Guesty
Sobre o Guesty
O Guesty é uma plataforma global completa para empresas profissionais de locação de férias e de curto prazo com propriedades em vários sites de reserva. Seu software de gerenciamento de propriedades (Property Management Software, PMS) permite que os usuários expandam seus negócios centralizando toda a sua atividade e automatizando operações repetitivas e demoradas. Os principais recursos do Guesty incluem um gerenciador de canais, um multicalendário que exibe todas as reservas independentemente de onde elas foram feitas, ferramentas de automação, uma caixa de entrada unificada, um aplicativo de gerenciamento móvel nativo, ferramentas de gestão de tarefas, geração de relatórios e análise, processamento de pagamentos seguro, bem como serviços sem interrupção de comunicação com hóspedes para ajudar a tornar sua estadia mais agradável.
Com o gerenciador de canais do Guesty, os usuários podem gerenciar vários canais de reserva, como Airbnb, HomeAway, Booking.com, VRBO e Expedia, tudo em um só lugar.
O multicalendário permite que os administradores de propriedades visualizem e controlem o preço e a disponibilidade de toda a lista de propriedades em um único painel.
A caixa de entrada unificada consolida a comunicação com todos os hóspedes, permitindo que os usuários leiam e enviem mensagens por e-mail, SMS ou Airbnb em uma única sequência. A caixa de entrada também inclui informações de reserva relevantes para cada hóspede, para referência rápida.
Com as ferramentas de automação, os usuários podem automatizar as mensagens de rotina para os hóspedes, responder a solicitações de reserva, notificar os hóspedes sobre pagamentos, gerar comentários, etc.
As ferramentas de análise e geração de relatórios do Guesty permitem que os administradores de propriedades acompanhem comissões e reservas, criem relatórios de receitas e visualizem outros dados importantes, além de salvar e compartilhar relatórios personalizados para analisar e supervisionar o sucesso da empresa.
O aplicativo de gerenciamento móvel permite que os administradores usem as ferramentas do Guesty a qualquer momento e conectem-se à equipe por meio de recursos de gestão de tarefas, que podem ser usados para atribuir tarefas, monitorar o progresso e fornecer acesso às tarefas para a equipe quando estão em trânsito.
O Guesty permite que os usuários promovam seus anúncios de forma independente, por meio de um site de reservas com marca e sincronização entre todos os anúncios da conta para o site.
Os usuários podem receber e cobrar pagamentos por meio de uma empresa de pagamento segura, além de agendar pagamentos automáticos pelo painel do Guesty com apenas um clique. O Guesty permite que os usuários registrem transações automaticamente, enviem faturas para os hóspedes e visualizem saldos.
O portal de proprietários é um lugar onde os usuários podem compartilhar e visualizar dados dos proprietários e onde os proprietários podem reservar períodos em suas propriedades para si mesmos.
Os serviços de comunicação com hóspedes sem interrupção do Guesty permitem que os administradores de propriedades encaminhem consultas e necessidades de suporte dos hóspedes a uma equipe de especialistas em atendimento ao cliente que estão prontos para atender chamadas 24 horas por dia.
O Guesty tem integração direta com:
Airbnb, Booking.com, TripAdvisor Rentals, Agoda, Rentals United e várias outras agências de viagens on-line, bem como uma coleção abrangente de recursos de terceiros que facilitam a administração das propriedades de curto prazo.
Imagens
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Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
Alternativas
Smoobu
Cloudbeds
Rezdy
innRoad
Avaliações
Já tem o Guesty?
Ajude os compradores de software! As avaliações de programas ajudam outras pessoas a tomarem melhores decisões.
- Setor: Hotelaria
- Porte da empresa: 51–200 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de um ano
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
Fantastic product, exceptional company
Avaliado em 23/09/2020
I've had a great experience with Guesty - they have a caring, competent team and a fantastic...
I've had a great experience with Guesty - they have a caring, competent team and a fantastic product. I've tried several alternatives, and I am comfortable saying Guesty is the best vacation rental solution available.
Vantagens
Guesty's software has all the key functionality needed to run a large scale property management business effectively, and then some. They're also always rolling out new features, and they have a fantastic team that consistently goes above and beyond to provide an exceptional customer experience. Their 24/7 customer support is also a key value add, since issues can happen around the clock in this line of business.
Desvantagens
The accounting integration functionality isn't fully built out with Quickbooks yet, although they're in beta and will be rolling out a solution shortly. This was the only issue that I've encountered.
- Setor: Imobiliárias
- Porte da empresa: 2–10 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de um ano
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
Guesty is a Great Solution for Vacation Rental Management
Avaliado em 07/03/2024
My overall experience with Guesty has been superb. From the sales agent who negotiated a price...
My overall experience with Guesty has been superb. From the sales agent who negotiated a price within my parameters, to the onboarding team and the support team, I have no complaints. I feel I have a partnership with this company and the main goal is for everyone to succeed.
Vantagens
(1) Tech support is awesome. I have monthly meetings with my Guesty success partner which really helps to get the maximum benefit from the software. I have questions, he gets me answers. When I have suggestions for future roll outs, he forwards them to the design team. (2) The company continues to evolve with the demands of their clients. (3) One of the main reasons I switched to Guesty was for the trust accounting component. I need and want everything in one place and Guesty has it. (4) Guesty is always rolling out new features or improving existing features. I love anything that allows me to do what I do better and more efficiently. Working smarter not harder is a primary goal.
Desvantagens
After using 2 other vacation rental platforms, my one con applies to them all, and that is the time it takes to set it up. This is a feature rich platform, so I don't know how it could be made easier or faster. However, Guesty will walk you through every feature to get you set up. It is a process and not an overnight task.
