AMCS Field Services

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Software de gestão de operações para associações de serviços públicos

Sobre o AMCS Field Services

O AMCS Field Services é um software de gestão de operações desenvolvido para ajudar as organizações a administrar serviços públicos, como águas residuárias industriais, esgoto ou gás natural, bem como a controlar os ativos de campo distribuídos e agendar inspeções e atividades de manutenção. Os recursos incluem gestão de conformidade, alertas personalizados, priorização, mapeamento de ativos e geração de relatórios.

O aplicativo permite que os supervisores monitorem trabalhadores, máquinas ou sensores em tempo real e identifiquem riscos para evitar tempo de inatividade ou falha. Ele permite que os técnicos detectem anomalias na água sem receita através dos dados do medidor e do tanque e evitem vazamentos enviando ordens de serviço de manutenção preventiva e corretiva. As organizações podem usar o AMCS para criar registros de dados para válvulas ou hidrantes e preparar um programa inteiro de lavagem por meio da modelagem do sistema de informação geográfica (SIG). Os municípios podem coletar relatórios de inspeção via texto ou e-mail dos estabelecimentos de serviços de alimentação (FSEs na sigla em inglês), gerenciar gorduras, óleos e graxa (FOG na sigla em inglês) e organizar a reinspeção dos processos de conformidade em andamento.

O AMCS oferece integração com várias plataformas de terceiros, como ESRI, Google Maps, Microsoft Excel, Muni-Link Billing Software, Tableau, GE Digital Proficy iFIX e muito mais. Os administradores podem conduzir pesquisas de vazamento de gás e controle de corrosão, armazenar dados históricos de pesquisa e promover investigações sobre qualquer vazamento de gás ou reparo pendente automaticamente. Ele também oferece um programa de gestão de vegetação integrada (IVM na sigla em inglês) que ajuda os operadores a localizar árvores ou arbustos que ofereçam risco à linhas de energia ou tubulações, determinar qualquer requisito de poda, atribuir trabalho aos membros da equipe e acompanhar o progresso do trabalho.


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Recursos

72
142

Integrações

5
54

Praticidade

4,6 (15)
4,5 (1.467)

Relação qualidade/preço

4,6 (15)
4,4 (1.467)

Atendimento ao cliente

4,8 (15)
4,6 (1.467)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Alternativas

Fracttal

4,6
#1 alternativa ao AMCS Field Services
O Fracttal One é um software de manutenção para gerir, com eficiência, as atividades de manutenção da sua empresa ou os...

Maintenance Connection

4,5
#2 alternativa ao AMCS Field Services
O Maintenance Connection da Accruent é um CMMS escalável para vários locais, que ajuda as empresas a evitar falhas e...

UpKeep

4,6
#3 alternativa ao AMCS Field Services
O UpKeep é um CMMS móvel que permite aos usuários gerenciar a equipe, atribuir ordens de serviço e sincronizar...

SISMETRO

4,5
#4 alternativa ao AMCS Field Services
A plataforma SISMETRO armazena dados sobre a manutenção realizada em equipamentos, máquinas e outros ativos. Elimina a...

Avaliações

Classificação geral

4,7 /5
(15)
Relação qualidade/preço
4,6/5
Recursos
4,6/5
Praticidade
4,6/5
Suporte ao cliente
4,8/5

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Exibindo 5 avaliações de 15
Steve
Classificação geral
  • Setor: Manutenção predial
  • Porte da empresa: 11–50 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

Utility Cloud Review

Avaliado em 03/01/2020

Vantagens

The system is easy to use, and the support team has always been very helpful. We have continued to find new ways to use UC in the operation of our system.
The company as a whole is willing to listen to our thoughts on system enhancements from the operators perspective

Desvantagens

Small glitches can at times pop up, especially after an upgrade release. However their team is very proactive in correcting any issue (if there is one)

Ann
Classificação geral
  • Setor: Manutenção predial
  • Porte da empresa: 11–50 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Long sought after solution to our database management needs

Avaliado em 19/01/2020

UC has been great, they assist whenever needed. In many cases they have developed a solution for...

UC has been great, they assist whenever needed. In many cases they have developed a solution for us. Nothing seems to be outside their expertise in the information technology reporting field. Over the past two years our business have managed over 2000 transactions/month using the software. All information has Federal, State and Local compliance requirements. Prior to the use of the software we were always in jeopardy of missing something. We've been able to reduce that risk significantly.

