Avaliações do LiveAgent

LiveAgent
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1666 avaliações
- Setor: Design
- Porte da empresa: 11–50 funcionários
- Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 8.0 /10
Um ótimo software para suporte
Avaliado em 21/08/2023
Vantagens
Estou usando e venho gostando muito do LiveAgent, ele é prático de fácil utilização, além de ser muito moderno
Desvantagens
Poderia ter mais funcionalidades iguais o Crisp e Intercom, sinto falta de alguns recursos
Resposta do QualityUnit
Hello Bruna! Thank you for your awesome 5-star review! :)
- LiveAgent Team
- Setor: Engenharia civil
- Porte da empresa: Profissional autônomo
- Usado Diariamente durante Avaliação gratuita
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
Muito bom !
Avaliado em 07/09/2023
usei com meus emails e nao vi nenhum problema
usei com meus emails e nao vi nenhum problema
Vantagens
Sim, não tem como não gostar pois ainda tenho muito a conhecer ainda mas vamos ver oque ainda temos pela frente!
Desvantagens
ainda estou no tempo de teste mais estou axando muito bom que vou ver se consigo enteder melhor !
Resposta do QualityUnit
Hey Evenilson,
Great to hear you're enjoying the test period so far! Using LiveAgent to efficiently manage emails seems like a big hit with you. We aim to keep making email organization a breeze.
The adventure ahead awaits with plenty of features to explore and utilize. Do not hesitate also to ask us for tips and tricks that could make your experience better :)
- LiveAgent Team
- Setor: Software
- Porte da empresa: 2–10 funcionários
- Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Praticidade
- Probabilidade de recomendação 8.0 /10
Ótimo custo x benefício
Avaliado em 17/04/2024
Vantagens
Sistema bem completo, com vários canais de suporte ao cliente.
Desvantagens
Achei a interface pouco intuitiva para quem não está acostumado com esse tipo de sistema.
Resposta do QualityUnit
Hello Soraya. Thank you for your review and feedback.
- LiveAgent Team
- Setor: E-Learning
- Porte da empresa: 2–10 funcionários
- Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 9.0 /10
Opção simples e eficiente
Avaliado em 23/07/2023
É uma opção sólida para empresas que desejam uma solução simples e eficiente para interações em...
É uma opção sólida para empresas que desejam uma solução simples e eficiente para interações em tempo real com seus visitantes.
Vantagens
O LiveChat é uma plataforma que oferece uma experiência satisfatória para interações em tempo real com os visitantes do seu site. Embora sua interface possa parecer mais simples em comparação com concorrentes como Crisp, Helpcrunch e Intercom, o LiveChat se destaca pela sua eficiência e facilidade de uso.
Desvantagens
Embora o LiveChat permita alguma personalização, as opções disponíveis podem ser consideradas limitadas por alguns usuários. Se você deseja uma aparência altamente personalizada para o widget do chat, pode ser necessário procurar outras opções mais flexíveis.
Resposta do QualityUnit
Hey Pedro,
Your words about LiveChat's efficiency made us smile. We hear your thoughts on customization; it's something we're always looking to improve. Remember, for any intricacies you encounter, our live support has got your back. Thanks for your insight and your role in our growth.
Until next time, stay awesome!
- LiveAgent Team
- Setor: Gestão da educação
- Porte da empresa: 2–10 funcionários
- Usado Diariamente durante Avaliação gratuita
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 6.0 /10
Atendimento ao consumidor
Avaliado em 25/07/2023
Até o presente momento tenho tido bons resultados com o softwhere.
Até o presente momento tenho tido bons resultados com o softwhere.
Vantagens
Ótimo Suporte, agilidade no atendimento ao potencial cliente, de forma personalizada.
Desvantagens
Ainda tenho um pouco de dificuldade de integrar com outros produtos, mas acredito que seja pq estou iniciando o uso ainda. Minha demanda ainda é pequena pra fazer uma critica.
Resposta do QualityUnit
Hello Flavia, Cheers for the great feedback. It's wonderful you've found our support to be top-tier. Our dedicated team always strives for reliable and swift responses.
Sounds like integration is a bit of a challenge, though. As a newcomer, we understand there may be a bit of a learning curve, but we're confident you'll get the hang of it soon!
