HubStar Connect

HubStar Connect
Sobre o HubStar Connect
O Smartway2 é uma ferramenta inteligente de agendamento do local de trabalho que oferece uma experiência de reserva integrada para os funcionários e um alto grau de flexibilidade para os administradores do local de trabalho.
De reservas de mesas e salas de reunião a estacionamento e comodidades, o Smartway2 é um assistente virtual econômico que coordena agendas de trabalho híbridas, encontra os melhores horários para entrar e até sugere os espaços e recursos certos para a tarefa em questão.
Seja no desktop, no celular ou pelo Outlook, reserve tudo de que precisa no Smartway2 em no máximo três cliques.
E com um conjunto de mecanismos configuráveis e painéis em tempo real, o Smartway2 torna seu local de trabalho adaptável à mudança constante do trabalho híbrido.
Milhares de equipes em 60 países estão fazendo com que o trajeto até o escritório valha a pena com o Smartway2.
Imagens





Está em dúvida sobre o HubStar Connect?
Compare com uma alternativa popular
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
Alternativas
YAROOMS

monday.com

anny

hybo

Avaliações
Já tem o HubStar Connect?
Ajude os compradores de software! As avaliações de programas ajudam outras pessoas a tomarem melhores decisões.
- Setor: Engenharia civil
- Porte da empresa: 10.000+ funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de um ano
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
Smartway2 for Hotel Booking
Avaliado em 01/09/2024
My overall experience with Smartway2 has been positive. The platform’s user-friendly interface...
My overall experience with Smartway2 has been positive. The platform’s user-friendly interface makes managing and booking resources straightforward. Its real-time booking capabilities are convenient and enhance productivity. However, occasional glitches and limited customization options can be frustrating. Overall, it's a solid tool for improving resource management and space utilization.
Vantagens
Smartway2's user-friendly interface, real-time reservations, and effective resource management improve productivity and space use. I use it everyday to boo a hotel.
Desvantagens
Occasional glitches and limited customization options.
- Setor: Petróleo e energia
- Porte da empresa: 1.001–5.000 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de um ano
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 8.0 /10
Perfect fit for our desk booking requirements
Avaliado em 25/05/2023
As stated above this was required for desk booking, however we have since rolled out VR, EV and...
As stated above this was required for desk booking, however we have since rolled out VR, EV and other functionality across multiple sites. We have very little support calls come through from users and overall positive feedback since the service was bedded in.
Vantagens
The application works very well, but the support given has been exceptional. This was originally required for desk booking during covid but the business quickly took to the system and have been requesting further functionality since. The majority of, if not all, of this functionality has had tight deadlines however these have been hit due to our incredibly respondent Account Manager.
Desvantagens
It would be useful to have some communication about new features/updates coming up.
- Setor: Administração pública
- Porte da empresa: 501–1.000 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de um ano
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 8.0 /10
Desk booking to support new ways of working
Avaliado em 27/03/2022
Smartway2 has good reporting features which helps us view the usage of our office spaces which will...
Smartway2 has good reporting features which helps us view the usage of our office spaces which will help shape the future of our offices,
Vantagens
That we could prepopulate a set of check points before employees could book a desk - This feature was valuable to support employees returning during the pandemic.
Desvantagens
A feature that would be good to incorporate is if you could be taken straight to the floor you regularly book desks on as a default instead of having to select each time.
- Setor: Escritório de advocacia
- Porte da empresa: 201–500 funcionários
- Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 9.0 /10
Imrpoved Room Utilization
Avaliado em 05/12/2018
Smartway2 has reduced our no show rate by over 70% do to email reminders and signage outside of...
Smartway2 has reduced our no show rate by over 70% do to email reminders and signage outside of each meeting room which requires employees to check in via their security badge. We have received great value from this solution since we installed in 10 months again.
Vantagens
Outlook integration is very easy to use - IT team were very happy!
Implementation was great. We were up and running in days.
Digitial signage helps us reduce our meeting no shows and increase conf room utilization.
Able to book rooms and desks with one mobile app.
Desvantagens
Would like to see them provide desk signage to track utilization and check in for mobiel workers. They say its coming soon.
Resposta do HubStar
Thanks so much for the review, these are fantastic results! Could you drop us a quick message at [email protected] so we can get in touch regarding the features you mentioned,? Some are already available.
- Setor: Organização cívica e social
- Porte da empresa: 501–1.000 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de um ano
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
Would 100% recommended
Avaliado em 11/11/2022
Overall, I'm happy with the system, and look forward to new functions in the system that may help...
Overall, I'm happy with the system, and look forward to new functions in the system that may help our business.I must say, Raj is by far the best and most approachable person I've met on any contract I've worked on. Nothings is too much. Raj always has the answer and helps make the changes we need and want. Having this type of customer service really makes a difference.
Vantagens
Easy to use from a user perspective. Easy to use and edit from an Admin perspective. Visually easy to understand and no fuss.
Desvantagens
We have to advise user to press the clear button often to refresh and changes made.
Perguntas frequentes sobre o HubStar Connect
Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o HubStar Connect.P: Que tipo de planos o HubStar Connect oferece?
O HubStar Connect oferece os seguintes planos de pagamento:
- A partir de: US$ 300,00/ano
- Modelo de preços: Assinatura
- Avaliação gratuita: Disponível
P: Quem costuma usar o HubStar Connect?
Os clientes habituais do HubStar Connect são:
11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
P: Em que idioma o HubStar Connect está?
O HubStar Connect está nos seguintes idiomas:
chinês, chinês tradicional, coreano, espanhol, francês, holandês, inglês, italiano, japonês, polonês, português
P: O HubStar Connect é compatível com dispositivos móveis?
O HubStar Connect é compatível com os seguintes dispositivos:
Android (celular), iPhone (celular), iPad (tablet)
P: O HubStar Connect se integra com quais outros aplicativos?
O HubStar Connect se integra com os seguintes aplicativos:
Acre Security, Brivo Access, Cisco Meraki, Gmail, Google Calendar, Haltian Empathic Building, Microsoft 365, Microsoft Outlook, Microsoft Power BI, Microsoft Teams, Okta, Ping Identity, Tableau, TimeEdit, Workday HCM
P: Que nível de suporte o HubStar Connect oferece?
O HubStar Connect oferece as seguintes opções de suporte:
Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Suporte por telefone, Assistência 24/7
Categorias relacionadas
Veja todas as categorias de software encontradas para HubStar Connect.
- Software para Reserva de Salas de Reunião
- Software de Gestão de Visitantes
- Software de Gestão de Instalações
- Programas para fazer Escala de Trabalho
- Software de Gestão de Espaço
- Software IWMS
- Sistemas de Agendamento
- Software de Espaço de Trabalho Digital
- Software de Reserva de Mesas
- Software de Gestão de Recursos