NetHunt CRM
NetHunt CRM
Sobre o NetHunt CRM
Organize negócios e contatos, crie um pipeline de vendas personalizado, automatize processos de vendas, gerencie tarefas e o desempenho da equipe, tudo em um só sistema de CRM.
Com uma extensa lista de integrações nativas e de terceiros disponíveis, o NetHunt CRM fornece uma abordagem de vendas multicanal. Vincule chamadas, comunicação de rede social e conversas por meio de bate-papos ao perfil de CRM para estar sempre no contexto de cada negociação.
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Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
Alternativas
monday CRM
HubSpot Marketing Hub
HubSpot Sales Hub
Agile CRM
Avaliações
Já tem o NetHunt CRM?
Ajude os compradores de software! As avaliações de programas ajudam outras pessoas a tomarem melhores decisões.
- Setor: Serviços e tecnologia da informação
- Porte da empresa: Profissional autônomo
- Usado Semanal durante 1 a 5 meses
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 9.0 /10
Good value if you mean it with CRM
Avaliado em 21/11/2022
So far so good... i like it can be adjusted to your needs as you can define your own structures.
So far so good... i like it can be adjusted to your needs as you can define your own structures.
Vantagens
I did research on several options and Nethunt provided the most features for a reasonable price.
Desvantagens
LinkedIN integration is only in the highest tier package.
Razões para escolher o NetHunt CRM
More features in the mid-tier for less money.Software anterior
Copper- Setor: Serviços financeiros
- Porte da empresa: 2–10 funcionários
- Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 8.0 /10
Daily NetHunt User
Avaliado em 14/02/2023
Great overall experience. Customer service is fast and dependable. Everything works as it should.
Great overall experience. Customer service is fast and dependable. Everything works as it should.
Vantagens
The software is easy to implement and to use. There aren't too many options that I don't need that could make it overly complicated.
Desvantagens
It lacks social media integration to launch posts across multiple social platforms
Alternativas consideradas
HubSpot CRMRazões para mudar para o NetHunt CRM
NetHunt was simpler and I only needed to purchase one product.- Setor: Ócio, viagens e turismo
- Porte da empresa: 2–10 funcionários
- Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 6.0 /10
Liking Nethunt
Avaliado em 03/08/2018
learning curve but getting there
learning curve but getting there
Vantagens
collating information, pulling reports and following other colleagues
Desvantagens
can't build detailed itinerary breakdowns for each client and booking.
- Setor: Ócio, viagens e turismo
- Porte da empresa: 2–10 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de um ano
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 9.0 /10
Really great CRM and great support
Avaliado em 16/11/2022
We have had a great experience and it has been a fantastic product for us to manage our sales...
We have had a great experience and it has been a fantastic product for us to manage our sales progression in our business. I can't image doing what we do without a powerful, gmail integrated CRM.
Vantagens
We love that it is clear and easy to use. We love that tasks are integrated everywhere which allows us to keep things moving forward for clients no matter where we are in the email application. We love that it can keep track of a ton of customized information for our company. Fantastic product.
Desvantagens
We would like to see a feature to split threads. Sometimes gmail combines emails with the same subject line but are for different clients. We would like to see a feature that would allow us to split email conversation threads.
Razões para escolher o NetHunt CRM
Their pricing was too high and the feature list for Nethunt was better for the offered price.Razões para mudar para o NetHunt CRM
Price and features were simply better.- Setor: Roupa e moda
- Porte da empresa: 2–10 funcionários
- Usado Semanal durante Mais de um ano
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
Great Tool for Small Businesses
Avaliado em 15/11/2022
The starter account has helped us afford a CRM to help grow our business. There are so many great...
The starter account has helped us afford a CRM to help grow our business. There are so many great tools available in NetHunt for small businesses. There are still so many tools we haven't been able to use yet due to time/lack of staff that we look forward to trying as we grow!
Vantagens
Integration was pretty easy and using it is pretty straightforward. The best part is the Gmail integration. Having email templates setup and the emails automatically attaching to records has saved a lot of time and helped us track communications better.
Desvantagens
Linking records - When we are in a contact we link it to a company record or prospect record. But when we go into the company, the contact isn't showing up. We have to then link it from that end too. Takes additional time, and if one of us forgets, then we don't see that we already have a point of contact when we open the account/prospect later
Alternativas consideradas
Zoho CRMRazões para escolher o NetHunt CRM
It was too expensive and did not have the freedom of customization that NetHunt does.Razões para mudar para o NetHunt CRM
Expensive and it had so many features we didn't need. Also we liked the NetHunt Gmail integration.Perguntas frequentes sobre o NetHunt CRM
Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o NetHunt CRM.P: Que tipo de planos o NetHunt CRM oferece?
O NetHunt CRM oferece os seguintes planos de pagamento:
- A partir de: US$ 30,00/mês
- Modelo de preços: Assinatura
- Avaliação gratuita: Disponível
P: Quem costuma usar o NetHunt CRM?
Os clientes habituais do NetHunt CRM são:
Profissional autônomo, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000
P: Em que idioma o NetHunt CRM está?
O NetHunt CRM está nos seguintes idiomas:
inglês, russo, ucraniano
P: O NetHunt CRM é compatível com dispositivos móveis?
O NetHunt CRM é compatível com os seguintes dispositivos:
Android (celular), iPhone (celular)
P: O NetHunt CRM se integra com quais outros aplicativos?
O NetHunt CRM se integra com os seguintes aplicativos:
Gmail, Google Calendar, Google Contacts, Google Data Studio, Google Drive, Google Workspace, Intercom, LinkedIn Sales Navigator, Meta for Business, Ringostat, Slack, Telegram, Zapier
P: Que nível de suporte o NetHunt CRM oferece?
O NetHunt CRM oferece as seguintes opções de suporte:
Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Suporte por telefone, Bate-papo
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