Expiration Reminder

Expiration Reminder
Sobre o Expiration Reminder
O Expiration Reminder ajuda a manter as organizações em conformidade, pois rastreia automaticamente as datas de vencimento de certificados, contratos, licenças e seguros de funcionários, entre outros. Os usuários podem gerenciar as próximas renovações em um local centralizado e definir lembretes e alertas para itens prestes a vencer. As empresas podem fornecer um login aos funcionários, para que estes possam fazer sua própria manutenção e administrar seus itens.
O Expiration Reminder ajuda os usuários a configurar datas de vencimento por meio de processos guiados para adicionar categorias, contatos e funcionários. Os contatos e as datas de vencimento podem ser importados de uma planilha do Excel ou arquivo CSV. Os usuários recebem um convite por e-mail assim que são adicionados ao sistema. Todos os usuários configurados (funcionários, clientes, fornecedores, etc.) recebem lembretes automáticos e são notificados por e-mail ou alerta móvel quando uma data de vencimento está próxima. As notificações de acompanhamentos ou itens vencidos também são incluídas nos alertas para celular.
No calendário, os usuários podem visualizar vencimentos e renovações por mês, semana ou dia e filtrar por categoria ou contato para ter uma resposta rápida. Os usuários podem editar datas de vencimento, adicionar novas, anexar documentos relacionados e muito mais. Os itens podem ser renovados após um número específico de dias ou no dia exato após um mês ou ano.
Os campos personalizados permitem que os usuários acompanhem as informações relevantes de sua empresa, como cargos, endereços, níveis salariais e muito mais. Os funcionários podem fazer login para gerenciar suas datas de vencimento e acompanhar suas informações no Expiration Reminder, bem como adicionar, editar ou excluir itens a vencer. A plataforma é compatível com lembretes de vencimento nos formatos Word, PDF, Excel, Numbers, Pages e vários outros tipos de arquivo.
Imagens





Está em dúvida sobre o Expiration Reminder?
Compare com uma alternativa popular
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
Alternativas
monday.com

