Terminus

4,6 (145)
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Marketing baseado em contas para profissionais de marketing B2B

Sobre o Terminus

Terminus é um software de marketing baseado em contas que oferece ferramentas que incluem identificação de conta alvo, publicidade baseada em conta, inteligência de vendas, análise baseada em conta, inteligência de visitantes da web, personalização da web e muito mais. O software permite que os profissionais de marketing B2B planejem e gerenciem o marketing baseado em contas (ABM, na sigla em inglês) em escala.

O Terminus Account Hub combina dados primários e de terceiros para fornecer às empresas uma visão de 360 graus de todas as atividades da conta e do contato. As equipes de marketing podem usar esses dados para priorizar clientes potenciais, criar listas de contas-alvo e orquestrar campanhas. As ferramentas de publicidade baseadas em conta da Terminus permitem que os usuários segmentem clientes em potencial com conteúdo digital para otimizar as vendas e as informações de vendas em tempo real, fornecendo às empresas um resumo do envolvimento e do comportamento do cliente ou do cliente potencial.

O Terminus integra-se a uma variedade de soluções de terceiros, incluindo Salesforce, HubSpot, LinkedIn, Microsoft Dynamics e muito mais, a fim de sincronizar dados de contato entre plataformas e automatizar campanhas multicanais.


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Terminus

4,6 (145)
VS.

Preço inicial

US$ 0,01
US$ 1,50

Opções de preços

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Recursos

78
50

Integrações

12
6

Praticidade

4,5 (145)
4,4 (125)

Relação qualidade/preço

4,3 (145)
3,9 (125)

Atendimento ao cliente

4,7 (145)
3,8 (125)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Alternativas

WiseStamp

4,3
#1 alternativa ao Terminus
O WiseStamp é uma ferramenta profissional de geração de assinatura de e-mail e plataforma de gestão baseada na nuvem...

Exclaimer

4,5
#2 alternativa ao Terminus
A Exclaimer é líder de mercado em software de assinatura de e-mail, oferecendo controle total e garantindo que sua...

ZoomInfo Chat

4,9
#3 alternativa ao Terminus
Desenvolvido com os dados B2B do ZoomInfo, o ZoomInfo Chat equilibra as experiências humanas prioritárias e altamente...

FRONTLEAD

4,8
#4 alternativa ao Terminus
FRONTLEAD é um software automatizado para criar formulários, funis, pesquisas, análises pessoais, testes, questionários....

Avaliações

Classificação geral

4,6 /5
(145)
Relação qualidade/preço
4,3/5
Recursos
4,3/5
Praticidade
4,5/5
Suporte ao cliente
4,7/5

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Exibindo 5 avaliações de 145
Megan
Megan
Classificação geral
  • Setor: Software
  • Porte da empresa: 11–50 funcionários
  • Usado Semanal durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 7.0 /10

Good Option

Avaliado em 24/08/2018

Overall, it's a good product with good support and a good result. It's nice to utilize emails for...

Overall, it's a good product with good support and a good result. It's nice to utilize emails for marketing.

Vantagens

It's fairly intuitive to use. It's easy to add teams and change info and campaigns once you're used to it.

Desvantagens

It's kind of a bummer you can't create designs right on the site. Also, we have problems with having to reinstall on certain employees' computers quite often.

Avaliador Verificado
Classificação geral
  • Setor: Software
  • Porte da empresa: 51–200 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

Sigstr is Awesome!

Avaliado em 28/08/2018

Overall, it is a pretty good up and coming tool with a user-friendly interface. It still has areas...

Overall, it is a pretty good up and coming tool with a user-friendly interface. It still has areas of growth and improvement, but it adds value internally and externally for a decent price.

Vantagens

The signature we have with Sigstr is definitely better than the previous “everyone create their own”. We look more uniform now and the addition of our pictures helps the recipient feel more comfortable with a face to the name. Signatures can be assigned to different groups within the company and the fields in the signature can also be company fields or individual fields. So if you want the Sales Team only to have a signature with their personal LinkedIn, but the company’s Facebook page, that can easily done.

Being someone who prefers Adobe Suites, being able to design my banner however I want and just upload it is very convenient for me. Once created, you can decide if it’s an internal/external campaign and/or assign banners to specific HubSpot lists. Once the campaign is live, you can see who clicked on the banner, how many times and how the campaign is doing via the click rate. Sigstr is also adding carousel banners with the ability to assign different links to each banner which is pretty cool.

