Klaviyo

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Solução de email marketing para plataformas de comércio eletrônico

Sobre o Klaviyo

O Klaviyo é uma plataforma de marketing moderna, que oferece a empresas de comércio eletrônico uma plataforma única e centralizada para otimizar suas campanhas de marketing. Incorporando integrações com um clique, segmentações avançadas, rastreamento de sites, geração de relatórios baseados no retorno sobre investimento (ROI na sigla em inglês), respostas automáticas prontas, design de e-mail com arrastar e soltar, campos de atividades personalizados e perfis de clientes em 360°, o Klaviyo visa fornecer aos usuários uma solução de marketing de comércio eletrônico avançada, porém simples.

Com a tecnologia personalizada de rastreamento da Internet do Klaviyo, os usuários podem segmentar públicos-alvo e direcionar campanhas acionadas de maneira efetiva e automática com base nos dados comportamentais e transacionais coletados do cliente. Incluindo respostas automáticas de e-mail integradas, o Klaviyo permite que os usuários automatizem os fluxos de e-mail acionados para eventos como carrinhos de compras abandonados e acompanhamento de pedidos.

O Klaviyo também permite que os usuários meçam o desempenho de suas campanhas de marketing, facilitando a geração de relatórios e análises significativas com as principais métricas. No painel do Klaviyo, os usuários podem comparar o desempenho de campanhas atuais e anteriores, visualizar fluxos de atividades em tempo real e adicionar, editar ou remover outros gráficos de métricas. As métricas do Klaviyo proporcionam aos usuários a flexibilidade de analisar tendências em pedidos, ver mudanças no comportamento dos clientes e acompanhar o crescimento de listas e segmentos.

O Klaviyo é compatível com integração com vários softwares de comércio eletrônico, processamento de pagamentos e ponto de serviço (POS na sigla em inglês), como Shopify, Magento e WooCommerce, a fim de coletar e utilizar dados orientados pelo cliente. Além disso, o Klaviyo também possui uma API aberta que permite aos usuários adicionar integrações personalizadas de comércio eletrônico. Todas as integrações do Klaviyo são sincronizadas automaticamente para garantir que os usuários tenham acesso aos dados mais recentes e mais adequados para personalização e direcionamento de e-mail.


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Klaviyo

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Recursos

85
87

Integrações

63
205

Praticidade

4,4 (446)
4,4 (4.214)

Relação qualidade/preço

4,3 (446)
4,3 (4.214)

Atendimento ao cliente

4,3 (446)
4,4 (4.214)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Alternativas

HubSpot CRM

4,5
#1 alternativa ao Klaviyo
Economize tempo valioso de vendas com o HubSpot CRM que cuida de todos os pequenos detalhes de gravação de chamadas,...

Salesforce Marketing Cloud

4,2
#2 alternativa ao Klaviyo
O Salesforce Marketing Cloud combina vários recursos para executar campanhas básicas ou complexas de email marketing....

Mailjet

4,3
#3 alternativa ao Klaviyo
Envie, rastreie e entregue e-mails de marketing e transacionais com o Mailjet. Uma infraestrutura baseada em nuvem...

SendGrid

4,2
#4 alternativa ao Klaviyo
A infraestrutura de e-mail em nuvem do SendGrid elimina o custo e a complexidade da manutenção de sistemas de e-mail...

Avaliações

Classificação geral

4,6 /5
(446)
Relação qualidade/preço
4,3/5
Recursos
4,6/5
Praticidade
4,4/5
Suporte ao cliente
4,3/5

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Exibindo 5 avaliações de 446
Brandon
Brandon
Classificação geral
  • Setor: Saúde, bem-estar e condicionamento físico
  • Porte da empresa: Profissional autônomo
  • Usado Semanal durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 7.0 /10

Great option if budget is no concern

Avaliado em 01/11/2023

Klaviyo def helped me grow my email marketing revenue and helped grow my business overall. It syncs...

Klaviyo def helped me grow my email marketing revenue and helped grow my business overall. It syncs well with many platforms, like Shopify, which makes rolling out campaigns super quick and easy.

Vantagens

Klaviyo was super easy to use. Platform was straightforward and easy to navigate. Customer service was always very responsive and helpful on any and every issue that I had. Findining freelancers to work on Klaviyo was also very easy.

Desvantagens

It starts to get really expensive quite quickly as your subscribers increase. I was paying $600 a month before I cancelled my account and that is why I cancelled my account. Bento is a much better option and a much better value, which is what I use now.

Alternativas consideradas

Mailchimp

Razões para escolher o Klaviyo

Bento is better, cheaper, and the customer support is superb.

Razões para mudar para o Klaviyo

Klaviyo offered a much more robust set of solutions compared to mailchimp but that may have changed now. It seems like the playing field has leveled out in recent times.
Eszter
Eszter
Classificação geral
  • Setor: Automotivo
  • Porte da empresa: 11–50 funcionários
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Best e-mail marketing solution for Shopify

Avaliado em 28/09/2021

I have tried many email marketing providers (MailChimp, Sendlane etc) and found that Klaviyo offers...

I have tried many email marketing providers (MailChimp, Sendlane etc) and found that Klaviyo offers the highest customer service, hands-on implementation, very detailed training and on-boarding. They also offer many pre-build email templates and flows that are customizable

Vantagens

Klaviyo's customer service and implementation team is outstanding! Nate walked us through the platform and shows us the dashboard, which was very helpful. After we signed up, we had 6 (1-hour) onboarding calls with an implementation specialist to make sure we set up everything correctly.

They offer MANY pre-built email campaign templates and flows, so creating a full email strategy is very easy! Reporting and the dashboard is very user friendly. Connecting with Shopify only takes a minute.

