
InTime
Sobre o InTime
O InTime Solutions é uma solução de agendamento baseada na nuvem, que auxilia as agências de segurança pública com controle de horas e gestão de funcionários. Os principais recursos incluem supervisão de horas extras, gestão de recursos humanos, treinamento de funcionários, equipamentos e notificações.
O módulo de agendamento permite que os supervisores identifiquem os requisitos de pessoal, façam mudanças de turno e aprovem as solicitações dos funcionários. O InTime oferece adição de regras de pagamento complexas e solicitações de horas extras e preenche automaticamente os dados do quadro de horários. Os gerentes de recursos humanos podem usar o InTime para criar perfis de funcionários, armazenar dados de funcionários e contratar talentos. Uma ferramenta de treinamento identifica cursos para os funcionários e cria listas para acompanhar as taxas de conclusão dos cursos. Os instrutores podem gerenciar os requisitos de conformidade de todos os funcionários e rastrear as atribuições de ativos.
O InTime inclui um sistema judicial e de intimação que permite aos tribunais e departamentos de polícia agendar audiências, enviar intimações eletrônicas e se comunicar com as partes interessadas. A solução vem com um aplicativo móvel que permite aos usuários visualizar os cronogramas da equipe e receber alertas instantâneos dos turnos.
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- Setor: Segurança pública
- Porte da empresa: 51–200 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
InTime Solutions
Avaliado em 16/04/2019
As I said previously, this software does so much more than we were looking for that each feature...
As I said previously, this software does so much more than we were looking for that each feature was like a bonus to us. We can keep track of sick time and identify sick time abuse or patterns more easily. It allows us to track how many overtime hours have been dedicated to a particular case. The software also has some features that we would hope to be able to use in the future, where officers can bid on a specific job posting.
Vantagens
When we purchased this software it was intended to be used for the fair distribution of overtime. What we found out, was it did so much more. It is the only software we need to keep track of all schedules, leave requests, overtime, time banks, and even certifications. The software is very adaptable.
Desvantagens
Originally it did not have all the unique features that we needed for our overtime distribution agreement with the unions. InTime was able to work with us over time and incorporated these features into the program.
- Setor: Autoridades policiais
- Porte da empresa: 51–200 funcionários
- Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
Best scheduling solution for Law Enforcement!!
Avaliado em 02/07/2019
We have had numerous problems with our old scheduling system (Executime) which ended up causing...
We have had numerous problems with our old scheduling system (Executime) which ended up causing unknown shortages on shifts, resulting in overtime. We used Speedshift many years ago which is what led us back to InTime. I have not heard one negative thing about the scheduling program from our sworn nor civilian staff, which is almost a miracle in and of itself.
The support staff has been extremely helpful and responds to requests very quickly.
Vantagens
The ease of use and layout. You can see all of your personnel on one schedule which is essential for shift coverage and maintaining adequate manpower.
Desvantagens
That a successful integration with HTE has not been completed yet. This is making it difficult to convince the finance department to transition to InTime for our payroll solution.
- Setor: Administração pública
- Porte da empresa: 1.001–5.000 funcionários
- Usado Semanal durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 7.0 /10
Good
Avaliado em 18/05/2023
Good
Good
Vantagens
I have figured out a few things by trail and error.
Desvantagens
I can't edit the request time. I input inform and go back to update fields on the request format but have to remove the form and then create another new request. I would like to edit the field and update so I am only changing a couple of fields instead of sharing with other users.
- Setor: Autoridades policiais
- Porte da empresa: 51–200 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
Great product with super customer support
Avaliado em 27/09/2023
Great product run by a superb staff. Their customer support is phenomenal!
Great product run by a superb staff. Their customer support is phenomenal!
Vantagens
The integration of all aspects of scheduling has made the timekeeping and reporting much more complete. Having all the information in one place allows for increased transparency and accountability throughout the agency.It can take a while for the developers to address customer requests for new features, but it’s not unreasonable considering the broad range of users.
Desvantagens
Since the system is so integrated, it is hard to use some features if your data lies outside of the more commonplace situations.
- Setor: Autoridades policiais
- Porte da empresa: 51–200 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de um ano
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 9.0 /10
Intime for Law Enforcement
Avaliado em 08/03/2022
Overall the software has allowed us to move from a hybrid paper/digital system that was very...
Overall the software has allowed us to move from a hybrid paper/digital system that was very time-consuming. The training, sales and support staff at Intime was very helpful in deploying the system. We continue to find new opportunities to take advantage of the features.
Vantagens
This software is purpose-built for Law Enforcement and public safety. It covers shift periods that extend over 24 hour periods.
Desvantagens
Supervisor functionality is not yet available on the mobile app.
Perguntas frequentes sobre o InTime
Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o InTime.P: Que tipo de planos o InTime oferece?
O InTime oferece os seguintes planos de pagamento:
- A partir de:
- Modelo de preços: Assinatura
- Avaliação gratuita: Disponível
P: Quem costuma usar o InTime?
Os clientes habituais do InTime são:
11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
P: Em que idioma o InTime está?
O InTime está nos seguintes idiomas:
inglês
P: O InTime é compatível com dispositivos móveis?
O InTime é compatível com os seguintes dispositivos:
Android (celular), iPhone (celular), iPad (tablet)
P: O InTime se integra com quais outros aplicativos?
O InTime se integra com os seguintes aplicativos:
ADP Workforce Now, HighLine, QuickBooks Online Advanced
P: Que nível de suporte o InTime oferece?
O InTime oferece as seguintes opções de suporte:
Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Suporte por telefone, Assistência 24/7, Bate-papo
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