Klaviyo
Klaviyo
Sobre o Klaviyo
O Klaviyo é uma plataforma de marketing moderna, que oferece a empresas de comércio eletrônico uma plataforma única e centralizada para otimizar suas campanhas de marketing. Incorporando integrações com um clique, segmentações avançadas, rastreamento de sites, geração de relatórios baseados no retorno sobre investimento (ROI na sigla em inglês), respostas automáticas prontas, design de e-mail com arrastar e soltar, campos de atividades personalizados e perfis de clientes em 360°, o Klaviyo visa fornecer aos usuários uma solução de marketing de comércio eletrônico avançada, porém simples.
Com a tecnologia personalizada de rastreamento da Internet do Klaviyo, os usuários podem segmentar públicos-alvo e direcionar campanhas acionadas de maneira efetiva e automática com base nos dados comportamentais e transacionais coletados do cliente. Incluindo respostas automáticas de e-mail integradas, o Klaviyo permite que os usuários automatizem os fluxos de e-mail acionados para eventos como carrinhos de compras abandonados e acompanhamento de pedidos.
O Klaviyo também permite que os usuários meçam o desempenho de suas campanhas de marketing, facilitando a geração de relatórios e análises significativas com as principais métricas. No painel do Klaviyo, os usuários podem comparar o desempenho de campanhas atuais e anteriores, visualizar fluxos de atividades em tempo real e adicionar, editar ou remover outros gráficos de métricas. As métricas do Klaviyo proporcionam aos usuários a flexibilidade de analisar tendências em pedidos, ver mudanças no comportamento dos clientes e acompanhar o crescimento de listas e segmentos.
O Klaviyo é compatível com integração com vários softwares de comércio eletrônico, processamento de pagamentos e ponto de serviço (POS na sigla em inglês), como Shopify, Magento e WooCommerce, a fim de coletar e utilizar dados orientados pelo cliente. Além disso, o Klaviyo também possui uma API aberta que permite aos usuários adicionar integrações personalizadas de comércio eletrônico. Todas as integrações do Klaviyo são sincronizadas automaticamente para garantir que os usuários tenham acesso aos dados mais recentes e mais adequados para personalização e direcionamento de e-mail.
Imagens
Está em dúvida sobre o Klaviyo?
Compare com uma alternativa popular
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
Alternativas
HubSpot CRM
Salesforce Marketing Cloud
Mailjet
SendGrid
Avaliações
Já tem o Klaviyo?
Ajude os compradores de software! As avaliações de programas ajudam outras pessoas a tomarem melhores decisões.
- Setor: Saúde, bem-estar e condicionamento físico
- Porte da empresa: Profissional autônomo
- Usado Semanal durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 7.0 /10
Great option if budget is no concern
Avaliado em 01/11/2023
Klaviyo def helped me grow my email marketing revenue and helped grow my business overall. It syncs...
Klaviyo def helped me grow my email marketing revenue and helped grow my business overall. It syncs well with many platforms, like Shopify, which makes rolling out campaigns super quick and easy.
Vantagens
Klaviyo was super easy to use. Platform was straightforward and easy to navigate. Customer service was always very responsive and helpful on any and every issue that I had. Findining freelancers to work on Klaviyo was also very easy.
Desvantagens
It starts to get really expensive quite quickly as your subscribers increase. I was paying $600 a month before I cancelled my account and that is why I cancelled my account. Bento is a much better option and a much better value, which is what I use now.
Alternativas consideradas
MailchimpRazões para escolher o Klaviyo
Bento is better, cheaper, and the customer support is superb.Razões para mudar para o Klaviyo
Klaviyo offered a much more robust set of solutions compared to mailchimp but that may have changed now. It seems like the playing field has leveled out in recent times.- Setor: Automotivo
- Porte da empresa: 11–50 funcionários
- Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
Best e-mail marketing solution for Shopify
Avaliado em 28/09/2021
I have tried many email marketing providers (MailChimp, Sendlane etc) and found that Klaviyo offers...
I have tried many email marketing providers (MailChimp, Sendlane etc) and found that Klaviyo offers the highest customer service, hands-on implementation, very detailed training and on-boarding. They also offer many pre-build email templates and flows that are customizable
Vantagens
Klaviyo's customer service and implementation team is outstanding! Nate walked us through the platform and shows us the dashboard, which was very helpful. After we signed up, we had 6 (1-hour) onboarding calls with an implementation specialist to make sure we set up everything correctly.
They offer MANY pre-built email campaign templates and flows, so creating a full email strategy is very easy! Reporting and the dashboard is very user friendly. Connecting with Shopify only takes a minute.
Desvantagens
We hope that the SMS marketing feature will integrate with Gorgias soon - Klaviyo confirmed that it is coming!
Alternativas consideradas
MailchimpRazões para escolher o Klaviyo
MailChimp did not provide training and tech support.Software anterior
MailchimpRazões para mudar para o Klaviyo
Mailchimp did not have an easy to reach customer service team and they did not offer a dedicated customer success manager like Klaviyo does.- Setor: Serviços e tecnologia da informação
- Porte da empresa: 2–10 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de um ano
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 1.0 /10
Not user friendly, poor support
Avaliado em 07/10/2022
Poor, I wouldn't recommend Klaviyo over others that I have used (Active Campaign, Omnisend, Drip).
