Fullview

Sobre o Fullview
O Fullview é uma plataforma de experiência do cliente com a qual as equipes podem criar experiências melhores graças a repetições de sessão e navegação conjunta. Com o Fullview, é possível ver instantaneamente o que os clientes fizeram antes de enviar uma solicitação de suporte, obter o contexto graças aos dados da jornada do usuário e do console, seguir direto para os erros ou eventos importantes e até mesmo resolver problemas proativamente. Todas as sessões do usuário são gravadas e os usuários podem ser identificados. Com a solução de navegação conjunta do Fullview, é possível iniciar chamadas com os clientes pelo aplicativo sem que eles deixem o produto. Você pode destacar e clicar em elementos, orientá-los pelo aplicativo e navegar com eles usando o modo para vários usuários. Os recursos de solução de problemas estão disponíveis para repetições de sessão e durante sessões ao vivo. O Fullview é compatível com o GDPR (regulamento europeu de proteção de dados) e todos os dados são armazenados em servidores da União Europeia.
Imagens



Está em dúvida sobre o Fullview?
Compare com uma alternativa popular
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
Alternativas
ISL Light

RemoteCall

Surfly

LogMeIn Rescue

Avaliações
Já tem o Fullview?
Ajude os compradores de software! As avaliações de programas ajudam outras pessoas a tomarem melhores decisões.

- Setor: Internet
- Porte da empresa: 2–10 funcionários
- Usado Semanal durante 6 a 12 meses
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
A must-have for any B2B SaaS company
Avaliado em 09/08/2022
It's hard to leave an honest review for Fullview without sounding like a paid/fake, but honestly:...
It's hard to leave an honest review for Fullview without sounding like a paid/fake, but honestly: from the moment we used Fullview on our first user support call, we fell in love.
Now our users don't need to click on a Google Meet link, find the share screen button, or figure out what we mean by "That grey gear button on the top right of your screen" - we just click "Call" and show them where it is.
What's more, even if we did try our old method, we were often running into roadblocks with users that weren't native English speakers as they were always intimidated to hop on a call with us.
Now, we have a multiplayer cursor that draws directly on their interface and they see with their own eyes what they should be doing. No broken English, no Google Translate - just follow the cursor of our support agent.
Add that to the new replay features, where we can go back in time and observe what actions a user performed or if there were any errors in their browser, and you have an all-in-one B2B SaaS support powerhouse.
Mark my words: Fullview is going to quickly become the new normality that users expect to see in B2B SaaS experiences, and we're so happy we learned about them early on.
Vantagens
- 1-click user screensharing, without them having to install additional software or follow third-party links
- Multiplayer cursors so that we can easily guide users through the vital processes they need to perform
- Voice and video chat directly within our web application
- Simple to watch back previous user sessions on our web application and see what went wrong (if anything)
- European HQ company, European hosting. Makes life a little bit easier for GDPR compliance.
- Effortless installation. Literally took no more than 5 minutes of development time.
- It feels like there's new, massive features available every two months
- Amazing support from all of the team
Desvantagens
- Can't share replay timestamps yet
- No Intercom integration yet
Razões para mudar para o Fullview
- Better adapted for pre-seed / seed stage startups - Fully transparent pricing - European companyResposta do Fullview
Hi Johnathan,
Thank you so much for the glowing review we really appreciate the feedback!
Regarding replay timestamps and the Intercom integration, we're going to be releasing those in a week or two.
We'll make an announcement as soon as they go live :)
- Setor: Serviços e tecnologia da informação
- Porte da empresa: 51–200 funcionários
- Usado Mensal durante Avaliação gratuita
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
An absolute pleasure to work with!
Avaliado em 22/08/2022
The team at Fullview has been an absolute pleasure to work with. From talking to the founders to...
The team at Fullview has been an absolute pleasure to work with. From talking to the founders to the support team: They have answered all of our questions extremely quickly while being professional and friendly problem solvers. You can really tell that providing a great customer experience runs in this company's DNA.
Vantagens
The product has huge potential and when used in the right context, it really gives users a 3.0 Support experience. What has caught my eye the most is the co-browsing and in-app calls, as that is what gives our business the most value at this point. Excited to see even more features like the Fullview Replays come out!
Desvantagens
It is still a new company and product, but I am impressed with how much they have built in a fairly short amount of time and they have shown that they are very open to feedback from users. But some integrations with other tools are pending but I know that is coming shortly.
- Setor: Serviços e tecnologia da informação
- Porte da empresa: 11–50 funcionários
- Usado Semanal durante 1 a 5 meses
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 9.0 /10
FullView - One Of the Best Customer Experience apps to use.
Avaliado em 25/01/2023
We used FullView for the customer Experience, and have not been let down at all. The installation...
We used FullView for the customer Experience, and have not been let down at all. The installation was straight forward and so easy to train our users on.
Vantagens
The main like, is exactly what we bought it for, and that is that it improves the customer experience. Our most user feature is the 1-click screensharing. This allows our technicians to show the end users the method for carrying out a task, easily and quickly.
Desvantagens
There isn't a lot to be honest. We requested the ability to share replay timestamps, and this was then introduced in an update.
Perguntas frequentes sobre o Fullview
Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o Fullview.P: Que tipo de planos o Fullview oferece?
O Fullview oferece os seguintes planos de pagamento:
- A partir de: US$ 40,00/mês
- Modelo de preços: Versão gratuita, Assinatura
- Avaliação gratuita: Disponível
P: Quem costuma usar o Fullview?
Os clientes habituais do Fullview são:
11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
P: Em que idioma o Fullview está?
O Fullview está nos seguintes idiomas:
inglês
P: O Fullview é compatível com dispositivos móveis?
O Fullview é compatível com os seguintes dispositivos:
P: O Fullview se integra com quais outros aplicativos?
O Fullview se integra com os seguintes aplicativos:
Intercom
P: Que nível de suporte o Fullview oferece?
O Fullview oferece as seguintes opções de suporte:
Email/Help Desk, Base de conhecimento, Suporte por telefone, Bate-papo
Categorias relacionadas
Veja todas as categorias de software encontradas para Fullview.