Thanks again and remember we're here to assist if needed!
- LiveAgent Team
- Setor: E-Learning
- Porte da empresa: 2–10 funcionários
- Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 4.0 /10
Uma opção simples e eficiente para interações em tempo real
Avaliado em 19/07/2023
Em suma, é uma opção sólida para empresas que desejam uma solução simples e eficiente para...
Em suma, é uma opção sólida para empresas que desejam uma solução simples e eficiente para interações em tempo real com seus visitantes.
Vantagens
O LiveAgent é uma plataforma que oferece uma experiência satisfatória para interações em tempo real com os visitantes do meu site. Embora sua interface possa parecer mais simples em comparação com concorrentes como Crisp, Helpcrunch e Intercom, o LiveChat se destaca pela sua eficiência e facilidade de uso.
Desvantagens
O LiveAgent pode não atender às necessidades de empresas que buscam recursos avançados, como automação de chatbots, análise avançada de dados ou integração com IA.
Resposta do QualityUnit
Hey Gabriel, thanks for your feedback. We are glad to hear that LiveAgent is serving your needs well. We noted your concerns regarding our advanced features too. As we continue to grow, we're constantly working on enriching our toolkit and providing even more solutions. Your opinion matters to us and it's insightful for our development selection.
Remember, we are always here to assist you. Thanks again and cheers to creating engaging connections in the E-learning world.
- LiveAgent Team
- Setor: E-Learning
- Porte da empresa: 2–10 funcionários
- Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 7.0 /10
Muito caro pelo que entrega...
Avaliado em 19/07/2023
Vantagens
Ele tem uma interface dinâmica, mas ainda acho bem mais simples comparada com outros concorrentes, como o Crisp, Helpcrunch e Intercom...
Desvantagens
Além de ser caro, o widget de chat não é tão bonito, além de ser bem ruim em responsividade.
Resposta do QualityUnit
Hi José,
Thank you for your review. We are sorry to hear that LiveAgent was not a good fit for you. Our team appreciates all constructive feedback so you are welcome to email us any suggestions so we can continue to improve!
-LiveAgent team
- Setor: Bancos
- Porte da empresa: Profissional autônomo
- Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
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Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 9.0 /10
Indico para todos negócios
Avaliado em 12/05/2023
Vantagens
Muito bom para o dia a dia e atende perfeitamente as demandas
Desvantagens
As vezes há uma lentidão para atualizar mas nada que atrapalhe o trabalho.
Resposta do QualityUnit
Hello Allan! Thank you for recommending LiveAgent :) We're pleased to know that our software perfectly meets your everyday demands!
We appreciate your feedback regarding occasional slowness in updates as well. Our team constantly strives to improve the user experience, and your input helps us in that mission. Rest assured, we'll continue working on enhancing our performance to ensure a smooth workflow for you.
Thanks once again for your kind words!
- LiveAgent Team
- Setor: Serviços ao consumidor
- Porte da empresa: 11–50 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de um ano
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
Ótimo custo benefício
Avaliado em 07/04/2020
Vantagens
Utilizo o LAdesk todos os dias na minha rotina, e é uma ferramenta muito simples e dinâmica de se trabalhar, desde o meu primeiro dia não encontrei dificuldades.
Se comparado com outras ferramentas de CRM na questão Custo X Entrega, acredito ser uma das melhores do mercado.
Desvantagens
O live chat é uma ferramenta que ainda precisa ser um pouco aprimorada, a visualização dele na tela do agente não é tão boa.
Resposta do QualityUnit
Thank you very much for your honest feedback, Daiane :) I am very glad that LiveAgent is helping you in your day to day work! Feel free to shoot us with any suggestions at [email protected] and we will be happy to pass it on to our developers :)
- Setor: Varejistas
- Porte da empresa: Profissional autônomo
- Usado Mensal durante 1 a 5 meses
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
otimo
Avaliado em 02/01/2021
fantástica!
fantástica!
Vantagens
a facilidade e funcionalidades de fácil manuseio..
Desvantagens
tudo muito bom nao tive e nao estou tendo nenhum problema ate o momento!