Poor, I wouldn't recommend Klaviyo over others that I have used (Active Campaign, Omnisend, Drip).
Vantagens
The Klaviyo application is very powerful, no doubt.
Desvantagens
The UI for the automation flow filters are not intuitive and not well designed. Basic requirements for flows are unnecessarily difficult to implement.
When you contact Klaviyo support, staff gives information that contradicts their published documentation and often don't actually give the correct advice at all, resulting going around in circles trying to get issues resolved.
Klaviyo list management is also poor, and like some other platforms (seems to be a trend), Klaviyo gears the system towards pushing you to pay for more customer profiles than you actually need and then when you try to clean or remove profiles you have to go through manual processes, whereas Klaviyo could easily provide options to automate this, or at least NOT require manual CVS export/imports. I mean really Klaviyo it's 2022 people.
The Klaviyo visual builder is buggy, even in their "NEW" builder there were bugs with things as basic as applying link colour styles at a global level. Generally also poor UI for the visual builder.
Overall, it's almost like the Klaviyo designers tried to make the UI as clunky as possible, probably went to the same design school as the Mailchimp designers (which is equally terrible).
- Setor: Software
- Porte da empresa: 11–50 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
A glowing beacon in a saturated market
Avaliado em 11/08/2021
Fantastic from beginning to end. I would suggest Klaviyo to anyone.
Fantastic from beginning to end. I would suggest Klaviyo to anyone.
Vantagens
There are hundreds of email marketing managers, and they all pale in comparison to Klaviyo. Instead of trying to be a jack of all trades, Klaviyo focused on making the best e-commerce marketing platform, PERIOD. The integration with Shopify is an utter game changer, and makes it possible to actually feel in control of your marketing.
Desvantagens
When it comes to Klaviyo, there is a bit of a learning curve. They do make sure there are plenty of resources, so if you want to learn you will.
Alternativas consideradas
BrevoRazões para escolher o Klaviyo
For the focused look into e-commerce and the commitment to make the best e-commerce marketing resource.Software anterior
MailchimpRazões para mudar para o Klaviyo
Klaviyo is more focused on e-commerce which is my primary focus.- Setor: E-Learning
- Porte da empresa: 2–10 funcionários
- Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 2.0 /10
Provided a solution to our unique use-case.
Avaliado em 01/04/2024
Overall I think Klaviyo is a great product. Customer service is amazing and so readily available...
Overall I think Klaviyo is a great product. Customer service is amazing and so readily available via chat and they do seem to possess a great degree of knowledge about the product and its functionality/capabilities. Was amazing to see our automated message flows come to life and go out to our customers!
Vantagens
Our product, an educational and habit-building micro-content program, required a way to send lengthy (50-100+ sends), localized, and automated flows via SMS and email to global Shopify purchasers. They were the closest platform we found to delivering as we envisioned. Customer service was very helpful in helping us find solutions to problems and aid in our solution design.
Desvantagens
We experienced issues with contacts being overwritten when multiple sign-ups/subscriptions came through the same form. We also noticed that due to how long our flows were, the flow editor became extremely slow.
Razões para mudar para o Klaviyo
Price, capabilities and ease of implementation.Perguntas frequentes sobre o Klaviyo
Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o Klaviyo.P: Que tipo de planos o Klaviyo oferece?
O Klaviyo oferece os seguintes planos de pagamento:
- A partir de: US$ 45,00/mês
- Modelo de preços: Versão gratuita, Assinatura
- Avaliação gratuita: Não disponível
P: Quem costuma usar o Klaviyo?
Os clientes habituais do Klaviyo são:
Profissional autônomo, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
P: Em que idioma o Klaviyo está?
O Klaviyo está nos seguintes idiomas:
inglês
P: O Klaviyo é compatível com dispositivos móveis?
O Klaviyo é compatível com os seguintes dispositivos:
P: O Klaviyo se integra com quais outros aplicativos?
O Klaviyo se integra com os seguintes aplicativos:
Adobe Commerce, AfterShip, Akamai Identity Cloud, BigCommerce, Boulevard, Chargebee, Classy, Criteo, DonorPerfect, Eventbrite, Getsitecontrol, GoTab POS, Gorgias, Help Scout, Jebbit, Justuno, KickoffLabs, Lightspeed Retail, Malomo, Meta for Business, Mindbody, Movable Ink, Narvar, Neon CRM, Nosto, Okendo, Olark, Olo, Omneo, OpenCart, OptinMonster, OrderGroove, PAR Punchh, PadiAct, Postscript, PrestaShop, Privy, Recharge, Recurly, Salesforce Service Cloud, Segment, Shift4Shop, ShipStation, Shopify, Shopify Plus, Smile.io, Square Online, Stripe, Sumo, Triple Whale, Typeform, Unbounce, UserVoice, Volusion, Wisepops, Wix, WooCommerce, Wufoo, Yotpo, ZENOTI, Zendesk Suite, Zoho CRM, commercetools
P: Que nível de suporte o Klaviyo oferece?
O Klaviyo oferece as seguintes opções de suporte:
Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Bate-papo
Categorias relacionadas
Veja todas as categorias de software encontradas para Klaviyo.