
Sobre o Kayako
O Kayako é a plataforma unificada de atendimento ao cliente que ajuda empresas a gerenciarem solicitações e conversas com clientes por qualquer canal, oferecerem melhor suporte aos clientes e permanecerem pessoais conforme cresçam. O Kayako aproxima os canais de suporte, informações do cliente e a equipe, unificando conversas por e-mail, redes sociais e bate-papo em tempo real em um só lugar.
Ajude os clientes a se ajudarem com a central de ajuda do Kayako, que ajuda os clientes a responderem suas próprias perguntas de forma rápida e simples. A análise da central de ajuda permite que os usuários monitorem as frases que os clientes estão procurando para otimizar o conteúdo. As marcas também podem criar e personalizar vários centros de ajuda, cada um com conteúdo e marca exclusivos.
O Kayako ajuda os usuários a visualizar a jornada do cliente e unificar todas as interações com o cliente. O recurso de mensagens permite que os usuários ofereçam suporte a clientes com uma experiência de bate-papo em tempo real que é tão intuitiva quanto enviar mensagens aos seus amigos. As marcas também podem ajudar os clientes em trânsito com o bate-papo em tempo real no site móvel ou incorporado em aplicativos personalizados. Os usuários também podem trazer atividades de clientes de mais de 650 aplicativos para contexto imediato.
Imagens








Está em dúvida sobre o Kayako?
Compare com uma alternativa popular
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
Alternativas
Jira

Zendesk Suite

Freshdesk

Zoho Desk

Avaliações
Já tem o Kayako?
Ajude os compradores de software! As avaliações de programas ajudam outras pessoas a tomarem melhores decisões.

- Setor: Software
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 9.0 /10
Support system missing a CRM
Avaliado em 14/06/2018
We had Zendesk before but Kayako is a really serious support ticket system
I wish the price were...
We had Zendesk before but Kayako is a really serious support ticket system
I wish the price were better
Vantagens
Easy to use, depending on your license is very customizable.
Once the ticket is created adding notes, screenshots and files is really simple and fast
Desvantagens
API or link to CRM directly is really needed
External add on works but with serious limitations.
Old kayako had a voip system to do phone calls
- Setor: Software
- Porte da empresa: 501–1.000 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 8.0 /10
it works but required a lot of enhancements to make it work proper for us
Avaliado em 26/06/2018
Getting us closer to our customers and helping them solving their problems. Kayako delivered that...
Getting us closer to our customers and helping them solving their problems. Kayako delivered that base functionality and more at the time we switched from one of the Atlassian products (2012). Since than we have enhanced to improve out internal workflows. However, there is a lot we would like to see in the near future to shorten ticket work time and able to switch to customer self managment / help for the simple stuff. The more we can get out of the core / base functionality the better it is for us which requires real commitment.
Btw. Industry selection is missing Enterprise software or similar.
Vantagens
As we use Kayako for a long time (since 2012?) you get used to it which makes it difficult answer. Thinking about it stability comes into mind. Beside usual software bugs our system is very stable and reliable and doesn't need much maintenance. We like the new UI that came with classic 4.90 as it gives a modern look. From the feature perspective ticket management works very well for us in general but there isn't a particular feature to high light.
Desvantagens
In first place we are missing the commitment for Kayako classic. Nothing has happened since two years (going to cloud announcement). However, this might change now. There are a lot of things that can be improved like Knowledge Base, File management, workflow, troubleshooting, etc. Back porting some of the new cloud features would be also much appreciated team collaboration, one workflow, etc. Lastly a much better and faster context aware search would help us a lot.
All of this has recently discussed with our new Kayako contacts.
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
The overall experience was ok. It gets the job done. But through the years we ran into some...
Avaliado em 19/06/2018
Vantagens
It brings most, if not all functionality we need. The company still provides an on-premise version of the product. Support has reasonable reaction times, also they most only provide workarounds instead of solid fixes and solutions.
Desvantagens
Kayako feels out-dated all along. After two years of the 7.0 php release it still is not even fully compatible with any php 7.x release and up to today relies on the out-dated php 5.x versions. There are many other issues like the HTML-Mailparsing which have not been fixed completely in years now. Also we know Outlook 20xx do not create great HTML-mails still a lot of customers are using it and it is one the most spread applications in companies. But still the emails are not parsed correctly through Kayako. This should definitely have more priority. The forum is full of long threads and requests about this topic. Many people were upset, because resources were spent on creating a new webinterface instead of fixing basic functionality. Maybe customers should be involved in creating the roadmap for the product or at least help prioritizing issues.

- Porte da empresa: 51–200 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
We've used Kayako for years and it's been great!
Avaliado em 07/11/2017
Great product. Great Support.
Great product. Great Support.
Vantagens
Simple, Easy to Use, Customisable and Good Support. We've used this software for over 6 years now and it's never let us down.
Desvantagens
Some areas could use updating but they're not broken, just need some improvement :) Also the recent pricing increase was expected but of course paying more for something is always a dislike :)

- Setor: Educação superior
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
Kayako has made our jobs far easier and our service users so much more satisfied.
Avaliado em 19/06/2018
Vantagens
Being able to manage incoming emails as tasks that can be assigned to people and then easily marked as complete when done has allowed us to work faster and more efficiently.
Desvantagens
Some of the options could be easier to use. I think that macros, templates and automated replies could be more user-friendly.
Perguntas frequentes sobre o Kayako
Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o Kayako.P: Que tipo de planos o Kayako oferece?
O Kayako oferece os seguintes planos de pagamento:
- A partir de: US$ 30,00/mês
- Modelo de preços: Versão gratuita, Assinatura
- Avaliação gratuita: Disponível
P: Quem costuma usar o Kayako?
Os clientes habituais do Kayako são:
Profissional autônomo, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
P: Em que idioma o Kayako está?
O Kayako está nos seguintes idiomas:
alemão, espanhol, francês, holandês, inglês, italiano, português
P: O Kayako é compatível com dispositivos móveis?
O Kayako é compatível com os seguintes dispositivos:
Android (celular), iPhone (celular), iPad (tablet)
P: O Kayako se integra com quais outros aplicativos?
O Kayako se integra com os seguintes aplicativos:
123FormBuilder, ActiveCampaign, Adobe Commerce, Alchemer, Basecamp, BigCommerce, Campaign Monitor, Chargebee, Chargify, Constant Contact, Dropbox Business, Drupal, Eventbrite, Flowdock, FreshBooks, Geckoboard, GetResponse, GitHub, Gmail, Google Analytics 360, Google Calendar, Google Docs, Google Drive, Google Workspace, HipChat, Hootsuite, HubSpot CRM, Hubstaff, InsightSquared, Intercom, Jira, Joomla, Keap, LinkedIn for Business, Mailchimp, Marketo Engage, Meta for Business, Microsoft Outlook, Nicereply, Nimble, PagerDuty, PayPal, Pipedrive, Pivotal Tracker, Podio, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, Recurly, Salesforce Marketing Cloud Account Engagement, Salesforce Sales Cloud, SalesforceIQ, Shopify, Slack, Stripe, SugarCRM, SurveyMonkey, Teamwork.com, Trello, Twitter/X, Typeform, WooCommerce, WordPress, Wufoo, Xero, Yammer, Zapier, Zoho CRM, Zuora
P: Que nível de suporte o Kayako oferece?
O Kayako oferece as seguintes opções de suporte:
Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Suporte por telefone, Assistência 24/7, Bate-papo
Categorias relacionadas
Veja todas as categorias de software encontradas para Kayako.