TrekkSoft

TrekkSoft
Sobre o TrekkSoft
O software de reservas TrekkSoft permite criar um site personalizado da marca, onde é possível descrever produtos, publicar estoque ao vivo, promover produtos, oferecer descontos e aceitar pagamentos.
O Trekksoft fornece acesso por dispositivo móvel a informações de reservas em tempo real para os usuários finais, atendentes e funcionários a qualquer momento. O software de reserva pode ser integrado ao site por meio de um widget integrado.
É possível usar o gerenciador do TrekkSoft Channel para exibir excursões e atividades em parceiros de distribuição do setor, além de vender em sites de outros fornecedores ou permitir a venda de passeios de terceiros em seu site.
A TrekkSoft oferece uma solução de gestão de viagens a empresas de turismo para ajudar a gerenciar as operações de back-end e interfaces de comércio eletrônico. Com a criação de um site próprio da marca, juntamente com a capacidade de integrar o TrekkSoft a outros sites, é possível criar uma experiência do usuário mais eficiente e personalizada.
Com a concessão de direitos do usuário e permissões de acesso, é possível usar o TrekkSoft para vender a agentes, bem como fazer alterações no site por meio de uma ferramenta de gerenciamento de conteúdo (CMS) simples de usar.
O TrekkSoft é compatível com dispositivos móveis, para que agentes, clientes e representantes possam vender, organizar e pagar por excursões diretamente por dispositivos móveis. A API do TrekkSoft pode ser usada para incorporar o aplicativo a outros sistemas e plataformas. Crie integrações com Facebook e Google Ads e use ferramentas promocionais, como códigos de desconto, para atrair novos clientes.
Anuncie passeios e atividades no mercado do TrekkSoft, o TrekkMarket, e use o software para processar pagamentos online. O gateway de pagamento do TrekkSoft é seguro e efetua transferências semanais à sua conta bancária. O Trekksoft também pode ser incorporado a outros gateways de pagamento.
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Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
Alternativas
Bókun

Stripe

Rezdy

Shopify

Avaliações
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Ajude os compradores de software! As avaliações de programas ajudam outras pessoas a tomarem melhores decisões.
- Setor: Serviços de Facilities
- Porte da empresa: 2–10 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de um ano
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 0.0 /10
ex cliente , não satisfeito
Avaliado em 01/06/2022
contratei a versão gratuita, como não vendia passei para versão PRO...não ajudou
então voltei para...
contratei a versão gratuita, como não vendia passei para versão PRO...não ajudou
então voltei para versão gratuita...eles simplesmente tiraram meu site do ar ...sem comunicação antecipada
para recuperar o conteúdo do site tive que pagar.....
ENTÃO VERSÃO GARTUITA É PARA INGLÊS VÊR.......
Vantagens
versão gratuita e pela propaganda, achava que ajudariam nas vendas
Desvantagens
taxas de serviço, a maneira que eles tiraram o meu site dor ar
Resposta do TrekkSoft
Dear Luciano,
We are sorry to hear that your experience was not successful with TrekkSoft.
We always try to give to our merchants satisfactory solutions, unfortunately sometimes is not possible. We apologize for that.
Please do not hesitate to contact us if you need any assistance.
Best.

- Setor: Publicidade e marketing
- Porte da empresa: 11–50 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 9.0 /10
Great booking management system
Avaliado em 06/04/2021
We are very happy with Trekksoft. Their customer support is great, they accompanied with a lot of...
We are very happy with Trekksoft. Their customer support is great, they accompanied with a lot of patience during the integration process, which is something rare to find.
Vantagens
Easy to customize and integrate to a very complex itinerary system which opens or closes routes on real time by demand. The platform flexibility and great customer service by Trekksoft team were key for us to decide to integrate the platform for one of our clients. Furthermore, the integrated payment gateway was also a great feature.
Desvantagens
Channel Manager feature. OTA's have never worked for our business model and because of our flexibility business model, is hard to update our inventory in real-time
Alternativas consideradas
RezdyRazões para mudar para o TrekkSoft
Support in our native language (Spanish)Resposta do TrekkSoft
Hola Diego,
Gracias por tu review!
We are really happy to see that you are so far successful with our system and satisfied with our service.
Your feedback is always welcome as it helps us to improve. Sorry to hear that you can't use at the moment our channel manager but rest sure that if at some point you decide to connect it by having more standard products, we will be more than happy to assist you.
We are looking forward to many more years of partnership.
If there is anything we can assist you with, please feel free to reach out to us.
Best,
Your TrekkSoft Team

