InvGate Service Management

Sobre o InvGate Service Management
O InvGate oferece uma solução de atendimento de serviços multidepartamental, com solução de gestão de ativos federados para integração contínua entre a solicitação de serviço e o ativo que requer o serviço. O InvGate tem uma interface de usuário intuitiva e fácil de entender, configurar e usar, além de oferecer eficiência para responder às solicitações de atendimento ao cliente.
Os recursos do InvGate incluem central de serviços de TI com recompensas e motivação por gamificação, gestão de mudanças e problemas, rastreamento de hardware e software, base de conhecimento, portais de autoatendimento e detecção de risco de estoque, entre outros recursos. Entregue como software como serviço (SaaS, na sigla em inglês) ou solução no local, o InvGate é facilmente implantado em poucos minutos, de acordo com os requisitos exclusivos de infraestrutura.
As ferramentas avançadas de análise de dados do InvGate fornecem relatórios e insights de gestão sobre os principais indicadores de desempenho desejados, para aperfeiçoar os processos empresariais, reduzir o desperdício e aumentar a eficiência.
A configuração sem código permite reduzir os tempos de implementação e os baixos custos dos serviço contínuos geram benefícios imediatamente e maximizam o retorno do investimento.
Preços a partir de:
US$ 17,00/ano
- Versão gratuita
- Teste Grátis
- Assinatura
Consumidores típicos
- Autônomos
- Pequenas empresas (2-50)
- Médias empresas (51-500)
- Grandes empresas (500 ou mais)
Implantação
- Baseado na nuvem
- Instalação local
Idiomas
espanhol, inglês, português
Preços a partir de:
US$ 17,00/ano
- Versão gratuita
- Teste Grátis
- Assinatura
Imagens





Recursos
Total de recursos do InvGate Service Management: 76
Alternativas
ServiceNow

HubSpot CRM

HubSpot Marketing Hub

JIRA Service Management

Avaliações
Já tem o InvGate Service Management?
Ajude os compradores de software! As avaliações de programas ajudam outras pessoas a tomarem melhores decisões.
- Setor: Serviços e tecnologia da informação
- Porte da empresa: 201–500 funcionários
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
accurate, great interface and userfriendly
Avaliado em 19/01/2016
the desing of the application is very simple , accurate and user friendly.
the implementation es...
the desing of the application is very simple , accurate and user friendly.
the implementation es realy fast and simple.
the support is attentive and aware to the user needs
Vantagens
the implementation es realy fast and simple.
Desvantagens
i havent found cons or things i dislike.
- Setor: Software
- Porte da empresa: 51–200 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de um ano
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 8.0 /10
Review
Avaliado em 20/04/2021
It made our technical support most better than in recent times. We get our clients to have another...
It made our technical support most better than in recent times. We get our clients to have another point of view and level up with tickle self-management
Vantagens
Your tracking tickets and SLA. Its essential to achieve your goals.
Desvantagens
This product contains flaws when it comes to making reports. While it is good, when it comes to extracting a large detailed data report, it throws errors that have not yet been fixed.
- Setor: Ensino fundamental e médio
- Porte da empresa: 501–1.000 funcionários
- Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 7.0 /10
InvGate Service Desk Review
Avaliado em 16/06/2017
InvGate is a pretty good product overall. There are a lot of little annoyances, but if they were to...
InvGate is a pretty good product overall. There are a lot of little annoyances, but if they were to fix these, it could be a pretty great product.
Vantagens
Affordable
Easy to setup
Ability to use variables when creating a ticket
Ability to add observers and collaborators to a ticket
Easy to do things like reassign and escalate
Desvantagens
No Due Date field unless you use SLAs
No ability to delete a comment or edit a comment
If you add a comment before selecting Solve (which ultimately closes the ticket), you have to enter your solution again and select Solve for your solution to show up as the resolution
If you added a comment to a ticket when the owner has an out of office notification turned on in their email, the out of office email would create a new ticket
When printing out a lit of tickets for a user, the font is so small, it's hard to read. Took me a while to come up with a roundabout way to do it so that it was easily readable.
Each comment in a ticket doesn't have the day and time the comment was made. You get more general time stamps like "14 hours ago", "2 weeks ago", or "a month ago". Would be useful to know the date and time so that you can tell if something was done at the end of the day or the beginning.
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
The most flexible help desk software ever written. If you can think it, it will do it.
Avaliado em 10/04/2018
Ease of use. Ability to create multiple help desk divisions to keep service requests separated. One...
Ease of use. Ability to create multiple help desk divisions to keep service requests separated. One stop for our end. Great product.
Vantagens
Ease of use. We developed a short video and within minutes our end users were submitting help desk tickets. I am amazed how much information we can obtain from this software. The triggers and workflows are endless. Invgate support is phenomenal. "No" and "it can't" are not in their vocabulary. New feature development never ends. We have asked and they have created. One of the best choices we have ever made.
Desvantagens
Active Directory integration is lacking features. I have submitted my ideas and what other programs are doing with AD and the Invgate team is working on it so this won't be a "Con" for long.
- Setor: Hospitais e Saúde
- Porte da empresa: 201–500 funcionários
- Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
Quick to get started with excellent support. Easy to use with added functionality.
Avaliado em 22/06/2018
The tracking and management if service desk requests and updates to the users as to status....
The tracking and management if service desk requests and updates to the users as to status. Dashboard reports to continually monitor performance. The support for electronic workflows is an bonus feature that has value.
Vantagens
The user interface is intuitive for quick adoption. Electronic workflows with forms management allows us to incorporate many business approval processes into a user request.
Desvantagens
Have not had any issues or complaints that are of any major concern. Possibly more built in dashboard reports to work from that can be quickly adapted rather than start form scratch.
Perguntas frequentes sobre o InvGate Service Management
Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o InvGate Service Management.P: Que tipo de planos o InvGate Service Management oferece?
O InvGate Service Management oferece os seguintes planos de pagamento:
- A partir de: US$ 17,00/ano Ver planos de pagamento
- Modelo de preços: Assinatura
- Avaliação gratuita: Disponível
P: Quem costuma usar o InvGate Service Management?
Os clientes habituais do InvGate Service Management são:
2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
P: Em que idioma o InvGate Service Management está?
O InvGate Service Management está nos seguintes idiomas:
espanhol, inglês, português
P: O InvGate Service Management é compatível com dispositivos móveis?
O InvGate Service Management é compatível com os seguintes dispositivos:
Android (celular), iPhone (celular), iPad (tablet)
P: O InvGate Service Management se integra com quais outros aplicativos?
O InvGate Service Management se integra com os seguintes aplicativos:
FileWave, Gmail, Invgate Asset Management, Microsoft Outlook, Microsoft Teams, Zapier
P: Que nível de suporte o InvGate Service Management oferece?
O InvGate Service Management oferece as seguintes opções de suporte:
Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Suporte por telefone, Assistência 24/7, Bate-papo
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