
Sobre o Tracker
O software de suporte e atendimento ao cliente da PhaseWare é uma solução totalmente configurável projetada para otimizar fluxos de trabalho, automatizar processos comerciais, fazer uso total de uma poderosa base de conhecimento e fornecer excelentes ferramentas para medir o desempenho e a eficiência do agente.
O Tracker, o principal produto de suporte ao cliente da PhaseWare, proporciona a melhoria da produtividade e o desempenho dos agentes, fornecendo a eles uma única interface de usuário para gerenciar informações de clientes, priorizar casos, descobrir históricos de casos, pesquisar soluções, gerenciar tarefas e alertas, encaminhar casos e supervisionar o desempenho geral.
Os clientes se beneficiam do ambiente simplificado de experiência de atendimento ao cliente que o Tracker permite. Oferecer aos clientes uma experiência mais consistente e eficaz resultará em maior satisfação, retenção e fidelidade do cliente.
De maneira geral, sua empresa terá como benefícios melhorias de desempenho e produtividade do agente, transparência na geração de relatórios sobre métricas de desempenho e tendências do cliente, além de maior responsabilidade em cada etapa do processo de suporte ao cliente.
QUEM SOMOS
A PhaseWare é uma empresa de aplicativos de software de suporte e atendimento ao cliente que oferece uma solução financeiramente viável. O PhaseWare Tracker permite que os clientes gerenciem melhor os processos de negócios, reduzam as despesas operacionais e aumentem significativamente a eficácia e a qualidade do atendimento ao cliente.
Os empreendedores Randall Nelson e Hoyt Mann fundaram a PhaseWare para atender às necessidades historicamente carentes das pequenas e médias empresas (PME). O PhaseWare Tracker foi desenvolvido com tecnologia altamente escalável e padrão do setor, arquitetura aberta, APIs integradas para aplicação com sistemas existentes e modelos de entrega flexíveis (na nuvem ou no local).
O pacote de produtos do PhaseWare Tracker inclui PhaseWare Tracker Desktop, Tracker Beyond, Tracker Mobile, PhaseWare Event Engine, PhaseWare Self-Service Center, SSC Mobile e Tracker Screen Designer. Com esses aplicativos, o PhaseWare Tracker suporta as seguintes soluções:
• Suporte e atendimento ao cliente
• Gestão de reclamações
• Suporte técnico
• Acompanhamento de problemas
• Gestão do conhecimento
• Autoatendimento do cliente
• Bate-papo ao vivo
A PhaseWare oferece soluções de suporte e atendimento ao cliente intuitivas e acessíveis que criam uma vantagem competitiva real para as PME. O Tracker Suite foi criado para otimizar seus esforços para atender, dar suporte, reter e maximizar o valor de cada cliente.
Imagens







Está em dúvida sobre o Tracker?
Compare com uma alternativa popular
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
Alternativas
Zendesk Suite

Freshdesk

Zoho Desk

Vision Helpdesk

Avaliações
Já tem o Tracker?
Ajude os compradores de software! As avaliações de programas ajudam outras pessoas a tomarem melhores decisões.

