Sobre o FixMe.IT

O FixMe.IT é um aplicativo de suporte remoto que permite conexões instantâneas entre computadores remotos localizados em qualquer lugar do mundo. Com o FixMe.IT, a realização de suporte remoto se torna mais rápida e mais fácil do que nunca: todo o processo de conexão é rápido, o que significa que qualquer usuário pode solicitar e aprovar facilmente o acesso remoto às máquinas.

Embora ele seja econômico, o FixMe.IT não compromete a funcionalidade e oferece uma ampla variedade de recursos poderosos, incluindo acesso não supervisionado, transferência de arquivos, trabalho com várias sessões, reinicialização e reconexão automática, navegação com vários monitores, compartilhamento de área de transferência, bate-papo instantâneo, geração de relatórios e gravação de sessões, branding e muito mais.

Criado com base nos mais recentes padrões do setor, o FixMe.IT garante o mais alto nível de segurança para os usuários e permite que os profissionais de TI resolvam, com facilidade e segurança, problemas técnicos remotamente sem a necessidade de pré-instalação de software. Além disso, ele permite o acesso a computadores de clientes em qualquer ambiente, estejam eles localizados atrás de firewalls, proxies ou NAT.

Preços a partir de:

US$ 32,50/mês

  • Versão gratuita
  • Teste Grátis
  • Assinatura

Consumidores típicos

  • Autônomos
  • Pequenas empresas (2-50)
  • Médias empresas (51-500)
  • Grandes empresas (500 ou mais)

Implantação

  • Baseado na nuvem
  • Instalação local

Mercados

Albânia, Alemanha, Andorra, Angola, Anguila e outros 145

Idiomas

inglês

Preços a partir de:

US$ 32,50/mês

  • Versão gratuita
  • Teste Grátis
  • Assinatura

Imagens

FixMe.IT Software - 1
FixMe.IT Software - 2
FixMe.IT Software - 3
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FixMe.IT - Vídeo
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Recursos

Total de recursos do FixMe.IT: 29

  • Acesso a múltiplos monitores
  • Acesso sem supervisão
  • Arrastar e soltar
  • Autenticação de dois fatores
  • Bate-papo ao vivo
  • Bate-papo em tempo real
  • Bate-papo/Mensagens instantâneas
  • Compartilhamento de arquivos
  • Compartilhamento de tela
  • Controle e acesso remoto
  • Controles/permissões de acesso
  • Ferramentas de colaboração
  • Gestão de conformidade
  • Gestão de problemas
  • Gravação de sessão
  • Gravação de tela
  • Imagem de marca personalizável
  • Login seguro
  • Monitoramento
  • Painel de atividades
  • Quadro branco
  • Real-Time Notifications
  • Relatórios de resumos
  • Relatórios e análise de dados
  • Relatórios e estatística
  • Relatórios personalizáveis
  • Resolução de problemas
  • Segurança de SSL
  • Transferência de arquivos

Alternativas

GoTo Connect

4,5
#1 alternativa ao FixMe.IT
O GoToConnect combina sistemas de telefone VoIP Jive na nuvem com a Internet GoToMeeting, áudio e videoconferência em...

LogMeIn Central

4,5
#2 alternativa ao FixMe.IT
O LogMeIn Central é uma solução de gerenciamento de endpoint que ajuda os profissionais de TI a supervisionar,...

AnyDesk

4,6
#3 alternativa ao FixMe.IT
O AnyDesk é um software de desktop remoto acessível em todas as plataformas, incluindo Windows, MacOS, Linux, Android e...

GoTo Meeting

4,4
#4 alternativa ao FixMe.IT
O GoToMeeting é uma ferramenta de conferência na Internet que permite aos usuários realizarem uma reunião online com...

Avaliações

Classificação geral

4,8 /5
(392)
Relação qualidade/preço
4,7/5
Recursos
4,5/5
Praticidade
4,8/5
Suporte ao cliente
4,7/5

Já tem o FixMe.IT?

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Exibindo 5 avaliações de 392
Jessica
Jessica
Classificação geral
  • Setor: Contabilidade
  • Porte da empresa: 2–10 funcionários
  • Usado Semanal durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Best IT support software.

Avaliado em 16/11/2021

I have always had a pleasant experience with FixMe.IT. It is easy to use and not very expensive...

I have always had a pleasant experience with FixMe.IT. It is easy to use and not very expensive for the features I get. Customer service always responds quickly and has always been very helpful.
I like to have this software so I can see what my client sees and fix their issues without having to physically go to their office. I also like being able to log on to client's computers after they leave so it doesn't interrupt their work day.

Vantagens

I like that I can help my clients immediately when they need help.

Desvantagens

I wish I could fit the screen to my monitor like I do with remote desktop. I have to use the controls to switch between screens and scroll through the screens when the monitors aren't the same size.

Avaliador Verificado
Classificação geral
  • Setor: Serviços e tecnologia da informação
  • Porte da empresa: 2–10 funcionários
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Probabilidade de recomendação 8.0 /10

Strong Remote Management App - good balance of features for price

Avaliado em 17/05/2019

Overall, it's fast, simple, lightweight and good for get at this cost point.

