Operations Hub

Operations Hub
Sobre o Operations Hub
O PieSync cuida da sincronização de seus contatos entre seus aplicativos favoritos na nuvem de forma bidirecional e em tempo real para que você possa se concentrar na construção de seu negócio. A solução funciona em segundo plano, capacitando seu SaaS Stack com pontes feitas sob medida entre aplicativos baseados na nuvem.
Isso significa que você tem acesso às informações mais atualizadas do cliente, não importa onde você esteja ou quem inseriu os dados.
– É uma configuração de 3 minutos: comece a avaliação gratuita sem compromisso (não é necessário cartão de crédito). Selecione os aplicativos que deseja conectar (dê uma olhada nos aplicativos oferecidos), configure a conexão e, em seguida, clique em "Iniciar sincronização".
– Você pode personalizar sua sincronização: você pode alterar a direção da sincronização, criar filtros para gerenciar subconjuntos de contatos, sincronizar exclusões ou cancelamentos de assinatura e selecionar um dos seus aplicativos para ser o banco de dados central. Você também pode pausar a sincronização a qualquer momento.
Aqui estão alguns aplicativos em nuvem aos quais o PieSync atualmente se integra (um novo aplicativo é adicionado a cada semana, portanto, fique ligado se o seu ainda não estiver listado):
Smartphone:
* Google Contacts
* iCloud
* FullContact
* Outlook 365
CRM:
* 1CRM
* Act! 365
* Act! Nuvem Premium
* Agile CRM
* AllClients
* amoCRM
* Apptivo
* Batchbook
* bexio
* BigContacts
* Bitrix24
* Brivity CRM
* Capsule CRM
* Clio
* CompanyHub
* ConnectWise Manage
* Daylite
* EfficyCRM
* EspoCRM
* Freshsales
* GreenRope
* Highrise
* HubspotCRM
* Infusionsoft
* Insightly
* LeadMaster
* Less Annoying CRM
* Livespace
* Membrain
* Microsoft Dynamics 365
* Nimble
* Nutshell
* OnePage CRM
* Odoo 10
* Office 365 Outlook.com
* Pipedrive
* Pipelinedeals
* Pipeliner CRM
* Podio
* Propeller CRM
* ProsperWorks
* Rex
* Salesflare
* Salesforce
* Salesforce IQ
* Salesmate
* SalesSeek
* Sellf
* Sugar CRM
* Teamleader
* weclapp
* Workbooks
* Vtiger CRM
* Zendesk Sell (antigo Base CRM)
* Zoho CRM
Aplicativos de marketing:
* ActiveCampaign
* ActiveDEMAND
* Autopilot
* Benchmark
* BombBomb
* Campaign Monitor
* Campaigner
* Constant Contact
* ConvertFox
* Drip
* Dotmailer
* Emma
* Hub
* Hubspot
* Infusionsoft
* LeadSquared
* MailChimp
* MailerLite
* MailUp
* Marketo
* Mautic
* Microsoft Exchange
* SendGrid
* SendinBlue
* Sharpspring
* GetResponse
* Ontraport
* Pardot
* Robly
* TractionNext
* Unbounce
* Wishpond
Suporte ao cliente:
* Clarabridge CX Social
* Crisp
* Desk
* Groove
* Freshdesk
* Front
* Help Scout
* Intercom
* Kustomer
* Mojo Helpdesk
* Re:amaze
* Teamwork Desk
* Zendesk
Prospecção:
* Facten
* LionDesk
* MyPhoner
* NoCRM.io
* Outreach
* PersistIQ
* Prospect.io
* SalesLoft
* Woodpecker
VoIP:
* Aircall
* PhoneBurner
* RingCentral
Aplicativos de contabilidade:
* Chargebee
* Debitoor
* Easybill
* FreeAgent
* FreshBooks
* FreshBooks Classic
* Invoiced
* Invoice Ninja
* Quickbooks
* FastBill
* Recurly
* Sage Live
* Sage One
* Stripe
* Xero
* Zoho Books
* Zoho Invoice
Geração de leads:
* Facebook Lead Ads
* SurveyMonkey
Imóveis:
* Contactually
* Dotloop
* FollowUpBoss
* Pipedrive
Comércio eletrônico:
* BigCommerce
* Shopify
* ShipStation
Gestão:
* APROPLAN
* ERPNext
* Planyo
* Teamwork Projects
Limpeza de dados:
* DataValidation
FinTech:
* FinFolio
Planejamento de eventos:
* Eventbrite
Arrecadação:
* Classy
Análise de contatos:
* Mixpanel
Recrutamento:
* Zoho Recruit
Estoque:
* Cin7
Principais benefícios de ter seus contatos em sincronização bidirecional entre aplicativos em nuvem:
– Não mais contatos duplicados
– Economia do tempo gasto na entrada de dados
– Não mais importação/exportação de seus contatos
– Compartilhar contatos com a equipe
– Todos os contatos disponíveis em seu smartphone
– Evita erros manuais
– Configure e esqueça (demora cerca de 5 minutos para configurar sua sincronização)
Para mais informações, acesse www.piesync.com ou entre em contato pelo e-mail [email protected].
Imagens