Resposta do QualityUnit
Hello Tais, thanks a lot for your amazing feedback! You know where to find us should you need anything! :)

- Setor: Serviços e tecnologia da informação
- Porte da empresa: 10.000+ funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 9.0 /10
I think LiveAgent is fantastic software
Avaliado em 18/08/2023
Every company needs the ideal thing, which is to treat every email as a ticket. If a client does...
Every company needs the ideal thing, which is to treat every email as a ticket. If a client does not respond to my follow-up email within three days (thanks to a rule I set up in Los Angeles), a new ticket is opened and I am prompted to contact them again. Such follow-ups should never be sent from regular email accounts since doing so requires excessive monitoring.
Vantagens
Thanks to LiveAgent, I never have to leave the app to check my Gmail or Yahoo Mail inboxes again. As a marketing professional, I have access to a plethora of email accounts, and I've lost several business opportunities due to my own laziness in checking my inbox. With their "Unlimited Email Accounts" function, LiveAgent scores major points. To make things easier, I included my LA-based email address.
Desvantagens
If you use LiveAgent as your email client, you won't notice any "unread" messages when you check your inbox. But that's not a major problem.
Resposta do QualityUnit
Hello Gary! Your mention of the "Unlimited Email Accounts" function being a game-changer clearly echoed with us. Ah, tackling the labyrinth of multiple email accounts can be quite a chore, can't it? :)
You're right, the charm of LiveAgent is being a one-stop solution for all communication needs, whether it's social inboxes or live chats. And we can tell you're a power user, setting up a rule to remind you of pending follow-ups. Nifty, isn't it? To comment on your minor hiccup: all incoming messages in LiveAgent are treated as "unread" until specifically handled. We believe every message deserves undivided attention!
Keep exploring the tool, Gary. We strive to tick all the boxes for our users. Your feedback helps us refine our software and bridging more gaps in customer service.
Thank you for being an awesome part of our journey!
- LiveAgent Team
- Setor: Ócio, viagens e turismo
- Porte da empresa: 11–50 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de um ano
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
Live Agent is practical
Avaliado em 17/09/2024
From the getgo, it was self explanatory .
From the getgo, it was self explanatory .
Vantagens
Ease of use , control functions and setup .
Desvantagens
Not much to say . Perhaps slight delay in logging in
- Setor: Tradução e localização
- Porte da empresa: Profissional autônomo
- Usado Semanal durante 1 a 5 meses
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 5.0 /10
verification
Avaliado em 09/09/2024
I was trying to resole a issue there is a lot of verification needed an acoount reference shoul be...
I was trying to resole a issue there is a lot of verification needed an acoount reference shoul be inoof to bring up my details
Vantagens
It was easy to use the system the and get my question across
Desvantagens
how long the responce took some times i was waiting a while
- Setor: Telecomunicações
- Porte da empresa: 501–1.000 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
Customer Support & Service Tool of 2024: LiveAgent
Avaliado em 13/11/2024
Vantagens
Enhancing customer satisfaction is the main objective of every business. LiveAgent allocates tools such as customer support, live chat, call recording which enables me to offer maximum customer service in one tool.
Desvantagens
Never have I had even a glitch while offering customer support with LiveAgent.
Resposta do QualityUnit
Hi Xiluva! Thanks for your stellar review. It's fantastic that LiveAgent helps you deliver top-notch customer service. Let us know if you ever need anything!
- The LiveAgent Team
- Setor: Entretenimento
- Porte da empresa: 2–10 funcionários
- Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
Live Agent Experience - Prashanth
Avaliado em 24/09/2024
Their customer service team is at par excellent
Their customer service team is at par excellent
Vantagens
I like the Features and Integrations live agent provides
Desvantagens
One stop solution of integrated Call, Chat & Emails
Razões para escolher o LiveAgent
Zendesk stopped offering Chat visitor listSoftware anterior
Zendesk SuiteRazões para mudar para o LiveAgent
Because felt has more to offer and integrations- Setor: Cosmético
- Porte da empresa: 2–10 funcionários
- Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 9.0 /10
Great product for many reasons.
Avaliado em 04/07/2024
A powerful customer support platform with a plethora of features that cater to the diverse needs of...
A powerful customer support platform with a plethora of features that cater to the diverse needs of businesses. Its multichannel support, efficient ticket management, customization options, and robust reporting make it a compelling choice for companies seeking a comprehensive support solution.
