WeTravel

WeTravel
Sobre o WeTravel
O WeTravel é um software baseado na nuvem desenvolvido para ajudar operadores turísticos internacionais, retiros, centros de bem-estar e agências de viagens a lidar com reservas de viagens e receber pagamentos dos clientes. Os agentes podem criar páginas de reserva personalizáveis com detalhes, incluindo a descrição da viagem, o itinerário, preços e outros requisitos.
Os operadores turísticos podem recuperar os detalhes dos participantes usando a funcionalidade de busca, visualizar pacotes selecionados e acompanhar seu status de pagamento em uma plataforma centralizada. Gestores podem usar o WeTravel para modificar as informações da reserva e facilitar a comunicação com os clientes por meio de mensagens. Também permite que os usuários criem widgets personalizados adicionando textos ou cores e os incorporem a sites de empresas para facilitar os processos de registro.
O WeTravel fornece um painel que permite aos clientes visualizar as próximas viagens, criar listas de desejos e cancelar reservas existentes. As agências podem coletar documentos de clientes com segurança e baixar as informações dos participantes no formato Excel. Também ajuda supervisores a adicionar documentos de referência às páginas de reserva, atualizar o status de disponibilidade dos pacotes turísticos e configurar as permissões de acesso dos membros da equipe.
Imagens




Está em dúvida sobre o WeTravel?
Compare com uma alternativa popular
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
Alternativas
QuickBooks Online

FreshBooks

Easol

PayU

Avaliações
Já tem o WeTravel?
Ajude os compradores de software! As avaliações de programas ajudam outras pessoas a tomarem melhores decisões.

- Setor: Ócio, viagens e turismo
- Porte da empresa: 2–10 funcionários
- Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
Easy, stable and with a great customer service
Avaliado em 11/01/2024
I was looking for a new software to design, sell and manage our itineraries and I ended up finding...
I was looking for a new software to design, sell and manage our itineraries and I ended up finding We Travel. [sensitive content hidden] was the first person I spoke to (it was a festivity but he gave me availability anyway as we were in a hurry) and then [sensitive content hidden] helped us set up our account. Coming from a software that provided very poor customer service this truly made the difference.
The software is well made, easy to use and with plenty of features. I am sure they will get even better in the future (possibly on the graphic aspect of it) but overall it is a very good and competitive product.
Vantagens
Pricing (both subscription and booking/card fees)
Customer care (I had a great experience working with [sensitive content hidden])
Ease of use for both the travel agency and the clients
Itinerary builder
Desvantagens
I (personally) do not like the graphic aspect very much
Dynamic pricing not available
Everything else is great
- Setor: Esportes
- Porte da empresa: Profissional autônomo
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
WeTravel Springboards Productivity
Avaliado em 10/12/2024
Utilization of WeTravel served as a significant springboard for our tour promotions and productivity...
Utilization of WeTravel served as a significant springboard for our tour promotions and productivity.
Vantagens
Presentation of tours. Data collection. Workshops. Efficient timesaver.
Desvantagens
Ability to make a few adjustments to tour presentations - especially for student based tours.
- Setor: Música
- Porte da empresa: 2–10 funcionários
- Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 0.0 /10
Takes a while to get your money out for tour operators
Avaliado em 19/11/2024
We were approved and signed up with WeTravel, spent countless hours building our tours and...
We were approved and signed up with WeTravel, spent countless hours building our tours and launching them on the platform. We told them upfront that we had a sister brand that did Cuba Tours. They said it was not a problem we just needed to sign something. Thinking all was good and approved I acepted bookings through the playform. But there was another process I wasn't told about, that was signing up with Stripe. Stripe has pinged me or bloack listed our company because we have a sister company that does tours in Cuba. Hence our money is stuck in WeTravel and there are no other ways to get it out.
Vantagens
The booking engine seems nice and the staff was nice at first.
Desvantagens
They weren't clear about who their payment processor is, Stripe. It take a long time to get your money out. Not very efficient for a travel company.
Resposta do WeTravel
Thank you for sharing your detailed feedback. We’re sorry to hear about the challenges you’ve faced and understand how frustrating this situation must have been.
While WeTravel provides the platform for managing bookings and payments, our payment processor, Stripe, operates and adheres to its own compliance policies. We recognize the importance of ensuring that all processes and requirements, including those related to payment accounts, are communicated as clearly as possible during onboarding.
We appreciate your insights and will use your feedback to improve how we support and inform our users about these processes and policies moving forward. Thank you again for taking the time to share your experience, and we’re here if you have any further questions or feedback to help us continue improving.
- Setor: Ócio, viagens e turismo
- Porte da empresa: 2–10 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
WeTravel is a MUST for international travel companies
Avaliado em 09/12/2024
We're extremely happy with WeTravel and would recommend it to everybody in the international travel...
We're extremely happy with WeTravel and would recommend it to everybody in the international travel business, there are so many ways you can benefit from the platform!
Vantagens
WeTravel solved all of our needs. I love their flexibility and how it adapts to our needs. Also the very proactive approach of the team to constantly improve their tools and features. Definitely 10 / 10!
Desvantagens
The only con I can think about is that I have not found it earlier!
Alternativas consideradas
EasolRazões para mudar para o WeTravel
seemed te be more flexible in the backend. liked US focus better.- Setor: Artes cênicas
- Porte da empresa: 2–10 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 8.0 /10
Great Service for Travel Groups!
Avaliado em 19/01/2025
Great! The team at WeTravel offer a great product and great service.
Great! The team at WeTravel offer a great product and great service.
Vantagens
Ease of set-up and distribution, Great customer service, and regularly updated with new features
Desvantagens
Backend information and access is cumbersome
Perguntas frequentes sobre o WeTravel
Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o WeTravel.P: Que tipo de planos o WeTravel oferece?
O WeTravel oferece os seguintes planos de pagamento:
- A partir de: US$ 79,00/mês
- Modelo de preços: Versão gratuita, Assinatura
- Avaliação gratuita: Disponível
P: Quem costuma usar o WeTravel?
Os clientes habituais do WeTravel são:
2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
P: Em que idioma o WeTravel está?
O WeTravel está nos seguintes idiomas:
inglês
P: O WeTravel é compatível com dispositivos móveis?
O WeTravel é compatível com os seguintes dispositivos:
P: O WeTravel se integra com quais outros aplicativos?
O WeTravel se integra com os seguintes aplicativos:
Zapier
P: Que nível de suporte o WeTravel oferece?
O WeTravel oferece as seguintes opções de suporte:
Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Suporte por telefone, Assistência 24/7, Bate-papo
Categorias relacionadas
Veja todas as categorias de software encontradas para WeTravel.