Desvantagens

We hope that the SMS marketing feature will integrate with Gorgias soon - Klaviyo confirmed that it is coming!

Alternativas consideradas

Mailchimp

Razões para escolher o Klaviyo

MailChimp did not provide training and tech support.

Software anterior

Mailchimp

Razões para mudar para o Klaviyo

Mailchimp did not have an easy to reach customer service team and they did not offer a dedicated customer success manager like Klaviyo does.
Steve
Classificação geral
  • Setor: Serviços e tecnologia da informação
  • Porte da empresa: 2–10 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 1.0 /10

Not user friendly, poor support

Avaliado em 07/10/2022

Poor, I wouldn't recommend Klaviyo over others that I have used (Active Campaign, Omnisend, Drip).

Poor, I wouldn't recommend Klaviyo over others that I have used (Active Campaign, Omnisend, Drip).

Vantagens

The Klaviyo application is very powerful, no doubt.

Desvantagens

The UI for the automation flow filters are not intuitive and not well designed. Basic requirements for flows are unnecessarily difficult to implement.

When you contact Klaviyo support, staff gives information that contradicts their published documentation and often don't actually give the correct advice at all, resulting going around in circles trying to get issues resolved.

Klaviyo list management is also poor, and like some other platforms (seems to be a trend), Klaviyo gears the system towards pushing you to pay for more customer profiles than you actually need and then when you try to clean or remove profiles you have to go through manual processes, whereas Klaviyo could easily provide options to automate this, or at least NOT require manual CVS export/imports. I mean really Klaviyo it's 2022 people.

The Klaviyo visual builder is buggy, even in their "NEW" builder there were bugs with things as basic as applying link colour styles at a global level. Generally also poor UI for the visual builder.

Overall, it's almost like the Klaviyo designers tried to make the UI as clunky as possible, probably went to the same design school as the Mailchimp designers (which is equally terrible).

Dennis
Dennis
Classificação geral
  • Setor: Software
  • Porte da empresa: 11–50 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

A glowing beacon in a saturated market

Avaliado em 11/08/2021

Fantastic from beginning to end. I would suggest Klaviyo to anyone.

Fantastic from beginning to end. I would suggest Klaviyo to anyone.

Vantagens

There are hundreds of email marketing managers, and they all pale in comparison to Klaviyo. Instead of trying to be a jack of all trades, Klaviyo focused on making the best e-commerce marketing platform, PERIOD. The integration with Shopify is an utter game changer, and makes it possible to actually feel in control of your marketing.

Desvantagens

When it comes to Klaviyo, there is a bit of a learning curve. They do make sure there are plenty of resources, so if you want to learn you will.

Alternativas consideradas

Brevo

Razões para escolher o Klaviyo

For the focused look into e-commerce and the commitment to make the best e-commerce marketing resource.

Software anterior

Mailchimp

Razões para mudar para o Klaviyo

Klaviyo is more focused on e-commerce which is my primary focus.
Jonah
Classificação geral
  • Setor: E-Learning
  • Porte da empresa: 2–10 funcionários
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 2.0 /10

Provided a solution to our unique use-case.

Avaliado em 01/04/2024

Overall I think Klaviyo is a great product. Customer service is amazing and so readily available...

Overall I think Klaviyo is a great product. Customer service is amazing and so readily available via chat and they do seem to possess a great degree of knowledge about the product and its functionality/capabilities. Was amazing to see our automated message flows come to life and go out to our customers!

Vantagens

Our product, an educational and habit-building micro-content program, required a way to send lengthy (50-100+ sends), localized, and automated flows via SMS and email to global Shopify purchasers. They were the closest platform we found to delivering as we envisioned. Customer service was very helpful in helping us find solutions to problems and aid in our solution design.

Desvantagens

We experienced issues with contacts being overwritten when multiple sign-ups/subscriptions came through the same form. We also noticed that due to how long our flows were, the flow editor became extremely slow.

Alternativas consideradas

SendGrid e Yotpo

Razões para mudar para o Klaviyo

Price, capabilities and ease of implementation.
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Perguntas frequentes sobre o Klaviyo

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o Klaviyo.

O Klaviyo oferece os seguintes planos de pagamento:

  • A partir de: US$ 45,00/mês
  • Modelo de preços: Versão gratuita, Assinatura
  • Avaliação gratuita: Não disponível

Os clientes habituais do Klaviyo são:

Profissional autônomo, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000

O Klaviyo está nos seguintes idiomas:

inglês

O Klaviyo é compatível com os seguintes dispositivos:

O Klaviyo se integra com os seguintes aplicativos:

Adobe Commerce, AfterShip, Akamai Identity Cloud, BigCommerce, Boulevard, Chargebee, Classy, Criteo, DonorPerfect, Eventbrite, Getsitecontrol, GoTab POS, Gorgias, Help Scout, Jebbit, Justuno, KickoffLabs, Lightspeed Retail, Malomo, Meta for Business, Mindbody, Movable Ink, Narvar, Neon CRM, Nosto, Okendo, Olark, Olo, Omneo, OpenCart, OptinMonster, OrderGroove, PAR Punchh, PadiAct, Postscript, PrestaShop, Privy, Recharge, Recurly, Salesforce Service Cloud, Segment, Shift4Shop, ShipStation, Shopify, Shopify Plus, Smile.io, Square Online, Stripe, Sumo, Triple Whale, Typeform, Unbounce, UserVoice, Volusion, Wisepops, Wix, WooCommerce, Wufoo, Yotpo, ZENOTI, Zendesk Suite, Zoho CRM, commercetools

O Klaviyo oferece as seguintes opções de suporte:

Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Bate-papo

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