Froged

Sobre o Froged

O Froged é um software de comunicação e relacionamento para atendimento ao cliente que ajuda as empresas a melhorar a satisfação do cliente, a integração do cliente e o sucesso do cliente a longo prazo. O software fornece ferramentas como mensagens no aplicativo, e-mails comportamentais, bate-papo ao vivo e uma base de conhecimento. Ele oferece aos usuários uma plataforma intuitiva, fácil de usar e baseada na nuvem.


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Froged

4,5 (56)
VS.
Mais avaliado

Preço inicial

€ 79,00
mês
US$ 0,00

Opções de preços

Versão gratuita
Versão de teste gratuita
Versão gratuita
Versão de teste gratuita

Recursos

99
82

Integrações

8
205

Praticidade

4,5 (56)
4,4 (3.955)

Relação qualidade/preço

4,6 (56)
4,3 (3.955)

Atendimento ao cliente

4,7 (56)
4,4 (3.955)

Alternativas

HubSpot CRM

4,5
#1 alternativa ao Froged
Economize tempo valioso de vendas com o HubSpot CRM que cuida de todos os pequenos detalhes de gravação de chamadas,...

Freshdesk

4,5
#2 alternativa ao Froged
O Freshdesk é um sistema de atendimento ao cliente omnichannel baseado na nuvem para empresas de todos os tamanhos, com...

HubSpot Service Hub

4,4
#3 alternativa ao Froged
O HubSpot Service Hub é uma plataforma de atendimento ao cliente baseada na nuvem com o objetivo de simplificar...

HelpDesk

4,6
#4 alternativa ao Froged
O HelpDesk é um sistema de emissão de tíquetes online que simplifica as iniciativas de atendimento ao cliente. Encante...

Avaliações

Classificação geral

4,5 /5
(56)
Relação qualidade/preço
4,6/5
Recursos
4,5/5
Praticidade
4,5/5
Suporte ao cliente
4,7/5

Já tem o Froged?

Ajude os compradores de software! As avaliações de programas ajudam outras pessoas a tomarem melhores decisões.

Exibindo 5 avaliações de 56
Roberto
Classificação geral
  • Setor: Hospitais e Saúde
  • Porte da empresa: 2–10 funcionários
  • Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Great for tracking and understanding users, leads and website visitors

Avaliado em 15/03/2020

I have a SaaS and I'm always looking for tools to help me manage and understand my users, so this...

I have a SaaS and I'm always looking for tools to help me manage and understand my users, so this is a perfect tool for me. I'm extremely happy with the support team. They always respond quickly and are very helpful.

Vantagens

First of all, the UI is super clean, intuitive and simple to navigate. With the Javascript SDK you can basically feed any type of data from your app, do dynamic tagging, add custom attributes, setup event tracking, and then with the Dynamic and Manual Segmentation you can do pretty much anything you want.

Desvantagens

Native mobile app is not yet where it needs to be, but they are working on a new version.

Ismael
Classificação geral
  • Setor: Artigos esportivos
  • Porte da empresa: 11–50 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Like Intercom, but better

Avaliado em 15/03/2021

Vantagens

Froged combines all the good things of Intercom but without all those strange inconvenients of Intercom. Actually we moved from Intercom to Froged and we really notice the change for the better. It is a great powerfull tool to improve the marketing automation and the relations with customers.

Desvantagens

It is not a real con, but in our case we are a B2C company and this tool is clearly focused on B2B companies, nor ecommerces.

Alternativas consideradas

Drift

Razões para escolher o Froged

We decided to switch off Intercom and move to Froged because we found some limitations to improve email automation scenarios and it was complicate to predict the amount of the next bill.

Software anterior

Intercom

Razões para mudar para o Froged

We chose Froged over other alternatives because to customer service. We scheduled a demo with each one of those tools and we really appreciated the customer support Froged gave us.
Josías
Classificação geral
  • Setor: Internet
  • Porte da empresa: Profissional autônomo
  • Usado Semanal durante 1 a 5 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 7.0 /10

Great Functionalities Better For Deep Integrations

Avaliado em 15/03/2021

The experience so far is great. They are constantly improving the tools and have great support.

