Velocify
Sobre o Velocify
O Velocify é um aplicativo de gestão do relacionamento com o cliente (CRM na sigla em inglês) na nuvem que incorpora o uso de telecomunicações, marketing por e-mail, gestão de vendas, gerenciamento de clientes/equipe e agendamento de calendário, tudo dentro de uma única plataforma. No painel do usuário, você pode navegar para visualizar relatórios ao vivo das atividades de vendas e taxas de sucesso da equipe, atuais e do passado. Você pode visualizar relatórios personalizados, pois o Velocify gerará automaticamente seus critérios de análise e relatórios preferidos.
O algoritmo de vendas incorporado no aplicativo aloca automaticamente determinados leads a membros específicos da equipe e notifica os funcionários por e-mail ou SMS. Esses leads são determinados com base na prioridade do cliente e na precedência do membro da equipe. O software também reconhece os números de telefone dos clientes e supervisiona e grava chamadas telefônicas para fins de treinamento e vendas.
Um aplicativo de agendamento e calendário é incorporado ao software para que todos os usuários supervisionem e planejem reuniões de vendas, dias de treinamento, compromissos e aniversários contratuais. Os gerentes também podem usar essa ferramenta para auditar o sucesso e o rastreamento dos funcionários, bem como revisar aniversários de clientes e ocasiões especiais de vendas.
O Velocify está totalmente integrado ao seu aplicativo móvel de download gratuito. Uma vez baixado, os usuários podem fazer login com suas credenciais e visualizar todo o back-end do software e do banco de dados com total transparência. Os usuários também podem adicionar, editar e fechar leads, agendar reuniões, editar eventos e entrar em contato com clientes/leads via SMS, e-mail ou telefone.
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Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
Alternativas
Zoho CRM
Bitrix24
Creatio CRM
Salesforce Sales Cloud
Avaliações
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- Setor: Imobiliárias
- Porte da empresa: 501–1.000 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 9.0 /10
The easiest software to navigate for a high volume mortgage lead fed environment
Avaliado em 06/07/2017
I would highly recommend this to anyone who runs a high volume lead fed company. There is nothing...
I would highly recommend this to anyone who runs a high volume lead fed company. There is nothing better!
Vantagens
Navigation, reporting, scheduling is second to none. Great! Allows reviewing of recorded calls, monitoring who is on the line at any given moment and total hours spent on phone.
Desvantagens
Not too many as I can tell. Seems as if there is a slight delay in conversation when speaking through the software to a client
- Setor: Seguros
- Porte da empresa: 11–50 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 8.0 /10
I enjoy using Velocify and have commended many changes they have made over the years. They...
Avaliado em 06/07/2017
See Cons for comments. Thanks for listening.
See Cons for comments. Thanks for listening.
Vantagens
Reliable. Quick. The interface is easy to operate and navigate. There are many great features that make lead management a breeze.
Desvantagens
I would like some improvements personally. Where I would like to see changes is on the dashboard. When I go to the Dashboard it auto sends you to todays day, which is good, but if I go to any other day, say to manage the leads and or push them to another date, when I go back after having changed the calendar date it doesnt leave me on that day to continue my changes... instead it takes me to that days date. Another thing I would like to see you add would be the ability to take one day or even better multiple days and have the ability to move all of the calendar events on that day to another day. The key to our business is time. With all the apps that we do and the little time we have to organize the leads those little things would be tremendously helpful. Again, the ability to take old dates and roll all of those callbacks to a date of choosing would be awesome and even better if we could select several days. Contact me with any other questions at [email protected]
- Setor: Ensino fundamental e médio
- Porte da empresa: 11–50 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de um ano
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Praticidade
- Probabilidade de recomendação 5.0 /10
Customizable but Complicated
Avaliado em 11/07/2017
This may be good for a smaller company, but can be a real headache with a growing company/organizati...
This may be good for a smaller company, but can be a real headache with a growing company/organization. It could really use some updated functionality features.
Vantagens
I like that I can build out the forms myself and format everything we see on our screen for each lead. Building and customizing reports is also a great feature.
Desvantagens
When moving data fields around, you have to click Up or Down for each single field you want adjusted. A drag-and-drop feature would be great here when things need to be moved more than one or two spaces. We also have significant issues when doing API imports, as leads are not always automatically updated and have to then be manually adjusted.
- Setor: Ensino fundamental e médio
- Porte da empresa: 11–50 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de um ano
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 9.0 /10
Efficient program for outreach and contact tracking
Avaliado em 06/07/2017
Overall, the product is good as long as it's drawbacks don't inherently interfere with your needs....
Overall, the product is good as long as it's drawbacks don't inherently interfere with your needs. I also appreciate the improvement efforts they've made in the last 1.5 years that we've been with them and look forward to even more added benefit.
Vantagens
I like how easily customized it is to your individual needs everything from reporting to statuses, to action options, to prioritization. I like how it ties into outside phone systems and allows for detailed prioritization when figuring out how to do your day. It has increased the teams outreach efficiency by about 80% compared to last and other system options, went from 13 clicks to 3. Customer service is mostly responsive.
Desvantagens
How many layers have to be factored in when customizing, but once you know them all it's not that bad, just can't be overlooked. I don't care for the standard reports, or how the system prefers to look at user activity in the same date ranges as the date that a lead is added to the system - disregards work on older leads. While they're making strides on some reporting I've had mostly limited benefit from the Report Hub, and have had many that don't work, where a ticket has to be submitted.
- Setor: Serviços financeiros
- Porte da empresa: 501–1.000 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
Daily user of Velocify
Avaliado em 06/07/2017
Vantagens
I love the ease of use Velocify provides. Also the ability to customize it is awesome. In the end I am an end user but my marketing team raves about their ability to do what's needed to improve our contact rate all the time.
Desvantagens
I really do not know what to write about the cons. I only use the software as an outbound caller and do not know the inner workings of it.
Perguntas frequentes sobre o Velocify
Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o Velocify.P: Que tipo de planos o Velocify oferece?
O Velocify oferece os seguintes planos de pagamento:
- A partir de: US$ 60,00/mês
- Modelo de preços: Assinatura
- Avaliação gratuita: Disponível
P: Quem costuma usar o Velocify?
Os clientes habituais do Velocify são:
2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
P: Em que idioma o Velocify está?
O Velocify está nos seguintes idiomas:
inglês
P: O Velocify é compatível com dispositivos móveis?
O Velocify é compatível com os seguintes dispositivos:
P: O Velocify se integra com quais outros aplicativos?
O Velocify se integra com os seguintes aplicativos:
Adobe Commerce, Constant Contact, Eventbrite, GoTo Webinar, HubSpot Marketing Hub, Keap, Mailchimp, Marketo Engage, Recurly, SlideShare, iContact
P: Que nível de suporte o Velocify oferece?
O Velocify oferece as seguintes opções de suporte:
Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Suporte por telefone, Bate-papo
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