
edays
Sobre o edays
O e-days é um aplicativo de internet de autoatendimento online para gerenciar, acompanhar e gerar relatórios sobre férias e ausências de funcionários. O sistema é frequentemente integrado aos principais sistemas de RH e folha de pagamento para aumentar a eficácia da infraestrutura das organizações. O e-days é utilizado por mais de 600 organizações em todo o mundo, desde grandes multinacionais até pequenas e médias empresas de todos os setores em mais de 80 países.
Diferente de uma planilha do Excel ou de um sistema baseado em papel, o e-days agrega valor para gerentes e RH, fornecendo acesso instantâneo a registros precisos de ausências de funcionários. Os funcionários também podem acessar rapidamente os direitos a férias e solicitar folgas do trabalho com facilidade. Os gerentes podem reservar suas próprias ausências ou autorizar solicitações de ausência com o clique de um botão por meio de notificações por e-mail.
O e-days pode ser usado para gerenciar qualquer tipo de ausência dentro de uma organização, incluindo doença, horas extras e folgas, e oferece suporte para qualquer tipo de ausência personalizada que uma organização possa ter. Ferramentas de geração de relatórios de alto nível podem ser usadas para obter insights sobre ausências em toda a organização, sejam eles como um resumo ou como uma tendência de ausência de um funcionário específico. Em comparação com um processo de gestão de ausências manual, o e-days economiza custos de negócios e permite que as organizações se tornem mais produtivas, enquanto reduzem os níveis de ausências não planejadas.
Imagens









Está em dúvida sobre o edays?
Compare com uma alternativa popular
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
Alternativas
Factorial

