Geckoboard

4,6 (116)
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Software de painel de negócios rápido e fácil de configurar para TVs

Sobre o Geckoboard

O Geckoboard é um software de painel de escritório de tela grande rápido e fácil de configurar. Criado para equipes de suporte ao cliente, vendas, marketing, produtos e comércio eletrônico de empresas on-line, para que elas obtenham uma visão em tempo real das principais métricas e do progresso das metas e otimizem o trabalho para atingir essas metas e reagir a problemas mais rapidamente. É uma declaração imperdível de intenção e propósito.

O Geckoboard pode ser configurado em minutos, pois se conecta diretamente às ferramentas que você usa todos os dias. Basta escolher suas métricas e como deseja que elas sejam visualizadas. Não é necessário ter um desenvolvedor. Os conectores de dados incluem Salesforce, Zendesk, Spreadsheets, Google Analytics, Hubspot, Intercom, Mailchimp e Mixpanel.

A funcionalidade de gerenciamento de tela também garante que você possa transmitir painéis com rapidez e facilidade para uma TV de escritório com tela grande e editar quais painéis serão exibidos remotamente. Os painéis de controle são projetados para maximizar a clareza à distância, de modo que você possa ver o progresso em relação às principais métricas e metas com uma simples olhada.


Imagens

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Geckoboard

4,6 (116)
VS.
Mais avaliado

Preço inicial

US$ 44,00
mês
US$ 25,00
mês

Opções de preços

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Versão de teste gratuita
Versão gratuita
Versão de teste gratuita

Recursos

56
77

Integrações

69
44

Praticidade

4,6 (116)
4,2 (330)

Relação qualidade/preço

4,3 (116)
4,3 (330)

Atendimento ao cliente

4,7 (116)
4,1 (330)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Alternativas

Zoho Analytics

4,4
#1 alternativa ao Geckoboard
O Zoho Analytics é uma plataforma de análise e BI de autoatendimento que ajuda os usuários a obterem novos insights a...

Google Data Studio

4,5
#2 alternativa ao Geckoboard
O Google Data Studio é uma solução de visualização de dados e geração de relatórios baseada na nuvem que permite aos...

Grow

4,5
#3 alternativa ao Geckoboard
Grow é um software que torna simples para as empresas conectar dados e insights de superfície para que todos possam...

Tableau

4,6
#4 alternativa ao Geckoboard
Como líder confiável em análise, o Tableau ajuda as pessoas e organizações a se tornarem mais orientadas a dados.

Avaliações

Classificação geral

4,6 /5
(116)
Relação qualidade/preço
4,3/5
Recursos
4,3/5
Praticidade
4,6/5
Suporte ao cliente
4,7/5

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Exibindo 5 avaliações de 116
Mizanur Rahman
Mizanur Rahman
Classificação geral
  • Setor: Publicidade e marketing
  • Porte da empresa: 2–10 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 8.0 /10

Easy dashboard solution.

Avaliado em 08/02/2023

The experience with Geckoboard will depend on an organization's specific needs and requirements,...

The experience with Geckoboard will depend on an organization's specific needs and requirements, and it is recommended to carefully evaluate the tool to determine if it is a good fit for their data visualization needs. The ease of use and customization options, make it simple to create visually appealing and informative dashboards. Real-time updates and integration with multiple data sources are also highly valued features.Geckoboard can be expensive compared to other dashboard tools, and that it may have limited data storage capacity and data manipulation features.

Vantagens

It is possible to create dashboards that automatically refresh. The people in the office love it because they don't have to look for a report in our CRM. The people in the warehouse don't have access to a computer so they love it. It keeps them on task and allows them to plan.

Desvantagens

Some of the integrations do not have enough support. We're working on the documentation for pushing our own data in, but it's a little hit-and-miss, but it seems to be going ok.

Nitin
Classificação geral
  • Setor: Software
  • Porte da empresa: 201–500 funcionários
  • Usado Mensal durante 1 a 5 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Praticidade
  • Probabilidade de recomendação 6.0 /10

Great Experience, but Could Use More Features and Customizations

Avaliado em 27/04/2024

Vantagens

I really enjoyed using Geckoboard because it was super easy to use. The website was simple to navigate, and I didn't need any special skills to set up and show my data. They had ready-made designs that made it easy for me to display important numbers and graphs in a way that looked nice. It was also great that Geckoboard could connect to different data sources and show me real-time updates, so I always had the latest information at my fingertips.

Desvantagens

Geckoboard could use more features and options for customization. Compared to other tools like Power BI or Tableau, Geckoboard didn't have as many advanced tools for analyzing data or changing how things looked. I wished I could make more complicated charts and do special calculations.

Kristian
Classificação geral
  • Setor: Publicidade e marketing
  • Porte da empresa: 11–50 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 7.0 /10

We have used Geckoboard and its good, but lack some connectors. More connectors to Office365...

