Smartway2
Smartway2
Sobre o Smartway2
O Smartway2 é uma ferramenta inteligente de agendamento do local de trabalho que oferece uma experiência de reserva integrada para os funcionários e um alto grau de flexibilidade para os administradores do local de trabalho.
De reservas de mesas e salas de reunião a estacionamento e comodidades, o Smartway2 é um assistente virtual econômico que coordena agendas de trabalho híbridas, encontra os melhores horários para entrar e até sugere os espaços e recursos certos para a tarefa em questão.
Seja no desktop, no celular ou pelo Outlook, reserve tudo de que precisa no Smartway2 em no máximo três cliques.
E com um conjunto de mecanismos configuráveis e painéis em tempo real, o Smartway2 torna seu local de trabalho adaptável à mudança constante do trabalho híbrido.
Milhares de equipes em 60 países estão fazendo com que o trajeto até o escritório valha a pena com o Smartway2.
Imagens
Está em dúvida sobre o Smartway2?
Compare com uma alternativa popular
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
Alternativas
YAROOMS
monday.com
anny
hybo
Avaliações
Já tem o Smartway2?
Ajude os compradores de software! As avaliações de programas ajudam outras pessoas a tomarem melhores decisões.
- Setor: Engenharia civil
- Porte da empresa: 10.000+ funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de um ano
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
Smartway2 for Hotel Booking
Avaliado em 01/09/2024
My overall experience with Smartway2 has been positive. The platform’s user-friendly interface...
My overall experience with Smartway2 has been positive. The platform’s user-friendly interface makes managing and booking resources straightforward. Its real-time booking capabilities are convenient and enhance productivity. However, occasional glitches and limited customization options can be frustrating. Overall, it's a solid tool for improving resource management and space utilization.
Vantagens
Smartway2's user-friendly interface, real-time reservations, and effective resource management improve productivity and space use. I use it everyday to boo a hotel.
Desvantagens
Occasional glitches and limited customization options.
- Setor: Petróleo e energia
- Porte da empresa: 1.001–5.000 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de um ano
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 8.0 /10
Perfect fit for our desk booking requirements
Avaliado em 25/05/2023
As stated above this was required for desk booking, however we have since rolled out VR, EV and...
As stated above this was required for desk booking, however we have since rolled out VR, EV and other functionality across multiple sites. We have very little support calls come through from users and overall positive feedback since the service was bedded in.
Vantagens
The application works very well, but the support given has been exceptional. This was originally required for desk booking during covid but the business quickly took to the system and have been requesting further functionality since. The majority of, if not all, of this functionality has had tight deadlines however these have been hit due to our incredibly respondent Account Manager.
Desvantagens
It would be useful to have some communication about new features/updates coming up.
- Setor: Administração pública
- Porte da empresa: 501–1.000 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de um ano
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 8.0 /10
Desk booking to support new ways of working
Avaliado em 27/03/2022
Smartway2 has good reporting features which helps us view the usage of our office spaces which will...
Smartway2 has good reporting features which helps us view the usage of our office spaces which will help shape the future of our offices,
Vantagens
That we could prepopulate a set of check points before employees could book a desk - This feature was valuable to support employees returning during the pandemic.
Desvantagens
A feature that would be good to incorporate is if you could be taken straight to the floor you regularly book desks on as a default instead of having to select each time.
- Setor: Serviços e tecnologia da informação
- Porte da empresa: 11–50 funcionários
- Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 9.0 /10
Brilliant solution for managing office space post Covid 19
Avaliado em 05/01/2021
We've been able to be proactive and intentional about making our office space work for staff who...
We've been able to be proactive and intentional about making our office space work for staff who are not able to work from home due to space or other issues. The mobile app has the same experience as the desktop app, so our team have been able to identify a safe space to work in, book it out, and understand the rules of the building. We've also been able to use SW2 for our own 'track and trace' efforts to support the safety of anyone coming into our building.
Vantagens
What we've found most useful is the ability to customise the system to suit our needs. The rules and policy engine have allowed us to build in desk and room booking processes to communicate well with our team, and manage the space in our building safely.
Desvantagens
It needs a bit of a look and feel update as it looks a little bit dated, but we're told this is on the way.
- Setor: Escritório de advocacia
- Porte da empresa: 201–500 funcionários
- Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 9.0 /10
Imrpoved Room Utilization
Avaliado em 05/12/2018
Smartway2 has reduced our no show rate by over 70% do to email reminders and signage outside of...
Smartway2 has reduced our no show rate by over 70% do to email reminders and signage outside of each meeting room which requires employees to check in via their security badge. We have received great value from this solution since we installed in 10 months again.
Vantagens
Outlook integration is very easy to use - IT team were very happy!
Implementation was great. We were up and running in days.
Digitial signage helps us reduce our meeting no shows and increase conf room utilization.
Able to book rooms and desks with one mobile app.
Desvantagens
Would like to see them provide desk signage to track utilization and check in for mobiel workers. They say its coming soon.
Resposta do HubStar
Thanks so much for the review, these are fantastic results! Could you drop us a quick message at [email protected] so we can get in touch regarding the features you mentioned,? Some are already available.
Perguntas frequentes sobre o Smartway2
Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o Smartway2.P: Que tipo de planos o Smartway2 oferece?
O Smartway2 oferece os seguintes planos de pagamento:
- A partir de: US$ 300,00/ano
- Modelo de preços: Assinatura
- Avaliação gratuita: Disponível
P: Quem costuma usar o Smartway2?
Os clientes habituais do Smartway2 são:
11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
P: Em que idioma o Smartway2 está?
O Smartway2 está nos seguintes idiomas:
chinês, chinês tradicional, coreano, espanhol, francês, holandês, inglês, italiano, japonês, polonês, português
P: O Smartway2 é compatível com dispositivos móveis?
O Smartway2 é compatível com os seguintes dispositivos:
Android (celular), iPhone (celular), iPad (tablet)
P: O Smartway2 se integra com quais outros aplicativos?
O Smartway2 se integra com os seguintes aplicativos:
Acre Security, Brivo Access, Cisco, Cisco Meraki, Gmail, Google Calendar, Haltian Empathic Building, Microsoft 365, Microsoft Outlook, Microsoft Power BI, Microsoft Teams, Okta, Ping Identity, Tableau, TimeEdit, Workday HCM
P: Que nível de suporte o Smartway2 oferece?
O Smartway2 oferece as seguintes opções de suporte:
Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Suporte por telefone, Assistência 24/7
Categorias relacionadas
Veja todas as categorias de software encontradas para Smartway2.
- Software para Reserva de Salas de Reunião
- Software de Gestão de Visitantes
- Software de Gestão de Instalações
- Programas para fazer Escala de Trabalho
- Software de Gestão de Espaço
- Software IWMS
- Sistemas de Agendamento
- Software de Espaço de Trabalho Digital
- Software de Reserva de Mesas
- Software de Gestão de Recursos