Orderry
Sobre o Orderry
O Orderry é uma solução completa desenvolvida especificamente para oficinas de reparos.
Software para empresas de serviços projetado para otimizar e automatizar processos de negócios, economizando tempo e dinheiro. Software de gerenciamento de serviços na nuvem fácil de usar:
Banco de dados de clientes e gerenciamento de pedidos;
Gestão de estoques;
Comunicação com clientes, compradores e fornecedores;
Manutenção da contabilidade de caixa;
Cálculo de folha de pagamento individual;
Gestão de vendas;
Criação de relatórios de finanças, estoques e pedidos;
Contabilidade gerencial.
O Orderry agrega todas as métricas cruciais de seu negócio em uma única página para que você tenha uma visão geral. O serviço também oferece um sistema de geração de relatórios conveniente para que você possa verificar os números regularmente.
Preços a partir de:
US$ 69,00/mês
- Versão gratuita
- Teste Grátis
- Assinatura
Consumidores típicos
- Autônomos
- Pequenas empresas (2-50)
- Médias empresas (51-500)
- Grandes empresas (500 ou mais)
Implantação
- Baseado na nuvem
- Instalação local
Idiomas
espanhol, inglês, português, português, português
Preços a partir de:
US$ 69,00/mês
- Versão gratuita
- Teste Grátis
- Assinatura
Imagens










Recursos
Total de recursos do Orderry: 142
Alternativas
QuickBooks Online

Lightspeed

Odoo

RemOnline

Avaliações
Já tem o Orderry?
Ajude os compradores de software! As avaliações de programas ajudam outras pessoas a tomarem melhores decisões.

