Sobre o AVOXI
Solução de sistema telefônico comercial hospedado com mais de 40 recursos internos de que as empresas precisam para trabalhar com eficiência e eficácia. Os recursos são: encaminhamento global de chamadas, gravação de chamadas, conferências por voz, atendente automático/resposta de voz interativa (IVR na sigla em inglês), registro de chamadas e muito mais.
O AVOXI oferece números de telefone gratuitos para mais de 115 países e locais para mais de 1.500 cidades do mundo para você poder criar seu escritório virtual em qualquer lugar. Basta escolher seus números de telefone, formar uma equipe para cada número e começar a efetuar e receber chamadas.
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Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
Alternativas
CallHippo
TextPeak
CloudTalk
Zoho Voice
Avaliações
Já tem o AVOXI?
Ajude os compradores de software! As avaliações de programas ajudam outras pessoas a tomarem melhores decisões.
- Setor: Telecomunicações
- Porte da empresa: 11–50 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
AVOXI Genius is the best option for your IPBX and DID needs
Avaliado em 21/09/2020
Avoxi Genius is definetely the best software for Voice over IP. You can manage everything you need...
Avoxi Genius is definetely the best software for Voice over IP. You can manage everything you need to get your IPBX and your DID numbers work!
Vantagens
The software has great features that help you manage all your DID needs. You can add new DID´s, get special offers, get analytics and all the information you need to get the most of your IPBX
Desvantagens
Everything is great. I will maybe improve the customer support a little bit
Resposta do AVOXI
We love to hear you've had such a great experience with AVOXI! Thank you for the feedback!
- Setor: Bancos
- Porte da empresa: 10.000+ funcionários
- Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
Avoxi is the best for this service on the market
Avaliado em 29/09/2020
Avoxi is making possible real time communication cross countries, with a specifically good quality...
Avoxi is making possible real time communication cross countries, with a specifically good quality of calls and very low costs. Especially over this covid crisis when travelling has become impossible, Avoxi is litterally saving our business projects.
Vantagens
In comparison to other similar services existing on the market Avoxi defintely makes a difference on every level. The price and quality of communication are the real plus. The options management is also very easy and a special mention for the GREAT customer service, which is rare enough nowadays and should be congratulated when good.
Desvantagens
For the use of our project this service is perfect, nothing seems negative about AVOXI to us
Resposta do AVOXI
Capucine - Thanks so much for the fantastic review. We really appreciate your feedback.
- Setor: Serviços e tecnologia da informação
- Porte da empresa: 11–50 funcionários
- Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 0.0 /10
Fraudulent charging
Avaliado em 16/05/2020
We paid for 4 months but could not event use the system successfully for one full day. When we...
We paid for 4 months but could not event use the system successfully for one full day. When we asked for refund, they never replied and continued charging. We deleted our account and deleted our credit card details, they continued to charge by using cc records! We had to cancel the cc in order to escape from this trap. We keep all these emails and records just in case anyone object to these comments.
Vantagens
It seemed cheap at first. After months we see that this is the trap.
Desvantagens
Very low voice quality. Not stable operation (None of the calls were received for few days). Almost no support. (If you reach them from Linkedin, you may luckily receive some irritating replies)
- Setor: Serviços e tecnologia da informação
- Porte da empresa: 2–10 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
Great Service
Avaliado em 26/06/2024
Call Quality is top-notch, Customer Support is Superior.
Call Quality is top-notch, Customer Support is Superior.
Vantagens
Avoxi Features are great, Implementing VoIP solutions without a headache, if you require assistance rest assured that Avoxi has your back 247.
Desvantagens
Avoxi partner portal is a bit outdated, but manageable
- Setor: Software
- Porte da empresa: 501–1.000 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de um ano
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Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
One stand solution for Call centres
Avaliado em 08/04/2022
Overall experience is WOW & excellent. It has helped meeting our requirement to make calls to other...
Overall experience is WOW & excellent. It has helped meeting our requirement to make calls to other countries residing in India. We assumed we may face network issues & call quality issues in beginning but AVOXI proved it wrong.
Vantagens
AVOXI is a very simple platform which is very easy to understand, configure settings and use it. The platform enables self-reliance and very less dependency on support team would require for configurations. Agent platform is also very simple to use. There are integrations available like Teams, CRMs etc. which makes the life simpler. Overall, its a WOW experience with AVOXI :)
Desvantagens
There are no such features which I liked least about this software.
Perguntas frequentes sobre o AVOXI
Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o AVOXI.P: Que tipo de planos o AVOXI oferece?
O AVOXI oferece os seguintes planos de pagamento:
- A partir de: US$ 19,99
- Avaliação gratuita: Disponível
P: Quem costuma usar o AVOXI?
Os clientes habituais do AVOXI são:
51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
P: Em que idioma o AVOXI está?
O AVOXI está nos seguintes idiomas:
inglês
P: O AVOXI é compatível com dispositivos móveis?
O AVOXI é compatível com os seguintes dispositivos:
P: O AVOXI se integra com quais outros aplicativos?
O AVOXI se integra com os seguintes aplicativos:
3CX, ActiveCampaign, Asterisk, Bitrix24, Dynamics 365 Business Central, Five9, Freshdesk, Freshsales, Genesys, Google Ads, Google Analytics 360, Help Scout, HubSpot CRM, Intercom, Microsoft Teams, Nicereply, Odoo, Outreach, Pipedrive, Salesflare, Salesforce Sales Cloud, Shopify, SugarCRM, Talkdesk, Twilio, Zendesk Suite, Zoho CRM
P: Que nível de suporte o AVOXI oferece?
O AVOXI oferece as seguintes opções de suporte:
Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Suporte por telefone, Assistência 24/7, Bate-papo
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- Software para Central de Atendimentos
- Programas de Gravação de Ligações
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- Software de Softphone
- Software de Controle de Chamadas
- Software para Reuniões Online
- Sistemas de Telefonia Empresarial