Klaviyo

4,6 (432)
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Solução de email marketing para plataformas de comércio eletrônico

Sobre o Klaviyo

O Klaviyo é uma plataforma de marketing moderna, que oferece a empresas de comércio eletrônico uma plataforma única e centralizada para otimizar suas campanhas de marketing. Incorporando integrações com um clique, segmentações avançadas, rastreamento de sites, geração de relatórios baseados no retorno sobre investimento (ROI na sigla em inglês), respostas automáticas prontas, design de e-mail com arrastar e soltar, campos de atividades personalizados e perfis de clientes em 360°, o Klaviyo visa fornecer aos usuários uma solução de marketing de comércio eletrônico avançada, porém simples.

Com a tecnologia personalizada de rastreamento da Internet do Klaviyo, os usuários podem segmentar públicos-alvo e direcionar campanhas acionadas de maneira efetiva e automática com base nos dados comportamentais e transacionais coletados do cliente. Incluindo respostas automáticas de e-mail integradas, o Klaviyo permite que os usuários automatizem os fluxos de e-mail acionados para eventos como carrinhos de compras abandonados e acompanhamento de pedidos.

O Klaviyo também permite que os usuários meçam o desempenho de suas campanhas de marketing, facilitando a geração de relatórios e análises significativas com as principais métricas. No painel do Klaviyo, os usuários podem comparar o desempenho de campanhas atuais e anteriores, visualizar fluxos de atividades em tempo real e adicionar, editar ou remover outros gráficos de métricas. As métricas do Klaviyo proporcionam aos usuários a flexibilidade de analisar tendências em pedidos, ver mudanças no comportamento dos clientes e acompanhar o crescimento de listas e segmentos.

O Klaviyo é compatível com integração com vários softwares de comércio eletrônico, processamento de pagamentos e ponto de serviço (POS na sigla em inglês), como Shopify, Magento e WooCommerce, a fim de coletar e utilizar dados orientados pelo cliente. Além disso, o Klaviyo também possui uma API aberta que permite aos usuários adicionar integrações personalizadas de comércio eletrônico. Todas as integrações do Klaviyo são sincronizadas automaticamente para garantir que os usuários tenham acesso aos dados mais recentes e mais adequados para personalização e direcionamento de e-mail.


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Klaviyo

4,6 (432)
VS.

Preço inicial

US$ 20,00
mês
US$ 15,00
mês

Opções de preços

Versão gratuita
Versão de teste gratuita
Versão gratuita
Versão de teste gratuita

Recursos

85
63

Integrações

63
58

Praticidade

4,4 (432)
4,2 (416)

Relação qualidade/preço

4,3 (432)
4,2 (416)

Atendimento ao cliente

4,3 (432)
4,0 (416)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Alternativas

Mailjet

4,3
#1 alternativa ao Klaviyo
Envie, rastreie e entregue e-mails de marketing e transacionais com o Mailjet. Uma infraestrutura baseada em nuvem...

Salesforce Marketing Cloud

4,2
#2 alternativa ao Klaviyo
O Salesforce Marketing Cloud combina vários recursos para executar campanhas básicas ou complexas de email marketing....

SendGrid

4,2
#3 alternativa ao Klaviyo
A infraestrutura de e-mail em nuvem do SendGrid elimina o custo e a complexidade da manutenção de sistemas de e-mail...

ConvertKit

4,7
#4 alternativa ao Klaviyo
O ConvertKit é uma solução de automação de geração de leads e marketing destinada a blogueiros profissionais, com...

Avaliações

Classificação geral

4,6 /5
(432)
Relação qualidade/preço
4,3/5
Recursos
4,6/5
Praticidade
4,4/5
Suporte ao cliente
4,3/5

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Exibindo 5 avaliações de 432
Dennis
Dennis
Classificação geral
  • Setor: Software
  • Porte da empresa: 11–50 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

A glowing beacon in a saturated market

Avaliado em 11/08/2021

Fantastic from beginning to end. I would suggest Klaviyo to anyone.

Fantastic from beginning to end. I would suggest Klaviyo to anyone.

Vantagens

There are hundreds of email marketing managers, and they all pale in comparison to Klaviyo. Instead of trying to be a jack of all trades, Klaviyo focused on making the best e-commerce marketing platform, PERIOD. The integration with Shopify is an utter game changer, and makes it possible to actually feel in control of your marketing.

Desvantagens

When it comes to Klaviyo, there is a bit of a learning curve. They do make sure there are plenty of resources, so if you want to learn you will.

Alternativas consideradas

Brevo

Razões para escolher o Klaviyo

For the focused look into e-commerce and the commitment to make the best e-commerce marketing resource.

Software anterior

Mailchimp

Razões para mudar para o Klaviyo

Klaviyo is more focused on e-commerce which is my primary focus.
Eszter
Eszter
Classificação geral
  • Setor: Automotivo
  • Porte da empresa: 11–50 funcionários
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Best e-mail marketing solution for Shopify

Avaliado em 28/09/2021

I have tried many email marketing providers (MailChimp, Sendlane etc) and found that Klaviyo offers...

I have tried many email marketing providers (MailChimp, Sendlane etc) and found that Klaviyo offers the highest customer service, hands-on implementation, very detailed training and on-boarding. They also offer many pre-build email templates and flows that are customizable

Vantagens

Klaviyo's customer service and implementation team is outstanding! Nate walked us through the platform and shows us the dashboard, which was very helpful. After we signed up, we had 6 (1-hour) onboarding calls with an implementation specialist to make sure we set up everything correctly.

They offer MANY pre-built email campaign templates and flows, so creating a full email strategy is very easy! Reporting and the dashboard is very user friendly. Connecting with Shopify only takes a minute.

