
Urbest
Sobre o Urbest
O Urbest é um software baseado na nuvem para instalações e manutenção, desenvolvido para ajudar as organizações e seus usuários a gerenciar escritórios, hotéis, apartamentos e praticamente qualquer tipo de edifício. A plataforma permite que os gerentes otimizem os fluxos de trabalho de aprovação e organizem dados relacionados a descrições, cotações, faturas, compromissos, entre outros.
O Urbest vem com ferramentas de comunicação de nível internacional, nas quais os usuários podem iniciar discussões em grupo e compartilhar fotos em tempo real em qualquer dispositivo móvel ou na Internet. O produto oferece uma série de recursos, como permissões baseadas em função, processamento de pagamentos, rastreamento de compras para pedidos, geração de relatórios de problemas, classificações, gestão de documentos, alertas, tudo por meio de uma interface fácil de usar.
O Urbest permite que as organizações supervisionem problemas e obtenham informações sobre a satisfação dos inquilinos por meio de notificações instantâneas. Sua análise personalizável permite que os gerentes analisem solicitações de trabalho, resolução de problemas e avaliações. Além disso, o módulo de geração de relatórios permite que os usuários programem lembretes por e-mail de tarefas concluídas, classificações de novos usuários ou assuntos urgentes e exportem as informações para os formatos XLS, CSV ou XML.
Imagens





Está em dúvida sobre o Urbest?
Compare com uma alternativa popular
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
Alternativas
monday.com

Jobber

Salesforce Service Cloud

AI Field Management

Avaliações
Já tem o Urbest?
Ajude os compradores de software! As avaliações de programas ajudam outras pessoas a tomarem melhores decisões.

