Naverisk

Naverisk
Sobre o Naverisk
O Naverisk é uma solução completa de monitoramento e gestão remotos (RMM, na sigla em inglês) e central de serviços que oferece supervisão, gestão, aplicação de patches, alertas, scripts e automação de tecnologia para fornecedores de serviços gerenciados e profissionais de TI.
O Naverisk se concentra no negócio de manutenção de tecnologia para os clientes, fornecendo aos usuários ferramentas de supervisão, automação de serviços profissionais (PSA, na sigla em inglês), controle remoto e gestão de dispositivos, inclusive funcionalidade de emissão de tíquetes e cobrança em uma única solução via internet.
Os usuários podem monitorar registros de eventos, CPU, RAM, software, hardware, uso, rede e impressoras, entre outros recursos, além de solucionar problemas e reparar dispositivos nos bastidores, sem interromper os usuários finais. O acesso ao controle remoto permite ferramentas de controle remoto integradas, seguras e compatíveis com dispositivos móveis, alimentadas pelo Splashtop.
O script de código aberto permite que os usuários executem e automatizem scripts codificados em linguagens nativas do sistema operacional, como PowerShell, Batch e JavaScript, entre outras. Os usuários também podem corrigir sistemas operacionais, drivers de dispositivos e aplicativos com eficiência, sem a necessidade de WSUS, definir vários contratos, tipos e opções de faturamento/cobrança com contratos de nível de serviço (SLAs, na sigla em inglês) para clientes e rastrear, relatar e gerenciar todas as atividades de suporte e dos técnicos com tíquetes nativos e integrados.
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Avaliações
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- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 9.0 /10
Easy to implement and get started, a good group of tools, and documentation included. Good AiO.
Avaliado em 08/01/2018
I have used competing packages (ConnectWise, AutoTask, Level Platforms, etc, etc). They are often...
I have used competing packages (ConnectWise, AutoTask, Level Platforms, etc, etc). They are often too bulky, some not intuitive, frequently very expensive.... this was much easier to implement, it is pretty stable and does not have a lot of overhead requirements. we were able to get up and going quickly and when we give customers access they are able to navigate the software without a huge amount of technical knowledge or a big learning curve.
Vantagens
simple, easy, straight forward, a nice collection of basic features all in a single interface that is easy to get up and going quickly. software is also affordable and the company is both easy to communicate with and work with when needed. it has become our staple everyday go-to software package. it keeps our team on track and communicating internally and with our customers.
Desvantagens
all the basic features are there, but new feature development is slow. integration with other platforms and technologies is also lacking. luckily you can do most of what you need without having to speak to other programs, but true cross talk with other AV, Backup, Process Mgmt, Accounting and other platforms is limited.

- Setor: Serviços e tecnologia da informação
- Porte da empresa: 2–10 funcionários
- Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 9.0 /10
Naverisk PSA and RMM
Avaliado em 16/06/2022
Naverisk have been really supportive with questions or any issues we've had and always responded...
Naverisk have been really supportive with questions or any issues we've had and always responded promptly but also been proactive in making us aware of new features too.
Vantagens
Produce is consistent and reliable, we really like that it notifies us straightaway when devices go offline or there are Critical Issues.
Desvantagens
Would like more integration into Microsoft 365, Azure AD and Endpoint Manager (Intune)
- Setor: Rede de computadores
- Porte da empresa: 2–10 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de um ano
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 2.0 /10
There is too much of a good thing
Avaliado em 21/09/2022
I feel I really never used it to its full potential because it just wasn't intuitive enough and...
I feel I really never used it to its full potential because it just wasn't intuitive enough and presented too much at a time that important information was lost in the noise.
Vantagens
It has a ton of features and can provide quite a number of benefits if they are used
Desvantagens
The interface is too busy and for all the features, you get lost in them and only end up using a handful. Too much digging is required to have things at the forefront of your display. It's information overload.

- Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 8.0 /10
Amazing tech support. Those guys are quick and very knowledgeable.
Avaliado em 17/01/2018
We use this software everyday to manage and maintain our clients end devices as well as for...
We use this software everyday to manage and maintain our clients end devices as well as for ticketing.
Vantagens
The Tech support is amazing. No matter who picks up your ticket they can answer your question almost immediately. The platform is for the most part easy to use. It does almost everything we could need as an MSP and even some things we never thought of. The price is almost unbeatable. We are a startup and looked at Labtech and Kaseya and they wouldn't even talk with me until I had a specific number of clients for commit.
Desvantagens
My biggest con would be that there is no built in 3rd party patching. There is a work around but you have to purchase a separate product then run scripts to integrate it into Naverisk. This is something that should be a firm integrated piece of the platform. My other con is that the PSA is very generic and doesn't really do much. It seems they added a few labels (sales queue, PR) and named it a PSA. We don't use it at all, we use a third party. My last CON is the built in SNMP capabilities are worthless. It would be nice if Naverisk could be our entire platform but again we had to go outside to a 3rd party in order to get the type of SNMP monitoring that we need.

- Setor: Automotivo
- Porte da empresa: 51–200 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
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Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
Great Product love using it
Avaliado em 28/08/2019
Vantagens
Been using Naverisk for 6 years +.
2,500+ Windows, Linux, Mac devices being managed.
Just signed up to another 3 +s contract term.
Desvantagens
The development process isn't as smooth but it is getting better so I am looking forward to what they are bringing to 2019R2 & 2019 R3.
Resposta do Flowingly
Hi Peter. Thanks for taking the time to submit a review. It's great to hear that you love using Naverisk. Thanks for the feedback on the development process. This is something we have been putting a lot of work into and you will see some big improvements in future. We're looking forward to releasing 2019 R2 shortly and we'd love to hear your feedback on the forum!
Perguntas frequentes sobre o Naverisk
Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o Naverisk.P: Que tipo de planos o Naverisk oferece?
O Naverisk oferece os seguintes planos de pagamento:
- A partir de: US$ 110,00/mês
- Modelo de preços: Assinatura
- Avaliação gratuita: Disponível
P: Quem costuma usar o Naverisk?
Os clientes habituais do Naverisk são:
2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
P: Em que idioma o Naverisk está?
O Naverisk está nos seguintes idiomas:
inglês
P: O Naverisk é compatível com dispositivos móveis?
O Naverisk é compatível com os seguintes dispositivos:
P: O Naverisk se integra com quais outros aplicativos?
O Naverisk se integra com os seguintes aplicativos:
Autotask PSA, ConnectWise PSA, ConnectWise ScreenConnect, QuickBooks Online Advanced, TeamViewer Remote, Xero, Zendesk Suite, e-automate
P: Que nível de suporte o Naverisk oferece?
O Naverisk oferece as seguintes opções de suporte:
Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Suporte por telefone
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