Desvantagens

We hope that the SMS marketing feature will integrate with Gorgias soon - Klaviyo confirmed that it is coming!

Alternativas consideradas

Mailchimp

Razões para escolher o Klaviyo

MailChimp did not provide training and tech support.

Software anterior

Mailchimp

Razões para mudar para o Klaviyo

Mailchimp did not have an easy to reach customer service team and they did not offer a dedicated customer success manager like Klaviyo does.
Jeremy
Classificação geral
  • Setor: Cosmético
  • Porte da empresa: 2–10 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 5.0 /10

Marketing Automation with support and deliverability concerns

Avaliado em 09/12/2016

In August 2015... I was convinced I needed a better email marketing solution with automation....

In August 2015... I was convinced I needed a better email marketing solution with automation. Klaviyo is/was much more expensive than other basic email services (MailChimp, getResponse, AWeber) but the marketing automation was arguably a great investment with good ROI.

I integrated K with my site (Americommerce) and discovered that the only way to make K to work was via middleware, "CartSync" which cost about $100/month. It was imperfect. Bare minimum metrics. Marginally useful. I accepted the limitations and launched.

Klaviyo support manager's exact words to me were, "Why don't you move to Shopify?" Those words resonated...

10 weeks later when I decided to actually replatform to Shopify, getting Klaviyo support to answer a basic question was a frustrating experience. K support earned a reputation as only slightly better than useless.

Then there was the "integration disconnect" bug -- the connector to my Shopify store was shut off by Klaviyo, without notification -- ah, but there was an email -- sent by a spammy server (non-transactional) that never saw the light of day. We learned that K was sending TRANSACTIONAL EMAILS from a marketing server. And this email was getting flagged as spam by many mail servers.

In the mean time, I was a presenter at am ecommerce conference and when I asked who used Klaviyo, many raised their hand... then I asked, "is anyone satisfied with Klaviyo support?" -- the room's reaction caused the Klaviyo rep in the room to text his management team - and before the end of the session we were told K was hiring 4 new support reps.

SO the consensus was:
Klaviyo usually works great
Klaviyo has lousy support
Klaviyo is relatively expensive as your customer list grows
Klaviyo is very powerful.

But Klaviyo *had* an issue with their email hitting a spam RBL...

When I went to send a preview email for a campaign, it was flagged as spam. When I tried sending Klaviyo subscribe emails from 10 different stores that I knew to use Klaviyo, they all went to SPAM.

I was able to get Klaviyo removed from the offending RBL - but until a call from Klaviyo's director of product at T+30 hours, the silence from Klaviyo was deafening.

Then Cyber Monday's failure...

I'm still a K customer for today, but I will probably not be a customer in 60 days.

I still think the product is amazing, but no-confidence in deliverability and the history of limited support forced me to seek an alternative.

Vantagens

Incredibly powerful rules and automation flows. SUPER TIGHT integration with Shopify.

Desvantagens

Deliverability is a concern. Support is slow to respond.

RACEHL
Classificação geral
  • Setor: Varejistas
  • Porte da empresa: Profissional autônomo
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

6+ Years on Klaviyo

Avaliado em 29/02/2024

Vantagens

I love the ease of use, likely because we've used it for so long and I'm so familiar with the platform. When they do make updates, it's not too much at once in the way many companies go about updating. The email editor is simple, the ability to a/b test is as well. Overall great functionality.

Desvantagens

I think the native content boxes can be more customizable although they are improving slowly. I'd love to be able to set the font sizes on mobile to be a percentage of the size on desktop instead of choosing multiple font sizes. They used to have amazing support, it's nowhere near where it used to be.

Karan
Classificação geral
  • Setor: Design
  • Porte da empresa: Profissional autônomo
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 8.0 /10

Pretty good software with just one reservation

Avaliado em 08/11/2023

Vantagens

Integration abilities with other tools, flows/automation is very easy to setup, the tool is intuitive, other email tools do not offer SMS as well, so it is really good for e-commerce stores.

Desvantagens

Pricing, other ESPs are priced more economically, which is favourable for a startup that is trying to scale. At times it is hard to justify the monthly fixed cost if you've had a hard month.

Exibindo 5 avaliações de 432 Leia todas as avaliações

Perguntas frequentes sobre o Klaviyo

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o Klaviyo.

O Klaviyo oferece os seguintes planos de pagamento:

  • A partir de: US$ 20,00/mês
  • Modelo de preços: Versão gratuita, Assinatura
  • Avaliação gratuita: Disponível

Os clientes habituais do Klaviyo são:

Profissional autônomo, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000

O Klaviyo está nos seguintes idiomas:

inglês

O Klaviyo é compatível com os seguintes dispositivos:

O Klaviyo se integra com os seguintes aplicativos:

Adobe Commerce, AfterShip, Akamai Identity Cloud, BigCommerce, Boulevard, Chargebee, Classy, Criteo, DonorPerfect, Eventbrite, Getsitecontrol, GoTab POS, Gorgias, Help Scout, Jebbit, Justuno, KickoffLabs, Lightspeed Retail, Malomo, Meta for Business, Mindbody, Movable Ink, Narvar, Neon CRM, Nosto, Okendo, Olark, Olo, Omneo, OpenCart, OptinMonster, OrderGroove, PAR Punchh, PadiAct, Postscript, PrestaShop, Privy, Recharge, Recurly, Salesforce Service Cloud, Segment, Shift4Shop, ShipStation, Shopify, Shopify Plus, Smile.io, Square Online, Stripe, Sumo, Triple Whale, Typeform, Unbounce, UserVoice, Volusion, Wisepops, Wix, WooCommerce, Wufoo, Yotpo, ZENOTI, Zendesk Suite, Zoho CRM, commercetools

O Klaviyo oferece as seguintes opções de suporte:

Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Bate-papo

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