Yesware

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Rastreamento de e-mail e inteligência para profissionais de vendas

Sobre o Yesware

Feche mais negócios com o Yesware. Entenda seus clientes potenciais usando dados sobre quando abriram o e-mail, se clicaram no link e quais modelos são mais eficazes. Gaste menos tempo carregando manualmente os dados no seu CRM; o Yesware os sincronizará automaticamente. Seja ainda mais eficaz em sua carreira de vendas.


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Yesware

4,3 (175)
VS.
Mais avaliado

Preço inicial

US$ 19,00
mês
US$ 0,00

Opções de preços

Versão gratuita
Versão de teste gratuita
Versão gratuita
Versão de teste gratuita

Recursos

67
82

Integrações

18
205

Praticidade

4,3 (175)
4,4 (3.955)

Relação qualidade/preço

4,1 (175)
4,3 (3.955)

Atendimento ao cliente

4,0 (175)
4,4 (3.955)

Alternativas

HubSpot CRM

4,5
#1 alternativa ao Yesware
Economize tempo valioso de vendas com o HubSpot CRM que cuida de todos os pequenos detalhes de gravação de chamadas,...

HubSpot Sales Hub

4,5
#2 alternativa ao Yesware
O HubSpot Sales é um conjunto de ferramentas de produtividade e rastreamento de e-mail baseado em caixa de entrada, com...

HubSpot Marketing Hub

4,5
#3 alternativa ao Yesware
O HubSpot Marketing Hub é uma plataforma escalável e completa para marketing de atração, combinando marketing de...

GMass

4,8
#4 alternativa ao Yesware
O GMass é uma extensão do Google Chrome que ajuda empresas a executar campanhas de e-mail em massa pelo Gmail,...

Avaliações

Classificação geral

4,3 /5
(175)
Relação qualidade/preço
4,1/5
Recursos
4,2/5
Praticidade
4,3/5
Suporte ao cliente
4,0/5

Já tem o Yesware?

Ajude os compradores de software! As avaliações de programas ajudam outras pessoas a tomarem melhores decisões.

Exibindo 5 avaliações de 175
Dan
Classificação geral
  • Setor: Publicidade e marketing
  • Porte da empresa: 201–500 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Great tool for sales people.

Avaliado em 27/11/2018

Vantagens

The email tracking is accurate and the mail merge feature is great

Desvantagens

Analytics not very useful. Not much data.

Avaliador Verificado
Classificação geral
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Yesware is an important tool to support my high performance as a sales person

Avaliado em 10/11/2017

Yesware helps me be efficient, effective and productive as a sales rep. I also am able to see...

Yesware helps me be efficient, effective and productive as a sales rep. I also am able to see which emails perform the best (both individual and on a team basis). Knowing when someone opens or clicks an email is great leverage in the sales cycle! I of course never mention this to the prospect, however it allows me to manage my pipeline effectively.

Vantagens

The visibility created from email tracking is extremely useful! I love knowing when someone opens or clicks on an email. In addition, I save a ton of time by using the templates feature. All my emails also sync directly to Salesforce, which saves a ton of time and energy and keeps me organized! Mail Merge and Reporting are also neat, although I use those less frequently.

Desvantagens

The email editing software is a bit wonky on the web, but works great within gmail. That's really the only con I have - everything else is top notch!

Mish
Classificação geral
  • Setor: Fotografia
  • Porte da empresa: 2–10 funcionários
  • Usado Outro durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 0.0 /10

Stay away from this product!

Avaliado em 03/06/2019

Frustrating and out of pocket.

Frustrating and out of pocket.

Vantagens

Its great being able to review if someone has opened your email - IF your email even gets sent!

Desvantagens

- Product does NOT send your scheduled emails & keeps them in your drafts

- Yesware is not able to match their product well enough with Gmail which causes "environmental errors" - Yesware quote. Meaning, Yesware is comfortable moving this issue onto Gmail, the user or bad luck.

- Yesware will not refund your money when they can't inform of why their product did not send

- Yesware templates are more than below average with limited: font selection, size selection or colour coding. Their layout within their templates are completely restricted. This means you cannot upload anything from a photo to a gif without some type error or layout dysfunction.

- Yesware customer service is delayed. If you have a design issue or need guidence they won't respond within 1-2 working days. They attribute this to being based in the USA, however, continue to market towards customers in all times zones.

- Yesware do not permit public google reviews for open disclosure of issues and limitation of their service.

Avaliador Verificado
Classificação geral
  • Setor: Seguros
  • Porte da empresa: 51–200 funcionários
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Praticidade
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

Great Email Activity Tracking!

Avaliado em 13/07/2020

Yesware has more features that what we are currently using such as email campaigns but we are happy...

Yesware has more features that what we are currently using such as email campaigns but we are happy with the way that it syncs Gmail emails to Salesforce as we use Salesforce as our main system of record.

Vantagens

We use Yesware to sync Gmail activity into Salesforce in order to maintain and improve sales team efficiency. Other than one occurrence when a users connection from Yesware to Salesforce unexpectedly dropped, we have had no other issues and the automatic tracking of emails sent and also emails that have been opened, clicked and replied to has proven very beneficial for our company. Yesware send me a weekly report of all tracked email activity from the past 7 days which is a nice feature.

Desvantagens

Yesware did unexpectedly lose the connection to Salesforce for one of our users which resulted in some emails not being included in our reporting, but the Customer Service team were very responsive to investigate.

E'lona
Classificação geral
  • Setor: Relações públicas e comunicações
  • Porte da empresa: 2–10 funcionários
  • Usado Diariamente durante Avaliação gratuita
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Yesware is a life saver and worth every penny

Avaliado em 17/05/2018

Vantagens

So I actually used Yesware when it first came out and merged over to the paid version for a little while. I left my company and didn't need. Now that I have my little side hustle going, I came back to Yesware and can truly say it has been a vital point for email tracking, attachment tracking, setting reply reminders, and using templates. Prospecting hasn't become a pain and I'm in love with the new Appointment feature!

Desvantagens

I don't have any "Cons," but more so a gripe. Yesware's only CRM integration is with Salesforce. I'm a solopreneur and Salesforce is way too big for me. I use a different, free, CRM that suits my needs and it's a popular CRM that has many other integrations... except Yesware. It would be nice to be able to integrate with Yesware with other CRMs. The only way to "integrate" is to save outbound emails via bcc with your CRM's custom email that will sort your emails inside of the CRM.

Exibindo 5 avaliações de 175 Leia todas as avaliações

Perguntas frequentes sobre o Yesware

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o Yesware.

O Yesware oferece os seguintes planos de pagamento:

  • A partir de: US$ 19,00/mês
  • Modelo de preços: Versão gratuita, Assinatura
  • Avaliação gratuita: Disponível

Os clientes habituais do Yesware são:

Profissional autônomo, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000

O Yesware está nos seguintes idiomas:

inglês

O Yesware é compatível com os seguintes dispositivos:

O Yesware se integra com os seguintes aplicativos:

Batchbook, DocSend, Gmail, Google Calendar, Google Workspace, Highrise, Insightly, LinkedIn Sales Navigator, Microsoft 365, Microsoft Outlook, Microsoft Teams, NetSuite, Nutshell, Pipedrive, Relenta, Salesforce Sales Cloud, SugarCRM, Zoom Meetings

O Yesware oferece as seguintes opções de suporte:

Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Suporte por telefone, Bate-papo

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