CommUnity

Sobre o CommUnity
O CommUnity é essencial para a organização moderna baseada em membros que deseja promover relacionamentos duradouros, tanto com os colegas quanto com a organização. O software permite hospedar facilmente um site dedicado à marca que amplia a capacidade de agregar valor aos membros por meio de interações digitais ponto a ponto e comunicação via fóruns, grupos de interesse compartilhados, gamificação, alertas multimídia e online, aumentando a fidelidade e a retenção dos membros.
A plataforma de colaboração moderna e intuitiva foi desenvolvida e aprimorada especificamente para as necessidades de funcionários e stakeholders de associações, câmaras de comércio, clubes, sociedades, organizações voluntárias e outras organizações sem fins lucrativos. Com funcionalidade de recursos profundos, o CommUnity também é configurável para que os clientes possam agregar valor nas áreas mais importantes, sem ter que pagar por personalização dispendiosa. Por fim, o suporte ao cliente do CommUnity é confiável e acessível para garantir que os clientes tenham sucesso no longo prazo.
O CommUnity é o coração das associações de clientes, câmaras de comércio, instituições de caridade, clubes, sociedades e outras organizações sem fins lucrativos.
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Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
Alternativas
Kantata

Graduway

Website Toolbox

Bettermode

Avaliações
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- Setor: Serviços e tecnologia da informação
- Porte da empresa: 1.001–5.000 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de um ano
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 8.0 /10
Personify- A go to product
Avaliado em 22/08/2021
Overall it has been really helpful and easy to work daily on this. It has made the work simple to...
Overall it has been really helpful and easy to work daily on this. It has made the work simple to do and also any new user can grab its functionality quickly
Vantagens
A very easy to use and reliable product for configuring and creating lists for campaign targeting. List created using queries are very easy to migrate through DDP in personify to get final segments to target for marketing or other purpose.
Desvantagens
Some automating features would have helped like recreating the same list using a single function rather than creating multiple list using copy function.
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 8.0 /10
Very solid platform
Avaliado em 25/06/2018
Connecting our supporters to each other and allowing them to post and share resources to each other.
Connecting our supporters to each other and allowing them to post and share resources to each other.
Vantagens
The customization of the software allows our organization to connect our users across different geographic areas. We were able to build a comprehensive resources section with incredible filtering options which has served our organization well.
Desvantagens
The system is based on HTML blocks, and sometimes you need to use contract hours on getting those blocks fixed, as they can be hard to edit as an average administrator with little HTML experience. This can be frustrating when the only edit might be to bold or center a section.
- Porte da empresa: 11–50 funcionários
- Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 3.0 /10
Loved our project manager | Disliked the admin user experience
Avaliado em 07/03/2018
Served it's purpose for the organization's online community at the time, but would choose a...
Served it's purpose for the organization's online community at the time, but would choose a different online community solution now.
Vantagens
It served its purpose as the online community for our organization, which was very group-based. I think it was the cheaper option that the organization went with at the time, but there are other platforms that far out-perform it at similar price points now.
I really, really enjoyed working with our Project Manager. He came prepared to our weekly calls, had innovative ideas, was very responsive and helped with compiling data for important presentations.
Desvantagens
I can't express how much I disliked the admin/back-end interface. It was extremely difficult to navigate, not intuitive, cluttered and just plain not user friendly. It didn't look anything like the member-facing view, so I was constantly switching between browser windows to see "my view" vs "their view" and trying to hunt down the changes I made. It was exhausting!
I consider myself tech savvy and have picked up other platforms far more quickly. I inherited it from a previous employee, so perhaps if you're part of the project and building the community from the ground-up, it makes more sense. Definitely not friendly for newbies. Members had difficulty navigating it as well - particularly when it came to updating their profiles.
I'm thankful for our great PM because the community wouldn't have survived otherwise!

- Setor: Gestão da educação
- Porte da empresa: 10.000+ funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de um ano
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 8.0 /10
Maximized Engagement Opportunities for Members
Avaliado em 03/08/2021
Personify Community allows us to engage our members wherever they are whenever they want, which...
Personify Community allows us to engage our members wherever they are whenever they want, which gave us the unique opportunity to engage during COVID-19.
Vantagens
This software is easily customizable using CSS and HTML which allowed us to customize it to our "look".
Desvantagens
Integrations with other products are limited.
- Setor: Educação superior
- Porte da empresa: 201–500 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 7.0 /10
Satisfied: 6 years and counting
Avaliado em 21/10/2019
Among many benefits, the reduction of individualized emails has given our team more time to focus...
Among many benefits, the reduction of individualized emails has given our team more time to focus on other aspects of business. There has been a significant impact on our communications team by eliminating the need for email campaigns.
Vantagens
Our online-closed community has become our primary source of communication with clients, collectively and individually. The software provides our clients with greater ROI by giving them direct, immediate access to vetted resources. Before using the software, clients engaged with a limited number of staff members. Now, they have access to all our subject matter experts through discussion forums and private messaging. Clients also benefit through engagement with other customers using the platform.
Desvantagens
I would like to see improvements on how notification settings are managed throughout the community.
Perguntas frequentes sobre o CommUnity
Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o CommUnity.P: Que tipo de planos o CommUnity oferece?
O CommUnity oferece os seguintes planos de pagamento:
- A partir de: US$ 2.500,00/ano
- Modelo de preços: Assinatura
- Avaliação gratuita: Não disponível
P: Quem costuma usar o CommUnity?
Os clientes habituais do CommUnity são:
2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
P: Em que idioma o CommUnity está?
O CommUnity está nos seguintes idiomas:
inglês
P: O CommUnity é compatível com dispositivos móveis?
O CommUnity é compatível com os seguintes dispositivos:
P: O CommUnity se integra com quais outros aplicativos?
O CommUnity se integra com os seguintes aplicativos:
Blackbaud CRM, Blackbaud Luminate Online, MemberClicks, ThreeSixty, WildApricot
P: Que nível de suporte o CommUnity oferece?
O CommUnity oferece as seguintes opções de suporte:
Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Suporte por telefone
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