- Setor: Software
- Porte da empresa: 51–200 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de um ano
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Praticidade
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
Great case tracking UI
Avaliado em 12/04/2019
Vantagens
The ability to create parent and child cases with ease. Updating each case is simple also.
Desvantagens
The outlook integration is cumbersome, but the integrated email is great.
- Setor: Varejistas
- Porte da empresa: 10.000+ funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 8.0 /10
Tracker Beyond our expectations
Avaliado em 23/03/2017
We have been using Tracker as our customer support interface with our customers for over 5 years...
We have been using Tracker as our customer support interface with our customers for over 5 years now. It gives us the ability to evolve the interactive relationship between the Support staff and our customers. Multiple reports, both standard and custom have given up the insight into the issues that our customers see while using our products in their day to day operations. It has helped to provide direction of our product growth while addressing the needs of the customer.
From an internal prospective, it gives a real time look at the performance and through put of our organizations. Helping to identify areas for improvement as well as staffing requirements for short term relief as well as long term growth.
Tracker on Demand and Tracker Beyond have helped to make the relationship with our customers a more manageable one with historical data and real time look at their needs.
Vantagens
Easy to use for new hires to come up to speed quickly.
Desvantagens
Some of the features from Demand were not ported over to Beyond. the ability to see past viewed tickets. The screen roles as you scroll up and down the journal entries. the search screen doe snot always clear out and some times you need to clear individual fields manually.
- Setor: Serviços financeiros
- Porte da empresa: 1.001–5.000 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 8.0 /10
The system meet the daily needs of my department. I love having one work queue visible to my...
Avaliado em 09/02/2018
Vantagens
I love the visibility of my team having the ability to see and work out of one queue. The ability to have access to multiple queues is also a feature I love. There are times when I need to access queues for other departments and I'm able to do so with ease. I also love the ability to be able to track a file by different parameters within the system.
Desvantagens
I thought as modern technology continued to evolve the system update and layout would look more updated. I thought the visibility and layout would look more up to date.
Resposta do PhaseWare
Hi, I would like to address the con that you listed with the interface. The PhaseWare Administrator at each organization makes decisions on the user interface. By your comment, I would assume you are using the Tracker Desktop product which looks very dated. If you have a moment, please review the Tracker Beyond product ( https://www.phaseware.com/tracker-beyond )that has been released over the past few years as a refresh to our desktop product. We look forward to your feedback.
Best Regards,
-Hoyt
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Praticidade
- Suporte ao cliente
Excellent Customer Support / Helpdesk
Avaliado em 03/02/2011
We looked at twenty different products over the course of about nine months before narrowing the...
We looked at twenty different products over the course of about nine months before narrowing the field to four. This was not our first helpdesk software purchase but I wanted it to be our last. We are software developers so we have our own ideas about how things should work. ;>)
We had built a pretty formidable wish list and it grew a bit while we reviewed products. PhaseWare Tracker handles everything on our list and does it without compromise.
Vantagens
Customer (web) Self Service Center. incident submission automatically searches knowledge base and suggests PERTENANT articles. Competing products do this but we have not seen any do it well.
Knowledgebase that inserts itself into the process but doesnt get in the way. Building the KB is very easy to do in the course of resolving incidents.
Very flexible tracking of contacts, contracts and time. We have resellers and end users. Tracker handles incidents submitted by either party and keeps everyone up to date.
Theyll host Tracker or let you put it on your own server. They have desktop, browser and smartphone versions.
We have not found any aspect of the program that we could not tweak. Users can modify reports, database (MS SQL), most screens in the application and the customer support center.
The system handles emails quite well. screen shots, file attachments and hyperlinks, etc.
Desvantagens
We spent more time than we should have before going live. This really isnt PhaseWares fault. Its only listed as a CON because I wish their manual had an introduction that said Dive in; you can tweak it later.
In retrospect we also should have stuck more to their training (included with purchase) rather than digging in on our own but being in the SW biz we thought we could learn their stuff faster than they could learn ours. We were wrong. They have an incredible knack for understanding the many and varied ways people want to do business.
- Setor: Serviços financeiros
- Porte da empresa: 201–500 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 8.0 /10
Great System for Tracking Support
Avaliado em 23/03/2017
I like the ability to use the system to track the support that various teams provide within our...
I like the ability to use the system to track the support that various teams provide within our organization. With a few hours of training, it is easy to pick up and use. The different types of report that can be customized and tailored to my needs is the biggest value for this system. I highly recommend it to anyone who needs to keep their support services centralized and track the type and level of support that their teams provide.
Vantagens
The ability to track support provided. The types of reports that can be produced and customized to track the support.
Desvantagens
I feel that it lacks the ability to upload multiple attachments to incidents at once. You have to create a new journal entry for each attachments that you attempt to upload to an incident. When forwarding or replying to a response - it does not track it in the system like an email message so it's hard to forward the message again since it doesn't display the header of when the previous message was sent using Outlook plug-in.
Perguntas frequentes sobre o Tracker
Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o Tracker.P: Que tipo de planos o Tracker oferece?
O Tracker oferece os seguintes planos de pagamento:
- A partir de: US$ 80,00/mês
- Modelo de preços: Assinatura
- Avaliação gratuita: Disponível
P: Quem costuma usar o Tracker?
Os clientes habituais do Tracker são:
2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
P: Em que idioma o Tracker está?
O Tracker está nos seguintes idiomas:
inglês
P: O Tracker é compatível com dispositivos móveis?
O Tracker é compatível com os seguintes dispositivos:
Android (celular), iPhone (celular), iPad (tablet)
P: O Tracker se integra com quais outros aplicativos?
O Tracker se integra com os seguintes aplicativos:
Jira, Microsoft Outlook, Salesforce.org Nonprofit Cloud
P: Que nível de suporte o Tracker oferece?
O Tracker oferece as seguintes opções de suporte:
Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Suporte por telefone, Assistência 24/7, Bate-papo
Categorias relacionadas
Veja todas as categorias de software encontradas para Tracker.