edays
Sobre o edays
O e-days é um aplicativo de internet de autoatendimento online para gerenciar, acompanhar e gerar relatórios sobre férias e ausências de funcionários. O sistema é frequentemente integrado aos principais sistemas de RH e folha de pagamento para aumentar a eficácia da infraestrutura das organizações. O e-days é utilizado por mais de 600 organizações em todo o mundo, desde grandes multinacionais até pequenas e médias empresas de todos os setores em mais de 80 países.
Diferente de uma planilha do Excel ou de um sistema baseado em papel, o e-days agrega valor para gerentes e RH, fornecendo acesso instantâneo a registros precisos de ausências de funcionários. Os funcionários também podem acessar rapidamente os direitos a férias e solicitar folgas do trabalho com facilidade. Os gerentes podem reservar suas próprias ausências ou autorizar solicitações de ausência com o clique de um botão por meio de notificações por e-mail.
O e-days pode ser usado para gerenciar qualquer tipo de ausência dentro de uma organização, incluindo doença, horas extras e folgas, e oferece suporte para qualquer tipo de ausência personalizada que uma organização possa ter. Ferramentas de geração de relatórios de alto nível podem ser usadas para obter insights sobre ausências em toda a organização, sejam eles como um resumo ou como uma tendência de ausência de um funcionário específico. Em comparação com um processo de gestão de ausências manual, o e-days economiza custos de negócios e permite que as organizações se tornem mais produtivas, enquanto reduzem os níveis de ausências não planejadas.
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Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
Alternativas
Bizneo HR
Microsoft Excel
Airdesk
Factorial
Avaliações
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- Setor: Aparelhos médicos
- Porte da empresa: 501–1.000 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 9.0 /10
Excellent Edays
Avaliado em 13/04/2023
Having the App to use is now a great benefit, and the reports are very easy to use
Having the App to use is now a great benefit, and the reports are very easy to use
Vantagens
We moved to the new platform recently and the transition, implementation and the training was fantastic. It could not have been better. The Customer success Manager [sensitive content hidden] was on hand and so helpful and responsive. Training with Raj was simple and effective.
Desvantagens
Ways around the emailing of self certification, as some users do not have access to Emails or phone during work to enable them to complete the RTW.
Resposta do edays Absence Management
Hi Lynda,
Thank you for an amazing review! We're so glad to hear that your migration to V5 was smooth and successful, and that you were happy with the service you received.
Kind regards
edays
- Setor: Produção audivisual
- Porte da empresa: 5.001–10.000 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 9.0 /10
From an admin perspective
Avaliado em 06/03/2020
Great support!
The system requires a lot of monitoring as things often change or appears suddenly...
Great support!
The system requires a lot of monitoring as things often change or appears suddenly in our portal. It is very time consuming as we need to contact support every time.
I believe that instructions on the fundamental admin features and settings/permissions where lacking completely in the implementation phase. We have tried "closed the gaps" along the way as we have no knowledge about how to ensure that the different countries settings are completely kept separate from each other. But I still believe that it is not 100% correct yet.
Vantagens
Very easy to use and covers most features needed
Desvantagens
It creates a lot of issues when a group of different companies in different countries share the same portal/platform as the different local settings very frequently impacts other settings in the system. E.g. when a setting on the German template is changed, something suddenly changes on the Danish settings e.g. the German absence types appear on Danish users dashboard.
- Setor: Construção
- Porte da empresa: 51–200 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de um ano
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 7.0 /10
E days
Avaliado em 10/05/2022
A great tool, We have now rolled out to further countries. All users have given positive feedback....
A great tool, We have now rolled out to further countries. All users have given positive feedback. I am looking forward to learning more about the background system so I can continue to support my colleagues world wide.
Vantagens
Easy to book, simple and quick. User friendly
Desvantagens
As an Admin using the background panel can be a little tricky to navigate
Resposta do edays Absence Management
Thank you for your feedback Sian. Towards the end of this year we are looking to totally revamp our admin panel. We would love to get your input on what changes could be made to improve the user experience. Please get in touch if you are interested in contributing your thoughts.
- Setor: Serviços financeiros
- Porte da empresa: 51–200 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
Simplicity
Avaliado em 29/08/2023
It is simple to use for both administrators, authorisers and employeesIt is hard to imagine not...
It is simple to use for both administrators, authorisers and employeesIt is hard to imagine not using it ... it's a great package
Vantagens
Setting up the spreadsheet for the data upload was straight forward and a "once only" taskYou then have all relevant information in one place
Desvantagens
I would like support to be immediate, but who doesn't want thatHowever, you can mark it up from critical (system issues) to not so critical, and they do have a number of training seminars that you can access later and FAQ's
Resposta do edays Absence Management
Hi Susan,
Thank you for the great review! We're glad that you find the system easy to use and that you're able to get extra help and resources when needed.
Kind regards
edays
- Setor: Varejistas
- Porte da empresa: 51–200 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
I have now used this product in 2 organisation - still the best on the market! :)
Avaliado em 06/07/2023
We have 7 different shift patterns and it allows with ease to have them all monitored in one place...
We have 7 different shift patterns and it allows with ease to have them all monitored in one place for HR. AND the Bradford Factor we have on is in every employees "face" for them to see what points they have for absences.
Vantagens
Everything! :) its functions are perfect for our organisation with the many shifts and staffing
Desvantagens
Not being able to put on retrospectively when staff forget or managers forget to authorise
Resposta do edays Absence Management
Hi Carol,
Thank you for the great review! We're so pleased to hear that you and your employees enjoy using edays, and that it's allowed you to centralise all your absence management.
Kind regards
edays
Perguntas frequentes sobre o edays
Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o edays.P: Que tipo de planos o edays oferece?
O edays oferece os seguintes planos de pagamento:
- A partir de: £ 12,00/ano
- Modelo de preços: Assinatura
- Avaliação gratuita: Disponível
P: Quem costuma usar o edays?
Os clientes habituais do edays são:
51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
P: Em que idioma o edays está?
O edays está nos seguintes idiomas:
alemão, chinês, chinês tradicional, coreano, espanhol, francês, holandês, inglês, italiano, japonês, polonês, português, russo, turco
P: O edays é compatível com dispositivos móveis?
O edays é compatível com os seguintes dispositivos:
Android (celular), iPhone (celular), iPad (tablet)
P: O edays se integra com quais outros aplicativos?
O edays se integra com os seguintes aplicativos:
Cegid, Cornerstone HR, ELMO Software, Gmail, Google Calendar, Microsoft 365, Microsoft Azure, Microsoft Outlook, Oracle PeopleSoft, Sorwe, Workday HCM, intelliHR
P: Que nível de suporte o edays oferece?
O edays oferece as seguintes opções de suporte:
Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Suporte por telefone
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