- Setor: Software
- Porte da empresa: 11–50 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de um ano
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
A very good software that makes our lives easier
Avaliado em 20/12/2019
We have several offices and Urbest helps us centralize all requests and act as efficiently as...
We have several offices and Urbest helps us centralize all requests and act as efficiently as possible. This is very important for our teams.
Vantagens
Very easy to use, our team is very happy to use this software daily.
Desvantagens
Nothing to say here. Everything works like a charm.
Resposta do Urbest
Thanks Luc,
It's a pleasure to help you along your growth and new offices.
- Setor: Serviços de Facilities
- Porte da empresa: 1.001–5.000 funcionários
- Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
Computer Aid Facitily Mngt System: Urbest tops the league
Avaliado em 13/09/2019
As said above, the reporting of problems is often a bottleneck in traditional systems whereby one...
As said above, the reporting of problems is often a bottleneck in traditional systems whereby one will see the problem and will have to call/email/ or phone the helpdesk to report it. Not with Urbest. One can do it directly via its mobile-app. And this is empowering the user, giving the chance to participate in making the building a building users want to be proud of. Personally I was impressed by how easy it is to get going with the software. From taking the decision to having it running, no more than a week passed by. In fact, a couple of days after the decision, I was already accessing the software and setting up the few bits and pieces needed. A week after everyone in my organisation could go ahead and use it.
Vantagens
The fact this software isn't presented as a traditional software. It is a service ; it is there ; it runs. You barely have anything to do to get it going for your organisation. That's the beauty of an easy-to-use software that sits in the cloud and can be accessed as a software-as-a-service. The graphic is great and minimalist so you see things. You don't have to learn it to get going. Simple is key and that's the main adjective to it. KISS: Keep it Simple and Straightforward fits this software perfectly. And when it comes to its core, it is great as it captures the information at source: it gives the user who sees the problem to report it directly in the system there and then. And that is the essence of a good system where the whole community is involved and one can see how her/his issue is resolved in near real time.
Desvantagens
Difficult to fault this software. Yes maybe it doesn't have all the features of a Maximo (IBM) or Planon but do we need these features? No.
Resposta do Urbest
Thank you Alexis! We continuously strive to improve our product and if there are other ways that you think Urbest can help solve problems for you or add more value - then please do share these with us!
Best,
Team Urbest
- Setor: Imobiliárias
- Porte da empresa: 501–1.000 funcionários
- Usado Outro durante 6 a 12 meses
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 8.0 /10
Urbest Portalis
Avaliado em 31/12/2020
Vantagens
a better check for maintenance and a better connexion between users.
Desvantagens
work wtih others partners than ENGIE to develop more skills.
Resposta do Urbest
Thank you for your comment! We appreciate. For your information, you can invite any service provider from your admin panel.
Regards,
- Setor: Serviços de Facilities
- Porte da empresa: 1.001–5.000 funcionários
- Usado Outro durante 6 a 12 meses
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
Urbest is the innovation all modern Facilties Management companies needed yesterday
Avaliado em 28/02/2020
It has solved the issue of giving building users self service reporting, not going through...
It has solved the issue of giving building users self service reporting, not going through antequated methods of calls/emails.
It has resolved the issue of being unable to capture ongoing feedback from users on our request resolution and satisfaction.
It hasn't resolved our issue of having a slow/bulky CAFM that isn't lean in its workflow
Vantagens
The simplicity, user friendliness, modern approach and workflow.
It makes FM so simple it's a surprise that we didn't already switch to it. Giving a tool to all building users to report to FM teams their issues is like tracking a pizza order on domino's, everyone should have it.
Having a simple workflow for FM teams to organise and be faster at reacting/resolving in all transparency is a step towards even having a FM as a self service linked to a marketplace for independent ad hoc workers which is where the industry may go.
Desvantagens
Integration with our existing CAFM is possible but the overlap of functionalities has made it difficult for our IS teams to draw the line. Integrating directly with our purchasing/finance system could be the solution but the build, dashboard, monitoring would need to be very robust for the teams to feel reassured.
It could/should do so much more as an FM app in the future e.g. geolocalisation, way finding, community building if Urbest doesn't want to be the app that just gets integrated into other ''sexier'' apps
Resposta do Urbest
Thanks Catriona! We understand the needs of customers and this is why we are building more things and expect to see very soon PO/Invoice management live in our product and a few more things up our sleeve. We look forward to helping Bouygues UK strengthen it's portfolio and services.
- Setor: Serviços jurídicos
- Porte da empresa: 2–10 funcionários
- Usado Mensal durante 1 a 5 meses
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
Seamless job and tasks tracking
Avaliado em 04/03/2024
Vantagens
I love the interface Urbest has. The dashboard looks very neat and easy to understand.
Desvantagens
The communication is in French in emails. I still did not figure out how to change the email notifications to English, but it doesn't bother much.
Perguntas frequentes sobre o Urbest
Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o Urbest.P: Que tipo de planos o Urbest oferece?
O Urbest oferece os seguintes planos de pagamento:
- A partir de: US$ 600,00/ano
- Modelo de preços: Assinatura
- Avaliação gratuita: Disponível
P: Quem costuma usar o Urbest?
Os clientes habituais do Urbest são:
2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
P: Em que idioma o Urbest está?
O Urbest está nos seguintes idiomas:
francês, holandês, inglês, polonês, português
P: O Urbest é compatível com dispositivos móveis?
O Urbest é compatível com os seguintes dispositivos:
Android (celular), iPhone (celular), iPad (tablet)
P: O Urbest se integra com quais outros aplicativos?
Não temos informações sobre quais integrações o Urbest oferece.
P: Que nível de suporte o Urbest oferece?
O Urbest oferece as seguintes opções de suporte:
Email/Help Desk, Suporte por telefone, Assistência 24/7, Bate-papo
Categorias relacionadas
Veja todas as categorias de software encontradas para Urbest.
- Software CMMS
- Sistema de Gestão Imobiliária
- Sistemas de Atendimento ao Cliente
- Software de Manutenção de Edifícios
- Software de Gestão de Instalações
- Software de Manutenção
- Software de Gerenciamento de Atividades de Campo
- Software de Encomenda de Serviço
- Software de Gestão de Empreiteiros
- Software BIM
- Software de Processamento de Reclamações
- Software para Zeladores
- Software de Gestão de Incidentes
- Software IWMS