Bizneo HR

Jibble

Microsoft Excel

Avaliações
Já tem o edays?
Ajude os compradores de software! As avaliações de programas ajudam outras pessoas a tomarem melhores decisões.
- Setor: Emprego e contratação
- Porte da empresa: 1.001–5.000 funcionários
- Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 9.0 /10
Edays - forwarding thinking and flexible Absence Management system
Avaliado em 16/09/2022
Great product, user friendly whether an employee inputting absence, a line manger approving...
Great product, user friendly whether an employee inputting absence, a line manger approving absence, creating reports or HR applying new rules, the system is totally adaptable to apply changes. For instance, the Queens state funeral with the additional BH on 19th Sept - even before the Edays team had sent a communication out on how to apply the additional day (which in itself is excellent customer service) - our HR team had already actioned this in Edays on the morning of the announcement - this is because the system is so intuitive to use and the team felt confident in applying the change.
Overall excellent product, excellent customer service who are always there at the end of the phone and we have an excellent relationship with Harry Warren, who is always at hand to talk through any issues.
Vantagens
The flexibility to adapt to local country nuances (such as Netherlands, Belgium, France, Hungary) these are very complex in their legislative requirements however working with Edays and the development team (shout out to Harry Warren) - we are all set up and are working brilliantly
Desvantagens
Tenure rules and rolling absence tracking
Resposta do edays Absence Management
Hi Lynne,
Thank you for your detailed and supportive review, we're glad you are loving edays and find it very user-friendly. edays is great at being able to adapt to changing circumstances and manage very complex requirements. Great customer service is very important to us and we will make sure to keep up such a high standard. Thank you for choosing and recommending edays!
- Setor: Produção audivisual
- Porte da empresa: 5.001–10.000 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 9.0 /10
From an admin perspective
Avaliado em 06/03/2020
Great support!
The system requires a lot of monitoring as things often change or appears suddenly...
Great support!
The system requires a lot of monitoring as things often change or appears suddenly in our portal. It is very time consuming as we need to contact support every time.
I believe that instructions on the fundamental admin features and settings/permissions where lacking completely in the implementation phase. We have tried "closed the gaps" along the way as we have no knowledge about how to ensure that the different countries settings are completely kept separate from each other. But I still believe that it is not 100% correct yet.
Vantagens
Very easy to use and covers most features needed
Desvantagens
It creates a lot of issues when a group of different companies in different countries share the same portal/platform as the different local settings very frequently impacts other settings in the system. E.g. when a setting on the German template is changed, something suddenly changes on the Danish settings e.g. the German absence types appear on Danish users dashboard.
- Setor: Construção
- Porte da empresa: 51–200 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de um ano
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 7.0 /10
E days
Avaliado em 10/05/2022
A great tool, We have now rolled out to further countries. All users have given positive feedback....
A great tool, We have now rolled out to further countries. All users have given positive feedback. I am looking forward to learning more about the background system so I can continue to support my colleagues world wide.
Vantagens
Easy to book, simple and quick. User friendly
Desvantagens
As an Admin using the background panel can be a little tricky to navigate
Resposta do edays Absence Management
Thank you for your feedback Sian. Towards the end of this year we are looking to totally revamp our admin panel. We would love to get your input on what changes could be made to improve the user experience. Please get in touch if you are interested in contributing your thoughts.
- Setor: Bens de consumo
- Porte da empresa: 201–500 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 8.0 /10
Easy to use Absence Management System
Avaliado em 18/05/2022
E-days has significantly helped our unauthorised leave management, and has strengthened our...
E-days has significantly helped our unauthorised leave management, and has strengthened our processes on sickness.
Vantagens
E-days is super easy to use for both employees and approving managers.
Desvantagens
You cannot customise built in forms which means we are unable to utilise some of the features ie Return to Work form.
Resposta do edays Absence Management
Thanks for your feedback Cassie. Later this year, we will be looking at releasing a new feature which would help with content such as the return to work form you mentioned. We are in the early stages of planning. If you are interested in giving us more feedback about what you would find beneficial, please get in touch. We would love to hear your thoughts.
- Setor: Engenharia mecânica ou industrial
- Porte da empresa: 201–500 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
E=days makes tracking days electronicaly a breeze
Avaliado em 23/02/2023
It has transformed how we manage employees time and attendance needs, from alocating working from...
It has transformed how we manage employees time and attendance needs, from alocating working from home allowance, to managing sickness its very easy to use and clear cut information
Vantagens
The easy and bright simple UI, navigation with big buttons that functionaly make sense, very easy to read colour coded caladenar, how it works and displays across various devices
Desvantagens
Lack of mobile app and would love to integrate it with other systems but options seem limited
Resposta do edays Absence Management
Hi Angus,
Thank you for leaving us a great review! We're glad to hear that it makes tracking much easier and that you enjoy using the system.
We have actually recently released a mobile app which is available to download on iOS and Android.
Please do get in touch with us if you'd like to learn more.
Kind regards
edays
Perguntas frequentes sobre o edays
Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o edays.P: Que tipo de planos o edays oferece?
O edays oferece os seguintes planos de pagamento:
- A partir de:
- Modelo de preços: Assinatura
- Avaliação gratuita: Disponível
P: Quem costuma usar o edays?
Os clientes habituais do edays são:
51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
P: Em que idioma o edays está?
O edays está nos seguintes idiomas:
alemão, chinês, chinês tradicional, coreano, espanhol, francês, holandês, inglês, italiano, japonês, polonês, português, russo, turco
P: O edays é compatível com dispositivos móveis?
O edays é compatível com os seguintes dispositivos:
Android (celular), iPhone (celular), iPad (tablet)
P: O edays se integra com quais outros aplicativos?
O edays se integra com os seguintes aplicativos:
Cegid, Cornerstone HR, ELMO Software, Gmail, Google Calendar, Microsoft 365, Microsoft Azure, Microsoft Outlook, Oracle PeopleSoft, Sorwe, Workday HCM, intelliHR
P: Que nível de suporte o edays oferece?
O edays oferece as seguintes opções de suporte:
Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Suporte por telefone
Categorias relacionadas
Veja todas as categorias de software encontradas para edays.