Hiver

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Hiver: suporte técnico de atendimento ao cliente baseado no Gmail

Sobre o Hiver

O Hiver é um suporte técnico criado para o Google Workspace. Ajuda as equipes a oferecer um atendimento ao cliente rápido e empático, diretamente da ferramenta com a qual já estão familiarizadas: o Gmail.

Isso significa que podem atribuir, rastrear e colaborar em e-mails de clientes, bem como executar as análises e automações avançadas da interface do Gmail, sem sacrificar qualquer tempo com o aprendizado de um novo software ou a troca de guias.

O Hiver ajuda mais de 1.500 empresas, desde empresas unicórnios inovadoras até tradicionais, a oferecer uma melhor experiência aos clientes. Empresas como Canva, Lonely Planet, Flexport, Pluralsight, Oxford Business Group e Upwork, entre outras, usam o Hiver.

O Hiver tem todos os recursos avançados de um suporte técnico, mas com a simplicidade do Gmail. Aqui estão alguns:

PRINCIPAIS RECURSOS

Alertas de colisão: seja alertado quando alguém estiver respondendo a um e-mail. Evite respostas duplicadas e conflitantes.

Tags de e-mail: ajude a organizar os e-mails por categorias com as tags de e-mail para caixas de entrada compartilhadas.

Atribuição automática: atribua automaticamente e-mails à equipe de maneira circular para respostas mais rápidas.

Modelos de e-mail: salve respostas prontas como modelos. Compartilhe-os com a equipe.

Horário comercial e contrato de nível de serviço (SLA, na sigla em inglês): defina a expectativa certa para a equipe. Nunca deixe a peteca cair no que diz respeito a consultas dos clientes.

Análise: acompanhe todas as principais métricas de atendimento ao cliente. Identifique áreas de melhoria e corrija-as.

Pesquisas com clientes (CSAT): avalie a satisfação do cliente enviando uma breve pesquisa no final dos e-mails.

Distribuição da carga de trabalho: otimize a carga e trabalho da equipe com um único clique.


Imagens

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Hiver

4,7 (117)
VS.
Mais avaliado

Preço inicial

US$ 19,00
mês
US$ 15,00
mês

Opções de preços

Versão gratuita
Versão de teste gratuita
Versão gratuita
Versão de teste gratuita

Recursos

83
113

Integrações

6
85

Praticidade

4,6 (117)
4,5 (3.322)

Relação qualidade/preço

4,5 (117)
4,4 (3.322)

Atendimento ao cliente

4,7 (117)
4,5 (3.322)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Alternativas

Freshdesk

4,5
#1 alternativa ao Hiver
O Freshdesk é um sistema de atendimento ao cliente baseado na nuvem, que oferece soluções eficazes que empresas de...

HubSpot CRM

4,5
#2 alternativa ao Hiver
Economize tempo valioso de vendas com o HubSpot CRM que cuida de todos os pequenos detalhes de gravação de chamadas,...

Intercom

4,5
#3 alternativa ao Hiver
Ajude seus clientes com suporte em tempo real, uma central de ajuda integrada e bots para autoatendimento rápido.

Front

4,6
#4 alternativa ao Hiver
Melhor do que um Help desk, o Front é uma caixa de entrada colaborativa para toda a comunicação do cliente: e-mail,...

Avaliações

Classificação geral

4,7 /5
(117)
Relação qualidade/preço
4,5/5
Recursos
4,5/5
Praticidade
4,6/5
Suporte ao cliente
4,7/5

Já tem o Hiver?

Ajude os compradores de software! As avaliações de programas ajudam outras pessoas a tomarem melhores decisões.

Exibindo 5 avaliações de 117
Brian
Classificação geral
  • Setor: Consultoria de gestão
  • Porte da empresa: 2–10 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 7.0 /10

Excellent Add-On to a Gmail-centric Workflow

Avaliado em 23/06/2020

Overall, I very much like Hiver and think it is an excellent service that solved our very real...

Overall, I very much like Hiver and think it is an excellent service that solved our very real problem when redesigning our company's architecture. I have been pleased not only with the functioning of Hiver, but also with the seemingly kind people behind the scenes who are always improving Hiver and are always available for a questions, if one arises.

Vantagens

Our company moved over to G Suite in an effort to move to cloud-based operations from our previous terminal server setup (Windows-based ONLY; accessibility was relatively limited if not at the office). When making the switch, we note that Gmail does not have a shared mailbox function – something that our company entirely relies on. So though you're getting the "Suite" of apps that are necessary (and excellent) for operations, a large piece of the puzzle was absent. HIVER offered EXACTLY what we were looking for. Accessibility to shared email addresses/inboxes for a small or large number of employees.

Hiver is an excellent and essential tool in our company's toolbox.

Furthermore, the customer service I receive is always quick and accurate and a smile seems to be permanently attached to the customer service reps, making it not only easy, but also pleasant, to address issues.

