
Klaviyo
Sobre o Klaviyo
O Klaviyo é uma plataforma de marketing moderna, que oferece a empresas de comércio eletrônico uma plataforma única e centralizada para otimizar suas campanhas de marketing. Incorporando integrações com um clique, segmentações avançadas, rastreamento de sites, geração de relatórios baseados no retorno sobre investimento (ROI na sigla em inglês), respostas automáticas prontas, design de e-mail com arrastar e soltar, campos de atividades personalizados e perfis de clientes em 360°, o Klaviyo visa fornecer aos usuários uma solução de marketing de comércio eletrônico avançada, porém simples.
Com a tecnologia personalizada de rastreamento da Internet do Klaviyo, os usuários podem segmentar públicos-alvo e direcionar campanhas acionadas de maneira efetiva e automática com base nos dados comportamentais e transacionais coletados do cliente. Incluindo respostas automáticas de e-mail integradas, o Klaviyo permite que os usuários automatizem os fluxos de e-mail acionados para eventos como carrinhos de compras abandonados e acompanhamento de pedidos.
O Klaviyo também permite que os usuários meçam o desempenho de suas campanhas de marketing, facilitando a geração de relatórios e análises significativas com as principais métricas. No painel do Klaviyo, os usuários podem comparar o desempenho de campanhas atuais e anteriores, visualizar fluxos de atividades em tempo real e adicionar, editar ou remover outros gráficos de métricas. As métricas do Klaviyo proporcionam aos usuários a flexibilidade de analisar tendências em pedidos, ver mudanças no comportamento dos clientes e acompanhar o crescimento de listas e segmentos.
O Klaviyo é compatível com integração com vários softwares de comércio eletrônico, processamento de pagamentos e ponto de serviço (POS na sigla em inglês), como Shopify, Magento e WooCommerce, a fim de coletar e utilizar dados orientados pelo cliente. Além disso, o Klaviyo também possui uma API aberta que permite aos usuários adicionar integrações personalizadas de comércio eletrônico. Todas as integrações do Klaviyo são sincronizadas automaticamente para garantir que os usuários tenham acesso aos dados mais recentes e mais adequados para personalização e direcionamento de e-mail.
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Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
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Avaliações
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- Setor: Software
- Porte da empresa: 11–50 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
A glowing beacon in a saturated market
Avaliado em 11/08/2021
Fantastic from beginning to end. I would suggest Klaviyo to anyone.
Fantastic from beginning to end. I would suggest Klaviyo to anyone.
Vantagens
There are hundreds of email marketing managers, and they all pale in comparison to Klaviyo. Instead of trying to be a jack of all trades, Klaviyo focused on making the best e-commerce marketing platform, PERIOD. The integration with Shopify is an utter game changer, and makes it possible to actually feel in control of your marketing.
Desvantagens
When it comes to Klaviyo, there is a bit of a learning curve. They do make sure there are plenty of resources, so if you want to learn you will.
Alternativas consideradas
BrevoRazões para escolher o Klaviyo
For the focused look into e-commerce and the commitment to make the best e-commerce marketing resource.Software anterior
MailchimpRazões para mudar para o Klaviyo
Klaviyo is more focused on e-commerce which is my primary focus.
- Setor: Automotivo
- Porte da empresa: 11–50 funcionários
- Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
Best e-mail marketing solution for Shopify
Avaliado em 28/09/2021
I have tried many email marketing providers (MailChimp, Sendlane etc) and found that Klaviyo offers...
I have tried many email marketing providers (MailChimp, Sendlane etc) and found that Klaviyo offers the highest customer service, hands-on implementation, very detailed training and on-boarding. They also offer many pre-build email templates and flows that are customizable
Vantagens
Klaviyo's customer service and implementation team is outstanding! Nate walked us through the platform and shows us the dashboard, which was very helpful. After we signed up, we had 6 (1-hour) onboarding calls with an implementation specialist to make sure we set up everything correctly.
They offer MANY pre-built email campaign templates and flows, so creating a full email strategy is very easy! Reporting and the dashboard is very user friendly. Connecting with Shopify only takes a minute.
Desvantagens
We hope that the SMS marketing feature will integrate with Gorgias soon - Klaviyo confirmed that it is coming!
Alternativas consideradas
MailchimpRazões para escolher o Klaviyo
MailChimp did not provide training and tech support.Software anterior
MailchimpRazões para mudar para o Klaviyo
Mailchimp did not have an easy to reach customer service team and they did not offer a dedicated customer success manager like Klaviyo does.
- Setor: Bens de consumo
- Porte da empresa: 2–10 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 1.0 /10
Great product... with problems.
Avaliado em 26/12/2019
Being a developer myself, I informed the Klaviyo team of the deprecated code errors their plugin...
Being a developer myself, I informed the Klaviyo team of the deprecated code errors their plugin was displaying on peoples websites, and to the fact that their plugin slowed customers websites down drastically. The reply I received a couple of days later was:
"Unfortunately we do not update our plugin very often - but our team will get around to it eventually."
This was 2 years ago, and the plugin still has not been corrected. So it still produces errors, and still slows peoples websites down.
