Lucernex
Sobre o Lucernex
O Lucernex, da Accruent, é uma solução de software abrangente para gerenciar e otimizar todo o ciclo de vida imobiliário, do planejamento do local à construção e administração de locações.
O software ajuda as empresas a manter a conformidade com os projetos FASB ASC 842, IASB IFRS 16 e GASB 87, otimizar a construção de locais, aberturas e melhorias de capital, gerenciar a administração e a contabilidade de locações e otimizar os portfólios imobiliários.
O Lucernex é configurável para atender a requisitos exclusivos e mantém os mais altos padrões de segurança com certificações SOC1 e SOC2.
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Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
Alternativas
monday.com
Accruent
Salesforce Sales Cloud
ResMan
Avaliações
Já tem o Lucernex?
Ajude os compradores de software! As avaliações de programas ajudam outras pessoas a tomarem melhores decisões.
- Setor: Varejistas
- Porte da empresa: 5.001–10.000 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 7.0 /10
Lucernex: delightful, and..
Avaliado em 23/09/2024
Working with lucernex is very intuitive once you figure it out. Until then though it is most...
Working with lucernex is very intuitive once you figure it out. Until then though it is most reccomended to have someone on their support or staff work with you on items.
Vantagens
The user friendly finding of needed information. The people who work on/with lucernex always are willing to find any possible solution for a users case, ease of most configurability, integratable programs, reportability on almost all things
Desvantagens
Cost tracking ability, bidding module does not show capex/internal budget lines to compare bids to, unable to select all to check in as an admin, no punch list built in, project side issues can take a while to resolve
Alternativas consideradas
Salesforce Sales CloudRazões para mudar para o Lucernex
Pricing, maintenance of data, and otherwise was not in the decision making process- Setor: Varejistas
- Porte da empresa: 10.000+ funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
Lucernex is great!
Avaliado em 24/09/2024
This is a great product staffed by great and knowledgeable representatives. We're happy customers!
This is a great product staffed by great and knowledgeable representatives. We're happy customers!
Vantagens
Out of the box, it works as advertised with yes initial set up required, but intuitive workflows and processes. Add to that best in class customization and you have both initial and advanced solutions available.
Desvantagens
Support ticket turnaround times are improving, but have historically been slow. When they are fulfilled, it's usually successfully team as the knowledge level on the support team is great.
- Setor: Veterinária
- Porte da empresa: 5.001–10.000 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 6.0 /10
My LX Thoughts
Avaliado em 29/02/2024
There are many things that my company wishes LX could do or provide. For example, a flowchart for...
There are many things that my company wishes LX could do or provide. For example, a flowchart for the workflows. We had to make all of those ourselves. I like the system, but I have nothing to compare it too. I just wish the customer service wasn't hit or miss.
Vantagens
I like the workflows and how you can customize forms, pages and templates.
Desvantagens
Customer Service and tickets lack if you don't get the core people. They outsource customer support to places like Brazil. Customer service needs help, why do you make us explain the business impact for support tickets? You have to pay if you want to sit down and pick someone's brain about how to set up something new like the bidding modules.
- Setor: Varejistas
- Porte da empresa: 10.000+ funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
Lucernex Software is AWESOME
Avaliado em 24/09/2024
Implementation (through covid) was a bit of a challenge, along with splitting the portfolios for...
Implementation (through covid) was a bit of a challenge, along with splitting the portfolios for the go live schedule, but was still successful. Post Go-Live, the Managed services and support teams have been wonderful. Highly recommend the Managed Services to any one that asks (and those that don't)!
Vantagens
I love the customizability and the ease of user interface. The help section is great along with the Dashboard options.
Desvantagens
Security user setup is difficult and needs to be more Admin friendly. Also need to Drag and Drop feature for documents!
- Setor: Bancos
- Porte da empresa: 10.000+ funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
A Powerful Tool
Avaliado em 24/09/2024
It's a lot to learn at first and can feel like a constant journey at times. However, I've been...
It's a lot to learn at first and can feel like a constant journey at times. However, I've been using it for 5 years now and it's capabilities still surprise me.
Vantagens
It's customizability, flexibility and reporting.
Desvantagens
Some inconsistent features and support frustrations.
Perguntas frequentes sobre o Lucernex
Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o Lucernex.P: Que tipo de planos o Lucernex oferece?
O Lucernex oferece os seguintes planos de pagamento:
- Avaliação gratuita: Não disponível
P: Quem costuma usar o Lucernex?
Os clientes habituais do Lucernex são:
11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
P: Em que idioma o Lucernex está?
O Lucernex está nos seguintes idiomas:
alemão, chinês, francês, holandês, inglês, italiano, japonês, português, sueco
P: O Lucernex é compatível com dispositivos móveis?
O Lucernex é compatível com os seguintes dispositivos:
P: O Lucernex se integra com quais outros aplicativos?
O Lucernex se integra com os seguintes aplicativos:
Accruent, ServiceChannel
P: Que nível de suporte o Lucernex oferece?
O Lucernex oferece as seguintes opções de suporte:
Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Suporte por telefone, Assistência 24/7, Bate-papo
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