GoTo Connect
Sobre o GoTo Connect
O GoToConnect combina sistemas de telefone VoIP Jive na nuvem com a Internet GoToMeeting, áudio e videoconferência em uma solução simples, confiável e flexível. Os usuários podem conhecer, conversar, bater papo, enviar mensagens de texto e colaborar sem problemas via navegador da Internet, aplicativo de desktop ou telefone de mesa.
Por um preço baixo como US$ 19,95 por mês, o GoToConnect elimina o incômodo e as despesas de gerenciar vários fornecedores de soluções de colaboração. Você obtém mais de 100 recursos de VoIP para reuniões e na nuvem por um preço baixo, sem taxas ocultas ou contas separadas.
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Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
Alternativas
Grasshopper
Google Meet
Bitrix24
Webex Suite
Avaliações
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- Setor: Engenharia civil
- Porte da empresa: 11–50 funcionários
- Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 7.0 /10
Go to telefonia
Avaliado em 02/12/2022
No geral minha experiência foi positiva, os pros sobressaem os contras. Facilitou a demanda...
No geral minha experiência foi positiva, os pros sobressaem os contras. Facilitou a demanda telefônica da empresa, nos trazendo mais tranquilidade e praticidade
Vantagens
E um software moderno, com fácil aprendizagem de uso, e atende minhas atuais necessidades. Oferecem treinamento de uso ponto excelente
Desvantagens
Um pouco complicado o processo de instalação para começar a utilizar o programa, demorou além do que eu imaginava
- Setor: Transporte rodoviário e ferroviário
- Porte da empresa: 201–500 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de um ano
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
Video and audio in one platform.
Avaliado em 08/10/2021
With the COVID pandemic, the GoToConnect platform helped employees to collaborate due to the...
With the COVID pandemic, the GoToConnect platform helped employees to collaborate due to the quarantine and everyone working from their homes. We use the voip service a lot to communicate for free and the videoconference feature to make regular meetings, presentations and training. The experience was very good.
Vantagens
GoToConnect has everything we need to work away from the office and maintain optimal communication. In this software I like the integration of videoconferencing features, VOIP audio conferencing and corporate instant messaging. It is compatible with Windows and Android and IOS operating systems. I use it every day to chat with my colleagues and clients, using Voip when something is fast and when it requires a presentation I do online meetings.
Desvantagens
GoToConnect still has some instabilities on android where it happened to close the application without my permission. But I see that on PC I have nothing to complain about.
- Setor: Entretenimento
- Porte da empresa: 11–50 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de um ano
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 8.0 /10
Manage Communications Better
Avaliado em 28/12/2023
GoTo Connect is good and it works without breaking the bank. I would tell someone else starting a...
GoTo Connect is good and it works without breaking the bank. I would tell someone else starting a business that they should look at Connect.
Vantagens
Connecting is better because we only need one service and it's all stored together.
After I set it up I liked it. Not hard to use at all. Everything is right where you need and expect it to be. With a good internet provider and connection there are no quality or speed problems.
Real time chat is important to us and lets us connect instantly from different places without the interruption of video or voice calls. We're often filming and can't talk on the phone.
I don't have to pay a lot for Goto
Connect so that makes me like it even more. I think they charge what it's worth.
Desvantagens
Sometimes getting help from customer support can be frustrating and
hard. I don't always think they
help the situation.
If the internet connection is fuzzy then so are all of our
communications. After it's
restored it takes a while to catch
up. But if you have a good provider there's no need to worry.
Alternativas consideradas
Webex Suite- Setor: Transporte rodoviário e ferroviário
- Porte da empresa: 11–50 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 8.0 /10
"A simple way to link up and collaborate!"
Avaliado em 03/06/2022
While working remotely, it is simple to conduct calls using the app. I'll utilize my mobile phone...
While working remotely, it is simple to conduct calls using the app. I'll utilize my mobile phone with selected clients, but for some apparent reason, I do not enjoy handing out my mobile phone to everybody! It makes calling simple. It's a simple system to use, and I believe the pricing is reasonable. This tool is simple for training sessions and virtual meetings. GoTo Connect is now a service that allows users to do commerce from everywhere. It's a fully configurable cloud calling and meeting platform. Users may meet, converse, and cooperate.
Vantagens
It's a fantastic solution for remote functioning and getting all calls redirected to my laptop, so I wouldn't have to see my mobile phone. If necessary, we may quickly install the software on our cell phones. It's pretty easy to use, although the UI might be a bit friendlier. If we miss any calls, the voicemail messages will show up immediately, and we can review our call logs in an intuitive list format. Voicemails could also be sent by email.
Desvantagens
It is completely reliant on Wi-Fi, so whenever we have any problem with our internet service (even a minor hiccup), we have problems with our calls. The call performance is excellent; however, any Wi-Fi troubles will result in termination. It would be a little difficult to save every phone number.
- Setor: Segurança de rede e informática
- Porte da empresa: 11–50 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de um ano
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 9.0 /10
Best VoIP!
Avaliado em 12/10/2019
Great! Best VoIP solution on the market! integration with their video conferencing solution is...
Great! Best VoIP solution on the market! integration with their video conferencing solution is currently free. They are always upgrading and imporving. Full of features to meet the growing small business.
Vantagens
Full of features of a full PBX system. call parking, and auto answer are great features. Also the call routing. wide range of options. Large selection of harware and phone options. Great for any size business. We are not a very big company but as we grow so does our phone usage and Jive can expand easily to more extensions, etc. Jive mobile app is included free, and you can have calls forwarded to your cell phone.
Desvantagens
No real cons. Could have more walk through setup wizards that could setup things for you. It can get confusing when you have a large system and need to make changes.
Perguntas frequentes sobre o GoTo Connect
Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o GoTo Connect.P: Que tipo de planos o GoTo Connect oferece?
O GoTo Connect oferece os seguintes planos de pagamento:
- Avaliação gratuita: Disponível
P: Quem costuma usar o GoTo Connect?
Os clientes habituais do GoTo Connect são:
Profissional autônomo, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
P: Em que idioma o GoTo Connect está?
O GoTo Connect está nos seguintes idiomas:
alemão, espanhol, francês, inglês, português
P: O GoTo Connect é compatível com dispositivos móveis?
O GoTo Connect é compatível com os seguintes dispositivos:
Android (celular), iPhone (celular), iPad (tablet)
P: O GoTo Connect se integra com quais outros aplicativos?
O GoTo Connect se integra com os seguintes aplicativos:
Google Workspace, Microsoft Azure, Microsoft Teams, Salesforce Sales Cloud, Slack, Zoho CRM
P: Que nível de suporte o GoTo Connect oferece?
O GoTo Connect oferece as seguintes opções de suporte:
Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Suporte por telefone, Assistência 24/7, Bate-papo
Categorias relacionadas
Veja todas as categorias de software encontradas para GoTo Connect.
- Sistemas VoIP
- Sistemas de Telefonia
- Software de Comunicações Unificadas
- Sistemas de Telefonia Empresarial
- Software Cloud PBX
- Software para Conferências de Áudio
- Software IVR (Interactive Voice Response)
- Programas de Gravação de Ligações
- Software de Softphone
- Sistemas de Call Center
- Software para Central de Atendimentos
- Software de Comunicação na Nuvem
- Software para Trabalho Remoto
- Software de Videoconferência
- Software para Reuniões Online
- Software de Produtividade