Vantagens
Allows businesses to manage customer inquiries from various channels such as email, live chat, phone, and social media in one unified platform. This makes it convenient for us!
Desvantagens
For small businesses like mine with limited budgets, the higher cost of LiveAgent's subscription plans may be a drawback.
Alternativas consideradas
HappyFox Help DeskRazões para mudar para o LiveAgent
happyfox was also tried out to use for our comapny.Resposta do QualityUnit
Hi Joey, thanks for your review. It's great to hear that you find LiveAgent's multichannel support convenient. We understand concerns about costs for small businesses. We aim to provide value and are happy to discuss your needs to find the best plan for you.
Feel free to reach out anytime.
- The LiveAgent Team
- Setor: Automotivo
- Porte da empresa: 11–50 funcionários
- Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
Highly recommend
Avaliado em 20/08/2024
Highly recommend, competitively priced and great customer support.
Highly recommend, competitively priced and great customer support.
Vantagens
Quick and simple to setup with in depth ticket managing system.
Desvantagens
It would be useful to have the option of different widgets depending on mobile or desktop usecase.
Resposta do QualityUnit
Hi Phil,
Thank you very much for your kind review. We are glad to hear you have been satisfied with LiveAgent's role in your customer care. Our team will be happy to receive suggestions on how to improve the chat widgets - you can reach us via chat or email 24/7!
-LiveAgent team
- Setor: Artigos de luxo e joias
- Porte da empresa: 2–10 funcionários
- Usado Diariamente durante Avaliação gratuita
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
Next level communication app
Avaliado em 26/09/2024
Good experience, when compared to another application offering these tools I prefer this one much...
Good experience, when compared to another application offering these tools I prefer this one much more.
Vantagens
Easily helps us get all communication channels in one place.
Desvantagens
Had a little bit trouble setting up SIP Trunk but finally made it work.
Resposta do QualityUnit
Thanks for your positive review, Lukasz! It's great to hear that LiveAgent brings all your communication channels into one place. Sorry to hear about the SIP Trunk setup issues, but glad they were resolved. If any other questions come up, feel free to reach out.
- The LiveAgent Team
- Setor: Eletrônicos
- Porte da empresa: 2–10 funcionários
- Usado Diariamente durante Avaliação gratuita
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 3.0 /10
Awesome Software for Your Business
Avaliado em 23/09/2024
Amazing so far. So many more capabilities than I sm used to.
Amazing so far. So many more capabilities than I sm used to.
Vantagens
We are an electronic repair shop that came from Pure Chat and we are in love with all the capabilities of this software. More affordable and more offerings equals success! I highly recommend.
Desvantagens
Nothing yet! Been testing for two weeks now and it is perfect.
- Setor: Serviços e tecnologia da informação
- Porte da empresa: 2–10 funcionários
- Usado Diariamente durante Avaliação gratuita
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
moving to Liveagent...
Avaliado em 04/09/2024
While we're still only in a trial, liveagent seems promising.
While we're still only in a trial, liveagent seems promising.
Vantagens
Seems to do everything including voice call integration.
Desvantagens
We havent seen anything we dont like yet.
Resposta do QualityUnit
Hi Craig,
Thank you very much for your review. We are glad to hear you have been satisfied with our software during the trial period and hope you will be equally happy in the live environment. Our team is here for you 24/7 in case of any questions or issues!
-LiveAgent team

- Setor: Hospitais e Saúde
- Porte da empresa: 10.000+ funcionários
- Usado Semanal durante Mais de um ano
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
Excellent Customer Service for the Price
Avaliado em 11/08/2023
It was definitely worth the time and effort required to adjust to the new method. Thanks to its...
It was definitely worth the time and effort required to adjust to the new method. Thanks to its structure and features, we were able to reduce a massive message backlog to a much more manageable one.
Vantagens
LiveAgent's strongest feature is undoubtedly the promptness of their technical support. The fact that it may be altered to suit individual needs is another plus. The ease with which our client may get in touch with us is the third best feature. Not only can I use LiveAgent in my own tongue of Spanish, but it also supports a wide variety of other languages, and everything, including emails and templates, can be changed to display in either my native tongue or the language of my consumers. I can locate anything I need with a quick peek at the dashboard.
