Jolt

4,7 (291)
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Software abrangente de operações digitais e segurança alimentar

Sobre o Jolt

Plataforma de operações para gestão de funcionários e conformidade com a segurança alimentar. Um balcão único para listas de verificação, auditorias, registros de temperatura, rotulagem, treinamento, agendamento e presença. Os alertas e geração de relatórios em tempo real permitem que operadores, gerentes e consultores de negócios fiquem no controle dos negócios, mesmo quando estão fora do local. Reduza os custos de mão de obra e melhore a responsabilidade, a produtividade e a eficiência da equipe. Solução de rotulagem econômica e vários usuários concluíram uma infinidade de tarefas.


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Jolt

4,7 (291)
VS.
Mais avaliado

Preço inicial

US$ 89,99
mês
US$ 61,00
mês

Opções de preços

Versão gratuita
Versão de teste gratuita
Versão gratuita
Versão de teste gratuita

Recursos

107
427

Integrações

3
43

Praticidade

4,5 (291)
3,9 (842)

Relação qualidade/preço

4,6 (291)
4,2 (842)

Atendimento ao cliente

4,7 (291)
3,9 (842)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Alternativas

Bitrix24

4,2
#1 alternativa ao Jolt
O Bitrix24 é uma plataforma gratuita de colaboração com código aberto e na nuvem, que oferece ferramentas de CRM,...

monday.com

4,6
#2 alternativa ao Jolt
O monday.com é a plataforma de trabalho mais fácil para gerenciar qualquer equipe e qualquer projeto: Sincronize,...

Ayoa

4,5
#3 alternativa ao Jolt
O Ayoa leva lousas digitais colaborativas online a novos patamares. Combinando geração de ideias, gestão de tarefas e...

Wrike

4,3
#4 alternativa ao Jolt
O Wrike é uma ferramenta de colaboração e gestão de projetos que ajuda os usuários a gerenciar projetos do início ao...

Avaliações

Classificação geral

4,7 /5
(291)
Relação qualidade/preço
4,6/5
Recursos
4,5/5
Praticidade
4,5/5
Suporte ao cliente
4,7/5

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Exibindo 5 avaliações de 291
Alexander
Alexander
Classificação geral
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

Fantastic App that helps us keep things in order!

Avaliado em 06/02/2018

Stabilize operation on a micro-level

Stabilize operation on a micro-level

Vantagens

Pretty clear and easy to use once you get the hang of it. Totally indispensable to keeping an operation running smoothly.

Desvantagens

Wish that the software had the ability to alert if there was an exception- i.e. Air Conditioning in working order? Yes/No (if No, notification is immediately sent to Admins)

Traci
Classificação geral
  • Setor: Hospitais e Saúde
  • Porte da empresa: 11–50 funcionários
  • Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 8.0 /10

Pretty good for the cost.

Avaliado em 04/09/2019

Overall, I am happy with the experience. There are some options that I would like to have added,...

Overall, I am happy with the experience. There are some options that I would like to have added, but it is saving me some time.

Vantagens

The cost and the function that allows team members to edit their own punches. Huge time saver for me.

Desvantagens

I would like to see integration of Paid Time Off / Vacation hours. We have a set schedule in our clinic, so the scheduling function is a little cumbersome. I understand this approach for restaurants or other types of businesses, but the ability to track / enter Paid time off would be very helpful. I also would like the report option to be different. I would like a report that gave daily, weekly and pay period totals per employee. I have to manually adjust the excel sheet to figure overtime hours.

Avaliador Verificado
Classificação geral
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 7.0 /10

easy to use

Avaliado em 16/01/2018

ease of scheduling and how it lists the employees, the are all consolidated on one page which makes...

ease of scheduling and how it lists the employees, the are all consolidated on one page which makes it easier to find their contact information

Vantagens

i like how it automatically sends us emails to show us our weekly schedule. request for time off or communicate with your boss is effective.

Desvantagens

that it doesnt send daily text reminders or sync to your calendar on my iphone, i have to input it myself or open my email to view my schedule

Marie
Classificação geral
  • Setor: Alimentação e bebidas
  • Porte da empresa: 501–1.000 funcionários
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

A New Era for Business

Avaliado em 31/08/2016

I use Jolt for the Food Industry. It is straight forward and easy to use. I publish my schedule,...

I use Jolt for the Food Industry. It is straight forward and easy to use. I publish my schedule, manage requests, set lists, and manage people. I am also able to send announcements and track my labor goals. I use it daily and it has become my main use for most things.

Vantagens

I love how easy it is to pick up on. I was capable of teaching myself with ease. I love the schedule and how employees can create a prefered avaiability as well as request off and swap shifts with others at my approval. It informs me immediately when someone makes a request, and I am able to set it so employees have to give x days prior notice for their request as well as a reason. I also enjoy the variety of options I have for creating my checklists. They can be as thorough as I want and notify me when I want. My employees also find Jolt easy to use. Most of them figure it out on there own and have had no problems using it. I also use their Jolt printer system, which is extremely useful and honestly could not have been created any better. The stickers do not leave residue! The support is also great. Theyre always open to ideas and tend to be very fast pace when assisting you. I love how willing they are to expand in new features/ideas. There are many other benefits to Jolt, but I have listed the big ones I discovered using.

Desvantagens

My one con is the text notifications recieved from Jolt. You can set so that is a checklist is overdue, out of range, etc, you can be notified via text. This is a great thing; however, the texts can be overwhelming in the sense of how it is formated. It could be because I own an Android and not an Apple device (which is what I understand it is mainly used with), but my text notifications get broken up instead of being all in one. I have seen my co worker use her iphone with it, and her notifications are all in one. With that said, I have noticed they have been improving it.

Aly
Classificação geral
  • Setor: Hotelaria
  • Porte da empresa: 201–500 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 8.0 /10

Longtime Customer

Avaliado em 25/10/2023

Vantagens

I like the ease of scheduling staff members and that they can request time off or enter unavailability. Many apps don't allow both.

Desvantagens

Occasionally the app didn't function properly for staff. In recent months this has greatly improved, making Jolt a staple in our business.

Resposta do Jolt

Thanks for your review! We're thrilled to have you as a longtime Jolt customer. It's fantastic to hear that you find Jolt a breeze for scheduling and love the ability for your staff to request time off or mark their unavailability. We're all about making your life easier, and your feedback reassures us that we're on the right track. We've been hard at work to ensure Jolt runs smoothly, and it's awesome to know it's improved and become a staple in your business. Should you ever run into any issues or have more feedback, please don't hesitate to get in touch. We're here to help. Thanks again for choosing Jolt, and we look forward to many more great years together!

Exibindo 5 avaliações de 291 Leia todas as avaliações

Perguntas frequentes sobre o Jolt

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o Jolt.

O Jolt oferece os seguintes planos de pagamento:

  • A partir de: US$ 89,99/mês
  • Modelo de preços: Assinatura
  • Avaliação gratuita: Não disponível

Os clientes habituais do Jolt são:

Profissional autônomo, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000

O Jolt está nos seguintes idiomas:

espanhol, inglês

O Jolt é compatível com os seguintes dispositivos:

Android (celular), iPhone (celular), iPad (tablet)

O Jolt se integra com os seguintes aplicativos:

PAR Brink POS, Wobot VMS, Zapier

O Jolt oferece as seguintes opções de suporte:

Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Suporte por telefone, Bate-papo

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