Está em dúvida sobre o Operations Hub?
Compare com uma alternativa popular
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
Alternativas
Zoho CRM

Mailchimp

ActiveCampaign

Make

Avaliações
Já tem o Operations Hub?
Ajude os compradores de software! As avaliações de programas ajudam outras pessoas a tomarem melhores decisões.

- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
The easiest way of setting up two-way contact synchronisation between apps
Avaliado em 09/01/2018
Quick and easy two-way synchronisation of contacts between cloud products.
Quick and easy two-way synchronisation of contacts between cloud products.
Vantagens
It's easy to set up and use. The website GUI is simple to follow and allows you to connect 3rd party contact apps to each other for two-way synchronisation.
I use PieSync to keep the contacts in my two Google accounts -- personal and work -- in sync.
I also use PieSync to keep my Customer Relationship Management (CRM) package -- Nimble -- in sync with Google's G Suite and visa versa.
Bottom line -- it just works, and it works well!
Desvantagens
I have a large number of contacts (3000+) so the pricing for synchronisation starts to become an issue.
Resposta do HubSpot
Hi Richard,
Thank you for this great review. Good to hear that you are using PieSync to keep Nimble in sync with Google. If you have any questions about our pricing, don't hesitate to send an email to our support team, they would be happy to help you.
Thanks,
Ewout

- Usado Semanal durante Mais de um ano
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 8.0 /10
Works Great for Syncing Contacts - No Better Solution
Avaliado em 08/01/2018
We are able to sync contacts between our multiple SaaS accounts without conflicts in data.
We are able to sync contacts between our multiple SaaS accounts without conflicts in data.
Vantagens
We are regularly using automation at our company and for our clients. Having proper 2-way sync is tough to come across for all of the SaaS that we are currently using. In some instances, we have made Zapier work to give at least 1-way sync, which is still required at times, but when possible, we definitely use PieSync for our syncing needs.
Desvantagens
I have some SMB clients that have a lot of contacts but they are still a very small company. The pricing does start to get pretty expensive especially if 99% of the contacts dont actually change on a regular basis. If you have 100k people in your CRM over time, even if you arent touching most of them, you have to pay for a pretty high tier to keep them synced.
Selective sync is good in this regard if you dont want everyone in your CRM to be synced to say your Help Desk for example, but there are scenarios where this can get pretty expensive.
Resposta do HubSpot
Hi Alex,
Thank you for this great review. Happy to hear that we are to help you syncing contacts. And contacts are just the beginning of what we'd like to sync for you :) If you have any questions about our pricing, don't hesitate to reach out to our support team, they would be happy to help you out.
Thanks,
Ewout
- Setor: Publicidade e marketing
- Porte da empresa: 501–1.000 funcionários
- Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 6.0 /10
Not so friendly CRM
Avaliado em 15/07/2021
Do not like it, I find it robust, with lots of steps to create opportunities.
Do not like it, I find it robust, with lots of steps to create opportunities.
Vantagens
It is very visual, vibrant, it shows you all the leads related to an account
Desvantagens
The way to generate opportunities is so much easier on other programs, and it does not have as much information as SalesForce.

- Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
Fantastic Syncing Solution, Excellent Customer Support
Avaliado em 08/01/2018
It has saved us an enormous amount of time, and allows us to sync between our CRM solution and...
It has saved us an enormous amount of time, and allows us to sync between our CRM solution and MailChimp with ease, something that was incredibly difficult to do with our previous CRM solution.
Vantagens
PieSync has made it incredibly easy for us to sync groups between Prosperworks (our CRM solution) and MailChimp. We use tags in Prosperworks that indicates which groups we want to sync, and then send targeted campaigns to those groups in MailChimp. PieSync is extremely clear, and allows users to build sync solutions using a step by step prospers that is very intuitive.
Desvantagens
The only downside is that it is not cheap. If it was half the price, it would be even better, but to be honest, it is so valuable, at least for our needs, that we are willing to pay it.
Resposta do HubSpot
Hi Robert,
Thank you for your awesome review. Our team will be really happy after reading your feedback. Great to hear that we have been able to save you time so you can focus on your core business. Don't hesitate to reach out to support if you have any questions about our pricing.
Thanks,
Ewout

- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
PieSync does what data connectors do not do. It actually syncs your contacts!
Avaliado em 08/01/2018
Vantagens
That it actually syncs and that it works consistently! No triggers are needed although you can set rules. Set it and forget it :)
Desvantagens
Nothing really, While I feel that it is quite simple to use, if anything it is too flexible (multiple rules, ability to sync to and from more than one platform). While valuable, this might be intimidating to some users.
Resposta do HubSpot
Hi Craig,
Thank you for this great review. Great to hear that we have been able to help you with syncing contacts. And that's only the start of our plan ;) Stay tuned for some mayor improvements.
Thanks,
Ewout
Perguntas frequentes sobre o Operations Hub
Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o Operations Hub.P: Que tipo de planos o Operations Hub oferece?
O Operations Hub oferece os seguintes planos de pagamento:
- A partir de: US$ 50,00/mês
- Modelo de preços: Versão gratuita, Assinatura
- Avaliação gratuita: Disponível
P: Quem costuma usar o Operations Hub?
Os clientes habituais do Operations Hub são:
Profissional autônomo, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
P: Em que idioma o Operations Hub está?
O Operations Hub está nos seguintes idiomas:
alemão, espanhol, francês, holandês, inglês, italiano, japonês, português
P: O Operations Hub é compatível com dispositivos móveis?
O Operations Hub é compatível com os seguintes dispositivos:
P: O Operations Hub se integra com quais outros aplicativos?
O Operations Hub se integra com os seguintes aplicativos:
ActiveCampaign, Adobe Commerce, Aircall, Airtable, BigCommerce, Brevo, Bullhorn ATS & CRM, Constant Contact, Freshdesk, Freshsales, Google Contacts, HubSpot CRM, HubSpot Marketing Hub, HubSpot Sales Hub, HubSpot Service Hub, Intercom, Keap, Mailchimp, Microsoft 365, Microsoft Outlook, Mindbody, NetSuite, Nimble, RingEX, SMS Reviews, SalesLoft, SquaredUp, Stripe, Xero, Zendesk Suite, Zoho CRM
P: Que nível de suporte o Operations Hub oferece?
O Operations Hub oferece as seguintes opções de suporte:
Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Suporte por telefone, Assistência 24/7, Bate-papo
Categorias relacionadas
Veja todas as categorias de software encontradas para Operations Hub.