ALIS

4,8 (67)
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Software desenvolvido para casas de repouso

Sobre o ALIS

O ALIS é um software baseado na nuvem desenvolvido para gerenciar as tarefas diárias relacionadas à operação de uma casa de repouso. O sistema fornece soluções e módulos integrados que beneficiam todo o espectro de uma casa de repouso, incluindo escritórios para proprietários, administradores, diretores, enfermeiros, gerentes de casos, cuidadores e equipe de suporte.

O ALIS permite que as instalações otimizem as operações e tenham mais tempo para atender aos residentes. A solução oferece uma visão estratégica da comunidade, garantindo que tudo funcione corretamente e que seus residentes permaneçam saudáveis e satisfeitos. Com o ALIS, as casas de repouso também podem se manter totalmente compatíveis com os regulamentos estaduais e federais.

Os principais recursos da solução incluem gestão de medicamentos, faturamento e finanças, planejamento de atendimento clínico e serviço, geração de relatórios e análises e gestão de pessoal. O ALIS também fornece soluções integradas para marketing e rastreamento de leads, geração de relatórios de incidentes, gestão de riscos, calendário de atividade e cronograma de trabalho da equipe.

O software tem uma interface fácil de usar e personalizável para qualquer operação e local. O ALIS é totalmente baseado na nuvem, portanto, todos os dados são armazenados com segurança em um único repositório, o qual pode ser acessado de qualquer computador, tablet ou smartphone com conexão à Internet.


Imagens

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ALIS

4,8 (67)
VS.
Mais avaliado

Preço inicial

US$ 8,00
mês
US$ 90,00
mês

Opções de preços

Versão gratuita
Versão de teste gratuita
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Versão de teste gratuita

Recursos

38
369

Integrações

17
12

Praticidade

4,8 (67)
4,3 (213)

Relação qualidade/preço

4,7 (67)
4,3 (213)

Atendimento ao cliente

4,9 (67)
4,4 (213)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Alternativas

Caspio

4,5
#1 alternativa ao ALIS
O Caspio é uma plataforma de pouco código para a criação de aplicativos de banco de dados online sem codificação.

Jotform

4,7
#2 alternativa ao ALIS
Com a confiança de mais de 10 milhões de usuários, o construtor de formulários do Jotform é uma maneira fácil de criar...

Vagaro

4,7
#3 alternativa ao ALIS
O Vagaro é uma solução baseada na Internet para os proprietários de salões e academias de ginástica promoverem seus...

Jane

4,8
#4 alternativa ao ALIS
Jane é um software de gestão de consultórios baseado na nuvem, desenvolvido para ajudar os profissionais de saúde e...

Avaliações

Classificação geral

4,8 /5
(67)
Relação qualidade/preço
4,7/5
Recursos
4,5/5
Praticidade
4,8/5
Suporte ao cliente
4,9/5

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Ajude os compradores de software! As avaliações de programas ajudam outras pessoas a tomarem melhores decisões.

Exibindo 5 avaliações de 67
Robert
Robert
Classificação geral
  • Setor: Hospitais e Saúde
  • Porte da empresa: 51–200 funcionários
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente

Our experience has been exceptional from the user friendly software to the first-class support...

Avaliado em 02/03/2018

Vantagens

The ease-of-use makes ALIS a stand out choice for EHR software. Our employees love the layout and picked it up within the first couple minutes of use. The first week, I had all of our Med Techs come up to me individually and say how much easier their daily routine is now. ALIS keeps them on task by reducing clutter and showing only what needs to be seen. The simple layout and color coding prevents confusion compared to other clunky software products.

From their sales rep to on-boarding manager to support team, we couldn't have been more happy and put at-ease. They are all very knowledgeable about the software, responsive and easy to work with at the same time. I have the number for support on speed dial and I am not exaggerating when I say that someone answers immediately, every time I call (no auto-attendant). Most of the calls I make are only general ALIS questions but if I see something isn't working properly, it is fixed right away. Their whole team can respond to the entire range of requests.

...Highly Recommended

Desvantagens

There are hiccups just as any other software but any issues I have, I can take to their fast-acting support team. I always get a knowledgeable person on the line right away and my issue is resolved before I have a chance to have a negative thought about the product.

Julie
Classificação geral
  • Setor: Saúde, bem-estar e condicionamento físico
  • Porte da empresa: 11–50 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

My experience with the ALIS system and their customer service has been very positive.

Avaliado em 19/06/2018

Our files and resident information is easily accessible.

Our files and resident information is easily accessible.

