this.
Alternativas consideradas
Salesforce Sales Cloud- Setor: Serviços de eventos
- Porte da empresa: 11–50 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
Onsinch or nothing
Avaliado em 19/10/2023
Exceptional. Eloquence would not be the same without OnSinch.
Exceptional. Eloquence would not be the same without OnSinch.
Vantagens
A wide variety of features and those small details that make the app surprisingly better every time.
Desvantagens
Missing features: geolocation, push notifications, integration with whatsapp business.
- Setor: Serviços de eventos
- Porte da empresa: 11–50 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de um ano
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
Hundred Strong
Avaliado em 06/11/2023
Our experience with OnSinch has been a pleasure and we are extremely grateful for the role it plays...
Our experience with OnSinch has been a pleasure and we are extremely grateful for the role it plays in our growth.
Vantagens
Hundred Strong cannot express our gratitude towards the OnSinch and it's people more, it is extremely crucial towards our success. The systems efficiency and simplicity whilst covering all the bases makes it the perfect tool for our needs.
Desvantagens
Nothing we have disliked thus far with the system!
- Setor: Serviços ao consumidor
- Porte da empresa: 51–200 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
Thankful
Avaliado em 24/10/2023
Vantagens
Invoices, quotes and dashboards are very good parts of it.Also emails and sms to crew
Desvantagens
it doesn´t adapt to the social security spanish law, therefore our crew costs doesnt calculate 40% of social security costs

- Setor: Gestão de organizações sem fins lucrativos
- Porte da empresa: 2–10 funcionários
- Usado Mensal durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 8.0 /10
Sinch for non-profits
Avaliado em 14/11/2023
Sinch is a great tool, quick, intuitive, and easy to set up, manage, and use. It helps greatly to...
Sinch is a great tool, quick, intuitive, and easy to set up, manage, and use. It helps greatly to manage especially larger amounts of people/projects.
Vantagens
Sinch is super easy and quick to setup and very intuitive for users to work with. Especially with crisis situation it helped us efficiently manage thousands of people. On the other side, it offers complex functionalities and provides all information and tools for end-to-end workers/volunteer management.
Desvantagens
The payroll module was not possible to implement additionally after the main instance runs.
The database import can be done only once, any after-imports need to be manual in order not to rewrite the existing data.
- Setor: Serviços de eventos
- Porte da empresa: 501–1.000 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
Rewiew of satisfied user
Avaliado em 21/11/2023
The application is simple and clear. It has significantly helped me with my work for several years...
The application is simple and clear. It has significantly helped me with my work for several years now.
Vantagens
I appreciate the most in the application the ability, as an on-site coordinator for music events with 50+ participants, to handle everything. And that from a mobile phone. From recording arrival/departure times, through individual work assignments for employees, to the subsequent completion and closure of the event. At the same time, I would highlight the simplicity of managing multiple concurrent shifts at large events. I also have the ability to manage my overall workload, check my income, and have complete information about my work in one place.
Desvantagens
The errors I encounter while using it are mostly caused by coordinator (user) mistakes. Therefore, apart from a few technical glitches (which were promptly resolved each time), I have nothing to complain about so far.
- Setor: Emprego e contratação
- Porte da empresa: 2–10 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
Satisfied customer, highly recomended
Avaliado em 15/11/2023
Vantagens
I like the most its simplicity, it covers all our needs as a stuffing agency, the customer service is great!
Desvantagens
I have nothing I can complain about. Maybe I would avoid upgrades after I already get used to something. But it is development, new customers are probably happy about it.