Avaliado em 19/12/2022

Good, Always very helpful support. For now we are not use it, but we will use it again if there are...

Good, Always very helpful support. For now we are not use it, but we will use it again if there are more connectors to Office365, The platform we use a lot

Vantagens

Easy to use and looking good without lot of Work. Give it 10 min and you are up and running. And some days if you want to use more advance features.

Desvantagens

More connectors and also lack of custom data to extract. But I think its not only a Geckobord problem. Its lack of API information from the sources?

Stephen
Stephen
Classificação geral
  • Setor: Maquinário
  • Porte da empresa: 11–50 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

Fantastic tool to anyone that manages a business

Avaliado em 14/06/2022

I love Geckoboard. Its helped me manage the business with so much ease. I only need to glance at...

I love Geckoboard. Its helped me manage the business with so much ease. I only need to glance at the screen I have hanging on the wall to know the health of the business and customer demands.

Vantagens

Easy or implementation and use. Once its set up you can forget about it. It will run itself

Desvantagens

It was easy to integrate. You will be fine if you have basic/intermediate computer skills.

Resposta do Geckoboard

Thanks so much for this lovely review Stephen!

Esa
Esa
Classificação geral
  • Setor: Software
  • Porte da empresa: 11–50 funcionários
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Chat-based customer support second to none - friendly and inviting app

Avaliado em 26/01/2018

Stellar customer support, easy to use user interface, a lot of support for 3rd party analytics...

Stellar customer support, easy to use user interface, a lot of support for 3rd party analytics apps. App that keeps getting more features - app is alive development-wise and trustworthy.

Vantagens

I believe the best aspect of the app is the in-browser chat support. I've received so much support and suggestions and advice from them that I've never experienced such prompt and helpful customer support before with any app. I've been asked to check out new features in a demo, too, which was wonderful - after a few months, the features in the demo were added to the app itself.

I feel like there is a good reason to reach out to the customer support team and ask for features, as they seem open to them - this is not a company run by shark-like salesmen/saleswomen, but a developer-led company - where things that are difficult to do are eventually made easier to accomplish, and so on.

I've received such stellar customer support from people and all others that I'm really quite awed. You're doing very, very well.

I know Geckoboard will keep on becoming a better app, little by little, and that is a good feeling to have.

Desvantagens

There are limitations to Geckoboard - I might not always be able to find a solution that suits me the best way - there are always some ways to improve the workflow - but the way the customer support listens to use and implements features or provides help pretty much negates any cons I might have with it.
One thing maybe is that I'm not able to "park" a dashboard so that it's settings are kept safe even though I have downgraded from two dashboards to one dashboard.

And another is that there is no way to select multiple objects and copy them to another dashboard quickly.

But my experience overall has been that if I ask for something, and it's not there, it might get implemented in the future.

Another thing is that I was getting errors from MixPanel, but was not able to see what the error was - this is another thing that can be improved from Geckoboard aspect, it's not a con it's just a missing feature that could be implemented in the future.

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Perguntas frequentes sobre o Geckoboard

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o Geckoboard.

O Geckoboard oferece os seguintes planos de pagamento:

  • A partir de: US$ 44,00/mês
  • Modelo de preços: Versão gratuita, Assinatura
  • Avaliação gratuita: Disponível

Os clientes habituais do Geckoboard são:

2–10, 11–50, 51–200, 201–500

O Geckoboard está nos seguintes idiomas:

inglês

O Geckoboard é compatível com os seguintes dispositivos:

O Geckoboard se integra com os seguintes aplicativos:

ActiveCampaign, Airbrake, Aircall, Amazon CloudWatch, Amazon EC2, Amazon Redshift, Amplitude, AppFigures, Baremetrics, Buffer, Campaign Monitor by Marigold, ChartMogul, Chartbeat, ClickUp, Copper, Delighted, Dixa, Dotdigital, Flurry, FreshBooks, Freshdesk, Freshservice, GitHub, GoSquared, Google Ads, Google Analytics 360, Google Calendar, Google Sheets, Gorgias, Help Scout, Heroku, Highrise, HubSpot CRM, Instagram, Intercom, Jira, Klaviyo, LinkedIn for Business, Mailchimp, MariaDB, Meta for Business, Microsoft Excel, Mixpanel, MySQL, New Relic, PagerDuty, PayPal, Pingdom, Pipedrive, Pivotal Tracker, PostgreSQL, ProfitWell, Recurly, Salesforce Sales Cloud, SatisMeter, SendGrid, Shopify, Snowflake, Stripe, Trello, Twilio, Wistia, YouTube, Zapier, Zendesk QA, Zendesk Suite, Zendesk Talk, data.ai Intelligence, monday.com

O Geckoboard oferece as seguintes opções de suporte:

Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Assistência 24/7, Bate-papo

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