Desvantagens

Our company works entirely online – browser-based and mobile devices. Hiver has an iPhone app that we use and it is constantly improving, but the iPad app is the iPhone app on a bigger screen. Hiver's latest update duplicates the size parameters of the iPhone app, so it is not just enlarged (causing a grainy picture) but rather readable.

The downside of the app version is that I can't seem to compose a new email from one of the shared mailboxes. While traveling I may need to send an email from a shared address, but cannot do so with the Hiver app.

Further, Hiver sorely leaves behind the template functionality – something that our company depends on – and I can't seem to create signatures for the various addresses.

A new iPad app may be a longer project, but if the shared templates and signature functions could be addressed, that would take Hiver to a new level for companies such as ours.

We are also looking at investing in Hiver again for a new setup, but I note that the prices have become quite high. While G Suite itself is $12/user, if you require more than one shared inbox (which seems very likely) you're paying almost double @ $22+/user for Hiver, which then starts to crank up the price making it seems like less of a "value". It may require some planning, but Gmail offers alternatives to the shared inbox which may appeal to customers who would find this too expensive.

Danial
Classificação geral
  • Setor: Serviços e tecnologia da informação
  • Porte da empresa: 11–50 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

A unique system to always provide excellent customer service on time.

Avaliado em 29/03/2022

In order to avoid having to switch between multiple systems to see what messages we had received,...

In order to avoid having to switch between multiple systems to see what messages we had received, Hiver consolidated all of our emails into one platform. This helped us increase our interaction with emails that received us with various content more quickly and efficiently, and also kept us in touch with updates and responses, the matter of which made the processes of following up on customer requests and problems more efficiently, and also the directives of the heads of work were circulated and a more efficient way of distributing information.

Vantagens

Hiver streamlined the email-based management of support issues, tasks, and client information. Hiver makes email entry in remote offices simple and easy. Allows team members to argue String emails, as well as categorize emails that can be seen by everyone on the team. An email box that is shared by all members of a team helps keep everyone on the same page. Assigning projects to coworkers, tracking their progress, and organizing their workload are all made easier with this tool. Using Hiver, you may work together with colleagues on each customer and keep track of important emails to ensure you don't miss anything.

Desvantagens

In general, there are no negatives affecting the general performance of Hiver, as after completing the training, the team will be able to use it efficiently at their different levels and experience. But the problem remains with the high subscription prices, which are not suitable for small enterprises.

asher
Classificação geral
  • Setor: Software
  • Porte da empresa: 2–10 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 0.0 /10

endless problems

Avaliado em 06/11/2019

would not recommend

would not recommend

Vantagens

works sometimes, that's the best i can say

Desvantagens

buggy software, does not sync, support is absent

Mark
Classificação geral
  • Setor: Atacadistas
  • Porte da empresa: 11–50 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Hiver user of 6-7 years.

Avaliado em 14/06/2023

Vantagens

Hiver has significantly improved our internal collaboration. Easy integration with Google Workspace, shared labels and shared mailboxes are allowing team members to find any relevant emails they may be looking for based on how our workflows are setup. The analytics on the shared mailboxes provide relevant insights for optimizing our workflows and improving accountability across company. We have been Hiver users for 6-7 years and a happy one, when issues arise support has been fantastic, personable, with timely follow-ups and never dismissing our concerns. In our company every employee uses hiver.

Desvantagens

Usually, it is much easier to find cons in any application, but I find with Hiver to the extent we use it, there is nothing to complain about.

Meritxell
Classificação geral
  • Setor: Logística e cadeia de fornecimento
  • Porte da empresa: 2–10 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Colaborattive inboxes and email managing

Avaliado em 08/03/2023

Productivity has increased considerably.

Productivity has increased considerably.

Vantagens

It's incredible easy to setup and get used to work with it. There is no need to train users.Notes on emails or tag another user on it it's very useful.

Desvantagens

Sometimes it's hard to define what you want to have in your main inbox or not.

Alternativas consideradas

Drag

Razões para mudar para o Hiver

It looked easier to be used.
Exibindo 5 avaliações de 117 Leia todas as avaliações

Perguntas frequentes sobre o Hiver

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o Hiver.

O Hiver oferece os seguintes planos de pagamento:

  • A partir de: US$ 19,00/mês
  • Modelo de preços: Assinatura
  • Avaliação gratuita: Disponível

Os clientes habituais do Hiver são:

Profissional autônomo, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000

O Hiver está nos seguintes idiomas:

inglês

O Hiver é compatível com os seguintes dispositivos:

Android (celular), iPhone (celular)

O Hiver se integra com os seguintes aplicativos:

Aircall, Asana, Jira, Slack, WhatsApp, Zapier

O Hiver oferece as seguintes opções de suporte:

Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Suporte por telefone, Assistência 24/7, Bate-papo

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