Vantagens

I like the fact that the software can be customized to my agency's needs. In a constantly changing environment, ALIS keeps my agency up to date with licensing requirements. ALiS makes it easy for us to add new resident and staff information as well as compliance documents. This information is available to our staff on our computers, tablets and smart phones, so no matter where we are, we can communicate with our staff and have access to the information that is needed. ALIS provides security clearances for our staff, giving them access to the information they need, without giving them the ability to delete important files. If files are accidentally deleted, ALIS keeps files archived, so with a push of a button, they can be restored. Their customer service is excellent, providing answers to my questions and problems in a timely manner.

Desvantagens

ALIS updates every few months, and every time it updates, we have small glitches in our programs. These are minor, but can be annoying. For instance, in our notes the time saved reverts back to the default time , not the save time that we have requested. If is annoying rather than a serious problem because the notes are archived, and we can still access them.

Amanda
Classificação geral
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 6.0 /10

Overall good

Avaliado em 04/11/2016

I feel that some of the features are not geared toward assisted living. I think there are some...

I feel that some of the features are not geared toward assisted living. I think there are some language barriers, or maybe definition of certain items areally different.

Vantagens

Emars are great, and simple to use.

Desvantagens

Care plan takes a great deal of time.

Resposta do Medtelligent

Amanda--We're happy to hear ALIS is an overall win for the team at Columbia Cottage! Let's definitely discuss your pain points with the terminology and see if we can address. Thanks so much for giving us your thoughts, it's always very valuable!

Alessandra
Classificação geral
  • Setor: Hospitais e Saúde
  • Porte da empresa: 201–500 funcionários
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Unparalleled Continuity, Flexibility, and Service

Avaliado em 03/11/2016

Compared to other assisted living software we looked at during our search, we selected ALIS as our...

Compared to other assisted living software we looked at during our search, we selected ALIS as our solution for a number of reasons, but most notably ALIS's continuity between modules, ease of use, time and money saving potential, and excellent communication and understanding between our staff and the ALIS team.

During the implementation stages, the ALIS team and software have exceeded our expectations time and time again. They took the time to truly understand how we operate, took into consideration our California-specific regulations and in-house procedures, and rolled out the least disruptive plan to switch from our manual paper-based system.

Now with regular use on-site, the ALIS support team has been receptive to our feedback, and we have seen a number of our requests incorporated into their scheduled software updates. There are still a couple software features we have not rolled out yet, but we're working to do so with a combination of requesting modifications and re-evaluating our in-house processes. ALIS is very transparent about what new features they're working, and we are very excited about the direction they're headed in.

Since going live on ALIS, we've experienced a significant decrease in paper usage and repetitive data collection and entry, increased transparency and accuracy in resident files, and our management staff spends more time on the floor interacting with residents instead of reviewing paperwork.

Overall our experience with the ALIS software and team has been outstanding, and we look forward to rolling out the software to our future communities.

Vantagens

Ease of use, flexibility, and receptiveness of the ALIS team to incorporate feedback.

Resposta do Medtelligent

We really do value the strong partnership we've built with the AmeriCare team. A huge reason ALIS has been so successful in your communities is due to the hard work you do. Thanks for everything, Alessandra!!

Jamie
Jamie
Classificação geral
  • Setor: Hotelaria
  • Porte da empresa: 51–200 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

I am currently in the second ALF that I have brought alis into. Hands down, the best.

Avaliado em 22/06/2018

It makes my job easier, my staffs job easier, and it keeps us in compliance without having to keep...

It makes my job easier, my staffs job easier, and it keeps us in compliance without having to keep track of all the little things you need to keep track of.

Vantagens

Ease of use. If you can use a smartphone, you can use this software. From implementation through full use of the software, the team is always available and goes above and beyond.

Desvantagens

Its not in every building in America!!!! I can not think of something that I do not like about the software. I have sat here for 10 minutes trying to think of something.

Exibindo 5 avaliações de 67 Leia todas as avaliações

Perguntas frequentes sobre o ALIS

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o ALIS.

O ALIS oferece os seguintes planos de pagamento:

  • A partir de: US$ 8,00/mês
  • Modelo de preços: Assinatura
  • Avaliação gratuita: Disponível

Os clientes habituais do ALIS são:

51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000

O ALIS está nos seguintes idiomas:

inglês

O ALIS é compatível com os seguintes dispositivos:

Android (celular), iPhone (celular), iPad (tablet)

O ALIS se integra com os seguintes aplicativos:

Accushield, Aline, BestRx, Botco.ai, Dropbox Sign, FrameworkLTC, Multiview ERP, OmniCare, Paysafe, QuickBooks Online Advanced, Rx30, Sage Intacct, Sagely, Sherpa, WelcomeHome, Zapier, eMenuCHOICE

O ALIS oferece as seguintes opções de suporte:

Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Suporte por telefone, Assistência 24/7, Bate-papo

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