Sobre o Keap

Keap, formerly Infusionsoft, helps small businesses grow with three highly customizable plans. Keap Grow This plan for startups and growing small businesses lets you organize everything in one tool, automatically follow up, and deliver the service that wins more business. Keap Pro This step-up plan provides all-in-one CRM, sales and marketing automation software designed for service-based businesses. Keap Pro offers repeatable sales process and marketing campaigns that will keep your business moving forward. Infusionsoft by Keap. Our top-tier offering helps established service-based businesses who need a CRM with advanced sales and marketing automation, and fully customizable campaigns that easily integrate with existing apps. At Keap, we also have a true passion for small business success. We've been in your shoes. Keap started as a small business, and more than 50% of our employees have owned or worked at a small business. Our love for small businesses is at the core of our culture.

Preços a partir de:

US$ 79,00/mês

  • Versão gratuita
  • Teste Grátis
  • Assinatura

Principais benefícios do Keap

CRM: simplify sales activities, qualify and distribute leads, automate sales tasks, view sales and conversion reports, manage opportunities and pipelines, capture leads with web forms, segment customers, manage calendar and tasks, import and manage data, and more.

MARKETING: build relationships with campaigns, follow-up with autoresponders, share content socially, measure results, capture leads with web forms, track results with reports, get personal with behavioral triggers, market offline, and more.

E-COMMERCE: create a storefront and shopping cart, create electronic order forms, sell with discounts, upsells and trials, offer payment plans, trigger post-purchase follow-up, invoice and collect electronically, manage product inventory and fulfillment, grow through affiliate programs, and more.

PAYMENT: fully integrated with Infusionsoft, fast setup and easy to use, transparent pricing, setup to support all handled through Infusionsoft, not another vendor.

AUTOMATION: build smart campaigns, qualify and distribute leads, automate workflow, create smart promo offers, invoice and collect automatically, track and deliver products, create personalized communications, and more.

Porte da empresa

P M G

Implantação

  • Baseado na nuvem
  • Instalação local

Mercados

Austrália, Canadá, Reino Unido, Nova Zelândia, Estados Unidos

Idiomas

alemão, espanhol, francês, hebraico, holandês, inglês, italiano, japonês, português, sueco, árabe

Preços a partir de:

US$ 79,00/mês

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Imagens

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Recursos

Total de recursos do Keap: 144

  • API
  • Acesso para Celular
  • Acompanhamento da atividade do cliente
  • Acompanhamento de atividades
  • Administração de website
  • Agendamento de campanhas
  • Agendamento de tarefas
  • Alertas/notificações
  • Análise de dados de campanhas
  • Análise de dados do atendimento ao cliente
  • Análise de dados preditiva
  • Análise de dados visual
  • Análise de tendências de vendas
  • Arrastar e soltar
  • Atribuição de solicitações
  • Automatização de vendas
  • Automação de marketing
  • Ações ativadas por eventos
  • Banco de dados de contatos
  • Banco de dados do cliente
  • Bate-papo ao vivo
  • Biblioteca de imagens
  • Bloqueador de spams
  • CRM
  • Campanhas gota a gota
  • Campos personalizáveis
  • Captura de leads
  • Carrinho de compras
  • Catalogação/Categorização
  • Cobrança e faturamento
  • Confirmação/lembretes
  • Conformidade com CAN SPAM
  • Contatos compartilhados
  • Conteúdo dinâmico
  • Controle de respostas por e-mail
  • Cálculo de preços e custos
  • Dados em tempo real
  • Distribuição de leads
  • Editor de WYSIWYG
  • Editor de formulários
  • Envolvimento dos leads
  • Escalonamento de solicitações
  • Ferramentas de prospecção
  • Fluxo de trabalho configurável
  • Formulários na Internet
  • Geração de leads
  • Gerenciamento de SEO
  • Gerenciamento de contatos
  • Gerenciamento de e-mails
  • Gerenciamento de faturas
  • Gerenciamento de listas
  • Gestão da atividade de vendas
  • Gestão de assinantes
  • Gestão de calendários
  • Gestão de campanhas
  • Gestão de clientes
  • Gestão de compromissos
  • Gestão de comércio eletrônico
  • Gestão de descontos
  • Gestão de estoques
  • Gestão de leads
  • Gestão de modelos
  • Gestão de pedidos
  • Gestão de promoções
  • Gestão de tarefas
  • Gestão do conhecimento
  • Gestão do fluxo de trabalho
  • Gestão do pipeline
  • Gestão do pipeline de vendas
  • Gestão territorial
  • Histórico do cliente
  • Implantação baseada na web
  • Importação/exportação de dados
  • Indicadores de desempenho
  • Integrações de terceiros
  • Lead Nurturing
  • Lembretes
  • Mapeamento da trajetória do cliente
  • Marcação
  • Marketing de multicanal
  • Marketing de pesquisa
  • Marketing por e-mail
  • Marketing social
  • Modelos de e-mails
  • Modelos personalizáveis
  • Monitoramento
  • Múltiplas campanhas
  • Notificação de leads
  • Opções de publicação
  • Orçamentos/estimativas
  • Otimização de taxas de conversão
  • Pagamentos eletrônicos
  • Painel de atividades
  • Para dispositivos iPad
  • Para o setor de seguro
  • Para organizações e equipes de vendas
  • Para pequenas empresas
  • Para startups
  • Pedidos de vendas
  • Perguntas frequentes (FAQ)
  • Personalização
  • Personalização
  • Pesquisa e filtro
  • Pesquisas do cliente
  • Planejamento de campanhas
  • Portal de autoatendimento
  • Previsão de vendas
  • Priorização
  • Processamento de lotes
  • Processamento de pedidos
  • Projeções
  • Páginas de início/formulários web
  • Qualificação de leads
  • Rastreamento de ROI
  • Rastreamento de cliques
  • Rastreamento de conversão
  • Rastreamento de e-mails
  • Rastreamento de fonte
  • Rastreamento de interações
  • Rastreamento de pedidos
  • Rastreamento de recomendações
  • Rastreamento de relacionamentos
  • Rastreamento de uso de referências
  • Rastreamento de visitantes
  • Rastreamento de visitantes do site
  • Reativo
  • Relatórios de vendas
  • Relatórios do pipeline
  • Relatórios e análise de dados
  • Relatórios e estatística
  • Relatórios em tempo real
  • Reservas online
  • Respondedores automáticos
  • Roteamento
  • Segmentação
  • Segmentação de campanhas
  • Segmentação de clientes
  • Segmentação de leads
  • Sincronização de dados
  • Sistema de calendário ou lembretes
  • Suporte do cliente
  • Testes A/B
  • Widgets
  • XML/RSS