QT9 QMS

Paylocity

Google Forms

Avaliações
Já tem o Expiration Reminder?
Ajude os compradores de software! As avaliações de programas ajudam outras pessoas a tomarem melhores decisões.
- Setor: Petróleo e energia
- Porte da empresa: 10.000+ funcionários
- Usado Semanal durante 1 a 5 meses
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
Exactly What We Needed
Avaliado em 04/09/2018
Overall, this is exactly the service we were looking for and the business as a whole has been very...
Overall, this is exactly the service we were looking for and the business as a whole has been very happy with its performance. Thank you.
Vantagens
This software is amazing. It is so user friendly, everything is clickable making navigation a total dream. The price is very reasonable. I can't believe we hadn't implemented this sooner.
Desvantagens
There are a few small glitches. For example, with the email reminders in the tickets, it offers to delete down to one reminder, but upon saving, it automatically generates back up to 4 with the new reminders saving as default templates again. I've improvised by changing 2 reminders to the timing that suits our needs and made the other two that don't seem to delete simply a 0 days / default email. I'm not sure yet if this will still email on 0 days or not.
I also wish that there was one more level of admin. Currently I am the main admin and then the only other admin level is team admin... but a site admin for locations would be really helpful. Our company has many tiers.
- Setor: Hospitais e Saúde
- Porte da empresa: 51–200 funcionários
- Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
Expiration Reminder - Tracking with visuals
Avaliado em 18/06/2024
Overall, Expiration Reminder has reduced the administrative duty and spreadsheets needed to track...
Overall, Expiration Reminder has reduced the administrative duty and spreadsheets needed to track expiring credentials for our healthcare professionals. This helps us send reminders and maintain compliance. It is a great, easy to use program.
Vantagens
Expiration Reminder has a great dashboard to track expiring items in an easy to navigate and view way.
Desvantagens
The website sometimes lags, I am not sure if this is due to the amount of data stored or what causes this.
Resposta do SkyXoft Technologies
Hello Kassandra,
Thank you for your words about Expiration Reminder! We're glad to hear that our dashboard is simplifying the way you track expiring credentials and helping keep your team compliant.
We're sorry to hear you've experienced occasional lag on our site. We take issues like this seriously and are actively working to improve the system's performance to ensure it runs smoothly for you.
Best regards,
Customer Success Team, Expiration Reminder
- Setor: Construção
- Porte da empresa: 11–50 funcionários
- Usado Semanal durante 1 a 5 meses
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 7.0 /10
Expiration Reminder Review
Avaliado em 16/01/2025
Its been okay. It could be better but it has helped us out a decent bit
Its been okay. It could be better but it has helped us out a decent bit
Vantagens
I like that the system automatically converts the expires documents into an email and spreadsheet. It saves me a lot of time
Desvantagens
I don't like how long it took to get all the info into the system and get it organized the way we liked
- Setor: Saúde, bem-estar e condicionamento físico
- Porte da empresa: 501–1.000 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de um ano
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 2.0 /10
Director of HR
Avaliado em 26/08/2024
Its been good for what we need currently
Its been good for what we need currently
Vantagens
Able to add additional fields and the notifications
Desvantagens
Reporting could be more robust. I would prefer workflows
Resposta do SkyXoft Technologies
Thank you for your review! We’re glad to hear the ability to add fields and the notifications have been helpful for you. We appreciate your feedback on reporting and workflows—these are areas we’re always looking to enhance. It’s great to know the platform meets your current needs. If you have more suggestions, we’d love to hear them!
- Setor: Hospitais e Saúde
- Porte da empresa: 51–200 funcionários
- Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
Positive Experience
Avaliado em 18/06/2024
Our experience with Expiration Reminder has been a poisitve one. We transitioned to their services...
Our experience with Expiration Reminder has been a poisitve one. We transitioned to their services at a critical time allowing us to move away from paper document storage.
Vantagens
Expiration reminder is easy to use and at a glance you are able to see what documents need to be updated. I also appreciate the ability to set parameters around how we would like reminders to be sent out to employees and volunteers. Customer service and supprt have always been quick to respond.
Desvantagens
We have only 100 employee but a lot of documents and certificaions to track and it felt like we hit our maximum storage amount quickly.
Resposta do SkyXoft Technologies
Hello Jennifer,
Thank you for sharing your positive experience with us! We're happy to know that our system has streamlined your transition from paper documents and that our customer support has been responsive to your needs.
Regarding your concern about storage capacity, we offer a range of plans to fit your growing tracking needs, including an enterprise solution for extensive tracking. Please contact us at [email protected] or through our website chat to find a plan that best suits your needs.
Thank you for choosing us, and we look forward to continuing our support.
Best regards,
Customer Success Team, Expiration Reminder find a plan that best suits your
Perguntas frequentes sobre o Expiration Reminder
Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o Expiration Reminder.P: Que tipo de planos o Expiration Reminder oferece?
O Expiration Reminder oferece os seguintes planos de pagamento:
- A partir de: US$ 49,00/mês
- Modelo de preços: Assinatura
- Avaliação gratuita: Disponível
P: Quem costuma usar o Expiration Reminder?
Os clientes habituais do Expiration Reminder são:
2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
P: Em que idioma o Expiration Reminder está?
O Expiration Reminder está nos seguintes idiomas:
inglês
P: O Expiration Reminder é compatível com dispositivos móveis?
O Expiration Reminder é compatível com os seguintes dispositivos:
Android (celular), iPhone (celular)
P: O Expiration Reminder se integra com quais outros aplicativos?
O Expiration Reminder se integra com os seguintes aplicativos:
24online, Asana, BambooHR, Basecamp, FreeAgent, FreshBooks, Freshdesk, MYOB Business, Microsoft Outlook, Microsoft Power Automate, Microsoft Teams, Paylocity, Pipedrive, QuickBooks Online, Slack, Statuspage, Trello, Xero, Zapier, Zendesk Suite
P: Que nível de suporte o Expiration Reminder oferece?
O Expiration Reminder oferece as seguintes opções de suporte:
Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Suporte por telefone, Bate-papo
Categorias relacionadas
Veja todas as categorias de software encontradas para Expiration Reminder.