- Setor: Serviços e tecnologia da informação
- Porte da empresa: 10.000+ funcionários
- Usado Semanal durante Mais de um ano
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 9.0 /10
Ideal Solution for Staying Organized
Avaliado em 13/08/2024
I use Orderry specifically for my area of work as it keeps me organized and up-to-date with new...
I use Orderry specifically for my area of work as it keeps me organized and up-to-date with new jobs. Additionally, it manages the work orders and client follow-ups.
Vantagens
I like to stay organized regarding jobs and clients as it helps me work efficiently and without any issues. I have also used it to customize different templates and create invoices for company and client records.
Desvantagens
I have no complaints about this tool; it seems excellent for a specific area or small jobs.
- Setor: Transporte marítimo
- Porte da empresa: 2–10 funcionários
- Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
Works good for Boat service
Avaliado em 04/03/2024
We could set it up ourselves and get going on it immediately. It has been so easy to use.
We could set it up ourselves and get going on it immediately. It has been so easy to use.
Vantagens
It’s customizable. Its affordable. Its easy to use. We can do everything we need to complete and invoice while out mobile. I love that we are able to enter in one time items, and then decide if they are going to be a part of the permanent menu or one time use. It is really helping with building out our menu quickly.
Desvantagens
Its missing some features that we would like, such as making basic canned jobs that are made up of specific parts and labor, that we can reuse
Alternativas consideradas
QuickBooks OnlineRazões para escolher o Orderry
We wanted something that was not so terrible to use, was mobile friendly, and more affordableRazões para mudar para o Orderry
Its Price was within our startup budget. Had enough features, and was mobile friendly- Setor: Automotivo
- Porte da empresa: 2–10 funcionários
- Usado Semanal durante Mais de um ano
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 7.0 /10
Love some aspects, wish there was more customizations available
Avaliado em 27/02/2024
We don't mind it, but haven't found anything better out there so we are happy staying with it for...
We don't mind it, but haven't found anything better out there so we are happy staying with it for now.
Vantagens
We like that we are able to create work orders and easily push these over into invoices that we can print out for our customers. We also really like the fact that we could customize the different templates.
Desvantagens
We don't like the how you are unable to organize line items within a Work Order. For example, if we are doing a full service, replacing a clutch, and replacing a shock, plus we buy a ton of parts, we ideally want to be able to organize the Work Order/Invoice into groups so the customer can see all the shop supplies used in the service, then see the parts used for the clutch repair, etc.
- Setor: Artigos de luxo e joias
- Porte da empresa: 2–10 funcionários
- Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 9.0 /10
Perfect for managing small family owned jewelry business
Avaliado em 06/03/2024
It's been great so Far! A great deal of our administrative and operational needs were met since...
It's been great so Far! A great deal of our administrative and operational needs were met since using Orderry.
Vantagens
I love the ease of creating and adjusting work order, the ticketing features and the liberty to configure a work order form according to the nature of our operations.
Desvantagens
I would love for the reporting section to include a Tax report component.
Alternativas consideradas
LightspeedRazões para mudar para o Orderry
Primarily because of the affordability and features provided in the product/software.- Setor: Serviços ao consumidor
- Porte da empresa: 2–10 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de um ano
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 5.0 /10
Convenient product that solves basic everyday tasks
Avaliado em 15/09/2021
Our repair department use that software to manage local parts storage, customer and ticket...
Our repair department use that software to manage local parts storage, customer and ticket information, amount of job done by tech.
Vantagens
Almost all daily tasks are automated and do not require the participation of a manager.
Desvantagens
Still need to improve the possibility for local software integration. We use that product in Finland, cant accept its reports without full reworking. Have no integration with cardpayment terminal, with accounting software. No full integration with WooCommerce ... even stop to wait it.
Resposta do Orderry
Dmitry, thank you for choosing Orderry and submitting such an informative review! We are happy to know that Orderry helps your team be more productive every day.
Speaking of integrations missing, here are some comments from our product development team:
Card payment terminals are our main focus for the coming versions.
We are currently working on the API with webhooks and the integration with any marketplace/online store that can synchronize via xls import.
To integrate with international accounting services, we've already released the tax functionality within the coming updates, we will be able to complete this integration. So, stay tuned ;-)
The full database search option is now listed in our roadmap as a feature request.
UPD. As for now, Orderry offers direct integration with two popular accounting software—QuickBooks Online and Xero. It allows you to sync invoices, clients, stock items, and taxes between the systems automatically (or manually if needed). This integration is available in all subscription plans (except the basic one) at no additional costs.
Perguntas frequentes sobre o Orderry
Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o Orderry.P: Que tipo de planos o Orderry oferece?
O Orderry oferece os seguintes planos de pagamento:
- A partir de: US$ 69,00/mês Ver planos de pagamento
- Modelo de preços: Assinatura
- Avaliação gratuita: Disponível
P: Quem costuma usar o Orderry?
Os clientes habituais do Orderry são:
Profissional autônomo, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
P: Em que idioma o Orderry está?
O Orderry está nos seguintes idiomas:
espanhol, inglês, português, português, português
P: O Orderry é compatível com dispositivos móveis?
O Orderry é compatível com os seguintes dispositivos:
Android (celular), iPhone (celular), iPad (tablet)
P: O Orderry se integra com quais outros aplicativos?
O Orderry se integra com os seguintes aplicativos:
BulkSMS, Instagram, Mailchimp, Make, Mercado Pago, Microsoft Excel, QuickBooks Online, Stripe, Twilio, Viber, WhatsApp, Xero, Zadarma, Zapier
P: Que nível de suporte o Orderry oferece?
O Orderry oferece as seguintes opções de suporte:
Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Suporte por telefone, Bate-papo
Categorias relacionadas
Veja todas as categorias de software encontradas para Orderry.
- Software de Manutenção
- Software de Encomenda de Serviço
- Sistemas de HVAC
- Software de Limpeza de Carpetes
- Software de Faz-Tudo
- Software de Manutenção de Equipamentos
- Software de Reparação de Computadores
- Programas para Oficina Mecânica
- Software de Reparação de Automóveis
- Software de Emissão de Bilhetes
- Sistemas PDV
- Software CRM Online
- Sistemas CRM
- Sistemas para Joalheria
- Software de Gestão de Negócios
- Sistemas de Canalização