Alternativas

Mailchimp

4,5
#1 alternativa ao Keap
Mailchimp is a marketing automation platform that allows users to create, send & analyze email & ad campaigns, with...

ActiveCampaign

4,6
#2 alternativa ao Keap
Email marketing conectado, automação de marketing, CRM e gestão de contas para empresas que desejam se conectar e...

Salesforce Sales Cloud

4,4
#3 alternativa ao Keap
Diga olá à plataforma de gestão do relacionamento com o cliente (CRM) número 1 do mundo. Gerencie todas as etapas do...

Constant Contact

4,3
#4 alternativa ao Keap
Seja para alcançar mais clientes, vender mais produtos ou simplesmente compartilhar sua paixão com o mundo, o Constant...

Avaliações

Classificação geral

4,1 /5
(1.126)
Relação qualidade/preço
3,8/5
Recursos
4,1/5
Praticidade
3,5/5
Suporte ao cliente
4,0/5

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Ajude os compradores de software! As avaliações de programas ajudam outras pessoas a tomarem melhores decisões.

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Exibindo 5 avaliações de 1.126
Mindy
Classificação geral
  • Setor: Design gráfico
  • Porte da empresa: Profissional autônomo
  • Usado Semanal durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

Great for an all-in-one service

Avaliado em 29/12/2020

I had some great help with getting everything set up and I find the email automation system quite...

I had some great help with getting everything set up and I find the email automation system quite easy to use and understand, which is great as it has gotten me to do a lot more with automation. I have the email lists integrated onto my website optin forms and it's quite simple to see who takes action on the emails that are sent in the automation sequence.

Vantagens

I love that I can segment my clients into different groups to email them directly from Keap, and also do the same with prospective clients and past clients. Having everything in one place makes my life so much easier and streamlined and has encouraged me to do even more than I was before in regards to client communication.

Desvantagens

I had some issues at first with the Keap phone number, but they did get it fixed, although it took quite a while. The one thing that I am missing right now with them is recurring invoicing because I would have to be the one to enter the client's credit card information in order to do that here, so I am still using another product for that.

Wendell
Classificação geral
  • Setor: Publicidade e marketing
  • Porte da empresa: 2-10 funcionários
  • Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

The CRM that Keaps giving

Avaliado em 25/07/2022

Keap is a great CRM that has helped me take my follow up with clients and prospects to another...

Keap is a great CRM that has helped me take my follow up with clients and prospects to another level. As a serial CRM user this is by far the most robust CRM I have used that wasn't 2x the price of Keap.

Vantagens

I love how easy it has been to get this system up and running. Email marketing, scheduling appointment and keeping up with my prospects and clients has been seamless.My favorite feature is the phone number that was included with my plan.

Desvantagens

The invoicing has been rough, some glitches with entering payment information. The appointments feature could use some more flexibility but is overall good.

Alternativas consideradas

ActiveCampaign e Pipedrive

Razões para escolher o Keap

The free version was no longer cutting it, the paid versions were too expensive.

Software anterior

HubSpot CRM

Resposta do Keap

Hi Wendell,
Thank you so much for taking the time to leave a review! I'm so glad to hear that Keap is an affordable and easy to use solution for your business.
I will share your feedback about our appointments and invoicing features with the right teams here so we can create a better experience for our customers.

parag
Classificação geral
  • Setor: Saúde, bem-estar e condicionamento físico
  • Porte da empresa: 2-10 funcionários
  • Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 0.0 /10

Terrible Pathetic After Support

Avaliado em 25/07/2022

Keap messed up all my enquiry forms( without authority) while migrating from Hubspot causing a big...