Vantagens

The flexibility to manipulate the data to suit our needs. The help/customer support staff is superior. Ask for [SENSITIVE CONTENT HIDDEN]!

Desvantagens

The shortcomings of getting up and running with the software was not associated with the software or the software team but more the commitment on our part to implement. We felt, and encouraged by UC, that the functionality of the database was best directed by the customer and when you're in a position of 'not knowing' what you don't know, its hard to commit the required time to the project. Utility Cloud will come in and assist in the set up but my thought was that we needed to know some basics how a database worked. The primary reason for UC was to grow our services and customer base in a manner that allowed compliance tracking so that critical work tasks are not missed. The software affords us the tracking tools to do this.

Daniel
Classificação geral
  • Setor: Manutenção predial
  • Porte da empresa: 201–500 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 8.0 /10

My Review

Avaliado em 27/02/2020

I learned Utility Cloud with a previous employer and that is what got me the move and the job that...

I learned Utility Cloud with a previous employer and that is what got me the move and the job that I currently have working with Utility Cloud so without UC, I wouldn't be where I am today.

Vantagens

What I like most about the software that it serves a purpose and it organizes all of the companies assets.

Desvantagens

Very slow at times and not very user friendly for people who don't do well with technology at all.

Kaleb
Classificação geral
  • Setor: Manutenção predial
  • Porte da empresa: 11–50 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Great Product with wide range of Functionality

Avaliado em 07/01/2020

Our experience with Utility Cloud has been terrific so far. We are working with them to solve...

Our experience with Utility Cloud has been terrific so far. We are working with them to solve numerous business needs, whether it be work history, customer service response times, maintenance scheduling, compliance tracking, filing chain of custody forms, and all the reporting to go along with these items. Their staff is extremely receptive to any potential improvements and constructive criticism that we have brought to their attention. Conversations with them happen regularly to improve the system to tailor it to meet our needs as an organization.

Vantagens

I like the functionality of the software and the fact that the software is web-based compared to an app. The ability to get so much information about assets that are accessible anytime for the field staff's use saves time and makes their jobs easier. This is particularly important when we put it into the perspective of how we are implementing the software in multiple states and using multiple contracting firms to carry out the work for us. This software is also supported well by individuals that understand the direction that our company is going and trying to help us achieve our goals.

Desvantagens

The biggest issue would be that the users lose some functionality when using the program in offline mode.

Tim
Classificação geral
  • Setor: Manutenção predial
  • Porte da empresa: 11–50 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Customer support great

Avaliado em 18/01/2020

We are much more efficient in our field operations using UC all day every day. Having an online...

We are much more efficient in our field operations using UC all day every day. Having an online history of our work is invaluble to our technicians and the office staff.

Vantagens

I have worked with [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] many times and her knowledge and willingness to go beyond my expectations have been spectacular. She always makes herself available to talk and work out my challenges with new implementations or just reminding me how to do tasks that I have forgotten. Her patience is wonderful and has always gotten the job done for me quickly. We have been using UC for many years now and love the software. Our customers that receive our reporting from UC are blown away with the level of technology in our blue-collar industry. Our small business benefits greatly with the use of UC. Being a small business with a tight budget, it can be tough to make it work with the costs, but [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] and his team continues to help make it affordable for us!

Desvantagens

Connectivity is always a challenge as much as we use the system. However, this is not a UC created issue.

Exibindo 5 avaliações de 15 Leia todas as avaliações

Perguntas frequentes sobre o AMCS Field Services

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o AMCS Field Services.

O AMCS Field Services oferece os seguintes planos de pagamento:

  • Modelo de preços: Assinatura
  • Avaliação gratuita: Disponível

Os clientes habituais do AMCS Field Services são:

Profissional autônomo, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000

O AMCS Field Services está nos seguintes idiomas:

inglês

O AMCS Field Services é compatível com os seguintes dispositivos:

iPad (tablet)

O AMCS Field Services se integra com os seguintes aplicativos:

Google Maps, Google Sheets, Microsoft Excel, Microsoft Power BI, Tableau

O AMCS Field Services oferece as seguintes opções de suporte:

Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Suporte por telefone, Assistência 24/7, Bate-papo

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