Overall, it's fast, simple, lightweight and good for get at this cost point.

Vantagens

Fixme is a simple and basic remote access tool that we use daily for unattended support to our end users. I like that you can have separate accounts should you want to have personal devices not available to the rest of my staff. It's easy and fast for one-off remote sessions and you can white-label a custom page for your end-users to keep your brand flowing through the remote experience. Deployment is simple and effective. The chat feature is also nice. With this basic feature set, it would easily be replaced by most bulit-in RMM tools.

Desvantagens

Although it has multi-monitor support, it's frustrating to always guess which monitor and sometimes does not reset correctly.
I do like the chat feature, but it only stays on the end-user screen while you are connected with fixme. Which means you lose the dialog if you have to close out but your end-user has stepped away.
It has a file transfer feature so you can send a file to the remote computer, but it would be very helpful to reverse the process and be able to send a file from the session back to the tech.

Alternativas consideradas

TeamViewer Remote e Dameware

Razões para mudar para o FixMe.IT

We chose FixMe because it has just the right amount of features to do what we need for much less than Teamviewer. Dameware is comparable in cost and has more features, but requires a central server to access multiple tenants. We also like that we can keep end users with our brand through the remote experience.

Resposta do Techinline

Thank you for taking the time to share your experience and for being our valued customer!
Regarding the file transfer feature, the remote user has the option to use the Send File button which can easily be found on the Client App interface. Besides that, you can transfer files back to your desktop during the remote session via drag-and-drop or copy-paste.
Best,
Dan | Techinline

Juan
Classificação geral
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente

does what it needs to, good enough remote experience

Avaliado em 01/05/2018

Vantagens

ability to logon/logoff, remote reboot, simple UI, simple url visit, multiple sessions running at the same time

Desvantagens

too many clicks required by user to run/accept connections, has trouble with QHD resolution, can't enter credentials to run as admin must be ran as a service

Resposta do Techinline

Hi Juan,

1. If you mean that the remote user needs to click on the 'Accept' prompt when connecting to the expert, we're planning to get rid of this very soon. Please stay tuned for updates.
2. We're unaware of any issues with QHD support. FixMe.IT supports all screen resolutions up to 4K. You can take advantage of the application's scaling settings to adjust the remote screen according to your needs or preferences. Please see this video for more details: https://youtu.be/NoryfEpF-CE
3. You can enter admin credentials on the remote machine. However, certain tasks require the end-user's input by Windows design.

Best,
Dan | Techinline

Joel
Classificação geral
  • Setor: Serviços e tecnologia da informação
  • Porte da empresa: Profissional autônomo
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Love this product!

Avaliado em 02/11/2021

Unattended access is actually one of customer's favorite things. I can fix their computer when...

Unattended access is actually one of customer's favorite things. I can fix their computer when they are not present. The fixme.it programs is very solid.

Vantagens

Basically, everything. Super easy for the client to download and install and it just plain works. Very solid product.

Desvantagens

The only features I have found that is missing is the ability to print to my local printer from the client pc and the ability to blank the client pc screen. Some of the information I am accessing is confidential.

Alternativas consideradas

TeamViewer Remote e Splashtop

Razões para mudar para o FixMe.IT

Sold performance, ease of use, reasonable pricing, excellent support.
Alex
Classificação geral
  • Setor: Relações governamentais
  • Porte da empresa: 201–500 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

Great bang for the buck!

Avaliado em 21/01/2020

I like the simple connecttion to it and the unattended access feature the most. It allows me to...

I like the simple connecttion to it and the unattended access feature the most. It allows me to connect to my end users easily and quickly.

Vantagens

Fixme offers remote admin access to end points that are in the field and not connected to the local domain via VPN or other connection options. This is helpful for setting up and troubleshooting issues on end points. And it is much cheaper price than competitors

Desvantagens

Sometime the local admin access for restarting as a system service is a bit wonky, its best to setup the PC and unattended access while on the local network to the domain and then kick the device out the door than trying to gain unattended access after the fact. Alsomany competitors have additional functionality to run scripts or gather data about a device in the background without the end user seeing, and Fixme does not offer that from the best I can tell.

Alternativas consideradas

LogMeIn Rescue

Razões para mudar para o FixMe.IT

My go to for years has been Logmein Rescue, however in my current position I am a 1 man shop so justification for the cost lead me to look for alternatives. When I started the previous IT Manager was using Turbo meeting and it was not easy to get connected. The cost for Fixme and what it provided was enough to take a chance on it, and I am very happy with the product for the price.
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Perguntas frequentes sobre o FixMe.IT

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o FixMe.IT.

O FixMe.IT oferece os seguintes planos de pagamento:

Os clientes habituais do FixMe.IT são:

Profissional autônomo, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000

O FixMe.IT está nos seguintes idiomas:

inglês

O FixMe.IT é compatível com os seguintes dispositivos:

Não temos informações sobre quais integrações o FixMe.IT oferece.

O FixMe.IT oferece as seguintes opções de suporte:

Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Suporte por telefone, Assistência 24/7, Bate-papo

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