Keap messed up all my enquiry forms( without authority) while migrating from Hubspot causing a big loss of business. No one answers, no support as I paid 1 yr beforehand. Emails offering discounts for 3 month without fixing the problems they made. No response and support when I wanted to do it at my cost in Australia. Kept giving COVID reasons for staff shortage.No training offered as no one answers emails and calls get transferred in a constant queue. Its a painful 4 months. Utterly unprofessional and unethical.I have lost thousands of dollars of business ruined from running the back end of my website. Please be very careful signing up......

Vantagens

Only the way they lure you into signing up through Keap partners

Desvantagens

No Communication. Zero support. Sign up and forget

Alternativas consideradas

HubSpot CRM

Razões para mudar para o Keap

Keap partner convicted me it is better

Resposta do Keap

Hi Parag,
I'm sorry to hear about your negative experiences. We have scheduled kickstart coaching sessions with you to help you to get you better trained on the application. Feel free to reach out to us with any further issues.

Tammy
Classificação geral
  • Setor: Belas Artes
  • Porte da empresa: 2-10 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 8.0 /10

Large learning curve for Keap

Avaliado em 10/05/2022

Once you learn all the features you see how powerful and helpful this software can be.

Once you learn all the features you see how powerful and helpful this software can be.

Vantagens

The pipeline feature and the ease of moving customers through the pipeline for various actions to occur.

Desvantagens

Without an outside company guiding us there was a large learning curve to learn all of the features.

Alternativas consideradas

Kartra

Razões para escolher o Keap

Suggestion of another marketing company we were working with.

Razões para mudar para o Keap

Strong recommendation from an outside marketing company we were working with.

Resposta do Keap

Hi Tammy,
Thank you so much for taking the time to leave a review. We're happy to hear that Keap's features have assisted with your customer journey. I will share your feedback about the learning curve with our software with the right teams here so we can work to create a simpler experience for our customers. I encourage you to check out our educational resources on our website and lean on our team when you have any specific questions.

Reelika
Classificação geral
  • Setor: E-Learning
  • Porte da empresa: Profissional autônomo
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 6.0 /10

Great for funnels, email list building and collecting payments - all in one

Avaliado em 01/07/2022

Vantagens

Setting up order forms for customers such as payment plans and connecting products with specific payment options.

Desvantagens

High learning curve and it takes some time to get used with it.

Resposta do Keap

Hi Reelika,
Thank you so much for taking the time to leave a review! We're glad to hear Keap is a great all in one software for your business.

Exibindo 5 avaliações de 1.126 Leia todas as avaliações

Perguntas frequentes sobre o Keap

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o Keap.

O Keap oferece os seguintes planos de pagamento:

  • A partir de: US$ 79,00/mês
  • Modelo de preços: Assinatura
  • Avaliação gratuita: Disponível

Keap is available across three pricing plans, outlined below: Lite: $79/month Pro: $159/month Max: $159/month

Os clientes habituais do Keap são:

Profissional autônomo, 2-10, 11-50

O Keap está nos seguintes idiomas:

alemão, espanhol, francês, hebraico, holandês, inglês, italiano, japonês, português, sueco, árabe

O Keap é compatível com os seguintes dispositivos:

Android (celular), iPhone (celular), iPad (tablet)

O Keap se integra com os seguintes aplicativos:

40Nuggets, AdEspresso, Adobe Commerce, AppointmentCore, Arborgold, Automate.io, Bedrock Data, BigCommerce, Birdeye, Bonjoro, Booker, Call Loop, ClicData, Cyfe, Deadline Funnel, Dropbox Business, Eventbrite, FuseDesk, Gmail, GoTo Webinar, Google Calendar, Google Contacts, Google Drive, Graphly, Help Scout, Higher Logic Thrive, Instapage, Interact, Jotform, Justuno, LeadDyno, Leadpages, LeadsBridge, LinkTrust, LiveChat, MOBIT, Mailchimp, Meta for Business, Microsoft Outlook, Mobiniti, Operations Hub, OptinMonster, Picreel, Pipedrive, Privy, Privy, QuickBooks, QuickBooks Online Advanced, QuickTapSurvey, Quickbooks Online, RESULTS.com, Salesforce Sales Cloud, ScheduleOnce, Setmore, Shift4Shop, Shopify, Slack, Slemma, Speak2Leads, Sync2CRM, TenFold, ThriveCart, Trello, Twilio, Typeform, WebMerge, Webgility, WebinarJam, Wisepops, Wistia, WooCommerce, WordPress, Workato, Wufoo, Xero, Zapier, Zen Cart, Zendesk, Zoom Meetings

O Keap oferece as seguintes opções de suporte:

Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Suporte por telefone, Assistência 24/7, Bate-papo

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