- Setor: Serviços de eventos
- Porte da empresa: 1.001–5.000 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
lo mejor para las empresas
Avaliado em 24/10/2023
Vantagens
La facilidad para poder trabajar y todo al alcance de la mano
Desvantagens
Todo está bastante bien para lo que había utilizado en otras ocasiones
- Setor: Serviços de eventos
- Porte da empresa: 201–500 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
Muy buena aplicacion de gestion de personal y clientes
Avaliado em 24/10/2023
experiencia muy positiva
experiencia muy positiva
Vantagens
la facilidad de uso y multiples opciones
Desvantagens
integracion de otras app en la plataforma
- Setor: Organização cívica e social
- Porte da empresa: 51–200 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
Very usefull
Avaliado em 20/10/2023
Vantagens
suits best, great customer support, saves time
Desvantagens
coudn't think of anything at this moment
- Setor: Entretenimento
- Porte da empresa: 2–10 funcionários
- Usado Semanal durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
Easy and intuitive to use.
Avaliado em 19/10/2023
Very happy to use this platform. It is easy, fast, reliable. Great overview of costs and invoices.
Very happy to use this platform. It is easy, fast, reliable. Great overview of costs and invoices.
Vantagens
How fast you can organise order and get costs right away.
Desvantagens
Using it on web browser from desktops mobile or iPad. Always easy to access to check scheduled times, workers contacts, etc…
- Setor: Serviços de eventos
- Porte da empresa: 2–10 funcionários
- Usado Semanal durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
Beneficial and helpful since the beginning of the app's existence
Avaliado em 08/11/2023
Vantagens
Simplicity, time saving, user support, development. When you dream of the best workforce management app, it's nowhere near as good as OnSinch.
Desvantagens
I never had the feeling that there was something wrong with OnSinch, or that something was missing.
- Setor: Serviços de eventos
- Porte da empresa: 11–50 funcionários
- Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 8.0 /10
Amine Review - Solusta
Avaliado em 02/11/2023
Vantagens
Planning the project and attendance tracking
Desvantagens
I like the staff scheduling and shift planning.
- Setor: Serviços de eventos
- Porte da empresa: 11–50 funcionários
- Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 9.0 /10
Sinch positive experience
Avaliado em 05/11/2023
Vantagens
Ease of staff scheduling, monitoring, reviewing
Desvantagens
Very few limitations on staff filtering
- Setor: Entretenimento
- Porte da empresa: 11–50 funcionários
- Usado Mensal durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
Great tool for any cultural event
Avaliado em 12/11/2023
Long time used with any essential problem. It is a great professional tool for our work in the...
Long time used with any essential problem. It is a great professional tool for our work in the venue (music & theatre), definitely I would recommend it for all cultural events.
Vantagens
Variability, quickness and ease of filling out the shift work form.
Desvantagens
Waiting to get confirmation of particular shifts.
Would appreciate to receive notification when shift is confirmed.
- Setor: Produção audivisual
- Porte da empresa: 2–10 funcionários
- Usado Semanal durante 6 a 12 meses
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
application for easy life
Avaliado em 21/11/2023
Vantagens
Easy orientation in the environment. A clear system for planning, which is often one of the most important things. The perfect tool for organizational needs.
Desvantagens
So far we haven't discovered any major glitches
- Setor: Entretenimento
- Porte da empresa: 2–10 funcionários
- Usado Mensal durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
Jakub Reindl - OnSinch review
Avaliado em 30/10/2023
Thanks to OnSinch I have no need to work with any other similar product.
Thanks to OnSinch I have no need to work with any other similar product.
Vantagens
Easy to work with, provides all necessary informations instantly.
Desvantagens
Would like to have some more auto-fill options.
- Setor: Gestão de organizações sem fins lucrativos
- Porte da empresa: 11–50 funcionários
- Usado Mensal durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 8.0 /10
Quality product
Avaliado em 23/11/2023
Vantagens
Quick access to all information; clear user interface
Desvantagens
I can't think of anything, just keep going
- Setor: Organização cívica e social
- Porte da empresa: 2–10 funcionários
- Usado Mensal durante Mais de um ano
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
Solution for volunteer management in crisis
Avaliado em 19/10/2023
It was a perfect solution for the volunteer management in time of crisis
It was a perfect solution for the volunteer management in time of crisis
Vantagens
Easy to use, one system for the whole volunteer management
Desvantagens
Solution for single organizations uder the one account could be improved