
Sobre o Scoro
O Scoro é a solução de gestão empresarial mais abrangente para serviços profissionais e de criação. Ele ajuda a agilizar o trabalho e a eliminar tarefas rotineiras para garantir que o negócio seja executado da maneira mais ágil e eficiente possível, da venda até o faturamento. Os usuários adoram ter todas as ferramentas necessárias em uma solução holística. Veja mais de perto.
As ferramentas de gestão de projetos do Scoro permitem que os usuários criem orçamentos de projetos, aloquem trabalhos não faturáveis e faturáveis, gerenciem reuniões, tarefas, faturas, despesas, arquivos e muito mais. É possível gerenciar todas as informações do projeto em uma única página e rastrear o progresso da equipe em tempo real. Rótulos e status configuráveis permitem que os usuários gerenciem seu portfólio de projetos da maneira mais adequada aos seus negócios. O trabalho pode ser planejado e programado por meio do Scoro Planner, que oferece um resumo das cargas de trabalho individuais, espaços disponíveis, potenciais sobrerreservas e prazos razoáveis. É possível agendar reuniões em um calendário compartilhado e vinculá-las a clientes e projetos para fornecer um resumo completo aos participantes. Cada usuário pode gerenciar sua própria lista de tarefas com base em prazos, prioridades de tarefas, status e projetos. Tarefas concluídas e eventos do calendário são automaticamente adicionados aos relatórios de trabalho dos funcionários, eliminando a necessidade de planilhas de horas.
O CRM do Scoro dá aos usuários acesso a resumos completo do cliente em uma única página, incluindo detalhes de contato, histórico de comunicação, projetos, arquivos vinculados, cotações, pedidos e faturas. É possível pesquisar, filtrar e classificar contatos com base em locais, categorias, atividades e rótulos configuráveis. As horas faturáveis e reais trabalhadas em cada projeto ou cliente podem ser acompanhadas e transferidas para faturas, com opções de tarifas personalizadas em várias moedas. As faturas de vendas, pré-pagamento e crédito podem ser emitidas e enviadas em formato PDF e há compatibilidade com faturamento recorrente e programado. O Scoro também envia automaticamente lembretes de faturas atrasadas de saldos devidos. Os usuários podem visualizar os KPIs no painel de controle em tempo real e acompanhar os resultados reais, déficits e superávits orçamentários por meio de relatórios financeiros.
Para saber se o Scoro é a opção ideal para sua equipe, inscreva-se para uma avaliação gratuita de 14 dias no site scoro.com.
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Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
Alternativas
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Pipedrive

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Avaliações
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- Setor: Indústria farmacêutica
- Porte da empresa: 10.000+ funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
Great tool for quoting, project management and evaluation.
Avaliado em 24/05/2023
We are fixing difficulties with the extension; Scoro will be a terrific tool for growth; now that...
We are fixing difficulties with the extension; Scoro will be a terrific tool for growth; now that we can interface with Jira, which was previously a challenge for the team, we can construct projects faster. Scoro is an excellent application for workflow management, tracking progress, and communicating difficulties or missing tasks. We are juggling 25+ active projects at the same time with limited resources and tight timeframes, and Scoro helps our Project Managers to properly track progress. Quotes were inconsistent, and Scoro gave us with a methodology and framework to help us.
Vantagens
The user interface is excellent, it is simple to work with the team, and there are several connectors that can be linked using Zapier. The interface's simplicity and intuitiveness make it simple to create and manage tasks, time tracking, feedback, and attaching tasks to projects, creating a wonderful workflow view for the entire team. Scoro is system-oriented and adaptable; we chose to have complete onboarding assistance since it fit our operation. This forced us to think in terms of systems, which enabled us to find methods to enhance efficiency. Recent enhancements, such as the Gannt chart, give easy-to-understand performance data.
Desvantagens
Task builds/gantt chart view is a little hard, dependencies don't function very well, and there appear to be a few problems to sort out. When we introduced Scoro to our staff, they did not have an established CRM or PM system, thus the learning curve was extremely steep. The monthly fee is considerable, and a stronger incentive scheme may be implemented; adding additional customers should reflect the marginal cost.
- Setor: Consultoria de gestão
- Porte da empresa: 11–50 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de um ano
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 9.0 /10
Seemless system which allows 360 vision of your business
Avaliado em 31/08/2022
Really great - this system helps us make business decisions about future resourcing and allows us...
Really great - this system helps us make business decisions about future resourcing and allows us to easily manage projects on a daily basis
Vantagens
We love the fact that all staff can see all information about projects at any one time. Covering holiday time is easy because of the open nature to the information stored against the project. We no longer need numerous spreadsheets to manage projects - all can be done in Scoro.
Desvantagens
Integrations can be problematic, like Xero and the double entry of some of the data that does not pull across from Scoro.
Alternativas consideradas
monday.comRazões para escolher o Scoro
No longer suited our larger projectsRazões para mudar para o Scoro
For the intregration with 365 and Xero plus the ease of use- Setor: Design
- Porte da empresa: 51–200 funcionários
- Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 0.0 /10
Worst Managementtool for Projects
Avaliado em 06/01/2023
Bad
Bad
Vantagens
Nothing. Scoro makes working very confusing and unintuitive.
Desvantagens
Everything. Scoro is by far the worst application I have used in twenty years of management experience. Scoro is uncredibly antiintuitive a extremely confusing for most of the team members. Even you extensively study this programm for several months, it still has a lot of hidden weird problems. The user interface is really bad and not understandable. The whole app design is complete crap.
Resposta do Scoro
Hi Nick,
Thank you for taking the time to share your feedback. We are very sorry to hear that you have not been having a good experience with Scoro but appreciate you sharing your insight with us. We are always happy to hear the ways in which we can improve at Scoro. As such, we hope you'd be open to a call at your convenience to walk through the specifics of the challenges you are facing & hear your ideas on what would make Scoro a more valuable & user friendly system.
We would happily review your current workflows and configurations to identify any areas for potential optimization too and we may even be able to solve some of the problems you have been experiencing.
Thanks
Team Scoro