Resposta do Guesty
Hi April, we're thrilled to know we've made things more manageable for you. Wishing you a wonderful day ahead! - The Guesty Team
- Setor: Serviços de Facilities
- Porte da empresa: 2–10 funcionários
- Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 0.0 /10
The worst choice ever
Avaliado em 10/05/2024
How sad that guesty is selling itself as a working software!!! For me guesty is a big disappointment...
How sad that guesty is selling itself as a working software!!! For me guesty is a big disappointment!!!!
This is the 3rd software what im using, first I used HOSTIFY, i didnt like it, after I used OCTORATE, much better then guesty, and much cheaper too. I had some things what was missing from octorate, thats why i needed a top software to be able to grow, and to have less work, using a great system. When the sales team was selling me this product, [sensitive content hidden] is his name, he told me that Guesty has everything, everything works and now after a bit more then 2 month i can see that this was all a lie. Cheaper products are working better!!!!! DONT BUY THIS SOFTWARE.... I came in because i thought if i pay more i will have a guarantee to have the quality. Im managing more then 60 apartments so I really need a good software.
And nothing like this!!! I HAVE TO CLOSE MANUALLY SINCE 2 MONTH!! for all of my more then 60 apartments each month, because this functionality doesnt work. even when im paying for a special accounting mode...I cant even give an invoice for my guests with them details, my property owners cant see anything on them"landing page", because there is not even owner portal. Tasks are not working, there is no translation (in Spain at least) for messages between me and guests, and sooo on!! Whoever needs more info can contact me!! BIG BIG SCAM, and big big disappointment!!!! Im already looking for another software.
Renata Varadi-wehom.es
Vantagens
Nothing after my bad experience. They are selling the software as the top of the top, and me naivly i tought if i pay more, i will have the guarantee for the quality. and not at all!!!
Desvantagens
As they promised me, they said i could do many things, but i only have a basic multicalendar without option for bulk edition, etc.
Resposta do Guesty
Hi Renata,
Thank you for sharing your feedback with us. We constantly review user input to enhance our platform. Your concerns have been noted, and we're committed to addressing your technical limitations with the assistance of your success manager. We value our partnership and remain dedicated to supporting your business growth.
Thanks,
The Guesty Team
- Setor: Imobiliárias
- Porte da empresa: 2–10 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de um ano
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Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
Guesty is the ONLY software you should use
Avaliado em 07/12/2023
Having tried three other software solutions (Loodgix, Streamline, MyVR), I can confidently say that...
Having tried three other software solutions (Loodgix, Streamline, MyVR), I can confidently say that the team at Guesty and my account manager [sensitive content hidden] is the ONLY software you need to consider. Their platform is not just user-friendly; it's a hospitality powerhouse. Managing bookings and communicating with guests, accounting, lock management, distribution channel management, Merchant service, automations and more are a breeze.
What sets Guesty apart is their unmatched customer service. They are always easy to reach, and their team genuinely cares about their hosts. The level of support and attention they provide is unparalleled.
In the world of property management, Guesty is my go-to. I wouldn't think about switching – they've redefined the hosting experience with their hospitality-centric approach. If you want a software partner that truly values its hosts, look no further than Guesty.
Vantagens
Guesty is easy to use, has the best UI, hundreds of quality of life features most channel managers do not have, almost 0 limitations. The list goes on. I have my own account manager [sensitive content hidden] that we have biweekly meetings scheduled to go over new features, questions, etc.
Desvantagens
There is not one thing I have negative to say. If I ever have an issue, they most likely have an answer or a workaround.
Resposta do Guesty
Thank you, Tucker! Our #1 goal is to help customers manage better and grow with Guesty..
- Setor: Serviços ao consumidor
- Porte da empresa: 11–50 funcionários
- Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
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Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
Guesty is Amazing!!!
Avaliado em 21/03/2024
Vantagens
Guesty has been an amazing platform for our company. It has provided us with more features than ever before, streamlined all of our processes, and is very user-friendly. Everyone at Guesty has been amazing to work with as well. Guesty Support is always available to help with any questions or issues very quickly. Our Customer Success Manager, [sensitive content hidden], has also been great to work with during our transition to Guesty and still is a part of our success today.
Desvantagens
Guesty has been great to work with and if there is anything you dislike, let them know. They likely already have something in the works to change or streamline any processes or aspects you dislike. If not, they will likely help get you what you need!
Perguntas frequentes sobre o Guesty
Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o Guesty.P: Que tipo de planos o Guesty oferece?
O Guesty oferece os seguintes planos de pagamento:
- A partir de: US$ 23,00/mês
- Modelo de preços: Assinatura
- Avaliação gratuita: Não disponível
P: Quem costuma usar o Guesty?
Os clientes habituais do Guesty são:
Profissional autônomo, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
P: Em que idioma o Guesty está?
O Guesty está nos seguintes idiomas:
alemão, chinês, croata, dinamarquês, eslovaco, espanhol, francês, grego, holandês, húngaro, inglês, italiano, japonês, polonês, português, russo, tcheco
P: O Guesty é compatível com dispositivos móveis?
O Guesty é compatível com os seguintes dispositivos:
Android (celular), iPhone (celular), iPad (tablet)
P: O Guesty se integra com quais outros aplicativos?
O Guesty se integra com os seguintes aplicativos:
Beyond, PriceLabs, Properly, Rentals United, Stripe
P: Que nível de suporte o Guesty oferece?
O Guesty oferece as seguintes opções de suporte:
Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Suporte por telefone, Bate-papo
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- Sistema de Gestão Imobiliária
- Software de Gestão Hoteleira
- Software de Administração de Propriedades
- Software de Aluguel para Férias
- Sistemas de Gestão Hoteleira
- Sistemas de Gestão de Canais
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- Software para Motéis
- Sistemas de Gestão de Apartamentos