Desvantagens
If I had to choose a nitpick, it would be that I wish there was more color on the interface; on the other hand, why would you want to clutter up such a simple layout with flashy graphics? LiveAgent delivers just as advertised by devoting maximum real estate to its features.
Resposta do QualityUnit
Hey there,
It's great to hear that our customizability has been effective for your operations. It's our mission to provide a platform that can be tailored to suit unique business needs. On your point about our simple interface layout, we believe in function over flash to ensure a seamless user experience.
We're glad that the transition to using LiveAgent has been beneficial in managing your message backlog. Also, isn't it amazing how variety in language options can open doors to diverse customer bases?
Thanks for your kind words about our prompt technical support. We strive to keep this up!
- LiveAgent Team

- Setor: Serviços e tecnologia da informação
- Porte da empresa: 2–10 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Probabilidade de recomendação 8.0 /10
Excellent value for money
Avaliado em 21/09/2023
Vantagens
I have been using my LiveAgent subscription for years, mainly for the LiveChat and phone features. The system is stable, the features are well thought out and elaborate. I recommend it to anyone looking for a professional and integrable system.
Desvantagens
The admin interface could look more modern. I have not seen any improvement in this area for years. The current UI is not bad either, but I would still welcome an update.
Resposta do QualityUnit
Hi David,
Thank you very much for your kind review. We are glad that LiveAgent has been the right choice for you and that you have been satisfied with the benefits it brings to your customer care. Our team works hard every day to further improve the system, including future plans for the UI, so stay tuned for upcoming updates!
-LiveAgent team
- Setor: Automotivo
- Porte da empresa: 201–500 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de um ano
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 8.0 /10
Most genuine customer help and support provider
Avaliado em 07/11/2024
Our business is also small but on the other hand we generally need to connect with our customers on...
Our business is also small but on the other hand we generally need to connect with our customers on a daily basis and it become a very hectic task for our support team to deal with every problem which in day to day basis after installing livechat in our business the effectiveness of customer support has been improved alot and we are also able to save a lot of time.
Vantagens
Live agent is one of the most advanced chatbot tool which help our business to connect with our customers through chats, phone calls and other sources. It works online and it's interfaces is also quite simple and easy to navigate and learn as we have been using this from more than 2 years now. So, it has definitely helped us in laying off lots of physical customer support from the organisation.
Desvantagens
I did not find anything which did not directly helped in growth of our company it is just that the software is quite premium in terms investment which it asks from companies on the other hand it also provides lots of chatting options and customer connectivity features in the organisation but it may not be a great tool for small companies or local businesses.
Resposta do QualityUnit
Hi Sonu,
Thank you very much for such a kind review. We are glad to hear LiveAgent has been the right choice for you and that you have benefited from its multichannel capabilities. Our team is here for you 24/7 in case of any questions or issues!
-LiveAgent team
- Setor: Contabilidade
- Porte da empresa: 201–500 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
What I Experience with LiveAgent in Accounting Industry
Avaliado em 11/11/2024
Vantagens
LiveAgent enhances immediate customer support through live chat and integration with omichannels such as email, chat and social media.
Desvantagens
Truth be told, I am getting everything I yearn to streamline customer satisfaction with LiveAgent.
Resposta do QualityUnit
Hello Vania,
Thank you for your review of LiveAgent! We're thrilled to hear that you find our software to be a great tool for your company. If you need any assistance with the software, please feel free to reach out to us. We are always happy to help. :)
- LiveAgent Team
- Setor: Ócio, viagens e turismo
- Porte da empresa: 11–50 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
Call Center Management Tool: LiveAgent
Avaliado em 22/07/2024
Vantagens
Completely Without help desk tool or without out the right live chat program can lead to high losses. LiveAgent centralize live chat, call logging, communication and ticketing tools in one place.
Desvantagens
Currently, there is no issue on LiveAgent; whenever I face bugs live support fix it rapidly upon request.
Resposta do QualityUnit
Hi Adeniyi, thank you for your positive feedback! If you ever need assistance or have suggestions, feel free to reach out. We’re here 24/7 to help you.
- The LiveAgent Team