Microcall

Sobre o Microcall
O Microcall é uma solução de contabilidade de chamadas baseada na nuvem que ajuda os usuários a identificar e pesquisar números de telefone, rastrear despesas de telecomunicações, analisar tráfego de voz, entre outros.
Os principais recursos incluem geração de relatórios, pesquisas específicas, alocação de custos, análise visual, autenticação AD, gestão de estoques de equipamentos, automação de operações e alertas instantâneos.
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Avaliações
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- Setor: Gestão da educação
- Porte da empresa: 2–10 funcionários
- Usado Mensal durante 1 a 5 meses
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 9.0 /10
Reporting at a new level
Avaliado em 15/09/2021
This product can be used in schools, colleges, and small businesses for tracking administrative and...
This product can be used in schools, colleges, and small businesses for tracking administrative and emergency calls. It visualizes and analyzes voice data in real time. Also, it works on different platforms, such as Zoom, MS Teams, WebEx, and Skype for business.
Managers can control company's remote work in aspects related to voice traffic. It includes tackling clients' complaints and inquires (from cradle-to-grave), or monitoring employees' activity (daily/weekly/monthly) via the interactive dashboards.
Vantagens
The software makes all call activities of the institution or business visible. It tracks any kinds of calls: abandoned, terminated, longer, and international. Access to some critical data (harassing calls or threats) gets easy. The school's security can capture and handle them the moment they occur. The calls for admission and recruitment might help the managers to make accurate decisions, even on the fly.
The most impactful feature is the Report generator. It creates and saves unlimited reports on the Dashboard, then distributes them via email or screen automatically. In addition, the Dashboard autorefresh with new data within seconds.
The Windows authentification feature assists in making the information accessible to all the employees.
And finally, cost reduction is possible after the call patterns analysis and proper planning.
Desvantagens
There is no trial option for the clients to find out whether the product meets their expectations and needs or not. Instead, they might attend the company's training webinars and get familiar with the Microcall functionality (for new users) or explore the new features added regularly (for experienced users). Also, it may be expensive for schools, given their limited budgets and the difficulties headteachers face to provide external funding.
- Setor: Automotivo
- Porte da empresa: 11–50 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de um ano
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
MICROCALL REVIEW FOR ALL IT IS B.O.A.T
Avaliado em 21/05/2024
Vantagens
I like the fact it supports a vast range of platforms
Microcall is a very easy to deploy tool either locally or in the cloud
It is simple to use
Desvantagens
Nothing comes to my mind that i can state as a dislike
- Setor: Seguros
- Porte da empresa: 1.001–5.000 funcionários
- Usado Semanal durante 1 a 5 meses
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 9.0 /10
Great product, good value!
Avaliado em 19/12/2024
Easy to use - and provides the services required
Easy to use - and provides the services required
Vantagens
Good Features - and analyzes the calls very well!
Desvantagens
A trail option would have been nice so it could be tested to see if it suited our needs.
- Setor: Serviços e tecnologia da informação
- Porte da empresa: 5.001–10.000 funcionários
- Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 7.0 /10
Outstanding customer support
Avaliado em 19/04/2019
Vantagens
The reports are accurate, detailed, and easy to read. Overall the program is pretty user-friendly - but if the user has any issues, their customer support is great. There is no question too big or too small for MicroCall's knowledgeable Support Team. I've had to contact them many times and they are always fantastic.
Desvantagens
The software itself is a big clunky and the appearance is somewhat outdated.
- Setor: Hospitais e Saúde
- Porte da empresa: 201–500 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
Microcall Support is Amazing!
Avaliado em 20/11/2023
Microcall's support is amazing! The product works as expected. We have zero down time and it's so...
Microcall's support is amazing! The product works as expected. We have zero down time and it's so flexible. We are looking at a different phone system and it's never an issue wondering if Micrcall would work, it's so flexible it works on so many platforms. They are always improving their product which is good.
Vantagens
I like Microcall's support. They all are VERY knowledgeable about the product and every time I call in, they resolve my issue. So many times, I dread calling support for help, but never with Microcall support. They are AWESOME!!!
Desvantagens
Absolutely nothing. It's an all around great product.
Perguntas frequentes sobre o Microcall
Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o Microcall.P: Que tipo de planos o Microcall oferece?
O Microcall oferece os seguintes planos de pagamento:
- Avaliação gratuita: Disponível
P: Quem costuma usar o Microcall?
Os clientes habituais do Microcall são:
Profissional autônomo, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
P: Em que idioma o Microcall está?
O Microcall está nos seguintes idiomas:
inglês
P: O Microcall é compatível com dispositivos móveis?
O Microcall é compatível com os seguintes dispositivos:
P: O Microcall se integra com quais outros aplicativos?
O Microcall se integra com os seguintes aplicativos:
3CX, Accession Communicator, Asterisk, Avaya UCaaS, Cisco Unified Communications Manager, Five9, GoTo Meeting, Jive, Microsoft Teams, Oracle PeopleSoft, Unify Unified Communications, Webex Suite, Zoom Workplace
P: Que nível de suporte o Microcall oferece?
O Microcall oferece as seguintes opções de suporte:
Email/Help Desk, Suporte por telefone, Bate-papo
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