The experience so far is great. They are constantly improving the tools and have great support.

Vantagens

I love personalized marketing. Froged allows you to create customer support, customer experience, and marketing automation workflows with personalization in mind.

The team behind is working hard. They often release updates and are open to getting feedback. That's how you built a winner.

Desvantagens

In order to get the most out of the tool, you need a developer to integrate it with your own saas platform. There is nothing wrong with this but would prefer an easier way.

My app is not an app with thousands of users. I would like to easily see what each one of the active users is doing. This is possible with Froged, but it's hard to understand the data from a sales and marketing perspective at a glance.

There is nothing wrong with the view Froged offers, so please note that my use case it's probably different from what their average users need.

Alternativas consideradas

tawk.to e Intercom

Razões para escolher o Froged

We still use tawk.to for our public-facing website because it is easier to understand what's going on in real-time in order to see what people are reading about and then interact with them proactively. But use Froged for the user-facing pages because it is better for support and user engagement.

Software anterior

tawk.to

Razões para mudar para o Froged

The team is accessible. You can tell they are improving the tool. I have the option to create auto-messages based on user behavior and triggers.
Roger
Classificação geral
  • Setor: Publicidade e marketing
  • Porte da empresa: 2–10 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Software to support my clients thats I can’t do without

Avaliado em 09/03/2021

Love this software. I’ve tried other solutions but nothing as slick and multi-functional as this.

Love this software. I’ve tried other solutions but nothing as slick and multi-functional as this.

Vantagens

Ease of deployment is so simple I can set up another location and get it up and running with a few tweaks and the provided code copied and pasted.

The ease of use where it comes to using Froged to support my clients is fantastic. If I’m not at the computer I’ve got everything pushed through the mobile App so don’t miss an instance.

Knowledge base has got to be my favourite function though. So slick and easy to set up.

Desvantagens

I’d appreciate support of other video channels in the future fir the knowledge base.

I want to host my own so my clients are looking at YouTube recommendations at the end of my help videos. This would also provide me with the ability to swap a video out without changing the URL in the knowledge base if I needed to.

Alternativas consideradas

Freshdesk

Razões para mudar para o Froged

The modern fresh clean design and multi-function capabilities of it.
Jessie
Classificação geral
  • Setor: Serviços ao consumidor
  • Porte da empresa: 2–10 funcionários
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

I would recommend Froged to all businesses needing a CRM system

Avaliado em 09/03/2021

Very good!

Very good!

Vantagens

- Detailed data of each user
- Ability to engage with user, especially live when they are creating a profile
- Behavior emails based on triggers, automatising
- New features every couple of weeks/months (blog editor)
- Good & fast customer service

Desvantagens

- In behavioral emails, clicking on save it always brings you back to all behavioral emails instead of the category you were working in

Alternativas consideradas

HubSpot CRM

Razões para mudar para o Froged

- Knowing the founders - Personal customer service
Exibindo 5 avaliações de 56 Leia todas as avaliações

Perguntas frequentes sobre o Froged

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o Froged.

O Froged oferece os seguintes planos de pagamento:

  • A partir de: € 79,00/mês
  • Modelo de preços: Versão gratuita, Assinatura
  • Avaliação gratuita: Disponível

Os clientes habituais do Froged são:

11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000

O Froged está nos seguintes idiomas:

basco, espanhol, inglês, português

O Froged é compatível com os seguintes dispositivos:

Android (celular)

O Froged se integra com os seguintes aplicativos:

Facebook Ticketing system, Google Chrome, Google Hangouts, Google Meet, Slack, Twilio, WhatsApp, Zapier

O Froged oferece as seguintes opções de suporte:

Email/Help Desk, Base de conhecimento, Bate-papo

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