Sobre o WATI
O Wati é uma ferramenta automatizada de marketing, vendas, serviços e suporte para empresas que desejam usar o WhatsApp como uma ferramenta de comunicação para vender mais produtos e serviços.
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Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
Alternativas
Zenvia Conversion
Freshchat
Zenvia
Bird
Avaliações
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Ajude os compradores de software! As avaliações de programas ajudam outras pessoas a tomarem melhores decisões.
- Setor: Design
- Porte da empresa: 2–10 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
Best Whatsapp Api solution in Market
Avaliado em 07/09/2024
My overall experience with Wati has been positive. It effectively enhances customer engagement by...
My overall experience with Wati has been positive. It effectively enhances customer engagement by making communication via WhatsApp seamless and more manageable. The automation features are particularly beneficial for businesses with a high volume of customer interactions, helping to maintain a personal touch while improving efficiency. While the pricing and setup complexity may pose challenges for some, the features and capabilities Wati provides are well worth considering for businesses looking to improve their communication strategy.
Vantagens
Easy to use, Plenty of features like automation, knowbot, integrations that are highly used by us and There is detailed documentation and detailed FAQ's which help us self resolve queries. They do someting innovative every month with new version.
Desvantagens
Customer support needs to be improved,Sometime if there is error while broadcasting platform doesn't show exect error or what we need to do.
- Setor: Ócio, viagens e turismo
- Porte da empresa: 2–10 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de um ano
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
Best value for money to have a fully capable business running on whatsapp
Avaliado em 17/09/2024
Amazing value for the price paid, I run 30% of my business sales on it, and generate customer love...
Amazing value for the price paid, I run 30% of my business sales on it, and generate customer love through automated messaging
Vantagens
Convenient, with a clean web interface, really helpful for customer care team with a centralised whatsapp account, possibility to assign agents, great integration of a click-to-whatsapp on our website that clients love, a mobile app to handle request on the go, quick response, template management. And ZAPIER integration to automate all this!
Desvantagens
Mobile app can still improve to have a perfect UI, would also be nice to be able to edit a template directly into wati when it's rejected by facebook
Razões para mudar para o WATI
Price and features are better on wati, also easier integration- Setor: Varejistas
- Porte da empresa: 11–50 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
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Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 0.0 /10
Pathetic !
Avaliado em 10/09/2024
Bad experience. I do not have option to shift from Wati as many of the things will get disturbed,...
Bad experience. I do not have option to shift from Wati as many of the things will get disturbed, else would have changed
Vantagens
User interface is good and the team manager interface is also good
Desvantagens
Poor service, Expensive, Pathetic customer care support
- Setor: Roupa e moda
- Porte da empresa: 2–10 funcionários
- Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
Grow with Wati
Avaliado em 17/10/2024
My overall experience good and I am enjoying to grow my business
My overall experience good and I am enjoying to grow my business
Vantagens
I liked the software monthly retainer fee
Desvantagens
some time msgs not deliver, but yes after some time it will auto deliver
- Setor: Saúde, bem-estar e condicionamento físico
- Porte da empresa: 51–200 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
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Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 8.0 /10
Easy to use Marketing tool for support and Conversation
Avaliado em 31/07/2024
It's good , we have been using this from last 2 yrs
It's good , we have been using this from last 2 yrs
Vantagens
The setup is easy and can go live easily. Support team is also available when required
Desvantagens
Some features can be updated and connectivity with other platforms.
Perguntas frequentes sobre o WATI
Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o WATI.P: Que tipo de planos o WATI oferece?
O WATI oferece os seguintes planos de pagamento:
- A partir de: US$ 39,00/mês
- Modelo de preços: Assinatura
- Avaliação gratuita: Disponível
P: Quem costuma usar o WATI?
Os clientes habituais do WATI são:
2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
P: Em que idioma o WATI está?
O WATI está nos seguintes idiomas:
chinês, chinês tradicional, espanhol, híndi, inglês, português, português, português, árabe
P: O WATI é compatível com dispositivos móveis?
O WATI é compatível com os seguintes dispositivos:
Android (celular), iPhone (celular), iPad (tablet)
P: O WATI se integra com quais outros aplicativos?
O WATI se integra com os seguintes aplicativos:
Google Sheets, HubSpot CMS Hub, Klaviyo, Pabbly Connect, Shopify, WhatsApp, WooCommerce, Zapier, Zoho CRM Plus, Zoho Flow
P: Que nível de suporte o WATI oferece?
O WATI oferece as seguintes opções de suporte:
Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Suporte por telefone, Assistência 24/7, Bate-papo
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- Software de Mobile Marketing
- Sistemas de Suporte ao Cliente
- Sistemas CRM
- Ferramentas de CRM Social
- Software de Experiência do Cliente
- Software de Gestão de Comunicação com o Cliente
- Software de Marketing Conversacional
- Plataforma de IA Conversacional