- Setor: Software
- Porte da empresa: 11–50 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de um ano
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
It Actually Works Consistently!
Avaliado em 05/11/2017
Vantagens
The ability to have an integrated webpage, booking system, and reservation support system all in one, saves so much time and money. Change your schedule? Add a trip? Change it once, immediately updated on the webpage, etc. Support has been very friendly, and unlike other systems, the system works consistently. It calculates taxes correctly. It keeps a complete reservation history - no trying to guess what happened or why. We looked around a lot, made a couple of changes to what we used. This is the best by a long shot. And more comprehensive.
Desvantagens
The system has a lot of flexibility - so you will probably go through a few tweaks until you find the mix of options you prefer. There may not be a simple 1-2-3 setup guide that fits your particular operations, but chances are it WILL do what you want. It will never lose information on you, and they are good at fixing/adding tools that the user base requests. The platform technology is modern, clean interface, interfaces with the big reservation portals (Viator, etc).
Resposta do TrekkSoft
Hi Francesca ,
Thank you for taking the time to leave a review of your experience so far. We are delighted to hear of your success with TrekkSoft.
Your account manager Renan is available for you if needed anytime.
Thanks ,
The TrekkSoft Team
- Usado Diariamente durante Mais de um ano
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 2.0 /10
Mostly horrible.... No idea how much money our business has lost because of the systems...
Avaliado em 26/10/2017
Vantagens
Two of the salesperson, are really nice and even try to help but many times it is a technical issue that they cannot solve, and that it simplifies having to send confirmation emails manually, or follow up emails and that we can create fields to get some information about our clients to be properly prepared for the type of guest coming.
Desvantagens
What I like least...here is the list:
-No quality customer service or person to speak to (especially on weekends which are our busiest days)
-A little mistake can be nearly impossible to fix easily without having to do HOURS of work to fix it.
-The calendar online fits HORRIBLY on an iphone (where most of our bookings are done) and many of our customers say they cannot book, but it's just likely that it is not obvious that you have to scroll or click.
-Tons of bugs that have prevented customers from booking.
-Guests tell us all the time they cannot book
-Paypal doesn't work sometimes
-The app has to be shut down and reopened to be accurate
-The app has TERRIBLE and limited functionality
-We see people that are trying to book all the time and don't - but we have no idea if it's because they can't or just get frustrated and give up.
-I don't think that anyone from the technical department asks for feedback from non-trekksoft users who aren't accustomed to how the app works (try asking people to use it off the street)
-Clients complain that confirmation emails go to spam
Honestly, with all the issues we've had, I am surprised they are in business. To me, all the problems we have had is completely UNACCEPTABLE for a business that is supposed to help augment and simplify your business process. I have to CONSTANTLY do test bookings and be monitoring to be sure there are not problems. This takes hours per week of supervision and creates sooo much stress. The worst part, is no one probably has any idea how much business they are losing unless you spend all your time monitoring it. Don't waste your time or money with them...do your research and go elsewhere.

- Porte da empresa: 11–50 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de um ano
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
Trekksoft help me to find new way to connect with huge potential customers through internet
Avaliado em 28/03/2018
Vantagens
Trekksoft is fine booking engine, good for SEO, secure and easy to use system. Moreover, this is a travel platform for local travel agency to share their best tour product with their best price to over the world
Desvantagens
Trekksoft should have a contract with other big company such as Agoda, Skyscaners or Amadeus ... then share the sub contract to other Trekk users as the program of Google Adsense. My idea is to maximize the benefit of the Trekk users and help the trekk user 'web more interesting with much more value information. If the trekk user are the big companies, they can do themself easily to contact and link to other platform to maximize benefit, but for the small company, it will take more time.
Resposta do TrekkSoft
Hi An Bui ,
Thank you for taking the time to leave a review of your experience so far. We are delighted to hear of your success with TrekkSoft.
The TrekkSoft Team
Perguntas frequentes sobre o TrekkSoft
Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o TrekkSoft.P: Que tipo de planos o TrekkSoft oferece?
O TrekkSoft oferece os seguintes planos de pagamento:
- Modelo de preços: Versão gratuita, Assinatura
- Avaliação gratuita: Disponível
P: Quem costuma usar o TrekkSoft?
Os clientes habituais do TrekkSoft são:
Profissional autônomo, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
P: Em que idioma o TrekkSoft está?
O TrekkSoft está nos seguintes idiomas:
alemão, espanhol, francês, holandês, inglês, italiano, português
P: O TrekkSoft é compatível com dispositivos móveis?
O TrekkSoft é compatível com os seguintes dispositivos:
Android (celular), iPhone (celular), iPad (tablet)
P: O TrekkSoft se integra com quais outros aplicativos?
O TrekkSoft se integra com os seguintes aplicativos:
Braintree, Google Analytics 360, Google Calendar, Joomla, Meta for Business, PayPal, Stripe, Wix, WordPress, Zapier, Zendesk Suite
P: Que nível de suporte o TrekkSoft oferece?
O TrekkSoft oferece as seguintes opções de suporte:
Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Suporte por telefone, Bate-papo
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