- Setor: Publicidade e marketing
- Porte da empresa: 201–500 funcionários
- Usado Semanal durante Mais de um ano
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 8.0 /10
A wonderful management tool for social workers is Scoro
Avaliado em 29/11/2022
There is complete granularity down to the client, user, and task levels. On top of that, you can...
There is complete granularity down to the client, user, and task levels. On top of that, you can see the broad picture of everyone's schedule. In addition, you'll have complete control over all facets of your content management system. There are a plethora of additional benefits, including improved task management, involvement, time management, communication, and integration.
Vantagens
The next obvious step was to track out Scoro. Scoro's unique features and advantages include a more user-friendly calendar, an overarching perspective, contacts, reports, and communication options, among many more. You might be put off by its ungainly appearance at first, but stick with it.
Desvantagens
I have to constantly remind my coworkers to record their progress in writing because they often forget to do so. Further, the Scoro financial management features are unnecessary for our company's operations.

- Setor: Consultoria de gestão
- Usado Diariamente durante Mais de um ano
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
One of very few that receive all 5 star!
Avaliado em 19/10/2017
Ready day 1 to automate our business processes, both main that bring money in and supportive , eg...
Ready day 1 to automate our business processes, both main that bring money in and supportive , eg reminders for unpaid bills; time tracking, labor cost tracking, calendar oversight vs resource, mobile phone usage, integration with other platforms.
Vantagens
Very well-thought interconnected "modules" of the system: all main functions any company would need are all present. I like a lot visualization of dashboard, re-usability of filters and views, ability to click on anything you see and being redirected directly onto another part of Scoro where you can do more work in what you clicked on. Also comfortable to use with smalls screen devices as interface is restructured and you still see all your data but in an optimised screens - very handy for smartphones.
Desvantagens
just 2 things come to my mind after extensive use for 1+ year.
1. Absence of contacts synchronization with gmail - really annoys.
2. sales pipeline does not track time when status of quote was changed, so no way to know how long did quote spend in each status, eg. time from contact to deal closed is 4 weeks, from them 1 week for quote preparation, 2 weeks for customer feedback etc.
Perguntas frequentes sobre o Scoro
Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o Scoro.P: Que tipo de planos o Scoro oferece?
O Scoro oferece os seguintes planos de pagamento:
- A partir de: US$ 26,00/mês
- Modelo de preços: Assinatura
- Avaliação gratuita: Disponível
P: Quem costuma usar o Scoro?
Os clientes habituais do Scoro são:
11–50, 51–200, 201–500
P: Em que idioma o Scoro está?
O Scoro está nos seguintes idiomas:
alemão, espanhol, estoniano, francês, inglês, letão, lituano
P: O Scoro é compatível com dispositivos móveis?
O Scoro é compatível com os seguintes dispositivos:
Android (celular), iPhone (celular), iPad (tablet)
P: O Scoro se integra com quais outros aplicativos?
O Scoro se integra com os seguintes aplicativos:
ActiveCampaign, Airtable, Asana, Basecamp, Calendly, Drift, Dropbox Business, Eventbrite, Evernote Teams, Expensify, Freshdesk, G2 Track, GitHub, Gmail, Google Analytics 360, Google Calendar, Google Docs, Google Drive, Google Forms, Harvest, Hootsuite, HubSpot CRM, HubSpot Marketing Hub, HubSpot Sales Hub, Intercom, Jira, Mailchimp, Microsoft 365, Microsoft Exchange, Okta, PayPal, Pipedrive, QuickBooks, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, Salesforce Sales Cloud, Salesforce Service Cloud, SharePoint Azure AD Connect, Shopify, Shopify Plus, Slack, Stripe, Stripe Invoicing, SurveyMonkey, Todoist, Toggl Track, Trello, Twilio, Typeform, Unbounce, WooCommerce, WordPress, Xero, Zapier, Zendesk Suite, Zoho CRM, Zoom Meetings, iCalendar
P: Que nível de suporte o Scoro oferece?
O Scoro oferece as seguintes opções de suporte:
Email/Help Desk, Base de conhecimento
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- Ferramentas de Gestão de Projetos
- Software para Consultoria
- Software de Serviços Profissionais
- Software de Gestão de Negócios
- Software de Publicidade de Display
- Software de Dashboards
- Software para Trabalho Remoto
- Software de Rastreamento de Projetos
- Software de Faturação
- Software de Cotação
- Ferramentas de BI
- Software CPQ (Configurar, Precificar, Cotar)
- Software de Gráfico de Gantt