HotSchedules
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Sobre o HotSchedules
O HotSchedules é um aplicativo de planejamento do pessoal e gerenciamento de força de trabalho projetado para uso em restaurantes, setores de varejo e hotelaria e outros negócios voltados para o cliente. A plataforma HotSchedules automatiza tarefas operacionais como agendamento, comunicação por turnos, geração de relatórios, previsão, recrutamento e treinamento.
Os usuários podem gerenciar solicitações de folgas e trocas de turno remotamente usando os aplicativos móveis nativos para Android e iOS, com acesso a todos os funcionários. Armazene documentos e informações de funcionários em um banco de dados baseado na nuvem para acessar a qualquer momento e em qualquer lugar. Use a ferramenta HotSchedules Recruit para localizar e contratar funcionários de maneira econômica e a ferramenta "Schoox" para organizar cursos de treinamento para funcionários.
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Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
Alternativas
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ADP Workforce Now
Microsoft Excel
Wrike
Avaliações
Já tem o HotSchedules?
Ajude os compradores de software! As avaliações de programas ajudam outras pessoas a tomarem melhores decisões.
- Setor: Restaurantes
- Porte da empresa: 1.001–5.000 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
Very reliable
Avaliado em 27/02/2018
Ease of use. Available any time and anywhere with smartphone.
Ease of use. Available any time and anywhere with smartphone.
Vantagens
I love the features that hotschedules offers to maintain and publish accurate schedules. As a business operator, it is imperative that they are done accurately and while within our forecasted budgets. Hotschedules is easy for associates to access and navigate.
Desvantagens
I often wish that alerts involving team members accruing overtime was more prominent, but overall like the ability to run overtime reports when necessary.
- Setor: Alimentação e bebidas
- Porte da empresa: 51–200 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
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Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
Love HotSchedules
Avaliado em 01/12/2018
I've been using HotSchedules for several years and I couldn't imagine running a restaurant without...
I've been using HotSchedules for several years and I couldn't imagine running a restaurant without it.
Vantagens
Scheduling, messaging, and forecasting have never been easier! If you own a restaurant, you need this.
Desvantagens
Customer service used to be excellent, but lately, it hasn't been good at all. I went from a 2 minute wait to talk to 6+ hours to get a callback—usually by the time I'm home. I'm confident they're just going through some changes and it will be back to the high standard.
- Setor: Gestão da educação
- Porte da empresa: 51–200 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
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Fonte da avaliação
Classificação geral
- Praticidade
- Probabilidade de recomendação 7.0 /10
HotSchedules eliminates any excuse for missing shifts!
Avaliado em 26/03/2019
HotSchedules is the only scheduling software I've seen that meets the needs of the many workplaces...
HotSchedules is the only scheduling software I've seen that meets the needs of the many workplaces I've been a part of!
Vantagens
I have found that HotSchedules solves the ever-present problem in any workplace: "I didn't know I was scheduled!" Even when employees swap shifts or take another employee's shift, the software shows them that they maintain ownership of their originally assigned shifts until manager approval.
Desvantagens
The fact that users have to pay to download the app on their smartphones is challenging. Although the workplace pays for the software, employees have to pay to get the software on their cellphones. This problem is compounded by the fact that the website doesn't have a very interactive design, much unlike the app, so employees often have to get the app to have a decent experience using HotSchedules.
Resposta do Fourth
Thank you for the review Alainna, really appreciate you taking the time. Please don't hesitate to reach out to Customer Care with any questions or issues you may have down the road.
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
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Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 8.0 /10
Good software, they are continually developing and improving. Definitely great for scheduling
Avaliado em 25/01/2018
Allowed me to spend less time scheduling and communicating with staff. More organization on notes...
Allowed me to spend less time scheduling and communicating with staff. More organization on notes and employee files
Vantagens
Great for scheduling and staff communication. Makes handling a large staff easy. Logbook is great for communication on all issues with mangers and staff, even starting to use it to track our hr.
Desvantagens
Want to see the inventory system improve as well as better ease of use across multiple venues other than that continue to grow and develop
- Setor: Design gráfico
- Porte da empresa: Profissional autônomo
- Usado Diariamente durante Mais de um ano
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Fonte da avaliação
Classificação geral
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 5.0 /10
Hot schedules review
Avaliado em 24/09/2019
My overall experience has been very good. I always knew when I was working next and never missed...
My overall experience has been very good. I always knew when I was working next and never missed work or was late to a shift because of it!
Vantagens
What I liked most about hot schedules is always being organized and being able to see my schedule ahead of time, eliminating the need to write it down or call/go in person to see when I was working next.
Desvantagens
What I liked least is that not enough companies are using it! It’s a great platform, so I have nothing negative to say.
Perguntas frequentes sobre o HotSchedules
Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o HotSchedules.P: Que tipo de planos o HotSchedules oferece?
O HotSchedules oferece os seguintes planos de pagamento:
- Modelo de preços: Assinatura
- Avaliação gratuita: Disponível
P: Quem costuma usar o HotSchedules?
Os clientes habituais do HotSchedules são:
Profissional autônomo, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
P: Em que idioma o HotSchedules está?
O HotSchedules está nos seguintes idiomas:
espanhol, inglês
P: O HotSchedules é compatível com dispositivos móveis?
O HotSchedules é compatível com os seguintes dispositivos:
Android (celular), iPhone (celular), iPad (tablet)
P: O HotSchedules se integra com quais outros aplicativos?
O HotSchedules se integra com os seguintes aplicativos:
Heartland Restaurant, JTECH Table Management, Ottimate, PAR POS, Revel Systems, Silverware Avrio, Squirrel POS, Toast POS, onePOS
P: Que nível de suporte o HotSchedules oferece?
O HotSchedules oferece as seguintes opções de suporte:
Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Suporte por telefone, Assistência 24/7, Bate-papo
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