GoTo Resolve
Sobre o GoTo Resolve
Projetado com as PMEs atuais em mente, o GoTo Resolve é um software de suporte de TI completo criado para ajudar profissionais de TI a otimizar o suporte técnico, reunindo as ferramentas necessárias para engajamento, identificação e rápida correção de problemas. Ele combina software de suporte e gestão de TI com emissão de tíquetes de conversação e uma arquitetura de confiança zero em uma única ferramenta consolidada. Simples, seguro, flexível e gratuito.
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Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
Alternativas
FixMe.IT
Zoho Assist
ISL Light
Zendesk Suite
Avaliações
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- Setor: Construção
- Porte da empresa: 201–500 funcionários
- Usado Semanal durante Mais de um ano
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
GoToAssist Review
Avaliado em 23/07/2021
Vantagens
GoToAssist works like a charm, providing remote assistance to colleagues has never been that difficult. I like how I can easy setup the tool just by sending a fastsupport link to the user or better if machine has unattended remote support feature. Transferring files and doing live chat is a strong feature that I really liked
Desvantagens
Android mobile app needs further check, sometimes while doing remote session and if you need to go by the home screen, the session will be disconnected and you'll be logged out.
- Setor: Produção audivisual
- Porte da empresa: Profissional autônomo
- Usado Semanal durante 6 a 12 meses
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 7.0 /10
Would recommend for regular remote support
Avaliado em 12/05/2022
Vantagens
Remote support works well, good tools for setting up support sessions, plenty of logging options.
Desvantagens
It's a bit more expensive than some other comparable solutions I've used but it's worth the money for longer term users.
Alternativas consideradas
Zoho AssistRazões para mudar para o GoTo Resolve
I didn't know about Zoho Assist at the time, I also wanted something a bit more heavy duty- Setor: Software
- Porte da empresa: 11–50 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 6.0 /10
We have been using GoToAssist for many years.
Avaliado em 15/06/2018
Provides a tool to support customers remotely and transfer large files directly between users.
Provides a tool to support customers remotely and transfer large files directly between users.
Vantagens
File transfer, remote control and access are good features. Remote reboot feature also good. Unattended support is also a great feature if you plan to do remote support.
Desvantagens
Connecting remotely to computers that you have previously connected to either requires updates or uninstalling previous version through Control Panel. Recently this issue has got worse and worse with no resolution for months and now has us looking for different remote support software.
- Setor: Fabricação elétrica/eletrônica
- Porte da empresa: 51–200 funcionários
- Usado Semanal durante 1 a 5 meses
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 8.0 /10
Solid product heading in the right direction
Avaliado em 27/04/2023
Vantagens
I like the ease of use of the product. It is easy to guide end users to get connected. The support tool works great and I like the mobile remote support tool as well.
Desvantagens
The pre installed version of GoTo Resolve does not always work and sometimes I have to start a manual session rather than just click and start a session to the PC I need to connect to.
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 8.0 /10
we use this at work for all of our remoting. Works great and has good usable features as well.
Avaliado em 23/07/2018
Great software, great featuers, a bit on the pricy side!
Best benefit is the abuilty to send and...
Great software, great featuers, a bit on the pricy side!
Best benefit is the abuilty to send and receive data such as programs and or error logs.
Vantagens
This is our go to software for work. Obviously we use the for on demand customer service, but we also use it when we need to remote into a computer or server unattended. One of the great things about this software is the ability to send and receive files during the remote session, making it easy to install software or download log files when troubleshooting issues.
Desvantagens
its a bit pricy, we've even discussed moving to an in house platform for remote software, but some of the features you get with GoToAssist are just not available with in house solutions.
Perguntas frequentes sobre o GoTo Resolve
Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o GoTo Resolve.P: Que tipo de planos o GoTo Resolve oferece?
O GoTo Resolve oferece os seguintes planos de pagamento:
- A partir de: US$ 23,00/mês
- Modelo de preços: Assinatura
- Avaliação gratuita: Disponível
P: Quem costuma usar o GoTo Resolve?
Os clientes habituais do GoTo Resolve são:
Profissional autônomo, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
P: Em que idioma o GoTo Resolve está?
O GoTo Resolve está nos seguintes idiomas:
inglês
P: O GoTo Resolve é compatível com dispositivos móveis?
O GoTo Resolve é compatível com os seguintes dispositivos:
Android (celular), iPhone (celular), iPad (tablet)
P: O GoTo Resolve se integra com quais outros aplicativos?
O GoTo Resolve se integra com os seguintes aplicativos:
ConnectWise PSA, Microsoft Teams, ServiceNow IT Service Management, Zendesk Sunshine
P: Que nível de suporte o GoTo Resolve oferece?
O GoTo Resolve oferece as seguintes opções de suporte:
Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Suporte por telefone, Bate-papo
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- Sistemas de Monitoramento de Problemas
- Sistemas de Help Desk
- Software ITSM
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- Software de Desktop Remoto
- Software para Gestão e Monitoramento Remoto
- Sistemas de Gestão de Reclamações
- Software para Trabalho Remoto
- Software de Chat ao Vivo
- Ferramentas de TI
- Programas de Serviço de TI
- Software de Gestão de Ativos de TI
- Software MSP