
ROLLER
Sobre o ROLLER
A ROLLER é uma solução de software completa, baseada na nuvem, para atrações, entretenimento e locais de lazer. Procura ajudar no gerenciamento das operações e melhorar a experiência dos clientes ao mesmo tempo que expande os negócios. Composto por emissão de ingressos, ponto de venda, CRM, isenções de responsabilidade, cartões-presente, e-mail, gestão de entrada, finalização de compras e muito mais, a ROLLER oferece aos estabelecimentos uma solução para ajudá-los a crescer.
A ROLLER tem sede em Melbourne, Austrália, e escritórios regionais em Londres, Reino Unido e Los Angeles, Califórnia. Parceria com muitas das marcas mais dinâmicas em vários setores, incluindo parques de trampolim, parques de diversões, parques aquáticos e atrações culturais.
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Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
Alternativas
Acuity Scheduling

FareHarbor

Mindbody

Dynamics 365

Avaliações
Já tem o ROLLER?
Ajude os compradores de software! As avaliações de programas ajudam outras pessoas a tomarem melhores decisões.

- Setor: Publicidade e marketing
- Porte da empresa: 51–200 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
The Leader In Entertainment Centre POS
Avaliado em 20/11/2018
Vantagens
The Roller platform has revolutionised the entertainment centre industry providing Urban Xtreme with an enhanced customer experience and features that provide the company with an increase in revenue. The platform has been designed with ease of use in mind increasing the throughput of patrons that can be processed at the POS, as well as increasing conversions at online checkouts. The team at Roller is constantly innovating the platform to provide an ongoing flow of new and exciting features.
Desvantagens
The roller back end can be difficult to jump strait into and start using however with the on boarding process and training documentation provided this becomes a very small hurdle to overcome
Resposta do ROLLER Software
Thanks for your feedback, Matthew. We appreciate it.
- Setor: Entretenimento
- Porte da empresa: 51–200 funcionários
- Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 8.0 /10
Eventzona Tupelo
Avaliado em 30/01/2024
Overall I am pleased with Roller thus far.
Overall I am pleased with Roller thus far.
Vantagens
It has lots of features that can work for many different types of businesses.
Desvantagens
It is not easily accessible on mobile devices.
Resposta do ROLLER Software
Donna, we really appreciate you sharing your feedback on your experience with ROLLER. We love to hear you're finding value in all the different features we have to offer.
- Setor: Hotelaria
- Porte da empresa: 11–50 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de um ano
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 3.0 /10
Roller use
Avaliado em 10/07/2024
Vantagens
Clear menus
Screens not super busy or flashy
Desvantagens
I dont like how u have to swap between vm and pos when dealing with future bookings.
Events can not be swiped to get to next 1 the mobile version is impossible to use
Resposta do ROLLER Software
Chanel, thanks so much for sharing your review. We love to hear that you're enjoying the simplicity of the menu screens.
Regarding future bookings, please be sure to submit or vote on features in our public roadmap so we know what's most important to you. https://support.roller.software/hc/en-us/articles/360001227895-Submit-your-product-feedback
- Setor: Esportes
- Porte da empresa: 11–50 funcionários
- Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 8.0 /10
Definitely a step in the right direction
Avaliado em 07/02/2024
Vantagens
Ease of use for basic daily features that my staff use daily.
Desvantagens
The online site can not be customized for customers. It is difficult to search products.
Resposta do ROLLER Software
Jennifer, we really appreciate you taking the time to leave a review, and we're so happy to hear you and your staff are finding ROLLER easy to use. Please make sure to submit or vote on feature ideas in our product roadmap so we know what's important to you: https://support.roller.software/hc/en-us/articles/360001227895-Submit-your-product-feedback
- Setor: Ócio, viagens e turismo
- Porte da empresa: 201–500 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
Great Product and Superb Support
Avaliado em 01/09/2022
We have been using roller for around 2 years and we love the system, the support from Roller is...
We have been using roller for around 2 years and we love the system, the support from Roller is what sets them above for me. We have used other systems in the past and what puts me off moving is the support. You won't get it matched anywhere else. The system is easy to use on a whole which is something that can't always be said about other operating systems.
Vantagens
The whole product of Roller is so simple to use which is superb for us. The support is second to none and is the main reason why we stick with the product!
Desvantagens
We have one bug bear with how bookings take deposits online. The smart phone compatibility doesn't display certain elements which cause it to be misleading which has cost us some bookings in the past. Have logged it for them to add but no change as of yet.
Perguntas frequentes sobre o ROLLER
Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o ROLLER.P: Que tipo de planos o ROLLER oferece?
O ROLLER oferece os seguintes planos de pagamento:
- Avaliação gratuita: Disponível
P: Quem costuma usar o ROLLER?
Os clientes habituais do ROLLER são:
Profissional autônomo, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
P: Em que idioma o ROLLER está?
O ROLLER está nos seguintes idiomas:
inglês
P: O ROLLER é compatível com dispositivos móveis?
O ROLLER é compatível com os seguintes dispositivos:
P: O ROLLER se integra com quais outros aplicativos?
O ROLLER se integra com os seguintes aplicativos:
Brevo, Campaign Monitor by Marigold, Fresh KDS, Google Tag Manager 360, InMoment, Klaviyo, Mailchimp, Microsoft Power BI, NetSuite, Ontraport, Sailthru by Marigold, Tanda, Workforce.com, Xero, Yellow Dog Inventory
P: Que nível de suporte o ROLLER oferece?
O ROLLER oferece as seguintes opções de suporte:
Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Suporte por telefone, Assistência 24/7, Bate-papo
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