Vantagens
Klaviyo is extremely easy to setup, especially compared to its competitors.
You have the freedom to link Klaviyo with your Wordpress/WooCommerce website seamlessly.
Everything can be automated! Such as emails after order received, emails after payment received, multiple emails after certain time duration's for things like newsletter subscriptions and a lot more options are available to include users website Wishlists, items they left in their shopping carts to remind them, and all emails are fully customisation using the Klaviyo's inbuilt email form designer.
You can also arrange customer lists, newsletter subscription user lists, and any other lists you may require. The possibilities are endless!
Desvantagens
Using Klaviyo on your Wordpress website as subscription signup form slows your website down, a lot!
Although unnoticeable to customers surfing your site, Klaviyo also throws a few error on your page as it uses deprecated (out-dated) code.
If the Klaviyo form builder doesn't produce the look/type of form you require, then you must build the form yourself by coding direct on your website (Which beats the point of having a form builder).
The Klaviyo plugin does not update, and never announces that there is a new version. You must remove the plugin from your website, manually download the latest version from their website, and then upload/install/activate the new plugin.
There is no option to change languages or string translations of forms, form input boxes, or form buttons. And these translations cannot be picked up in Wordpress plugins such as Lingotek or Polylang. The same applies to the confirmation pages after the user submits the forms.
Alternativas consideradas
MailchimpRazões para escolher o Klaviyo
I signed up to Klaviyo as a trial to experience another software other than my current software. So I had some sort of comparison, and to see if there were any additional features. Which I can confirm there are a lot more options, features, and ease of use with Klaviyo.Software anterior
MailchimpRazões para mudar para o Klaviyo
I made the switch from MailChimp to Klaviyo after a trial basis of Klaviyo and finding there is more I was able to do and accomplish. However, I later reverted back to using MailChimp as I did not want the errors on my pages that Klaviyo provides, and I did not want to radically decrease the loads speed of pages for my customers. People lose interest quick while waiting for a page to load, page load speeds mean EVERYTHING! So the choice I had was less email features or lose customers. I chose less email features.
- Setor: Publicidade e marketing
- Porte da empresa: 2–10 funcionários
- Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 9.0 /10
Very ok for email marketing!
Avaliado em 09/09/2023
Vantagens
It has many options for ecommerce. It can be used relatively easily.
Desvantagens
Sometimes it's hard on the API implementation side

- Setor: Varejistas
- Porte da empresa: 11–50 funcionários
- Usado Semanal durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 9.0 /10
One of the Best Solutions for Internet Retail
Avaliado em 05/06/2023
Vantagens
Very easy-to-use platform, You can setup multiple types of automation campaigns specific to your type of retail. Abandoned Carts etc.
Desvantagens
The pricing model is per store or site, We own about 6 different brands so not able to use sends between brands so have to be very selective of the plans required. Also, there was an auto plan where it automatically removes users that have unsubscribed and lowers the plan tiers.
Alternativas consideradas
SendGridRazões para mudar para o Klaviyo
The automated email campaigns were a major reason for choosing Klaviyo vs other platforms, other platforms too have those features but Klaviyo seems way more refined and geared towards Internet Retail.Perguntas frequentes sobre o Klaviyo
Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o Klaviyo.P: Que tipo de planos o Klaviyo oferece?
O Klaviyo oferece os seguintes planos de pagamento:
- A partir de: US$ 20,00/mês
- Modelo de preços: Versão gratuita, Assinatura
- Avaliação gratuita: Disponível
P: Quem costuma usar o Klaviyo?
Os clientes habituais do Klaviyo são:
Profissional autônomo, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
P: Em que idioma o Klaviyo está?
O Klaviyo está nos seguintes idiomas:
inglês
P: O Klaviyo é compatível com dispositivos móveis?
O Klaviyo é compatível com os seguintes dispositivos:
P: O Klaviyo se integra com quais outros aplicativos?
O Klaviyo se integra com os seguintes aplicativos:
Adobe Commerce, AfterShip, Akamai Identity Cloud, BigCommerce, Boulevard, Chargebee, Classy, Criteo, DonorPerfect, Eventbrite, Getsitecontrol, GoTab POS, Gorgias, Help Scout, Jebbit, Justuno, KickoffLabs, Lightspeed Retail, Malomo, Meta for Business, Mindbody, Movable Ink, Narvar, Neon CRM, Nosto, Okendo, Olark, Olo, Omneo, OpenCart, OptinMonster, OrderGroove, PadiAct, Postscript, PrestaShop, Privy, Punchh, Recharge, Recurly, Salesforce Service Cloud, Segment, Shift4Shop, ShipStation, Shopify, Shopify Plus, Smile.io, Square Online, Stripe, Sumo, Triple Whale, Typeform, Unbounce, UserVoice, Volusion, Wisepops, Wix, WooCommerce, Wufoo, Yotpo, ZENOTI, Zendesk Suite, Zoho CRM, commercetools
P: Que nível de suporte o Klaviyo oferece?
O Klaviyo oferece as seguintes opções de suporte:
Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Bate-papo
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