Urbest

4,8 (33)
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Ferramenta colaborativa para instalações, manutenção e serviços

Sobre o Urbest

O Urbest é um software baseado na nuvem para instalações e manutenção, desenvolvido para ajudar as organizações e seus usuários a gerenciar escritórios, hotéis, apartamentos e praticamente qualquer tipo de edifício. A plataforma permite que os gerentes otimizem os fluxos de trabalho de aprovação e organizem dados relacionados a descrições, cotações, faturas, compromissos, entre outros.

O Urbest vem com ferramentas de comunicação de nível internacional, nas quais os usuários podem iniciar discussões em grupo e compartilhar fotos em tempo real em qualquer dispositivo móvel ou na Internet. O produto oferece uma série de recursos, como permissões baseadas em função, processamento de pagamentos, rastreamento de compras para pedidos, geração de relatórios de problemas, classificações, gestão de documentos, alertas, tudo por meio de uma interface fácil de usar.

O Urbest permite que as organizações supervisionem problemas e obtenham informações sobre a satisfação dos inquilinos por meio de notificações instantâneas. Sua análise personalizável permite que os gerentes analisem solicitações de trabalho, resolução de problemas e avaliações. Além disso, o módulo de geração de relatórios permite que os usuários programem lembretes por e-mail de tarefas concluídas, classificações de novos usuários ou assuntos urgentes e exportem as informações para os formatos XLS, CSV ou XML.


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Urbest

4,8 (33)
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Mais avaliado

Preço inicial

US$ 600,00
ano
€ 8,00
mês

Opções de preços

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Recursos

72
466

Integrações

Nenhuma integração encontrada
34

Praticidade

4,8 (33)
4,5 (5.412)

Relação qualidade/preço

4,8 (33)
4,3 (5.412)

Atendimento ao cliente

4,8 (33)
4,4 (5.412)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Alternativas

monday.com

4,6
#1 alternativa ao Urbest
O monday.com é a plataforma de trabalho mais fácil para gerenciar qualquer equipe e qualquer projeto: Sincronize,...

Jobber

4,5
#2 alternativa ao Urbest
O Jobber é uma solução de gestão de trabalho de campo baseada na nuvem que permite que pequenas e médias empresas...

Salesforce Service Cloud

4,4
#3 alternativa ao Urbest
Interaja com seus clientes quando e onde eles estiverem. Preste serviço em todos os canais, em qualquer dispositivo....

AI Field Management

4,9
#4 alternativa ao Urbest
O que diferencia o AI-FM? Muito fácil. AI-FM = 1) Tecnologia premiada + 2) Preço justo + 3) Avaliações 5 estrelas -...

Avaliações

Classificação geral

4,8 /5
(33)
Relação qualidade/preço
4,8/5
Recursos
4,6/5
Praticidade
4,8/5
Suporte ao cliente
4,8/5

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Exibindo 5 avaliações de 33
Luc
Luc
Classificação geral
  • Setor: Software
  • Porte da empresa: 11–50 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

A very good software that makes our lives easier

Avaliado em 20/12/2019

We have several offices and Urbest helps us centralize all requests and act as efficiently as...

We have several offices and Urbest helps us centralize all requests and act as efficiently as possible. This is very important for our teams.

Vantagens

Very easy to use, our team is very happy to use this software daily.

Desvantagens

Nothing to say here. Everything works like a charm.

Resposta do Urbest

Thanks Luc,
It's a pleasure to help you along your growth and new offices.

Alexis
Classificação geral
  • Setor: Serviços de Facilities
  • Porte da empresa: 1.001–5.000 funcionários
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Computer Aid Facitily Mngt System: Urbest tops the league

Avaliado em 13/09/2019

As said above, the reporting of problems is often a bottleneck in traditional systems whereby one...

As said above, the reporting of problems is often a bottleneck in traditional systems whereby one will see the problem and will have to call/email/ or phone the helpdesk to report it. Not with Urbest. One can do it directly via its mobile-app. And this is empowering the user, giving the chance to participate in making the building a building users want to be proud of. Personally I was impressed by how easy it is to get going with the software. From taking the decision to having it running, no more than a week passed by. In fact, a couple of days after the decision, I was already accessing the software and setting up the few bits and pieces needed. A week after everyone in my organisation could go ahead and use it.