The customer service at Sigstr is pretty good as well. They would fix any bugs we found quickly and helped us build our original signature. Since then, employees at Sigstr have kept in touch and even stopped into our office once when they were in town to get our feedback.

Desvantagens

I will say in setting up our signatures, we had a few bugs (which Sigstr quickly resolved) and coding set backs because I cannot code (coding is only required the fancier your signature gets). But once your signature is done, you don’t need any more coding.

Also, someone who doesn’t have Photoshop or Bannersnack skills, might have trouble designing/updating the banners frequently. However, Sigstr is adding an in-platform banner creation option sometime in the future.

Avaliador Verificado
Classificação geral
  • Setor: Serviços e tecnologia da informação
  • Porte da empresa: 201–500 funcionários
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Sigstr is a creative marketing channel that's easy to use

Avaliado em 10/06/2019

I love using Sigstr as a marketing channel and interacting with the CSM team. They are very...

I love using Sigstr as a marketing channel and interacting with the CSM team. They are very responsive and helpful in strategizing new campaigns!

Vantagens

I love that this software is easy to use and pulls in performance results directly into the Sigstr app dashboard. I also love the Sigstr verify app that allows me to validate which banner a recipient will see based on the Sigstr user.

Desvantagens

I don't like that there is not a more enhanced calendar feature where we could see all active campaigns running in a visual way.

Avaliador Verificado
Classificação geral
  • Setor: Software
  • Porte da empresa: 201–500 funcionários
  • Usado Outro durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

It's a signature tool for marketers, not IT people. Finally.

Avaliado em 07/06/2019

The company is obviously dedicated to it's product roadmap. I've seen loads of development and...

The company is obviously dedicated to it's product roadmap. I've seen loads of development and expansion of the product in the two short years we've been with them. As a software company, we like to see a well-played roadmap.

Vantagens

It gives us the ability to run multi-product multi-segment campaigns simultaneously. It's easy to program campaigns and they are constantly updating capabilities like animated gif, rotating banner campaigns, internal and external banner features.

Desvantagens

There are still a few things that are awkward, on the admin side. For example, we use HubSpot so we need the Sigstr html to be place into each sales person's HubSpot account, but they can't access that themselves. (Oddly, I think they may be able to for Marketo use?) Another HubSpot thing, we want the signature to include sales reps' HubSpot book-a-meeting links, but this has to be done by account management inside Sigstr, our in-house admin can't do it. Let me point out, the people at Sigstr are more than happy to help us with both these things, I'm just noting that we would self-serve if we could.

Avaliador Verificado
Classificação geral
  • Porte da empresa: 51–200 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 8.0 /10

Great platform and easy to use!

Avaliado em 03/05/2018

Daily visits and re-directs to our website or any other landing page that we are promoting at the...

Daily visits and re-directs to our website or any other landing page that we are promoting at the time.

Vantagens

We love using Sigstr here at work. The account reps are easy to work with and very accommodating to work with. The support is A+ as well as any sales personnel we have worked with. The new functionality and options they continue to roll out is great as well. Always changing to keep up with trends and times.

Desvantagens

Nothing too negative (or cons) to say about the platform...other than it would be nice if we could integrate it easier without having to use internal teams to help with the process. That seemed to slow things down...but not Sigstr at fault.

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Perguntas frequentes sobre o Terminus

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o Terminus.

O Terminus oferece os seguintes planos de pagamento:

  • A partir de: US$ 0,01
  • Avaliação gratuita: Não disponível

Os clientes habituais do Terminus são:

2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000

O Terminus está nos seguintes idiomas:

inglês

O Terminus é compatível com os seguintes dispositivos:

O Terminus se integra com os seguintes aplicativos:

Adobe Analytics, Google Analytics 360, HubSpot Marketing Hub, LinkedIn for Business, Marketo Engage, PathFactory, SMS Reviews, SalesLoft, Salesforce Marketing Cloud Account Engagement, Salesforce Sales Cloud, Sendoso, Uberflip

O Terminus oferece as seguintes opções de suporte:

Email/Help Desk, Base de conhecimento, Suporte por telefone, Bate-papo

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