Vantagens

The fact this software isn't presented as a traditional software. It is a service ; it is there ; it runs. You barely have anything to do to get it going for your organisation. That's the beauty of an easy-to-use software that sits in the cloud and can be accessed as a software-as-a-service. The graphic is great and minimalist so you see things. You don't have to learn it to get going. Simple is key and that's the main adjective to it. KISS: Keep it Simple and Straightforward fits this software perfectly. And when it comes to its core, it is great as it captures the information at source: it gives the user who sees the problem to report it directly in the system there and then. And that is the essence of a good system where the whole community is involved and one can see how her/his issue is resolved in near real time.

Desvantagens

Difficult to fault this software. Yes maybe it doesn't have all the features of a Maximo (IBM) or Planon but do we need these features? No.

Resposta do Urbest

Thank you Alexis! We continuously strive to improve our product and if there are other ways that you think Urbest can help solve problems for you or add more value - then please do share these with us!

Best,
Team Urbest

YVAN
Classificação geral
  • Setor: Imobiliárias
  • Porte da empresa: 501–1.000 funcionários
  • Usado Outro durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 8.0 /10

Urbest Portalis

Avaliado em 31/12/2020

Vantagens

a better check for maintenance and a better connexion between users.

Desvantagens

work wtih others partners than ENGIE to develop more skills.

Resposta do Urbest

Thank you for your comment! We appreciate. For your information, you can invite any service provider from your admin panel.
Regards,

Catriona
Classificação geral
  • Setor: Serviços de Facilities
  • Porte da empresa: 1.001–5.000 funcionários
  • Usado Outro durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Urbest is the innovation all modern Facilties Management companies needed yesterday

Avaliado em 28/02/2020

It has solved the issue of giving building users self service reporting, not going through...

It has solved the issue of giving building users self service reporting, not going through antequated methods of calls/emails.

It has resolved the issue of being unable to capture ongoing feedback from users on our request resolution and satisfaction.

It hasn't resolved our issue of having a slow/bulky CAFM that isn't lean in its workflow

Vantagens

The simplicity, user friendliness, modern approach and workflow.

It makes FM so simple it's a surprise that we didn't already switch to it. Giving a tool to all building users to report to FM teams their issues is like tracking a pizza order on domino's, everyone should have it.

Having a simple workflow for FM teams to organise and be faster at reacting/resolving in all transparency is a step towards even having a FM as a self service linked to a marketplace for independent ad hoc workers which is where the industry may go.

Desvantagens

Integration with our existing CAFM is possible but the overlap of functionalities has made it difficult for our IS teams to draw the line. Integrating directly with our purchasing/finance system could be the solution but the build, dashboard, monitoring would need to be very robust for the teams to feel reassured.

It could/should do so much more as an FM app in the future e.g. geolocalisation, way finding, community building if Urbest doesn't want to be the app that just gets integrated into other ''sexier'' apps

Resposta do Urbest

Thanks Catriona! We understand the needs of customers and this is why we are building more things and expect to see very soon PO/Invoice management live in our product and a few more things up our sleeve. We look forward to helping Bouygues UK strengthen it's portfolio and services.

Vadim
Classificação geral
  • Setor: Serviços jurídicos
  • Porte da empresa: 2–10 funcionários
  • Usado Mensal durante 1 a 5 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Seamless job and tasks tracking

Avaliado em 04/03/2024

Vantagens

I love the interface Urbest has. The dashboard looks very neat and easy to understand.

Desvantagens

The communication is in French in emails. I still did not figure out how to change the email notifications to English, but it doesn't bother much.

Exibindo 5 avaliações de 33 Leia todas as avaliações

Perguntas frequentes sobre o Urbest

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o Urbest.

O Urbest oferece os seguintes planos de pagamento:

  • A partir de: US$ 600,00/ano
  • Modelo de preços: Assinatura
  • Avaliação gratuita: Disponível

Os clientes habituais do Urbest são:

2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000

O Urbest está nos seguintes idiomas:

francês, holandês, inglês, polonês, português

O Urbest é compatível com os seguintes dispositivos:

Android (celular), iPhone (celular), iPad (tablet)

Não temos informações sobre quais integrações o Urbest oferece.

O Urbest oferece as seguintes opções de suporte:

Email/Help Desk, Suporte por telefone, Assistência 24/7, Bate-papo

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